quote:Op zondag 13 januari 2008 01:31 schreef golfer het volgende:
Trouwens Ole ging ook nog even wat doorzakken in haar kroegjes in Amsterdam om een paar verjaardagsparties te vieren.
Tussendoor bleef ze maar tong80 bestoken met sms-jes op z'n vaste telefoonnummer.
Ik stel voor dat we Ole en tong binnenkort eens an elkaar gaan koppelen. Lijkt mij wel een leuk stelletje, toch?
Daarna koppelen we SCH nog even aan DnDiek.
Love is in the air.
Kijk, dat is pas een binnenkomer!quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
M-M, ik vind je niet lief, je ziet er meer uit als een verschrikkelijke geile neukpop.
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
M-M, ik vind je niet lief, je ziet er meer uit als een verschrikkelijke geile neukpop.
Indd, 25 euro voor een paar biertjes, een in de fik gezette hoop vleesch en friet en salade is vrij weinig jaquote:Op zondag 13 januari 2008 01:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Eten was zeer goed te doen voor dat geld nog bij de weg! Zeker voor herhaling vatbaar voor mij
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
check mn aanwezigheidsrooster op school maar eensquote:Op zondag 13 januari 2008 01:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond je trouwens niet echt een lamme tak numero, terwijl je dat wel onder je plaatje hebt staan.
Who elsequote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuhquote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Indd, 25 euro voor een paar biertjes, een in de fik gezette hoop vleesch en friet en salade is vrij weinig ja.
Ole maakt iedereens drankjes op, als ze eenmaal op gang gekomen is.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
ja leuk JojoOle heeft uiteindelijk je fles wijn maar even opgemaakt
Bek houwe en mooi zitten wezen jijquote:Op zondag 13 januari 2008 01:32 schreef jojomen4 het volgende:
---
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef numero_uno het volgende:
[..]
check mn aanwezigheidsrooster op school maar eens
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..].
Nog even een bedankje richting jou dat er toch maar mooi een "private party" gedeelte was.
Ja hoor weiffie, gezellig aon het waoter aon de ouwe grachquote:Op zondag 13 januari 2008 01:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ailant en ik weten wel waor we die toerissies mee naor toe nemuh
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
dan heb je gelijkquote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voor mij telt alleen de tijd dat je aan het bier zit.
Morgen kunnen we pas echt oordelen he... toilettechnisch gezienquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
Anders waren het pannenkoeken geworden ... daar was nog heul veul plekquote:Op zondag 13 januari 2008 01:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik had eerst wel zoiets van hmm is dit dan zo'n slechte tentdat er nog zoveel plek is, maar not at all
quote:Op zondag 13 januari 2008 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja was ook wel nodig
ik was trouwens blij dat ik bier in de trein had, anders was ik in slaap gevallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |