ze is overal schattigquote:Op maandag 14 januari 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor jou niet uit naast wie Memento staat, jij vindt het altijd geweldig
Als hij acht jaar jonger was geweest....quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pak haar dan eens een keer gewoon op haar bek of zo, eend
ach ja je wordt een jaartje of 3 ouder sinds de fotoquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het was een hele andere jongen dan in zijn fotoboek staat. Daar staat iemand met een babyface terwijl er gisteren een vrij stoere jongen met een stoppelbaard was.
Man, het merendeel van de aanwezigen wist niet eens wat voetbal is. Misschien dat je ze het even uit moet legggenquote:
Je moet eens met Doc op een voetbaltribune gaan zitten. Je schaamt je dood lacht je kapot en heeft heel de tribune meequote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
@ Doc: Alsof jij veel voetbal kon zien met die pet op
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk niet opgenomen in het rapport van de SCHuezzry?
Precies. Ik heb nog 3 minuten samen met Doc in de andere ruimte naar het voetbalscherm gekeken en zag toen dat het Arsenal was wat werd uitgezonden. Ben maar weer gauw naar het darten gaan kijken daarna.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef rubbereend het volgende:
voetbal aan de gang? Ik dacht dat ze Arsenal uitzonden
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeert. Ik wil alleen kwijt dat de laatste regel van mij is, en de rest van de rest van de juryquote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef RayMania het volgende:
Waarom kreeg ik nou geen kus terug, Bluezz? Muts!
Hmm, begrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
Dat probleem heb ik dus ook gehadquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...
Heb je nou nog wat van die geile neukpopjes gepakt of nie?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
klopt jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
FA cup finalequote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
1. RayMania.quote:
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Die is al bezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
Oh maar daar voel je niks van hoor, SCH en ik willen je graag nog even de puntentelling uitleggenquote:
ik was mijn handjes 20x per dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig heb ik met Bluezz gezoend ipv een hand gegeven Zoenen gezonder dan hand schudden
quote:
Welk rapport??quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Ho ho ho ouwe snorremans, nu even dimmen. Er is weinig in het leven waaraan ik zoveel serieuze energie wijd als het becijferen van den man!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
nou idd. verschrompellen is zoo overschat.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ho ho ho ouwe snorremans, nu even dimmen. Er is weinig in het leven waaraan ik zoveel serieuze energie wijd als het becijferen van den man!!!
Gevoelige snaar lieverd?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
nou idd. verschrompellen is zoo overschat.
Clauwia ook, dus wat dat aangaatquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 15 januari 2008 12:25 schreef DIGGER het volgende:
Hey, ik ben voor de verandering tijdens een FA cup final niet in Italie!
Nou, dat zou Jojo dus blijkbaar best willenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Zegge, ga ik over de tong hier?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, dat zou Jojo dus blijkbaar best willen.
Lekkerquote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:24 schreef clauwheee het volgende:
Zegge, ga ik over de tong hier?
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:42 schreef clauwheee het volgende:
(hechte familie...)
Door die pet werd ik niet afgeleid van de onzin om me heen en kon zodoende m'n blik juist focussen op het voetbalquote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
@ Doc: Alsof jij veel voetbal kon zien met die pet op
quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef rubbereend het volgende:
voetbal aan de gang? Ik dacht dat ze Arsenal uitzonden
Mwaoh, AFC is slechts een van de best voetballende teams op het ogenblik - wereldweid. Daarna dat klote team van SCUM, die ook aardig spelen dit seizoen (helaas). Maar voor de rest was er inderdaad weinig voetbalquote:Op maandag 14 januari 2008 21:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog 3 minuten samen met Doc in de andere ruimte naar het voetbalscherm gekeken en zag toen dat het Arsenal was wat werd uitgezonden. Ben maar weer gauw naar het darten gaan kijken daarna.
wereldwattuhquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:36 schreef Doc het volgende:
Mwaoh, AFC is slechts een van de best voetballende teams op het ogenblik - wereldweid. Daarna dat klote team van SCUM, die ook aardig spelen dit seizoen (helaas). Maar voor de rest was er inderdaad weinig voetbal
De herinnering blijft en die is onuitwisbaar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Een meet om snel te vergeten dus.
Als je je het nog kan herinneren was het een kut meetingquote:Op woensdag 16 januari 2008 15:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
De herinnering blijft en die is onuitwisbaar.
heheh... goed .quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je je het nog kan herinneren was het een kut meeting.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jawel
Goede stimulans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef rubbereend het volgende:
neuh niet nodig
Ik vond het ook de tofste VBL-meet waar ik tot nu toe geweest benquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:20 schreef pascalheister het volgende:
leukste vbl meet en dat zonder foto's
idd dat zou golfer nooit goed vinden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
en die met je tieten uit je bloes?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
Alsof die platte vrouwen iets hadden te biedenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat waren de gefotoshopte van Ole en EW
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Ben toch wel reuze benieuwd naar die droom van Bluezz
Aan mij denken? Wat voor soort droom was het, een natte of een nachtmerrie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
Stoppelbaard?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb zaterdag een vervolg VBL-meet. En van de Hoolers wil me alweer zien
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |