ik mag hopen dat al die alcohol gewerkt heeftquote:
Ik heb net wat Amerikaanse pilletjes geslikt, hopelijk werken die straksquote:Op zondag 13 januari 2008 02:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ben jij ook nog gewoon wakker
Kom we nemen samen een antigrippinepil
Ja heel even geweest. Al was het beter geweest om meteen naar huis te gaan met dat been van mequote:Op zondag 13 januari 2008 01:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die ging nog rocken in een plaatselijke tent volgens mij.
Ik kreeg gewoon kriebels in mijn keel van jouw gehoestquote:Op zondag 13 januari 2008 02:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pillen en alcohol
Ailantsjie en ik kunnen sychroon hoesten.
Op zijn utregs
Dan ben je toch niet virtueel aangestokenquote:Op zondag 13 januari 2008 02:20 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon kriebels in mijn keel van jouw gehoest
Oh, ze hebben hem eindelijk vrijgelaten?quote:Op zondag 13 januari 2008 02:21 schreef Bos81 het volgende:
Wel leuk was dat in Eindhoven in de trein naar huis gewoon een neef van me naast me kwam zitten die ik al een jaar of 5 niet had gezien. Dus even kort bij kunnen praten.
Ja, hij had eigenlijk 20 jaar, maar ja de Nederlandse rechtstaat he.quote:Op zondag 13 januari 2008 02:23 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Oh, ze hebben hem eindelijk vrijgelaten?
SCHpetteren hequote:Op zondag 13 januari 2008 02:21 schreef Grulez het volgende:
Dan ben je toch niet virtueel aangestoken
quote:Op zondag 13 januari 2008 02:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, hij had eigenlijk 20 jaar, maar ja de Nederlandse rechtstaat he.
Graag gedaan knulquote:Op zondag 13 januari 2008 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Trusten allen. Bedankt voor een zeer toffe dag.
Zijn er bedden die daar tegen bestand zijn?quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef golfer het volgende:
Ik stel voor dat we Ole en tong binnenkort eens an elkaar gaan koppelen. Lijkt mij wel een leuk stelletje, toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |