Knijnenboutquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:17 schreef gr8w8 het volgende:
Het is bij de k'nijnen af!
UAC uitzetten?quote:Op donderdag 24 januari 2008 08:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bij ons draait het ook goed. Het is alleen rete irritant omdat het bij alles 100 keer vraag "continue or cancel" en alle scriptjes in je browser lopen in de soep. Maar het draait verder prima.
wiebeluh wiebeluhquote:
quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wasda?
UAC staat toch voor accountbeheer?
Op die andere hebben nog veel meer mensen niet gestemd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 21:34 schreef gr8w8 het volgende:
Nou, het wordt van Gijzel. De burgemeester waar maar liefst 153.603 mensen niet op gestemd hebben.
Blanco/ongeldig een 4%.quote:Opkomst 25,64%, 42.812 stemmen, 139.218 mensen hebben niet gestemd;
Van Gijzel: 67,49, 27.756 stemmen wel op van Gijzel, 153.603 mensen niet op van Gijzel;
Verbeek: 32,51%, 13.370 stemmen niet op Verbeek, 165.287 mensen niet op Verbeek.
quote:Dus 14,6% voor van Gijzel en 7 procent voor Verbeek. Voor de doemdenkers onder ons: 85,4% heeft dus niet gestemd voor van Gijzel en 93% niet op Verbeek.
Leuk he, schijndemocratie.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:00 schreef gr8w8 het volgende:
Uit mijn hoofd maar een kleine 12.000 mensen meer.
[..]
Blanco/ongeldig een 4%.
[..]
Het grappige is dat de conclusie van het referendum is dat het niet werkt en dat ze het maar beter volgende keer niet kunnen doen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Leuk he, schijndemocratie.Ik ben ook nooit voorstander geweest van het referendum, het volk wil vaak niet eens stemmen en weet vaak ook helemaal niet waarvoor het stemt.
![]()
Collegaatje van me wist gistermiddag nog niet op wie ze zou stemmen, "ik lees thuis de info nog wel even door". Ze moest werken tot 18.00, dan nog naar huis, om vervolgens nog voor 21.00 uur goed geinformeerd te gaan stemmen.![]()
De echte oorzaak is dat de politieke partijen gewoon nog steeds de grote steden verdelen onder de grote politieke partijen (VVD/PVDA/CDA). Vandaar dat jullie mochten "kiezen" uit PVDA en PVDA.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het grappige is dat de conclusie van het referendum is dat het niet werkt en dat ze het maar beter volgende keer niet kunnen doen.
Naar de echte oorzaak zoeken en dat punt verhelpen? Neeeuh, nergens voor nodig. Gewoon compleet afblazen
.
Dat zei Feb ook laatst.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
De echte oorzaak is dat de politieke partijen gewoon nog steeds de grote steden verdelen onder de grote politieke partijen (VVD/PVDA/CDA). Vandaar dat jullie mochten "kiezen" uit PVDA en PVDA.![]()
Van Aartsen (VVD) wordt overigens burgervader van Den Haag, gewoon eerlijk autocratisch besloten.
PVDA boert goed.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zei Feb ook laatst. En Utrecht zou een CDA vergeven zijn.
Maar de burgemeesters van Utrecht en Amsterdam zijn bijv. ook van de PvdA.
He, wat is er met D66 gebeurd?quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef bleiblei het volgende:
Als je bijv. kijkt naar de top 10 grootste steden:
1 Amsterdam PvdA
2 Rotterdam VVD
3 Den Haag ('s-Gravenhage) VVD
4 Utrecht PvdA
5 Eindhoven PvdA
6 Tilburg PvdA
7 Almere VVD
8 Groningen PvdA
9 Breda PvdA
10 Nijmegen D66
Toch meer dan de helft van de PvdA afkomstig.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:22 schreef amaranta het volgende:
vvvvvvvvvvvvvvvvvvvmvijn toetsenborvd leidt een eigen leben
de letter hierboben blijfvt hangen mavar ivk kan hemv niet gebrvuiken tijdens het typen
Dat zeggen alle mensen die pro dat referendum zijn en vinden dat mensen niet mogen zeiken dat ze tussen twee PvdA mensen moeten kiezen. Ik ben het er niet mee eens omdat je politieke voorkeur zeker wat zegt over de manier waarop je normaliter optreedt.quote:Op donderdag 24 januari 2008 22:42 schreef gr8w8 het volgende:
Ja maar, de politieke kleur moet toch niks uit maken voor een burgemeester? Althans, dat begon Guusje te verkondigen. Toen de race al gelopen was.
quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mensen die pro dat referendum zijn en vinden dat mensen niet mogen zeiken dat ze tussen twee PvdA mensen moeten kiezen. Ik ben het er niet mee eens omdat je politieke voorkeur zeker wat zegt over de manier waarop je normaliter optreedt.
* Mex_ is jaloersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:04 schreef Levitation het volgende:
Goeiemorgen!
Bijna weekend, nog 3 uur en 56 minuten!
* Levitation 36 uur werkt!quote:
en zwemmenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:43 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Kun je mooi gaan studeren op je vrije middag
Doet Roos verse of poeiermelk?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:33 schreef gr8w8 het volgende:
Roos sliep van 8 tot 6! Bijna het klokje rond!
en spelletjes spelen met d'ArTiC, SQ, JB, amaranta en Mex_quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
en zwemmen
en bijslapen
en boodschappen doen
en internetten
Ik heb 't druk, joh!
Ik dacht dat de stoelen op waren...?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 08:47 schreef Mex_ het volgende:
[..]
en spelletjes spelen met d'ArTiC, SQ, JB, amaranta en Mex_
Hee, das lief van je!quote:
Bagger standbeeldquote:Op vrijdag 25 januari 2008 02:42 schreef febster het volgende:
Ik denk dat ik maar eens een standbeeld voor hem ga maken, fucking hell yeah
http://www.youtube.com/watch?v=MWdM9sFsrAQ
Is nog moe van het gesprek misschien?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:28 schreef Levitation het volgende:
Ik vind SQ wel erg stil de laatste dagen... alles goed meisie?
Ga je vanmiddag mee? Ben rond 12.30 u bij de Tongelreep.
Koop een nieuwe of demonteer hem en maak hem schoon?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 10:31 schreef amaranta het volgende:
kut toetsenbord
ik zie dat ze in spanje ook hepB geven aan de babys.
en ook dktp en die andere die eva ook heeft geen hib ofzoiets
She's ALIVEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg MEx en Mamaria, hebben jullie wel spelletjes of moet ik dingen meenemen?
Kan ik niet zoveel lullenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
Kramp in je kaak? Hmmmmm! Lekker strak!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://bodybouncer.com/groovegallery.html
Die heb jij besteld?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://bodybouncer.com/groovegallery.html
ik heb ook van die medicamenten die dat veroorzaken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef Juup© het volgende:
Bah, ik heb enorme kramp in mijn kaakspieren door mijn nieuwe medicatie. Is een bijwerking die SOMS voorkomt. Ik ben dus SOMS.
Vertel (ik heb het niet over extacy ofzo hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb ook van die medicamenten die dat veroorzaken!
ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vertel (ik heb het niet over extacy ofzo hoor)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Levitation het volgende:
In de wacht staan bij de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur...en dan vooral dat stomme bandje 50 keer horen.
Huisarts gesproken.quote:
Zijn die telefoontjes toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huisarts gesproken.Viel al met al nog mee... slechts 15 minuten in de wacht gestaan. De klantenservice van Otto is slechter bereikbaar.
![]()
Lijkt wel of Levi haar telefoonangst de baas wordt! Ik heb nog nooit zoveel telefoontjes gepleegd als de laatste paar weken. (Muv de tijd dat ik telemarketing deed
)
Ik wil ook zo'n krukje!quote:
I'm inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n krukje!
Edit: het heeft een naam!
Ik zie die groepssex wel zitten
[ afbeelding ]
Ik wil er wel 1 voor in de garage.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Iemand geinteresseerd in Philips 15inch TFT's voor 25 euro?
Kommaarhale.quote:
Gewoon VGA 1024 * 768?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Was die vorig jaar niet op de Cebit te zien? Meen me te herinneren dat V. er foto's van heeft...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt gaaf!![]()
[ link | afbeelding ]
Is een 3D leddisplay van 100 bij 100 bij 10 leds.
quote:
Yep.quote:
is wel heel grote lampje voor boven de eettafelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt gaaf!![]()
[ link | afbeelding ]
Is een 3D leddisplay van 100 bij 100 bij 10 leds.
nee, daar moet je wegblijven, ik ben daar ook extreem gevoelig voor..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben net in het asiel geweest
Zitten weer zo'n lieve honden, een schat van een Argentijnse dog en een hele lieve labrador(die was echt lief, zou iki zo mee naar huis durven nemen
)
En een heel vriendelijke vuilnisbak...
En een konijn dat heel graag geaaid wilde worden en een kat die A mee naar huis wilde nemen...
Ik moet daar eigenlijk niet naartoe gaan.
Lijkt me in jouw geval idd geen goed ideequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Zitten weer zo'n lieve honden, een schat van een Argentijnse dog en een hele lieve labrador(die was echt lief, zou iki zo mee naar huis durven nemen
)
En een konijn dat heel graag geaaid wilde worden en een kat die A mee naar huis wilde nemen...
De reden waarom DuchessX en ik er ook niet heengaan. Tot nu toe kwamen wij elke keer met een dier thuisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
)
Zou best kunnen hoor, maar ik meen dattie nu iig. op Zurich CS hangt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was die vorig jaar niet op de Cebit te zien? Meen me te herinneren dat V. er foto's van heeft...
Juist, en je moeder moet je er ook niet mee naar toe nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
er stond een supertoffe asielpoes in de krant, maar ik heb al 2 katten, dus ik ga er ook niet heen, ik ken mezelf
Jij bent dan ook kai allergiesquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:21 schreef Levitation het volgende:
Ik ben nog nooit bij een dierenasiel geweest.
Hippe architectuurquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:26 schreef Levitation het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit een gat in dit huis!![]()
't Is verder wel eenhuis...
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=de8993c8-c8f0-4e3f-96dc-756cd3456739&objecttype=DetailKoopObject
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
R8al! Ik ben wel geinteresseerd in zoon ding.
PM maar wanneer je em komt halen. Ik heb er 2, dus wel opschietenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
dar hebbuh wei scheit aan *-)quote:
Ik hoopte eigenlijk dat Rob er gelijk 2 mee kon nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:32 schreef r8ality het volgende:
[..]
PM maar wanneer je em komt halen. Ik heb er 2, dus wel opschieten.
Ik okquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:28 schreef bleiblei het volgende:
quote:
Heb je er nog een?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Nope, ik wil er zelf ook nog 1 houdenquote:
Deze komt ook uit het asiel:quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Werk voor je in Amersfoort SQ!
En ik kwam eerst heel vaak bij het asiel, want dat was om de hoek, nu zo af en toe een keer om mezelf te kwellen.
Ik wil die labrador.
En die twee ratjes die er zaten en dat konijn.
De rest laat ik zitten
Flauw hoor, gun die rare ex-mod ook watquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:42 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nope, ik wil er zelf ook nog 1 houden.
reageer dan?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
Dit is hem
(geen foto, alleen tekst, moest weg omdat die mensen te weinig tijd hadden)
Naam: Bo (9136)
Rasgroep: Grote jachthonden en retrievers
Ras: Labrador Retriever
Leeftijd: Volwassen
Geslacht: Reu
Kleur: Blond
Kan bij andere honden: Ja
Kan bij Katten: Ja
Kan bij kleine kinderen: Ja
Kan bij grote kinderen: Ja
Kan alleen thuis zijn: Onbekend
Kan mee in de auto: Ja
Omschrijving:
Bo is een leuke jongen hond van 3 jaar en 8 maanden. Hij werd bij ons afgestaan wegens tijdgebrek.
Bo is een echte labrador. Speels, vrolijk, lomp op zn tijd, gaat graag mee wandelen en liep dan meestal los in de bossen (soms had hij dan geen zin meer om te luisteren;o), en hij kent de basiscommando's.
Het alleen zijn is Bo nog niet gewend, dus dit zou nog opgebouwd moeten worden.
Bo kan goed met andere honden overweg, katten is onbekend. Ook is hij kinderen gewend.
Wilt u er een vrolijke vriend bij in huis? Reageer dan snel!
ambtenaarquote:
Kan niet...quote:
quote:
Welk asiel? Doornakkersquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan niet...
3 dagen in de week moet ie dan van 8 tot drie alleen thuis zijn en vriend wil geen hond, of misschien een keer een kleintje.
Als ik alleen zou wonen, zou ik ws al een hond of twee(om elkaar gezelschap te houden als ik er niet ben) gehad hebben.
quote:
Mooi excuus om jouw vriend de deur uit te werkenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:24 schreef JamesBrownie het volgende:
Als ik alleen zou wonen, zou ik ws al een hond of twee(om elkaar gezelschap te houden als ik er niet ben) gehad hebben.
Ik vrees dat dat niet genoeg reden is om hem te dumpenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi excuus om jouw vriend de deur uit te werkenArTiC kan tegen honden en houdt er wel van.
ArTiC speelt Hard To Getquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet genoeg reden is om hem te dumpen
Ik vind hem te leuk.
En ArTiC wil me helemaal niet!
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:34 schreef JamesBrownie het volgende:
In Tongelre, de Doornakker.
Ik kom daar wel vaker en er zijn wel vaker honden die ik leuk vind, maar meestal val ik er niet helemaal voor, deze dus wel.
En een keer voor een chihuahua van elf jaar, dat was ook zo'n heel vriendelijk beestje.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.
Hoe weet jij nou hoe JB haar poes noemt?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef ArTiC het volgende:
Het enige wat ik van JB wil is haar poes...en dan bedoel ik Dee dus
Daarom had ik hem ook niet hier neer gezetquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:36 schreef Juup© het volgende:
Ik moet niet gaan kijken, neem er zo nog een hond bij, maar wordt helaas te duur met verzekeren. En ik weet niet hoe onze andere dieren zouden reageren.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:37 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Da's de eerste taak voor de buurtvereniging Berckelbosch/Tongelrese Akkers: Dierenasiel weg. Kan toch niet, midden in zo'n elitaire woonwijk.
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
En dan in de plaats daarvan een psychiatrisch ziekenhuis, ligt lekker naast het spoor
Hond lijkt op de baas, vandaar dat wij er twee van zulke hebbenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
n het is natuurlijk een mooi en als vriendelijk en slim bekend staand ras.
Ah...dan is deze zeker ook van jou?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hond lijkt op de baas, vandaar dat wij er twee van zulke hebben
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:40 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Kan je vaak komen oppassen, wel zo handig!
Lijkt meer op jouquote:Op vrijdag 25 januari 2008 18:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah...dan is deze zeker ook van jou?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |