En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
Dat probleem heb ik dus ook gehadquote:Op maandag 14 januari 2008 22:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
En heeft mij ws ook nog eens 40% korting gekost...
Heb je nou nog wat van die geile neukpopjes gepakt of nie?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
klopt jaquote:Op maandag 14 januari 2008 22:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.
FA cup finalequote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
1. RayMania.quote:
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
Die is al bezet.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
vond je bluezz niet lekker genoeg dan?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:42 schreef jojomen4 het volgende:
Mijn god wat een reacties! Wanneer houden we weer een meet? Over 2 weken kan ik weer.
Oh maar daar voel je niks van hoor, SCH en ik willen je graag nog even de puntentelling uitleggenquote:
ik was mijn handjes 20x per dagquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:59 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig heb ik met Bluezz gezoend ipv een hand gegeven Zoenen gezonder dan hand schudden
quote:
Welk rapport??quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Ho ho ho ouwe snorremans, nu even dimmen. Er is weinig in het leven waaraan ik zoveel serieuze energie wijd als het becijferen van den man!!!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |