Nee, maar ik ga vanavond wel even in de buurt van het hotel van Natte Alie mijn oor te luister leggen bij de Yanks aldaar...quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Hebbie Peter R. de Vries nog gezien daar?![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef nipeng het volgende:
Welk aantal moet uit de poule komen rollen?
Ik denk zelf aan 256, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt.
eerste dus 860quote:Op donderdag 31 januari 2008 23:46 schreef nipeng het volgende:
Komt morgen
Het is nu iets van 590 of 860 door naar de volgende ronde.
mijn voorkeur....quote:Welk aantal moet uit de poule komen rollen?
Ik denk zelf aan 256, voornamelijk vanuit praktisch oogpunt.
De kwaliteit van de lijst loopt in zekere zin toch ook evenredig met de grootte van de poulesquote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:49 schreef Diaan73 het volgende:
Het maakt mij niet uit, wat voor Nipeng het makkelijkst is.
Als het aan mij ligt, zeker niet.........quote:Op vrijdag 1 februari 2008 08:00 schreef het_fokschaap het volgende:
benieuwd naar de nummer 1
ik hoop niet op Bohemian Rhapsody
Ik denk dat een x-aantal lijsten van 50 nummers een hele goede optie is. Dat is resp. 18 of 11 lijsten die je door moet...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef nipeng het volgende:
Ok meer 890 dan 560 voorstanders dus.
10x 89 meedingers of 10x 56 dat zijn wel forse lijsten he
Kan natuurlijk ook x-aantal lijsten van 50 maken.
Via een spreadsheet is zoiets nog wel redelijk eenvoudig af te handelen denk ik.
Tip: aangezien je toe wilt werken naar 256 zou ik 25 pools makenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:45 schreef nipeng het volgende:
Ok meer 890 dan 560 voorstanders dus.
10x 89 meedingers of 10x 56 dat zijn wel forse lijsten he
Kan natuurlijk ook x-aantal lijsten van 50 maken.
Via een spreadsheet is zoiets nog wel redelijk eenvoudig af te handelen denk ik.
En anders gewoon even het internet opnieuw op je laptop installeren...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
Leuk, leuk, leuk...hoop wel dat het internet op mn laptop het vanavond of morgen weer doet....
Ja ik denk dat ik daar voor ga.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Tip: aangezien je toe wilt werken naar 256 zou ik 25 pools maken
Met 890 zit je dan op ca 35 titels per pool, kunnen er per pool ongeveer 10 door.
Ik wil per poule een aantal zware jongens, mediors en lichtgewichten hebben.quote:Wat ik altijd doe bij dit soort dingen is alle titels in een spreadsheet op alfabet (van titel), dan nummers er achter van 1 tot in dit geval 25 en dat herhalen tot je alles hebt gehad, dan sorteren op het poolnummer en je hebt je (volledig willekeurig qua inhoud) pools klaar
Het ligt aan de router....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En anders gewoon even het internet opnieuw op je laptop installeren...
daar heb ik dan wel weer op gestemd. Mijn nummer 1 zou het niet zijn, maar het hoort imho sowieso bij de beste 250 nummers van die lijstquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:29 schreef nipeng het volgende:
Kijk eens naar de losers, daar staan wel leuke namen tussen.
Ik ben vergeten daarop te stemmenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:46 schreef Homdeck het volgende:
[..]
inderdaad. Veel nummers waar maar 1 keer op gestemd is.
Hoe is het in godvredesnaam mogelijk dat ik de enige ben die op Question van Moody Blues heeft gestemd?![]()
mja, het zal best goed in elkaar zitten enzo. maar het nummer pakt me gewoon helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel een mooie nr. 1 alleen erg triest dat Bohemian Rhapsody zo laag staat. Waarschijnlijk zijn hier gewoon echt mensen die er niet op stemmen omdat het "altijd al op nr. 1 staat"
Die er straks direkt uitgeknikkerd wordt...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 21:39 schreef peaceman het volgende:
En leuk: Kinderen voor kinderen mee naar de volgende ronde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |