ze is overal schattigquote:Op maandag 14 januari 2008 17:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het voor jou niet uit naast wie Memento staat, jij vindt het altijd geweldig
Als hij acht jaar jonger was geweest....quote:Op maandag 14 januari 2008 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pak haar dan eens een keer gewoon op haar bek of zo, eend
ach ja je wordt een jaartje of 3 ouder sinds de fotoquote:Op zondag 13 januari 2008 13:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, het was een hele andere jongen dan in zijn fotoboek staat. Daar staat iemand met een babyface terwijl er gisteren een vrij stoere jongen met een stoppelbaard was.
Man, het merendeel van de aanwezigen wist niet eens wat voetbal is. Misschien dat je ze het even uit moet legggenquote:
Je moet eens met Doc op een voetbaltribune gaan zitten. Je schaamt je dood lacht je kapot en heeft heel de tribune meequote:Op maandag 14 januari 2008 20:47 schreef dndiek het volgende:
@ Doc: Alsof jij veel voetbal kon zien met die pet op
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Waarom ben ik eigenlijk niet opgenomen in het rapport van de SCHuezzry?
Precies. Ik heb nog 3 minuten samen met Doc in de andere ruimte naar het voetbalscherm gekeken en zag toen dat het Arsenal was wat werd uitgezonden. Ben maar weer gauw naar het darten gaan kijken daarna.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:53 schreef rubbereend het volgende:
voetbal aan de gang? Ik dacht dat ze Arsenal uitzonden
Over de uitslag wordt niet gecorrespondeert. Ik wil alleen kwijt dat de laatste regel van mij is, en de rest van de rest van de juryquote:Op maandag 14 januari 2008 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Alsof dat rapport zo veel voorstelt. Beschouw 6.5 vanwege zijn leeftijd. Dat rapport van SCH en Bluezz is al net zo corrupt als de dagelijse uitslag bij het voetbalfoto-onderschrifttopic.
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:27 schreef RayMania het volgende:
Waarom kreeg ik nou geen kus terug, Bluezz? Muts!
Hmm, begrijpelijk.quote:Op maandag 14 januari 2008 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Stijve nek risico, had je beter een ander kunnen sms'en.
Ja en dan vind ik haar op de foto's veel minder mooi dan in het echt.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef jojomen4 het volgende:
Zo! Ik kijk net bij Clauwee (ofzo) in het fotoboek. Jammer dat die er niet was zeg..![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |