Waarom deed je dat niet eigenlijk?quote:Op zondag 13 januari 2008 15:30 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb nog ff snel gegeten bij Charlie's wok...
Achteraf had ik beter met de rest kunnen mee eten...
Had een afspraak... maar dat ging allemaal niet door... (hoorde ik toen ik thuis wasquote:
ja, ik had geen zin om twee maanden moeilijk te moeten lopenquote:Op maandag 14 januari 2008 11:37 schreef tong80 het volgende:
Jammer dat er geen foto's zijn genomen.
Dat dusquote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan nog: als je er gewoon bij was geweest, hoefde je nu niet om foto's te vragen.
ennuh: dat dusquote:Op maandag 14 januari 2008 11:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, ik had geen zin om twee maanden moeilijk te moeten lopen.
[/qoute]je was gewaarschuwd door golfer
![]()
[quote]
En dan nog: als je er gewoon bij was geweest, hoefde je nu niet om foto's te vragen.
heb jij mijn mail nog gehad...een week geleden ofzo ?quote:Op maandag 14 januari 2008 12:18 schreef clauwheee het volgende:
Bedankt voor jullie voicemail en smsjes
Was naar het voetballenquote:
Niet meer doen hoorquote:
Nee, en ik ook niet, terwijl ik er wel wasquote:Op maandag 14 januari 2008 14:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik genoemd?
Ja! Sorry, beetje hectische week gehad door alles, ik mail je vanavond terugquote:Op maandag 14 januari 2008 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb jij mijn mail nog gehad...een week geleden ofzo ?
Jaquote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Het was gezellig zonder mij!
Ik staak toch alleen maarquote:Op maandag 14 januari 2008 17:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jaeigenlijk wel...
maar als jij er was... was het natuurlijk veel gezelliger geweest
Was wel goed voor de beweging in de nek voor veel mensen... Dan met Vaduz praten, dan met jou, dan weer met Vaduz, etc...quote:Op maandag 14 januari 2008 16:59 schreef sjimz het volgende:
Het was gezellig zonder mij!
Memento naast Vaduz was al een geweldig gezichtquote:Op maandag 14 januari 2008 17:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Was wel goed voor de beweging in de nek voor veel mensen... Dan met Vaduz praten, dan met jou, dan weer met Vaduz, etc...
Volgens mij maakt het voor jou niet uit naast wie Memento staat, jij vindt het altijd geweldigquote:Op maandag 14 januari 2008 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Memento naast Vaduz was al een geweldig gezicht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |