Je gaat ons achteraf wel even bijpraten wie enz. hè? Leuk die updates/informatie tussendoorquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef nipeng het volgende:
Dat ene nummer kreeg 9 nominaties achter elkaar. De drie laatste inzenders verzaken.
Maar we hebben nu wel een nieuwe koploper: 10 nominaties. Ik ben een van de spelbrekers
Oja in totaal zijn nu 1233 nummers minstens 1 maal genoemd.
dan ben ik dus ook een van de verzakersquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:42 schreef nipeng het volgende:
Dat ene nummer kreeg 9 nominaties achter elkaar. De drie laatste inzenders verzaken.
Maar we hebben nu wel een nieuwe koploper: 10 nominaties. Ik ben een van de spelbrekers
Oja in totaal zijn nu 1233 nummers minstens 1 maal genoemd.
No Matter What is anders een zeer puikend nummer. Van Jim Steinman, de vaste componist van Meat Loaf. (Of liever gezegd: Meat Loaf is een puppet van Jim Steinman.)quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef tha_dark het volgende:
Nu maar hopen dat die eikel van de Backstreet Boys er niet zo vaak instaan!
Ik gok er op dat de gemiddelde aanwezige hier Robbie Williams niet zo waardeert...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:41 schreef tha_dark het volgende:
Nu maar hopen dat die eikel van de Backstreet Boys er niet zo vaak instaan!
Ow spannend is dit hahahaquote:Op donderdag 17 januari 2008 16:29 schreef nipeng het volgende:
En verwerkt.
De no 1 heeft 13 nominaties ontvangen bij 15 inzenders. No 2 heeft er 11 en er zijn nu 4 nummers met 10 nominaties waarvan twee van 1 artiest/band.
Er zijn nu iets van 1350 nummers minstens 1x genomineerd.
Ja dat is waarquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:11 schreef ranja het volgende:
De uitslag? Daarna begint het nog maar pas, dan gaan we poulen en toernooien
quote:Op zondag 13 januari 2008 18:14 schreef nipeng het volgende:
Doel is van de Top2000 lijst (met subtop) via een toernooi onze eigen no 1 te kiezen.
We hebben met z'n allen weer veel kritiek gehad op de volgorde van de top2000 eindlijst. Nou wilde ik de lijst gebruiken om hier iets leuks met Fok!Muziek mee te doen. Zo kunnen we toch nog onze eigen draai aan de lijst geven.
Opzet:
Nummers kunnen gekozen worden uit de Top2000 + Subtop2000. Alle nummers op deze lijsten doen dus mee. Ook die van 2007.
Omdat er zoveel nummers zijn zullen er bij de eerste twee rondes het aantal meedingers drastisch gereduceerd worden. Het toernooi moet wel in een redelijk tijdsbestek af te ronden zijn.
1e ronde: Nominatieronde
Je mag tot 250 nummers nomineren.
Zet in de spreadsheet een "1" in kolom F bij ieder nummer die je wilt nomineren.
De lijst stuur je naar mijn Gmail (SunRawk@). De 1e 500 of 1000 (dat mogen jullie later aangeven) gaan door naar de volgende ronde.
top2000toernooi.xls - 0.48MB
mirror
Hier staat een direct leesbare versie van de sheet. Deze zal ik op het einde van de ronde ook bijwerken met ontvangen data.
Opmerking 1:
Ik heb de sheet zo eenvoudig mogelijk gehouden om problemen door verschillen tussen Openoffice/MS Office/etc te voorkomen.
Opmerking 2:
Als je geheel kolom f selecteert kan je rechtsonderin snel zien bij SUM= hoeveel nominaties je al hebt gedaan. Als je tenminste de "1" hebt gebruikt om een nominatie aan te duiden.
2e ronde: Pouleronde
Indeling poules op basis van aantal stemmen en positie top2000.
Per poule x-aantal zware jongens + x middelgewichten + outsiders
3e ronde tot finaleronde: Knock Out.
Koppeling van paren op basis van aantal punten (uitslag vorige rondes) en eventueel rekening houdend positie top2000.
-- Update 1 --
Aangaande opsturen van de spreadsheet: vermeld in de mail jouw Fok username.
-- Update 2 --
Overzicht van ontvangen inzendingen.
30-1/1-2quote:Op donderdag 17 januari 2008 23:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Tot wanneer heb ik nog de tijd?
Je mag tot 250 he.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 01:11 schreef tha_dark het volgende:
Hmm, ben flink kritisch geweest. ZIt nu ergens rond de 100 nummers. Morgen nog een keer de lijst nalopen en dan opsturen.
Die ene user die dat gedaan heeft...quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Wil de user die op Meat Loaf heeft gestemd zich melden bij de organisatie?
Jeetje, ik blijf bezig met klonen aanmaken.....quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:28 schreef nipeng het volgende:
*oproep*
Wil de user die op Meat Loaf heeft gestemd zich melden bij de organisatie?
Ik zeg: goed bezig.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:54 schreef Zoot het volgende:
Leuk initiatiefZal mijn lijstje ook sturen.
quote:Op vrijdag 18 januari 2008 19:58 schreef cafca het volgende:
Hee, niks tegen MeatLoaf, he?![]()
Jeugdheld. Ik kon als 10-jarige paradise by the dashboard life helemaal meezingen, al kon ik nog geen woord engels. Heb hem zelfs nog eens als sneeuwpop nagemaakt (al dacht mijn zus dat zij het moest voorstellen)
En na een hotmail-dipje van gisteren, net verstuurd.quote:
Hee, mijne komt er ook nog aan hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2008 09:26 schreef nipeng het volgende:
Als we nu zouden stoppen dan hebben we een best wel toffe top 50. Ja zelfs top 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |