quote:Op maandag 14 januari 2008 23:34 schreef nipeng het volgende:
1 Nummer is tot op heden door alle 7 inzenders genomineerd.
Als deze er in had gestaan, dan wel...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef cafca het volgende:Hebben jullie ook allemaal op de luchtballon van Frans Bauer gestemd?
Betrapt....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:43 schreef cafca het volgende:
[..]Hebben jullie ook allemaal op de luchtballon van Frans Bauer gestemd?
Ok als julie dat willen dan zet ik straks na verwerken alle resultaten in een sheet op het net.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow okay.... mooi he?
Goh wat apart zet... 1 nummer door alle 7!! Ben wel nieuwsgierig welk nummer dat is.... en ik zou idd ook wel aan het einde de nomineerlijstjes willen zien.
Opmerkelijk inderdaad.quote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:09 schreef _dirkjan_ het volgende:
Kom op, over welk nummer heb je het?
Ik zet in op God Only Knows![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. stemmen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:18 schreef _dirkjan_ het volgende:
Yesterday?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:21 schreef peaceman het volgende:
John Lennon met Imagine misschien?
Komen ale 3 niet in mijn lijstje voor, die zaten grotendeels bij de afvallers...quote:Op woensdag 16 januari 2008 07:34 schreef cafca het volgende:
Ik gok op iets van the police....
quote:
Ik denk het niet... ik weet eigenlijk wel zeker van niet!!quote:Op woensdag 16 januari 2008 12:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het DC Lewis met 'Mijn Gebed' is...![]()
En door deze al speculaties, vind ik dit toernooi nu al geslaagd...
Die zal Cafca niet gekozen hebben, gok ik...quote:Op woensdag 16 januari 2008 13:32 schreef Nepthys het volgende:
of anders Joy Division?
Hee dat mag helemaal niet.... nu moet je ook een lijstje invullen....quote:
Maar toch geen '1'tje waard...quote:Op woensdag 16 januari 2008 14:44 schreef Frollo het volgende:
Zou het Tim Hardin met How Can We Hang On to a Dream zijn? Er is toch niemand die dat géén goed nummer vindt?
toch welquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zal Cafca niet gekozen hebben, gok ik...
Ga ik doen, die tvp was een reminder voor mezelfquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hee dat mag helemaal niet.... nu moet je ook een lijstje invullen....![]()
èn mailen naar Nipeng!!!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:32 schreef Grobbel het volgende:
Little Green Bag
Hier sluit ik me bij aanquote:
Ik lees dit nu pas, maarquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ga ik doen, die tvp was een reminder voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |