Bougies zou kunnen, bij mijn auto was het de bobine. Merk je ook dat stotteren als je accelereert?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:05 schreef BaDaZz het volgende:
Ik heb soms wanneer ik in de auto rijd dat hij in lage toeren stottert danwel niet helemaal soepel accelereert. Geef ik gas en kom ik hoger in de toeren dan is het weg.
Een andere vraag. Als het hard waait en ik heb wind tegen op de snelweg dan komt er lucht tussen de portier en de auto door. Het is wel waterdicht, is het duur om de rubbers te vervangen of komt het ergens anders door?
Bedankt.
Inderdaad wat jij zegt. Loont het om terug te gaan naar de garage en dan gelijk vragen of het da lambdasonde is?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:24 schreef Dahoo het volgende:
Stottert 'ie alleen als 'ie koud is? Bij een bepaald aantal toeren? (2200-2400)
Dat had ik en toen werd het na het vervangen van de bougies, bougiekabels, onsteking en verdelerkap uiteindelijk gevonden in de lambdasonde..
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:52 schreef Deetch het volgende:
Wat zijn lage toeren bij jou? Onder de 1500 wil mijn dieseltje ook nog wel eens stotteren.
Als jij je toerental zo laag laat komen kun je echt niet rijden.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Heb zelfs een Mitsubishi Colt getrokken met stationair en daalde soms wel +/-100RPM en toch had ik nog power om ZONDER enkel te stotteren te rijden..![]()
![]()
hehe kabberdateur zegt iequote:Op vrijdag 25 januari 2008 23:42 schreef 2cv het volgende:
Merk/type/bouwjaar/brandstof ? En in geval van benzine of LPG: kabberdateur of injectie ?
Deur: alleen een kier als de wind uit een bepaalde hoek komt ?
Of je vat het verkeerd opquote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij je toerental zo laag laat komen kun je echt niet rijden.
Zal wel een typfout zijn.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:11 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als jij je toerental zo laag laat komen kun je echt niet rijden.
Zal wel een typfout zijn.
Zo bedoelde ik het Vanellequote:Op zaterdag 26 januari 2008 11:06 schreef Party_P het volgende:
[..]
Of je vat het verkeerd opVolgens mij bedoelt hij dat het toerental ongeveer 100rpm zakt tenopzichte van het stationaire toerental. Oftewel: 900rpm -> 800rpm.
quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:28 schreef vannelle het volgende:
Kee, ik heb het verkeerd gelezen.
Vond het al zo vreemd.
Klopt, en dat is er dus ook gebeurd.quote:
Verdraai de dingen niet kerel, dit is niet wat ik gezegd heb maar juist waar ik mijn twijfels over had.quote:Op zondag 27 januari 2008 00:58 schreef Turquaz52 het volgende:
En ehmm 100RPM? kan je netzogoed op de startmotor rijden, die draait 300RPM op de krukas
quote:Op zondag 27 januari 2008 01:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, en dat is er dus ook gebeurd.
Wat hieronder staat had dus niet gehoeven maar ik ga er toch op reageren, het is net alsof ik hier de jackas ben ipv jij.
Niet goed.
[..]
Verdraai de dingen niet kerel, dit is niet wat ik gezegd heb maar juist waar ik mijn twijfels over had.
Doe nou niet alsof ik 100 rpm normaal vind, jij bent degene die dat onduidelijk typt.
Ik probeer je juist te helpen maar als de verhoudingen zo blijken te liggen............dan bekijk je het maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |