Ja ik denk dat ik daar voor ga.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Tip: aangezien je toe wilt werken naar 256 zou ik 25 pools maken
Met 890 zit je dan op ca 35 titels per pool, kunnen er per pool ongeveer 10 door.
Ik wil per poule een aantal zware jongens, mediors en lichtgewichten hebben.quote:Wat ik altijd doe bij dit soort dingen is alle titels in een spreadsheet op alfabet (van titel), dan nummers er achter van 1 tot in dit geval 25 en dat herhalen tot je alles hebt gehad, dan sorteren op het poolnummer en je hebt je (volledig willekeurig qua inhoud) pools klaar
Het ligt aan de router....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders gewoon even het internet opnieuw op je laptop installeren...
daar heb ik dan wel weer op gestemd. Mijn nummer 1 zou het niet zijn, maar het hoort imho sowieso bij de beste 250 nummers van die lijstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef nipeng het volgende:
Kijk eens naar de losers, daar staan wel leuke namen tussen.
Ik ben vergeten daarop te stemmenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.
Hoe is het in godvredesnaam mogelijk dat ik de enige ben die op Question van Moody Blues heeft gestemd?![]()
mja, het zal best goed in elkaar zitten enzo. maar het nummer pakt me gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
Die er straks direkt uitgeknikkerd wordt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:39 schreef peaceman het volgende:
En leuk: Kinderen voor kinderen mee naar de volgende ronde![]()
Ik heb er op gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben vergeten daarop te stemmen![]()
Ook opmerkelijk:
Metallica - Nothing else matters. De 1e 9 (!) inzenders hebben er niet op gestemd en dan toch 9 stemmen. Opvallend.
Dan heeft peaceman zich vergist, denk ik.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.
Hoe is het in godvredesnaam mogelijk dat ik de enige ben die op Question van Moody Blues heeft gestemd?![]()
misschien nog 1 ronde?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die er straks direkt uitgeknikkerd wordt...
Ik heb op alle 3 gestemdquote:Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Geniaal?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik heb er op gestemdGeniaal nummer
Ik heb zeker een keer op Focus gestemd, Stef Bos, Herman Brood, Cuby, als enige 2x op Gruppo, Bram Vermeulen, Vitesse, Alquin.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Omdat? Toch niet omdat het rustig is en afwijkt van hun "standaard" stijl he?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
misschien nog 1 ronde?
[..]
Ik heb op alle 3 gestemd
[..]
Geniaal?Ik vind het zo'n beetje het slechtste wat ze gemaakt hebben.
ik heb op Brainbox gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar waar is de steun voor de Nederlanders (Earth & Fire, Ekseption, Focus)...
Nee omdat ik het gewoon afgrijselijk vindquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:53 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Omdat? Toch niet omdat het rustig is en afwijkt van hun "standaard" stijl he?
Ik ook op Cuby & The Blizzards en natuurlijk Q65quote:
Iedere song van The Eagles betekent bij mij een zap-momentje, dus zo ook deze...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat zie ik nu! Eagles - Desperado niet door, ongelooflijk
Ik had er eerst 481 die ik terug moest brengen naar 250.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:45 schreef cafca het volgende:
Als ik zo zie welke platen jullie allemaal vergeten zijn om op te stemmen, zijn er een hoop mensen hier die zich moeten schamen
Op Usenet staat de complete Top 2000 in de beste kwaliteit (320 kbps).quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:27 schreef Wexy het volgende:
ik vind het nu al een leuk lijstje
denk dat ik de top256 maar eens ff op mn laptop ga binnen halen zodra die rond is
Ben iets te slecht in uploaden op usenet anders zou ik aanbieden om ze daar ook op te knallen.....
ja die heb ik al....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Op Usenet staat de complete Top 2000 in de beste kwaliteit (320 kbps).
Ik heb ook een keer op Focus gestemdquote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Nipeng, nu al petje af voor je inspanningen...![]()
Vind het een mooi lijstje zo, hoewel ik op veel toppers niet gestemd hebt...
Wel jammer dat ik hier de enige Focus-liefhebber ben.
En ik ben de enige die o.a. op Arne Jansen heeft gestemd...
I have here a letter for my mom. Die high in the heaven is.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef tha_dark het volgende:
Ben ik nu de enige die op De Vlieger en Kleine Jongen van Hazes heb gestemd?
Nee hoor. Ik heb er niet op gestemd omdat ik er een ongelooflijke teringhekel aan heb.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
excel het werk laten doen.. eerst zorgen dat mijn 250 nummers boven aan staan.. dan degenen die ik niet heb er uit knikkeren...... en dan som onder de andere namen zetten zodat er te zien is hoeveel 1tjes er staanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef _dirkjan_ het volgende:
Hoe heb je dat uitgerekend Wexy?
nee, alleen op die éne van de Back Street Boysquote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb jij op de Backstreet Boys gestemd dan?
Met die 68 ben je wel mijn nummer 1quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:26 schreef peaceman het volgende:
Ik heb de meeste overeenkomsten met Madmaster (83), dan Diaan (74, mijn invloed heeft dus wel effect, alleen nog niet genoeg), Homdeck (72), Cafca (68) en Nepthys (66).
Het minste overeenkomst met Fokschaap (23)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |