Dat dus, en mijn lijst is inmiddels ook verzonden.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een klus zeg! En als ik het morgen weer zou moeten invullen werd de lijst geheid anders.
Afhankelijk hoeveel zin jullie hebben gaan we door met de top 500 of top 1000 nummers naar de volgende ronde.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:58 schreef ranja het volgende:
Hoeveel zijn er nu met 2 of meer stemmen? Of moet elk nummer dat 1 stem heeft gekregen nog meedoen om aan de 500 of 1000 te komen
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef dwerg het volgende:
Je bedoelt het op een schandalige manier over het hoofd zien van het beste nummer aller tijden, It's not unusual, van de Welshe godheid Tom Jones. Ik ga alle Radio 2 luisteraars persoonlijk een klaagbrief schrijven, met de hand geschreven, dat ik dit niet nóg een keer accepteer. Het nummer móet gewoon op nummer één!
Ik zou het laten afhangen van de stemmen... als er bijvoorbeeld 2483 nummers met minimaal 2 stemmen zijn waarvan 618 nummers zijn met minimaal 3 stemmen zou ik gewoon met 618 nummers verder gaan en niet proberen er 500 of 1000 van te maken op wat voor manier dan ook.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:00 schreef nipeng het volgende:
Dus zeg het maar 500 of 1000 in de volgende ronde?
Er zijn nu al meer dan 1300 afzonderlijke nummers genomineerd. Dus er vallen nu al zeker 300 nummers af waarop gestemd is.
Ik ben het met ranja eens (quote:Op zondag 20 januari 2008 22:23 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik zou het laten afhangen van de stemmen... als er bijvoorbeeld 2483 nummers met minimaal 2 stemmen zijn waarvan 618 nummers zijn met minimaal 3 stemmen zou ik gewoon met 618 nummers verder gaan en niet proberen er 500 of 1000 van te maken op wat voor manier dan ook.
Doet me denken aan het top 40 spel, dat spelen wij wel eens bij vrienden en er zit een cd bij met te raden intro's. nummer 80 is dus tom jones met it is not unusual. Wij hebben nu wel de gewoonte als iemand een moeilijke vraag wist, gelijk die intro af te spelen. zomaar, omdat het zo'n cool nummer is. (en omdat we allemaal mars attacks een leuke film vinden)quote:Op zondag 20 januari 2008 21:09 schreef dwerg het volgende:
Je bedoelt het op een schandalige manier over het hoofd zien van het beste nummer aller tijden, It's not unusual, van de Welshe godheid Tom Jones. Ik ga alle Radio 2 luisteraars persoonlijk een klaagbrief schrijven, met de hand geschreven, dat ik dit niet nóg een keer accepteer. Het nummer móet gewoon op nummer één!
Stuur dat resultaat dan ook naar Radio2...quote:Op maandag 21 januari 2008 21:22 schreef nipeng het volgende:
We zien wel hoe 't loopt dan. Anyway in de huidige top50 staan niet veel nummers van de radio2 top10.
Ja, dat was ik, geloof ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Wil de user die op Meat Loaf heeft gestemd zich melden bij de organisatie?
Volgens mij ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ja, dat was ik, geloof ik.
Drie keer zelfs, zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |