quote:[quote]Op zondag 13 januari 2008 00:46 schreef Bluezz het volgende:
En dan nu de uitslag van de SCHuezzry :
beschouw een 6,5 vanwege de leeftijd,
Ole een 7 vanwege het gewicht,
jojomen een 8,5 omdat ie een vrolijke kop heeft,
dndiek een 7,5 omdat ie zo geil loenst,
rubbereend een 6,5 omdat ie niet nog dikker is geworden,
die mysterieuze stoppelbaard een 8 omdat ie vast diepe gronden heeft,
grulez een 7 maar ben wel bang dat ie snel verschrompelt,
erikT een 8 omdat ie goed geconserveerd blijft en volgens de natuurwetten allang dood had moeten zijn, appelsientje een 7,5 omdat als je een steeltje op zijn hoofd zet hij echt een fris appletje is
damart een 7 voor het online posten in de trein en een kwartje extra omdat ie in zandvoort woont
maar wie is de mysterieuze stoppel???
Gelukkig waarschuwde de eigenaar van het restaurant hem nog dat hij moest bukken om naar buiten te komen!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:01 schreef numero_uno het volgende:
ach ja 205cm vanaf de grond is een eindje de hoogte in he
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd die foto op je ID was schattig
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd die foto op je ID was schattig
die andere was welquote:Op zondag 13 januari 2008 01:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die heb jij gelukkig amper gezien
ikl ben een stoere botte trutquote:Op zondag 13 januari 2008 01:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan moet je je eens anders gaan gedragen, zo ben je gewoon schattig.
eens isquote:
Simpel: je bent te schattigquote:Op zondag 13 januari 2008 01:16 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil niet "schattig" zijn wat doe ik verkeerd
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van mn werkpasje? ja das de enige pasfoto ever die ik zelf ook leuk vind
ik hoorde dat ie er nog stondquote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef rubbereend het volgende:
heeft iemand Bos nog opgehaald op die parkeerplaats?
en nu lieg jijquote:Op zondag 13 januari 2008 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle stiekeme meelezers: ze liegen, ik ben ab-so-luut NIET schattig!
Jij bent ook erg oké, ondanks dat je blauw bent.quote:
Is ook ter compensatie he, zo'n non alcoholicoquote:Op zondag 13 januari 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent ook erg oké, ondanks dat je blauw bent.
Leuk je ontmoet te hebben.
Die ging nog rocken in een plaatselijke tent volgens mij.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:18 schreef rubbereend het volgende:
heeft iemand Bos nog opgehaald op die parkeerplaats?
met zn pijnlijke been?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ging nog rocken in een plaatselijke tent volgens mij.
Alcohol verdooftquote:
idd en nog vroeg afhaken ook nogquote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond je trouwens niet echt een lamme tak numero, terwijl je dat wel onder je plaatje hebt staan.
Het genoegen is geheel wederzijdsquote:Op zondag 13 januari 2008 01:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij bent ook erg oké, ondanks dat je blauw bent.
Leuk je ontmoet te hebben.
ach ja hij had ook zoveel palm gedronken dat ie er een oase van had kunnen makenquote:
als niemand was afgehaakt hadden we nergens kunnen etenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd en nog vroeg afhaken ook nog
Klopt, eigenlijk is M-M een enorme bitch die ons met de spies van haar saté probeerde aan te vallen toen we wat over haar niet schattige karakter zeiden. Om die dreiging af te wenden, doen we nu allemaal of ze wel schattig is, maar ook dat stemt haar niet bepaald positieverquote:Op zondag 13 januari 2008 01:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle stiekeme meelezers: ze liegen, ik ben ab-so-luut NIET schattig!
ja eigenlijk schaam ik me er nu ook voorquote:Op zondag 13 januari 2008 01:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
idd en nog vroeg afhaken ook nog
Als we nou gallie in de lies van bos implanteren dmv de pink van ailantsjies vrouw, zit er nog een klein kansje in dat we de stoppelbaard vinden die SCH zoektquote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Nieuwe sig!
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef golfer het volgende:
Trouwens Ole ging ook nog even wat doorzakken in haar kroegjes in Amsterdam om een paar verjaardagsparties te vieren.
Tussendoor bleef ze maar tong80 bestoken met sms-jes op z'n vaste telefoonnummer.
Ik stel voor dat we Ole en tong binnenkort eens an elkaar gaan koppelen. Lijkt mij wel een leuk stelletje, toch?
Daarna koppelen we SCH nog even aan DnDiek.
Love is in the air.
Kijk, dat is pas een binnenkomer!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
M-M, ik vind je niet lief, je ziet er meer uit als een verschrikkelijke geile neukpop.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
M-M, ik vind je niet lief, je ziet er meer uit als een verschrikkelijke geile neukpop.
Indd, 25 euro voor een paar biertjes, een in de fik gezette hoop vleesch en friet en salade is vrij weinig jaquote:Op zondag 13 januari 2008 01:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Eten was zeer goed te doen voor dat geld nog bij de weg! Zeker voor herhaling vatbaar voor mij
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
check mn aanwezigheidsrooster op school maar eensquote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond je trouwens niet echt een lamme tak numero, terwijl je dat wel onder je plaatje hebt staan.
Who elsequote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuhquote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Indd, 25 euro voor een paar biertjes, een in de fik gezette hoop vleesch en friet en salade is vrij weinig ja.
Ole maakt iedereens drankjes op, als ze eenmaal op gang gekomen is.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Bek houwe en mooi zitten wezen jijquote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
---
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
check mn aanwezigheidsrooster op school maar eens
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Nog even een bedankje richting jou dat er toch maar mooi een "private party" gedeelte was.
Ja hoor weiffie, gezellig aon het waoter aon de ouwe grachquote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuh
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
dan heb je gelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.
Morgen kunnen we pas echt oordelen he... toilettechnisch gezienquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
Anders waren het pannenkoeken geworden ... daar was nog heul veul plekquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
ter voorkoming van het ontnuchterenquote:
was een mooi stuk entertainmentquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
nog even eenvoor de toespraak op Tong op papier
oude muntkelderquote:Op zondag 13 januari 2008 01:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders waren het pannenkoeken geworden ... daar was nog heul veul plek
Whehe kloptquote:
op msn reageert tong niet helaasquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
nog even eenvoor de toespraak op Tong op papier
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'quote:Op zondag 13 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig had ik muziek op de terugweg, m'n ogen wilden wel dicht in die warmte.
Dat doorlopen op CS van mij was trouwens wel nodig, stapte net op tijd in.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'.
ik had m'n oordopjes wel bij me maar m'n verloopstukje van mobiel naar oordopjes nietquote:Op zondag 13 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig had ik muziek op de terugweg, m'n ogen wilden wel dicht in die warmte.
Dat doorlopen op CS van mij was trouwens wel nodig, stapte net op tijd in.
[..]
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'.
haha iddquote:Op zondag 13 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Hij had nog gelijk ook, dat is het ergste... Dacht toch serieus dat het nog wel even lopen was, bleken we er bijna naast te zittenquote:
ja, ik had gewoon nog langer EW kunnen pestenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij had nog gelijk ook, dat is het ergste... Dacht toch serieus dat het nog wel even lopen was, bleken we er bijna naast te zitten.
Die koffie was ook enkel om de schijn van de nette heer hoog te houdenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beschouw heel netjes, eerst een kop koffie en toen ging ook hij los.
Wel een pracht van een at deed ze nog even in de Mick voor het buitenstaande publiekquote:Op zondag 13 januari 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik had gewoon nog langer EW kunnen pesten
ware aard van het beestje komt toch altijd bovendrijvenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die koffie was ook enkel om de schijn van de nette heer hoog te houden.
En dan was jij ook nog niet jarig. (of juist wel gezien de geschatte leeftijd?)quote:Op zondag 13 januari 2008 01:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik had gewoon nog langer EW kunnen pesten
Zij durfde niet te flashenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel een pracht van een at deed ze nog even in de Mick voor het buitenstaande publiek.
Hij kwam keurig naast een bijna net zo oude man zitten op een gegeven moment in de hoop een conversatie te beginnen, alleen gaf ik geen sjoege.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Beschouw heel netjes, eerst een kop koffie en toen ging ook hij los.
quote:
Geen probleem hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ole maakt iedereens drankjes op, als ze eenmaal op gang gekomen is.
volgens Tong zit het leuk maar komt hij zo nooit aan het neuken _o-quote:Op zondag 13 januari 2008 02:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Oh, en Bos heeft gewoon een mat hoor trouwens, in tegenstelling tot zijn 'volgens sommigen heb ik ietwat lang haar'...
Trustuhquote:
PIquote:
had je iemand van de meet mee willen nemen danquote:
Jou van 8 jaar terugquote:Op zondag 13 januari 2008 02:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
had je iemand van de meet mee willen nemen dan
Touché.quote:
mooi ingekoptquote:
We hebben hem voor alle veiligheid alleen vorken gegevenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef Eilanden het volgende:
Rubber had gewoon zijn 'messenact' moeten doen, dan was MM wel voor de bijl gegaan
Ben jij ook nog gewoon wakkerquote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef Eilanden het volgende:
Rubber had gewoon zijn 'messenact' moeten doen, dan was MM wel voor de bijl gegaan
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:12 schreef Eilanden het volgende:
ik mag hopen dat al die alcohol gewerkt heeftquote:
Ik heb net wat Amerikaanse pilletjes geslikt, hopelijk werken die straksquote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij ook nog gewoon wakker
Kom we nemen samen een antigrippinepil
Ja heel even geweest. Al was het beter geweest om meteen naar huis te gaan met dat been van mequote:Op zondag 13 januari 2008 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ging nog rocken in een plaatselijke tent volgens mij.
Ik kreeg gewoon kriebels in mijn keel van jouw gehoestquote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pillen en alcohol
Ailantsjie en ik kunnen sychroon hoesten.
Op zijn utregs
Dan ben je toch niet virtueel aangestokenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kriebels in mijn keel van jouw gehoest
Oh, ze hebben hem eindelijk vrijgelaten?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:21 schreef Bos81 het volgende:
Wel leuk was dat in Eindhoven in de trein naar huis gewoon een neef van me naast me kwam zitten die ik al een jaar of 5 niet had gezien. Dus even kort bij kunnen praten.
Ja, hij had eigenlijk 20 jaar, maar ja de Nederlandse rechtstaat he.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh, ze hebben hem eindelijk vrijgelaten?
SCHpetteren hequote:Op zondag 13 januari 2008 02:21 schreef Grulez het volgende:
Dan ben je toch niet virtueel aangestoken
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij had eigenlijk 20 jaar, maar ja de Nederlandse rechtstaat he.
Graag gedaan knulquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Trusten allen. Bedankt voor een zeer toffe dag.
Zijn er bedden die daar tegen bestand zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor dat we Ole en tong binnenkort eens an elkaar gaan koppelen. Lijkt mij wel een leuk stelletje, toch?
quote:Op zondag 13 januari 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zijn er bedden die daar tegen bestand zijn?
o vandaarquote:
Numero Uno, dat wisten we al een halve dagquote:Op zondag 13 januari 2008 11:17 schreef SCH het volgende:
Grappig hoe al die verlegen ventjes van gisteren in de kroeg hier op FOK! ineens weer een grote bek hebben.
Weten we nu al wie de stoppel is?
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
Ik vond er eerlijk gezegd geen zak aan.
Allemaal vrij oude mensen en de meeste waren nog homo of boer ook.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:05 schreef numero_uno het volgende:
de gemiddelde leeftijd lag idd zo rond de 30 ja
Nee, het was een hele andere jongen dan in zijn fotoboek staat. Daar staat iemand met een babyface terwijl er gisteren een vrij stoere jongen met een stoppelbaard was.quote:Op zondag 13 januari 2008 12:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Numero Uno, dat wisten we al een halve dag
Zelfs ik wist dat, en ik was er niet eens
ik ben helemaal niet stoer...quote:Op zondag 13 januari 2008 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bedoelt toch niet Grulez?
Het duurde ff voordat het er was, maar het was lekker ja!quote:Op zondag 13 januari 2008 13:41 schreef DIGGER het volgende:
O ja, was het toetje nog lekker?
ben ik toch blij dat ik het niet voor jullie heb verpest en gewoon weg ben geblevenquote:Op zondag 13 januari 2008 01:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij de gezelligste grote meet tot nu toe eigenlijk, wat een toffe dag was het.
Ja, en waar was jijquote:
Bedacht het me ook in de treinquote:Op zondag 13 januari 2008 11:09 schreef Doc het volgende:
@ Grulez: in de trein bedacht ik me dat die gast niet Wilbert maar Wijbrandt (v.S) heet
Zeker weer een helicopter als excuusquote:Op zondag 13 januari 2008 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, en waar was jijje telefoon is minstens 83 keer overgegaan op verschillende tijden.
Gelukkig had ik al last van mijn keelquote:
Je kon je trein in 1x vinden ??quote:Op zondag 13 januari 2008 15:16 schreef Beschouw het volgende:
Zou je van koffie veel moeten plassen? Onderweg terug naar huis moest ik een paar keer zeiken als een paard.
Waarom deed je dat niet eigenlijk?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb nog ff snel gegeten bij Charlie's wok...
Achteraf had ik beter met de rest kunnen mee eten...
Had een afspraak... maar dat ging allemaal niet door... (hoorde ik toen ik thuis wasquote:
ja, ik had geen zin om twee maanden moeilijk te moeten lopenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat er geen foto's zijn genomen.
Dat dusquote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als je er gewoon bij was geweest, hoefde je nu niet om foto's te vragen.
ennuh: dat dusquote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik had geen zin om twee maanden moeilijk te moeten lopen.
[/qoute]je was gewaarschuwd door golfer
![]()
[quote]
En dan nog: als je er gewoon bij was geweest, hoefde je nu niet om foto's te vragen.
heb jij mijn mail nog gehad...een week geleden ofzo ?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef clauwheee het volgende:
Bedankt voor jullie voicemail en smsjes
Was naar het voetballenquote:
Niet meer doen hoorquote:
Nee, en ik ook niet, terwijl ik er wel wasquote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik genoemd?
Ja! Sorry, beetje hectische week gehad door alles, ik mail je vanavond terugquote:Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij mijn mail nog gehad...een week geleden ofzo ?
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Het was gezellig zonder mij!
Ik staak toch alleen maarquote:Op maandag 14 januari 2008 17:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jaeigenlijk wel...
maar als jij er was... was het natuurlijk veel gezelliger geweest
Was wel goed voor de beweging in de nek voor veel mensen... Dan met Vaduz praten, dan met jou, dan weer met Vaduz, etc...quote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Het was gezellig zonder mij!
Memento naast Vaduz was al een geweldig gezichtquote:Op maandag 14 januari 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was wel goed voor de beweging in de nek voor veel mensen... Dan met Vaduz praten, dan met jou, dan weer met Vaduz, etc...
Volgens mij maakt het voor jou niet uit naast wie Memento staat, jij vindt het altijd geweldigquote:Op maandag 14 januari 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Memento naast Vaduz was al een geweldig gezicht
ze is overal schattigquote:Op maandag 14 januari 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor jou niet uit naast wie Memento staat, jij vindt het altijd geweldig
Als hij acht jaar jonger was geweest....quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pak haar dan eens een keer gewoon op haar bek of zo, eend
ach ja je wordt een jaartje of 3 ouder sinds de fotoquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het was een hele andere jongen dan in zijn fotoboek staat. Daar staat iemand met een babyface terwijl er gisteren een vrij stoere jongen met een stoppelbaard was.
Man, het merendeel van de aanwezigen wist niet eens wat voetbal is. Misschien dat je ze het even uit moet legggenquote:
Je moet eens met Doc op een voetbaltribune gaan zitten. Je schaamt je dood lacht je kapot en heeft heel de tribune meequote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
@ Doc: Alsof jij veel voetbal kon zien met die pet op
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk niet opgenomen in het rapport van de SCHuezzry?
Precies. Ik heb nog 3 minuten samen met Doc in de andere ruimte naar het voetbalscherm gekeken en zag toen dat het Arsenal was wat werd uitgezonden. Ben maar weer gauw naar het darten gaan kijken daarna.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef rubbereend het volgende:
voetbal aan de gang? Ik dacht dat ze Arsenal uitzonden
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeert. Ik wil alleen kwijt dat de laatste regel van mij is, en de rest van de rest van de juryquote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef RayMania het volgende:
Waarom kreeg ik nou geen kus terug, Bluezz? Muts!
Hmm, begrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
Dat probleem heb ik dus ook gehadquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...
Heb je nou nog wat van die geile neukpopjes gepakt of nie?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
klopt jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
FA cup finalequote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
1. RayMania.quote:
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Die is al bezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
Oh maar daar voel je niks van hoor, SCH en ik willen je graag nog even de puntentelling uitleggenquote:
ik was mijn handjes 20x per dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig heb ik met Bluezz gezoend ipv een hand gegeven Zoenen gezonder dan hand schudden
quote:
Welk rapport??quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Ho ho ho ouwe snorremans, nu even dimmen. Er is weinig in het leven waaraan ik zoveel serieuze energie wijd als het becijferen van den man!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
nou idd. verschrompellen is zoo overschat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho ouwe snorremans, nu even dimmen. Er is weinig in het leven waaraan ik zoveel serieuze energie wijd als het becijferen van den man!!!
Gevoelige snaar lieverd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
nou idd. verschrompellen is zoo overschat.
Clauwia ook, dus wat dat aangaatquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik ben voor de verandering tijdens een FA cup final niet in Italie!
Nou, dat zou Jojo dus blijkbaar best willenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Zegge, ga ik over de tong hier?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, dat zou Jojo dus blijkbaar best willen.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Zegge, ga ik over de tong hier?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef clauwheee het volgende:
(hechte familie...)
Door die pet werd ik niet afgeleid van de onzin om me heen en kon zodoende m'n blik juist focussen op het voetbalquote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
@ Doc: Alsof jij veel voetbal kon zien met die pet op
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef rubbereend het volgende:
voetbal aan de gang? Ik dacht dat ze Arsenal uitzonden
Mwaoh, AFC is slechts een van de best voetballende teams op het ogenblik - wereldweid. Daarna dat klote team van SCUM, die ook aardig spelen dit seizoen (helaas). Maar voor de rest was er inderdaad weinig voetbalquote:Op maandag 14 januari 2008 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog 3 minuten samen met Doc in de andere ruimte naar het voetbalscherm gekeken en zag toen dat het Arsenal was wat werd uitgezonden. Ben maar weer gauw naar het darten gaan kijken daarna.
wereldwattuhquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:36 schreef Doc het volgende:
Mwaoh, AFC is slechts een van de best voetballende teams op het ogenblik - wereldweid. Daarna dat klote team van SCUM, die ook aardig spelen dit seizoen (helaas). Maar voor de rest was er inderdaad weinig voetbal
De herinnering blijft en die is onuitwisbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een meet om snel te vergeten dus.
Als je je het nog kan herinneren was het een kut meetingquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
De herinnering blijft en die is onuitwisbaar.
heheh... goed .quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je het nog kan herinneren was het een kut meeting.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jawel
Goede stimulans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef rubbereend het volgende:
neuh niet nodig
Ik vond het ook de tofste VBL-meet waar ik tot nu toe geweest benquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:20 schreef pascalheister het volgende:
leukste vbl meet en dat zonder foto's
idd dat zou golfer nooit goed vinden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
en die met je tieten uit je bloes?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
Alsof die platte vrouwen iets hadden te biedenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat waren de gefotoshopte van Ole en EW
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Ben toch wel reuze benieuwd naar die droom van Bluezz
Aan mij denken? Wat voor soort droom was het, een natte of een nachtmerrie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
Stoppelbaard?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb zaterdag een vervolg VBL-meet. En van de Hoolers wil me alweer zien
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |