She's ALIVEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:32 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg MEx en Mamaria, hebben jullie wel spelletjes of moet ik dingen meenemen?
Kan ik niet zoveel lullenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:50 schreef gr8w8 het volgende:
Kramp in je kaak? Hmmmmm! Lekker strak!
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://bodybouncer.com/groovegallery.html
Die heb jij besteld?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://bodybouncer.com/groovegallery.html
ik heb ook van die medicamenten die dat veroorzaken!quote:Op vrijdag 25 januari 2008 11:49 schreef Juup© het volgende:
Bah, ik heb enorme kramp in mijn kaakspieren door mijn nieuwe medicatie. Is een bijwerking die SOMS voorkomt. Ik ben dus SOMS.
Vertel (ik heb het niet over extacy ofzo hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb ook van die medicamenten die dat veroorzaken!
ik welquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:19 schreef Juup© het volgende:
[..]
Vertel (ik heb het niet over extacy ofzo hoor)
quote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:28 schreef Levitation het volgende:
In de wacht staan bij de huisarts tijdens het telefonisch spreekuur...en dan vooral dat stomme bandje 50 keer horen.
Huisarts gesproken.quote:
Zijn die telefoontjes toch nog ergens goed voorquote:Op vrijdag 25 januari 2008 13:48 schreef Levitation het volgende:
[..]
Huisarts gesproken.Viel al met al nog mee... slechts 15 minuten in de wacht gestaan. De klantenservice van Otto is slechter bereikbaar.
![]()
Lijkt wel of Levi haar telefoonangst de baas wordt! Ik heb nog nooit zoveel telefoontjes gepleegd als de laatste paar weken. (Muv de tijd dat ik telemarketing deed
)
Ik wil ook zo'n krukje!quote:
I'm inquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n krukje!
Edit: het heeft een naam!
Ik zie die groepssex wel zitten
[ afbeelding ]
Ik wil er wel 1 voor in de garage.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Iemand geinteresseerd in Philips 15inch TFT's voor 25 euro?
Kommaarhale.quote:
Gewoon VGA 1024 * 768?quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:32 schreef r8ality het volgende:
Iemand geinteresseerd in Philips 15inch TFT's voor 25 euro?
Was die vorig jaar niet op de Cebit te zien? Meen me te herinneren dat V. er foto's van heeft...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt gaaf!![]()
[ link | afbeelding ]
Is een 3D leddisplay van 100 bij 100 bij 10 leds.
quote:
Yep.quote:
is wel heel grote lampje voor boven de eettafelquote:Op vrijdag 25 januari 2008 15:20 schreef bleiblei het volgende:
Dit is echt gaaf!![]()
[ link | afbeelding ]
Is een 3D leddisplay van 100 bij 100 bij 10 leds.
nee, daar moet je wegblijven, ik ben daar ook extreem gevoelig voor..quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben net in het asiel geweest
Zitten weer zo'n lieve honden, een schat van een Argentijnse dog en een hele lieve labrador(die was echt lief, zou iki zo mee naar huis durven nemen
)
En een heel vriendelijke vuilnisbak...
En een konijn dat heel graag geaaid wilde worden en een kat die A mee naar huis wilde nemen...
Ik moet daar eigenlijk niet naartoe gaan.
Lijkt me in jouw geval idd geen goed ideequote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
Zitten weer zo'n lieve honden, een schat van een Argentijnse dog en een hele lieve labrador(die was echt lief, zou iki zo mee naar huis durven nemen
)
En een konijn dat heel graag geaaid wilde worden en een kat die A mee naar huis wilde nemen...
De reden waarom DuchessX en ik er ook niet heengaan. Tot nu toe kwamen wij elke keer met een dier thuisquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:15 schreef JamesBrownie het volgende:
)
Zou best kunnen hoor, maar ik meen dattie nu iig. op Zurich CS hangt.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was die vorig jaar niet op de Cebit te zien? Meen me te herinneren dat V. er foto's van heeft...
Juist, en je moeder moet je er ook niet mee naar toe nemenquote:Op vrijdag 25 januari 2008 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
er stond een supertoffe asielpoes in de krant, maar ik heb al 2 katten, dus ik ga er ook niet heen, ik ken mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |