1 2 3 4 5 | Deep Purple Child in time 1972 17 Beach Boys God only knows 1966 17 Joy Division Love will tear us apart 1980 17 John Lennon Imagine 1971 16 |
1 |
1 |
1 2 3 | SubTop Selecter On My Radio 1980 6 SubTop Human League Don't You Want Me 1982 6 |
1 2 3 4 | 24 Bette Midler The rose 1980 2 26 Eagles The last resort 1976 2 29 ABBA Dancing queen 1976 2 |
1 |
Toch nog 2 nominaties voor die fietsen? De stemmers daarvan mogen wat mij betreft geboycot gaan worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 09:38 schreef nipeng het volgende:
De grote looohoooooooooosers:
[ code verwijderd ]
![]()
Negen miljoen fietsen en maar twee nominaties:
[ code verwijderd ]
.
Dan heb je het dus over 19 plaatjes uit de '2-stemmen' categorie?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:22 schreef nipeng het volgende:
Er zijn dus nummers die doorgaan. Voor 25 poules van 35 nummers (875) kom ik 19 nummers te kort
We kunnen het zo laten maar we kunnen ook 19 van de verliezers alsnog doorlaten.
Ach je kan beter op een kitchplaat stemmen dan op een miep die zingt "er zijn 9 miljoen fietsen in bejin, dat is een feit, dat is een feit dat je niet kunt ontkennen"... Briljante tekstquote:Op zondag 3 februari 2008 11:05 schreef Grobbel het volgende:
Tja, Sadeness is natuurlijk wel de ultieme kitschplaat. Gek dat daar verder niemand op gestemd heeft.
Vind je het gek als je maar 78 nummers hebt geselecteerd? Dit is wel een beetje erg doorzichtig wannabe elitair overkomenquote:Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef het_fokschaap het volgende:
volgens mij heb ik met iedereen de minste overeenkomsten
eigenzinnig
Och, ik heb sowieso een beetje random gestemd in de nominatieronde (niet op Katie Melua, uiteraard). Als er 30 platen in de hele top 2000 staan waar ik iets mee heb, is het al veel. Mij maakt het verder ook niet uit, ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach je kan beter op een kitchplaat stemmen dan op een miep die zingt "er zijn 9 miljoen fietsen in bejin, dat is een feit, dat is een feit dat je niet kunt ontkennen"... Briljante tekst![]()
![]()
![]()
Uit de subtop2000 van Radio2.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef Frollo het volgende:
Waar komen die subtoppers nou vandaan? Dat is me niet helemaal duidelijk.
Is een optie.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan heb je het dus over 19 plaatjes uit de '2-stemmen' categorie?
Je zou er voor kunnen kiezen om de 1e 19 inzender een keuze te geven om een plaat te nomineren...
Ik tel maar 2 nominaties.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:58 schreef peaceman het volgende:
Trouwens ABC met The Look of love staat met 3 nominaties in de sheet vermeld bij 2 nominaties??
Wil je dit even checken Nipeng?
Ach voor mij is het wel wat werk maar het valt wel mee.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:52 schreef Grobbel het volgende:
Kunnen we trouwens niet gewoon met de beste 500 tracks van de voorronde gaan werken? 1000 is wel erg veel, namelijk. En ook voor nipeng qua berekeningen, trouwens.
vind ik ook prima. is in elk geval snellerquote:Op zondag 3 februari 2008 12:00 schreef nipeng het volgende:
Is een optie.
Kan ook de eerste 19 van de nummers met 2 nominaties pakken. Ik heb ze in mijn lijst gesorteerd op positie in de top2000. Dwz er gaan wat "toppers" meer door.
[..]
Hmm misschien moet ik dan de sheet even opnieuw downloaden... bij mij heb ik er 3, waaronder mijzelf, maar ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik er op gestemd heb.quote:Ik tel maar 2 nominaties.
Diaan73 en Dwerg.
[..]
Ik vind deze optie eigenlijk wel de beste... staan katie met dr fietsen en kwien met hun rapsodie er dan ook in?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:00 schreef nipeng het volgende:
[..]
Is een optie.
Kan ook de eerste 19 van de nummers met 2 nominaties pakken. Ik heb ze in mijn lijst gesorteerd op positie in de top2000. Dwz er gaan wat "toppers" meer door.
[..]
dit vind ik ook wel een goed idee. Er zijn 28 stemmers, als iedereen 1 wildcard mag uitdelen kom je op 884 nummers. Als je dan de beste 9 van de nominatieronde een wildcard geeft voor de pouleronde kan je 25 poules van 35 nummers maken.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
met hoeveel stemmers zijn we? Anders zou je iedereen eentje kunnen laten kiezen uit zijn stemlijstje die het niet gehaald heeft maar volgens hem/haar toch nog een kans krijgt...
Ik heb jou lijst erbij gepakt. Jij hebt er niet op gestemd. Kijk eens naar de lijst in je verzonden items?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm misschien moet ik dan de sheet even opnieuw downloaden... bij mij heb ik er 3, waaronder mijzelf, maar ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat ik er op gestemd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |