Kritiek?quote:Op zondag 13 januari 2008 18:14 schreef nipeng het volgende:
Doel is van de Top2000 lijst (met subtop) via een toernooi onze eigen no 1 te kiezen.
We hebben met z'n allen weer veel kritiek gehad op de volgorde van de top2000 eindlijst. Nou wilde ik de lijst gebruiken om hier iets leuks met Fok!Muziek mee te doen. Zo kunnen we toch nog onze eigen draai aan de lijst geven.
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef cafca het volgende:
Kun je het uitstellen tot 1 februari?
No problem. Kan ook langer wachten als dat het aantal deelnemers in deze ronde aanzienlijk vergroot.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:23 schreef cafca het volgende:
Kun je het uitstellen tot 1 februari?
Ja klopt.... dat dacht ik ook....quote:Op maandag 14 januari 2008 11:04 schreef n0r het volgende:
Ik geloof dat in het originele top2000 topic door Nipeng gezegd is dat er misschien maar helemaal geen limiet wat betreft aantal nominaties per artiest betreft.
Ik zie er ook niets over in de OP
quote:Op maandag 14 januari 2008 12:41 schreef MadMaster het volgende:
Fok!
Heb er pas 1000 beoordeeld en zit nu al op 260 nominaties...
Mag ik onder een kloon de 2e helft beoordelen...?
Er zijn er nog meer vreemd opgesplitst, ben ik inmiddels achter gekomen.quote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef ranja het volgende:
Klopt MM, ik zag ergens Sting Love - Is the Seventh Wave staanmisschien wordt ergens een voornaam achternaam - titel afgedwongen ofzo?
Eigenaardigheden in de subtop kunnen komen door twee dingen:quote:Op maandag 14 januari 2008 13:51 schreef ranja het volgende:
Klopt MM, ik zag ergens Sting Love - Is the Seventh Wave staanmisschien wordt ergens een voornaam achternaam - titel afgedwongen ofzo?
Jonathan Richman & Egyptian met het nummer 'Reggae' vond ik toch wel de topper...quote:Op maandag 14 januari 2008 19:07 schreef nipeng het volgende:
Eigenaardigheden in de subtop kunnen komen door twee dingen:
Aanvullende tip: ga niet luisteren als je bijna je lijstje klaar hebt..... nu heb ik er alweer 3 bij terwijl ik op 250 stond. Peacemans schuldquote:Op maandag 14 januari 2008 21:18 schreef peaceman het volgende:
Tip voor iedereen die nog zijn lijstje moet maken:
Ga dus niet nadat je al een selectie hebt gemaakt er als controle er nog een keer doorheen.![]()
Mijn selectie nam ineens toe tot 410![]()
niet meer over nadenken, want anders krijg ik vast spijt van allerlei keuzesquote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ook mn lijstje verstuurd
Niets binnen... van peace wel.quote:
Vreemd we sturen allebei via hotmail. Maar gelukkig heb je het gevondenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:44 schreef nipeng het volgende:
[..]
Niets binnen... van peace wel.
Gevonden: zat bij de spam
Of de lijst met alle keuzes van de mensen daarin verwerkt? Ja denk het wel.quote:
Dat is inderdaad erg knap gedaan van de 2375 nummersquote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef nipeng het volgende:
Ja en het is niet eens een zo voor de hand liggend nummer. Best knap van de 2375 te kiezen nummers.
Bedoel je deze:
[..]
Of de lijst met alle keuzes van de mensen daarin verwerkt? Ja denk het wel.
Oja er is geen beperking op aantal maal dat je een artiest/band mag kiezen.
Ik bedoel een overzicht met wie welke nominaties heeft gedaan.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:43 schreef nipeng het volgende:
Bedoel je deze:
[..]
Of de lijst met alle keuzes van de mensen daarin verwerkt? Ja denk het wel.
Ow okay.... mooi he?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef nipeng het volgende:
Tja jij hebt wat html formattering gebruikt (achtergrondje e.d.)
1 Nummer is tot op heden door alle 7 inzenders genomineerd.
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef nipeng het volgende:
1 Nummer is tot op heden door alle 7 inzenders genomineerd.
Als deze er in had gestaan, dan wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef cafca het volgende:Hebben jullie ook allemaal op de luchtballon van Frans Bauer gestemd?
Betrapt....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]Hebben jullie ook allemaal op de luchtballon van Frans Bauer gestemd?
Ok als julie dat willen dan zet ik straks na verwerken alle resultaten in een sheet op het net.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... mooi he?
Goh wat apart zet... 1 nummer door alle 7!! Ben wel nieuwsgierig welk nummer dat is.... en ik zou idd ook wel aan het einde de nomineerlijstjes willen zien.
Opmerkelijk inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
Kom op, over welk nummer heb je het?
Ik zet in op God Only Knows![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. stemmen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Yesterday?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
John Lennon met Imagine misschien?
Komen ale 3 niet in mijn lijstje voor, die zaten grotendeels bij de afvallers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:34 schreef cafca het volgende:
Ik gok op iets van the police....
quote:
Ik denk het niet... ik weet eigenlijk wel zeker van niet!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het DC Lewis met 'Mijn Gebed' is...![]()
En door deze al speculaties, vind ik dit toernooi nu al geslaagd...
Die zal Cafca niet gekozen hebben, gok ik...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Nepthys het volgende:
of anders Joy Division?
Hee dat mag helemaal niet.... nu moet je ook een lijstje invullen....quote:
Maar toch geen '1'tje waard...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef Frollo het volgende:
Zou het Tim Hardin met How Can We Hang On to a Dream zijn? Er is toch niemand die dat géén goed nummer vindt?
toch welquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zal Cafca niet gekozen hebben, gok ik...
Ga ik doen, die tvp was een reminder voor mezelfquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat mag helemaal niet.... nu moet je ook een lijstje invullen....![]()
èn mailen naar Nipeng!!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Grobbel het volgende:
Little Green Bag
Hier sluit ik me bij aanquote:
Ik lees dit nu pas, maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga ik doen, die tvp was een reminder voor mezelf
Je gaat ons achteraf wel even bijpraten wie enz. hè? Leuk die updates/informatie tussendoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef nipeng het volgende:
Dat ene nummer kreeg 9 nominaties achter elkaar. De drie laatste inzenders verzaken.
Maar we hebben nu wel een nieuwe koploper: 10 nominaties. Ik ben een van de spelbrekers
Oja in totaal zijn nu 1233 nummers minstens 1 maal genoemd.
dan ben ik dus ook een van de verzakersquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef nipeng het volgende:
Dat ene nummer kreeg 9 nominaties achter elkaar. De drie laatste inzenders verzaken.
Maar we hebben nu wel een nieuwe koploper: 10 nominaties. Ik ben een van de spelbrekers
Oja in totaal zijn nu 1233 nummers minstens 1 maal genoemd.
No Matter What is anders een zeer puikend nummer. Van Jim Steinman, de vaste componist van Meat Loaf. (Of liever gezegd: Meat Loaf is een puppet van Jim Steinman.)quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef tha_dark het volgende:
Nu maar hopen dat die eikel van de Backstreet Boys er niet zo vaak instaan!
Ik gok er op dat de gemiddelde aanwezige hier Robbie Williams niet zo waardeert...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef tha_dark het volgende:
Nu maar hopen dat die eikel van de Backstreet Boys er niet zo vaak instaan!
Ow spannend is dit hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef nipeng het volgende:
En verwerkt.
De no 1 heeft 13 nominaties ontvangen bij 15 inzenders. No 2 heeft er 11 en er zijn nu 4 nummers met 10 nominaties waarvan twee van 1 artiest/band.
Er zijn nu iets van 1350 nummers minstens 1x genomineerd.
Ja dat is waarquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef ranja het volgende:
De uitslag? Daarna begint het nog maar pas, dan gaan we poulen en toernooien
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:14 schreef nipeng het volgende:
Doel is van de Top2000 lijst (met subtop) via een toernooi onze eigen no 1 te kiezen.
We hebben met z'n allen weer veel kritiek gehad op de volgorde van de top2000 eindlijst. Nou wilde ik de lijst gebruiken om hier iets leuks met Fok!Muziek mee te doen. Zo kunnen we toch nog onze eigen draai aan de lijst geven.
Opzet:
Nummers kunnen gekozen worden uit de Top2000 + Subtop2000. Alle nummers op deze lijsten doen dus mee. Ook die van 2007.
Omdat er zoveel nummers zijn zullen er bij de eerste twee rondes het aantal meedingers drastisch gereduceerd worden. Het toernooi moet wel in een redelijk tijdsbestek af te ronden zijn.
1e ronde: Nominatieronde
Je mag tot 250 nummers nomineren.
Zet in de spreadsheet een "1" in kolom F bij ieder nummer die je wilt nomineren.
De lijst stuur je naar mijn Gmail (SunRawk@). De 1e 500 of 1000 (dat mogen jullie later aangeven) gaan door naar de volgende ronde.
top2000toernooi.xls - 0.48MB
mirror
Hier staat een direct leesbare versie van de sheet. Deze zal ik op het einde van de ronde ook bijwerken met ontvangen data.
Opmerking 1:
Ik heb de sheet zo eenvoudig mogelijk gehouden om problemen door verschillen tussen Openoffice/MS Office/etc te voorkomen.
Opmerking 2:
Als je geheel kolom f selecteert kan je rechtsonderin snel zien bij SUM= hoeveel nominaties je al hebt gedaan. Als je tenminste de "1" hebt gebruikt om een nominatie aan te duiden.
2e ronde: Pouleronde
Indeling poules op basis van aantal stemmen en positie top2000.
Per poule x-aantal zware jongens + x middelgewichten + outsiders
3e ronde tot finaleronde: Knock Out.
Koppeling van paren op basis van aantal punten (uitslag vorige rondes) en eventueel rekening houdend positie top2000.
-- Update 1 --
Aangaande opsturen van de spreadsheet: vermeld in de mail jouw Fok username.
-- Update 2 --
Overzicht van ontvangen inzendingen.
30-1/1-2quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tot wanneer heb ik nog de tijd?
Je mag tot 250 he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:11 schreef tha_dark het volgende:
Hmm, ben flink kritisch geweest. ZIt nu ergens rond de 100 nummers. Morgen nog een keer de lijst nalopen en dan opsturen.
Die ene user die dat gedaan heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Wil de user die op Meat Loaf heeft gestemd zich melden bij de organisatie?
Jeetje, ik blijf bezig met klonen aanmaken.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Ik zeg: goed bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Zoot het volgende:
Leuk initiatiefZal mijn lijstje ook sturen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef cafca het volgende:
Hee, niks tegen MeatLoaf, he?![]()
Jeugdheld. Ik kon als 10-jarige paradise by the dashboard life helemaal meezingen, al kon ik nog geen woord engels. Heb hem zelfs nog eens als sneeuwpop nagemaakt (al dacht mijn zus dat zij het moest voorstellen)
En na een hotmail-dipje van gisteren, net verstuurd.quote:
Hee, mijne komt er ook nog aan hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:26 schreef nipeng het volgende:
Als we nu zouden stoppen dan hebben we een best wel toffe top 50. Ja zelfs top 100.
Dat dus, en mijn lijst is inmiddels ook verzonden.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een klus zeg! En als ik het morgen weer zou moeten invullen werd de lijst geheid anders.
Afhankelijk hoeveel zin jullie hebben gaan we door met de top 500 of top 1000 nummers naar de volgende ronde.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef ranja het volgende:
Hoeveel zijn er nu met 2 of meer stemmen? Of moet elk nummer dat 1 stem heeft gekregen nog meedoen om aan de 500 of 1000 te komen
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef dwerg het volgende:
Je bedoelt het op een schandalige manier over het hoofd zien van het beste nummer aller tijden, It's not unusual, van de Welshe godheid Tom Jones. Ik ga alle Radio 2 luisteraars persoonlijk een klaagbrief schrijven, met de hand geschreven, dat ik dit niet nóg een keer accepteer. Het nummer móet gewoon op nummer één!
Ik zou het laten afhangen van de stemmen... als er bijvoorbeeld 2483 nummers met minimaal 2 stemmen zijn waarvan 618 nummers zijn met minimaal 3 stemmen zou ik gewoon met 618 nummers verder gaan en niet proberen er 500 of 1000 van te maken op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef nipeng het volgende:
Dus zeg het maar 500 of 1000 in de volgende ronde?
Er zijn nu al meer dan 1300 afzonderlijke nummers genomineerd. Dus er vallen nu al zeker 300 nummers af waarop gestemd is.
Ik ben het met ranja eens (quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou het laten afhangen van de stemmen... als er bijvoorbeeld 2483 nummers met minimaal 2 stemmen zijn waarvan 618 nummers zijn met minimaal 3 stemmen zou ik gewoon met 618 nummers verder gaan en niet proberen er 500 of 1000 van te maken op wat voor manier dan ook.
Doet me denken aan het top 40 spel, dat spelen wij wel eens bij vrienden en er zit een cd bij met te raden intro's. nummer 80 is dus tom jones met it is not unusual. Wij hebben nu wel de gewoonte als iemand een moeilijke vraag wist, gelijk die intro af te spelen. zomaar, omdat het zo'n cool nummer is. (en omdat we allemaal mars attacks een leuke film vinden)quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef dwerg het volgende:
Je bedoelt het op een schandalige manier over het hoofd zien van het beste nummer aller tijden, It's not unusual, van de Welshe godheid Tom Jones. Ik ga alle Radio 2 luisteraars persoonlijk een klaagbrief schrijven, met de hand geschreven, dat ik dit niet nóg een keer accepteer. Het nummer móet gewoon op nummer één!
Stuur dat resultaat dan ook naar Radio2...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef nipeng het volgende:
We zien wel hoe 't loopt dan. Anyway in de huidige top50 staan niet veel nummers van de radio2 top10.
Ja, dat was ik, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Volgens mij ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, geloof ik.
Drie keer zelfs, zie ik net.
Nog niet, maar mocht het zover komen, dan organiseer ik gewoon een schaduwtoernooi voor smaakdissidenten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet de enige.![]()
Wordt je nu uitgesloten van het toernooi?
We kunnen ook een toernooi doen, welke lijst nou het beste was...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:40 schreef peaceman het volgende:
We kunnen hierna nog een toernooi doen met heel de keuzelijst
Daarna idd! Strak planquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
We kunnen ook een toernooi doen, welke lijst nou het beste was...
Is helemaal niet nodig toch? ik denk dat dat wel bekend is....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
We kunnen ook een toernooi doen, welke lijst nou het beste was...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is helemaal niet nodig toch? ik denk dat dat wel bekend is....
Wa wa wa waanzinnig gedroomd?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
En verstuurd
Ik kom er hier openlijk voor uit dat ik op Kinderen voor Kinderen heb gestemdJeugdsentiment
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
1. cafca's album top 100
2. cafca's single top 100
3. cafca's top 2000 nominaties
Ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kom er hier openlijk voor uit dat ik op Kinderen voor Kinderen heb gestemdJeugdsentiment
Lijkt me prima...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:08 schreef nipeng het volgende:
Er zijn nu 1631 nummers minstens 1x genomineerd.
Als ik nu afhak op 3 nominaties hebben we 692 nummers in de volgende ronde.
Booker T. met Green Onions dan , gok ik...quote:Oudste nummer zo halverwege jaren 60.
Die had ik er geloof ik ook inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik denk dat het oudste uit 1957 komt.... Great Balls Of Fire
Eigenlijk best veel, als je kijkt hoeveel mensen er meedoen.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:09 schreef nipeng het volgende:
Een nieuwe nummer 1 in de tussenstand en 1754 genomineerden.
oeps idd MM... fijne vakantie!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eigenlijk best veel, als je kijkt hoeveel mensen er meedoen.
Trouwens, way to late maar MadMaster nog een hele fijne vakantie!!!
En waar ben je nu MM?quote:Op maandag 28 januari 2008 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Het haar van MM zit altijd los...![]()
Heb in het vliegtuig mijn Top 2000-selectie in de shuffle gegooid (verassingselement is altijd leuk) en heb zo'n 100 nummer beluisterd gedurende de 12 uur durende vliegtrip...
Ruim 1754 genomineerden is best veel overigens...
The Bald & The Beautiful zijn in één persoon vertegenwoordigd...quote:Op maandag 28 januari 2008 20:56 schreef cafca het volgende:
Ja, MM heeft zijn haar al jaren geleden losgelaten, volgens mij
Ja en nee...quote:Heb je nog nummers gehoord die je vergeten was te nomineren, MM?
Nog 3 nachtjes slapen dusquote:Op dinsdag 29 januari 2008 08:34 schreef nipeng het volgende:
Ik weet dat er nog minimaal 1 lijst komt voor de 31e. Dus 1 feb zal het worden.
Jouw kandidaten staan niets eens bij die 810 stuks ...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:11 schreef peaceman het volgende:
Tja Nipeng, jij beslist natuurlijk, maar ik zou het liefste zoveel mogelijk kandidaten van mezelf terugzien... derhalve pleit ik voor 3 en dus meer dan 800
Nee, maar ik ga vanavond wel even in de buurt van het hotel van Natte Alie mijn oor te luister leggen bij de Yanks aldaar...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebbie Peter R. de Vries nog gezien daar?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef nipeng het volgende:
Welk aantal moet uit de poule komen rollen?
Ik denk zelf aan 256, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt.
eerste dus 860quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef nipeng het volgende:
Komt morgen
Het is nu iets van 590 of 860 door naar de volgende ronde.
mijn voorkeur....quote:Welk aantal moet uit de poule komen rollen?
Ik denk zelf aan 256, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt.
De kwaliteit van de lijst loopt in zekere zin toch ook evenredig met de grootte van de poulesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het maakt mij niet uit, wat voor Nipeng het makkelijkst is.
Als het aan mij ligt, zeker niet.........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef het_fokschaap het volgende:
benieuwd naar de nummer 1
ik hoop niet op Bohemian Rhapsody
Ik denk dat een x-aantal lijsten van 50 nummers een hele goede optie is. Dat is resp. 18 of 11 lijsten die je door moet...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef nipeng het volgende:
Ok meer 890 dan 560 voorstanders dus.
10x 89 meedingers of 10x 56 dat zijn wel forse lijsten he
Kan natuurlijk ook x-aantal lijsten van 50 maken.
Via een spreadsheet is zoiets nog wel redelijk eenvoudig af te handelen denk ik.
Tip: aangezien je toe wilt werken naar 256 zou ik 25 pools makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef nipeng het volgende:
Ok meer 890 dan 560 voorstanders dus.
10x 89 meedingers of 10x 56 dat zijn wel forse lijsten he
Kan natuurlijk ook x-aantal lijsten van 50 maken.
Via een spreadsheet is zoiets nog wel redelijk eenvoudig af te handelen denk ik.
En anders gewoon even het internet opnieuw op je laptop installeren...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk, leuk, leuk...hoop wel dat het internet op mn laptop het vanavond of morgen weer doet....
Ja ik denk dat ik daar voor ga.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Tip: aangezien je toe wilt werken naar 256 zou ik 25 pools maken
Met 890 zit je dan op ca 35 titels per pool, kunnen er per pool ongeveer 10 door.
Ik wil per poule een aantal zware jongens, mediors en lichtgewichten hebben.quote:Wat ik altijd doe bij dit soort dingen is alle titels in een spreadsheet op alfabet (van titel), dan nummers er achter van 1 tot in dit geval 25 en dat herhalen tot je alles hebt gehad, dan sorteren op het poolnummer en je hebt je (volledig willekeurig qua inhoud) pools klaar
Het ligt aan de router....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders gewoon even het internet opnieuw op je laptop installeren...
daar heb ik dan wel weer op gestemd. Mijn nummer 1 zou het niet zijn, maar het hoort imho sowieso bij de beste 250 nummers van die lijstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef nipeng het volgende:
Kijk eens naar de losers, daar staan wel leuke namen tussen.
Ik ben vergeten daarop te stemmenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.
Hoe is het in godvredesnaam mogelijk dat ik de enige ben die op Question van Moody Blues heeft gestemd?![]()
mja, het zal best goed in elkaar zitten enzo. maar het nummer pakt me gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
Die er straks direkt uitgeknikkerd wordt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:39 schreef peaceman het volgende:
En leuk: Kinderen voor kinderen mee naar de volgende ronde![]()
Ik heb er op gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben vergeten daarop te stemmen![]()
Ook opmerkelijk:
Metallica - Nothing else matters. De 1e 9 (!) inzenders hebben er niet op gestemd en dan toch 9 stemmen. Opvallend.
Dan heeft peaceman zich vergist, denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.
Hoe is het in godvredesnaam mogelijk dat ik de enige ben die op Question van Moody Blues heeft gestemd?![]()
misschien nog 1 ronde?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die er straks direkt uitgeknikkerd wordt...
Ik heb op alle 3 gestemdquote:Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Geniaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb er op gestemdGeniaal nummer
Ik heb zeker een keer op Focus gestemd, Stef Bos, Herman Brood, Cuby, als enige 2x op Gruppo, Bram Vermeulen, Vitesse, Alquin.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Omdat? Toch niet omdat het rustig is en afwijkt van hun "standaard" stijl he?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien nog 1 ronde?
[..]
Ik heb op alle 3 gestemd
[..]
Geniaal?Ik vind het zo'n beetje het slechtste wat ze gemaakt hebben.
ik heb op Brainbox gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Nee omdat ik het gewoon afgrijselijk vindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat? Toch niet omdat het rustig is en afwijkt van hun "standaard" stijl he?
Ik ook op Cuby & The Blizzards en natuurlijk Q65quote:
Iedere song van The Eagles betekent bij mij een zap-momentje, dus zo ook deze...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zie ik nu! Eagles - Desperado niet door, ongelooflijk
Ik had er eerst 481 die ik terug moest brengen naar 250.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:45 schreef cafca het volgende:
Als ik zo zie welke platen jullie allemaal vergeten zijn om op te stemmen, zijn er een hoop mensen hier die zich moeten schamen
Op Usenet staat de complete Top 2000 in de beste kwaliteit (320 kbps).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:27 schreef Wexy het volgende:
ik vind het nu al een leuk lijstje
denk dat ik de top256 maar eens ff op mn laptop ga binnen halen zodra die rond is
Ben iets te slecht in uploaden op usenet anders zou ik aanbieden om ze daar ook op te knallen.....
ja die heb ik al....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op Usenet staat de complete Top 2000 in de beste kwaliteit (320 kbps).
Ik heb ook een keer op Focus gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Nipeng, nu al petje af voor je inspanningen...![]()
Vind het een mooi lijstje zo, hoewel ik op veel toppers niet gestemd hebt...
Wel jammer dat ik hier de enige Focus-liefhebber ben.
En ik ben de enige die o.a. op Arne Jansen heeft gestemd...
I have here a letter for my mom. Die high in the heaven is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:
Ben ik nu de enige die op De Vlieger en Kleine Jongen van Hazes heb gestemd?
Nee hoor. Ik heb er niet op gestemd omdat ik er een ongelooflijke teringhekel aan heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
excel het werk laten doen.. eerst zorgen dat mijn 250 nummers boven aan staan.. dan degenen die ik niet heb er uit knikkeren...... en dan som onder de andere namen zetten zodat er te zien is hoeveel 1tjes er staanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hoe heb je dat uitgerekend Wexy?
nee, alleen op die éne van de Back Street Boysquote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij op de Backstreet Boys gestemd dan?
Met die 68 ben je wel mijn nummer 1quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de meeste overeenkomsten met Madmaster (83), dan Diaan (74, mijn invloed heeft dus wel effect, alleen nog niet genoeg), Homdeck (72), Cafca (68) en Nepthys (66).
Het minste overeenkomst met Fokschaap (23)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |