Jij bent dan ook kai allergiesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
Ik ben nog nooit bij een dierenasiel geweest.
Hippe architectuurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een gat in dit huis!![]()
't Is verder wel eenhuis...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=de8993c8-c8f0-4e3f-96dc-756cd3456739&objecttype=DetailKoopObject
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
R8al! Ik ben wel geinteresseerd in zoon ding.
PM maar wanneer je em komt halen. Ik heb er 2, dus wel opschietenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
dar hebbuh wei scheit aan *-)quote:
Ik hoopte eigenlijk dat Rob er gelijk 2 mee kon nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
PM maar wanneer je em komt halen. Ik heb er 2, dus wel opschieten.
Ik okquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
quote:
Heb je er nog een?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Iemand geinteresseerd in Philips 15inch TFT's voor 25 euro?
Nope, ik wil er zelf ook nog 1 houdenquote:
Deze komt ook uit het asiel:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Werk voor je in Amersfoort SQ!
En ik kwam eerst heel vaak bij het asiel, want dat was om de hoek, nu zo af en toe een keer om mezelf te kwellen.
Ik wil die labrador.
En die twee ratjes die er zaten en dat konijn.
De rest laat ik zitten
Flauw hoor, gun die rare ex-mod ook watquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope, ik wil er zelf ook nog 1 houden.
reageer dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Dit is hem
(geen foto, alleen tekst, moest weg omdat die mensen te weinig tijd hadden)
Naam: Bo (9136)
Rasgroep: Grote jachthonden en retrievers
Ras: Labrador Retriever
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Blond
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Bo is een leuke jongen hond van 3 jaar en 8 maanden. Hij werd bij ons afgestaan wegens tijdgebrek.
Bo is een echte labrador. Speels, vrolijk, lomp op zn tijd, gaat graag mee wandelen en liep dan meestal los in de bossen (soms had hij dan geen zin meer om te luisteren;o), en hij kent de basiscommando's.
Het alleen zijn is Bo nog niet gewend, dus dit zou nog opgebouwd moeten worden.
Bo kan goed met andere honden overweg, katten is onbekend. Ook is hij kinderen gewend.
Wilt u er een vrolijke vriend bij in huis? Reageer dan snel!
ambtenaarquote:
Kan niet...quote:
quote:
Welk asiel? Doornakkersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan niet...
3 dagen in de week moet ie dan van 8 tot drie alleen thuis zijn en vriend wil geen hond, of misschien een keer een kleintje.
Als ik alleen zou wonen, zou ik ws al een hond of twee(om elkaar gezelschap te houden als ik er niet ben) gehad hebben.
quote:
Mooi excuus om jouw vriend de deur uit te werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Als ik alleen zou wonen, zou ik ws al een hond of twee(om elkaar gezelschap te houden als ik er niet ben) gehad hebben.
Ik vrees dat dat niet genoeg reden is om hem te dumpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi excuus om jouw vriend de deur uit te werkenArTiC kan tegen honden en houdt er wel van.
ArTiC speelt Hard To Getquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet genoeg reden is om hem te dumpen
Ik vind hem te leuk.
En ArTiC wil me helemaal niet!
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef JamesBrownie het volgende:
In Tongelre, de Doornakker.
Ik kom daar wel vaker en er zijn wel vaker honden die ik leuk vind, maar meestal val ik er niet helemaal voor, deze dus wel.
En een keer voor een chihuahua van elf jaar, dat was ook zo'n heel vriendelijk beestje.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.
Hoe weet jij nou hoe JB haar poes noemt?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef ArTiC het volgende:
Het enige wat ik van JB wil is haar poes...en dan bedoel ik Dee dus
Daarom had ik hem ook niet hier neer gezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Juup© het volgende:
Ik moet niet gaan kijken, neem er zo nog een hond bij, maar wordt helaas te duur met verzekeren. En ik weet niet hoe onze andere dieren zouden reageren.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
En dan in de plaats daarvan een psychiatrisch ziekenhuis, ligt lekker naast het spoor
Hond lijkt op de baas, vandaar dat wij er twee van zulke hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
n het is natuurlijk een mooi en als vriendelijk en slim bekend staand ras.
Ah...dan is deze zeker ook van jou?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hond lijkt op de baas, vandaar dat wij er twee van zulke hebben
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Kan je vaak komen oppassen, wel zo handig!
Lijkt meer op jouquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah...dan is deze zeker ook van jou?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |