quote:Op woensdag 16 januari 2008 16:02 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jawel
Goede stimulans.quote:Op woensdag 16 januari 2008 15:59 schreef rubbereend het volgende:
neuh niet nodig
Ik vond het ook de tofste VBL-meet waar ik tot nu toe geweest benquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:20 schreef pascalheister het volgende:
leukste vbl meet en dat zonder foto's
idd dat zou golfer nooit goed vinden...quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
en die met je tieten uit je bloes?quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil die foto van mij met stoppel NIET verspreid trouwens
Alsof die platte vrouwen iets hadden te biedenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat waren de gefotoshopte van Ole en EW
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 17:07 schreef Beschouw het volgende:
Ben toch wel reuze benieuwd naar die droom van Bluezz
Aan mij denken? Wat voor soort droom was het, een natte of een nachtmerrie?quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
Stoppelbaard?quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:33 schreef SCH het volgende:
Ik heb zaterdag een vervolg VBL-meet. En van de Hoolers wil me alweer zien
quote:Op donderdag 17 januari 2008 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, dat was iets met een rij babyolifanten als kudde schapen en de kat die als een border collie ze in bedwang moest houden... tja.... moest gewoon aan jou denken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |