Goede reden om een auto af te laten vallen, je kan niet de versie rijden die je wilt kopen... not!!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:10 schreef draaijer het volgende:
Hmm, jongens ik heb een nieuw alternatief gevonden. Ik zit te denken aan een wat kale 330D touring. Klein maar wel erg snel.
Deze maand gaat de kogel door de kerk.. De V70 gaat afvallen omdat ik niet de exacte samenstelling kan rijden
Het geluid is zooooo goed..
500 Nm met 231pk diesel lekkerrrrrrrrr
Ik kan nu een aanbieding rijden en niet 4 jaar, maar ik zit er slechts 3 jaar aan vast. Dus misschien wel de moeite waard
Ehm aanbieding is redelijk compelling toch?quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Goede reden om een auto af te laten vallen, je kan niet de versie rijden die je wilt kopen... not!!
Het gaat toch om de rij-eigenschappen bij een proefrit lijkt me, of ben ik nou gek? De opties kun je in de showroom ook bekijken.
Die gaan dus lekker in THE POCKETquote:Op woensdag 20 februari 2008 20:15 schreef matthendriks het volgende:
Tikt toch aardig aan hoor, 150,- Euri per maand...
quote:Op woensdag 20 februari 2008 20:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Weet je hoe klein de kofferbak van de Volvo is, met twee kindjes ...
Neem lekker de Audi.
Geen zin, vat het eens samen !quote:Op woensdag 20 februari 2008 23:42 schreef invine het volgende:
[..]
lees jij het hele topic nog maar eens..
TS heeft een flink lease budget en twijfelt in eerste instantie tussen A6 (kaal) 5 serie (kaal) of V70 (redelijk aangekleed) maar kiest nu toch voor een redelijk kale 3 serie met (te) dikke motor in plaats van te wachten op de nnieuwe A4 en die lekker dik aan te kleden. Redenen om niet voor de V70 te gaan zijn niet duidelijk, de 5 en A6 vallen af vanwege het te kale uitrustingsniveau bij het beschikbare budget. Of zoiets.quote:Op donderdag 21 februari 2008 09:09 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Geen zin, vat het eens samen !
Een motor kan nooit 'te dik' zijn...quote:
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.quote:Op donderdag 21 februari 2008 10:27 schreef Pascal86 het volgende:
Tja ik zie dat je al keuze hebt gemaakt, ik zou voor de volvo gaan, 1. omdat ik het goede ervaringen heb 2. ik hoef niet persé een snelle auto en op te vallen.
Lijkt me heeeeel bruut.. Ach, je moet ergens beginnenquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:20 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Een motor kan nooit 'te dik' zijn...
En ja, dan heb ik het zelfs over het blok in de M5, dat via de launchcontrol, het chassis kromtrekt.
Ik weet niet eens wat type aanduidingen in de meeste gevallen inhoudenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.
Ik geef er namelijk geen zier om wat andere van mij en of "mijn" lease auto denken
Je hebt hem dus al besteld? Ik ben benieuwd wanneer de auto geleverd gaat worden, heb je toevalig al een leverdatum doorgekregen? Ik heb de mijne (in belgie) besteld in januari en wordt pas in mei geleverd. Duurt het in nederland dan ook zo lang (lijkt me wel).quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:35 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ach ach ach, kerel zoals je kan lezen hou ik niet van type aanduidingen op auto's. Als ik de auto heb, zal ik foto's maken en zal je zien dat je niet kan zien dat het een 330D is.
Ik geef er namelijk geen zier om wat andere van mij en of "mijn" lease auto denken
Ik heb het nog niet besteld. Het is een nieuwe auto die bij de dealer staat en dus zal het snel te leveren zijn. Ik ga tussen nu en 3 weken een beslissing nemen. Maar ik laat wel alles van de achterkant afhalen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 17:31 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Je hebt hem dus al besteld? Ik ben benieuwd wanneer de auto geleverd gaat worden, heb je toevalig al een leverdatum doorgekregen? Ik heb de mijne (in belgie) besteld in januari en wordt pas in mei geleverd. Duurt het in nederland dan ook zo lang (lijkt me wel).
Het is geen brommerquote:Op donderdag 21 februari 2008 17:20 schreef matthendriks het volgende:
[..]
dat via de launchcontrol, het chassis kromtrekt.
Heb je dan niet de kans, dat de auto voor jou verkocht wordt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:15 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet besteld. Het is een nieuwe auto die bij de dealer staat en dus zal het snel te leveren zijn. Ik ga tussen nu en 3 weken een beslissing nemen. Maar ik laat wel alles van de achterkant afhalen.
Een collega van mij heeft een maand geleden een Passat besteld en hij krijgt deze eind april. Geen idee hoe het bij BMW gaat.
Ik heb wel het idee dat die presentator nogal aan het overdrijven is...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:51 schreef matthendriks het volgende:
[..]
http://www.autoweek.nl/videodisp.php?id=745&cat=5
Nee klopt niet, ik heb gewoon een cataloguswaarde van 42k... daar betaal ik 25% bijtelling over. Nog steeds een behoorlijke som geld. maar niet zoveel als dat ze hem waarderen op 55k!quote:Op zaterdag 26 januari 2008 22:31 schreef j3r het volgende:
[..]
Hoe zit dit eigenlijk?
De auto is 55k waard, je krijgt ´m mee voor 42k. Maar het is lease zeg je.
Is de auto dan ook zakelijk en betaal je dan ook bijtelling?
Dan betaal je die bijtelling toch over de catalogus waarde. Oftewel over de 55k.
Klopt dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |