Who elsequote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuhquote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Indd, 25 euro voor een paar biertjes, een in de fik gezette hoop vleesch en friet en salade is vrij weinig ja.
Ole maakt iedereens drankjes op, als ze eenmaal op gang gekomen is.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Bek houwe en mooi zitten wezen jijquote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
---
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
check mn aanwezigheidsrooster op school maar eens
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Nog even een bedankje richting jou dat er toch maar mooi een "private party" gedeelte was.
Ja hoor weiffie, gezellig aon het waoter aon de ouwe grachquote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuh
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
dan heb je gelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.
Morgen kunnen we pas echt oordelen he... toilettechnisch gezienquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
Anders waren het pannenkoeken geworden ... daar was nog heul veul plekquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
ter voorkoming van het ontnuchterenquote:
was een mooi stuk entertainmentquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
nog even eenvoor de toespraak op Tong op papier
oude muntkelderquote:Op zondag 13 januari 2008 01:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Anders waren het pannenkoeken geworden ... daar was nog heul veul plek
Whehe kloptquote:
op msn reageert tong niet helaasquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef rubbereend het volgende:
nog even eenvoor de toespraak op Tong op papier
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'quote:Op zondag 13 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig had ik muziek op de terugweg, m'n ogen wilden wel dicht in die warmte.
Dat doorlopen op CS van mij was trouwens wel nodig, stapte net op tijd in.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'.
ik had m'n oordopjes wel bij me maar m'n verloopstukje van mobiel naar oordopjes nietquote:Op zondag 13 januari 2008 01:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig had ik muziek op de terugweg, m'n ogen wilden wel dicht in die warmte.
Dat doorlopen op CS van mij was trouwens wel nodig, stapte net op tijd in.
[..]
Wij netjes op tijd weg, komen we de hoek om, hoor je eend ineens 'he, daar is CS al, kunnen we net zo goed nog een biertje halen'.
haha iddquote:Op zondag 13 januari 2008 01:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
[..]
Hij had nog gelijk ook, dat is het ergste... Dacht toch serieus dat het nog wel even lopen was, bleken we er bijna naast te zittenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |