Ho ho... Het is wel Tring Tring he, precies 2x elke keerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
"Moment mal, muss ich mal nachfragen. Peter..."
En dat elke keer weer
Jaaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
Baujahr?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
My godquote:Op zondag 13 januari 2008 18:59 schreef qltel het volgende:
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=z0SiKWfqPf4
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen.
Ik kijk nu zelfs Ludolfs op Dmax op zondagavond..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben fan
[..]
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoor.
Haha, die had ik nog niet gezien. Leuk hoe zie die Variomatic Getriebe aan het bestuderen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Stukje van afgelopen vrijdag. Ze hebben een Daf aangeboden gekregen.
En dus gaat Peter Hollands koken. Frikadelle met friet en champignonssaus. Frikadellen in Duitsland zijn een soort gehaktballen, ik ken ze alleen uit Duitstalige landen. Maar dan gehaktballen die anders gekruid zijn dan onze gehaktballen en om de een of andere reden minder stevig. Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen. Had de friet dan met mayonaise geserveerd of had een of andere stamppot gemaakt.
Als Peter wat overkomt kunnen ze die toko wel sluiten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Es ist wie ein Komputer, mein Kopf!
We waren trendsetters.. Toen we er aankwamen waren we er alleen.Maar ja, toen die andere 5 auto's stopten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Rewimo het volgende:
We waren bepaald niet de enigen die kwamen kijkenIk denk dat er op een gegeven moment wel een man/vrouw of 10 rondliep met camera's. Plus degenen die alleen voorbijreden, al kijkend naar de gevel
Gewoon eng, zo'n geluid, uit zo'n lijf!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Mister1977 het volgende:
Dat lachje van Peter:
hiihihihiiiiihhiihihihihiiiiihihiiii
Loop jij 19 minuten voor op Discovery ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
En zijn eigen huis schijnt hij ook nog net uit de klauwen van zijn ex-vrouw weten te redden. Maar dat komt straks pas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
Ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
Waar je blikken kunt kopen en hoe je ze opendraait?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal instaat
Wat leer je daarin? Hoe je een blik opentrekt?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef qltel het volgende:
Wow, eindelijk!
[ afbeelding ]
Hier gaat de bestelling vanavond al de deur uit.
Ze zitten vlakbij de Ring.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze zitten vlakbij de Ring.
Ik ga daar zeker een keer langs
Zitten in de Eifelquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg... tringggg
"Ludolf"
...
...
baujahr
....
(hij gaat nu kijken)
Iets van een trabi hequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is een leuk onderdeel wat ik op me kamer kan hange ga ik dat hale
gesigneerde motorkap, zijspiegel van opel manta
Welke motor?quote:
nein, haben wir nichtquote:
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragenquote:
Ik kwam laatst oook iemand tegen die dacht dat ze ergens in diep in het Oosten zaten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
zitten, puzzelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragen
Eerst bouwjaar, dan welke motor.
En elke keer zit Gunther maar te switchen. Ipv dat Peter gewoon die telefoon opneemt
En wat doet Gunther als Peter er niet is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zitten, puzzelen koffie drinken, roken
Nou puzzelen....quote:
ik yheb hem echt een keer zien puzzlenequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou puzzelen....
Zeg maar gerust alleen:
zitten
sudoku? Zweeds kruiswoord? cryptogram? de puzzel uit de AutoBild?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik yheb hem echt een keer zien puzzlene
zon kruiswoord achtige ofso van uit de tijd van de oude opel manta'squote:Op dinsdag 23 december 2008 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sudoku? Zweeds kruiswoord? cryptogram? de puzzel uit de AutoBild?
Nee, veiling op Ebayquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Cool.Zijn jullie gewoon langsgegaan?
quote:
Mja, de hele dag relaxen en daar nog van kunnen leven ook..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:14 schreef Aoristus het volgende:
Mijn favoriete serie
Wat zou ik ongelooflijk tot rust komen als ik daar een weekje mocht logeren![]()
Günther vind ik nog de grappigste, die neemt alleen maar de telefoon op en vraagt elke vraag aan hem letterlijk weer aan UwePeter
Yep met overvoice van die vent van Normaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Mja, de hele dag relaxen en daar nog van kunnen leven ook..
Overigens, als je een schotel hebt (en zo niet, dan zou ik er die paar tientjes graag in investeren), op Discovery worden continu dezelfde 21 afleveringen herhaald, op het Duitse Dmax zitten we intussen al aan aflevering 68. En stuk voor stuk erg leuk. Inclusief 1 in Nederland.
Overigens, wel geperrsonaliseerd. Kennelijk heeft de verkoper dus een relatie met de Ludolfs. Die Frank und Renee van de kaart zijn we zelf. We moesten bij de koop ook opgeven welke naam er op de kaart moest komen.quote:
De rest niet, wou je zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Die gast met die krullen heeft al een heel vuilprofiel van zijn hoofd rond zijn leunkalender, heb je dat wel eens gezien?
Hahaha, inderdaad, slijtplekken op het behangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De rest niet, wou je zeggen?
[ afbeelding ]
ja, dat hebben ze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:44 schreef Vet-Boter het volgende:
ik vraag me af of hun ooit wel een relatie hebben gehad.
Van Manni kan ik me niet herinneren dat hij het er ooit over had. Gunther wel (getrouwd geweest, maar vrouw er vandoor), Peter ook (lang geleden een vriendin) en Uwe zeker (getrouwd met z'n Karin).quote:
Zag laatst dat hij wel zijn rijtjeshuis heeft kunnen reddenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Van Manni kan ik me niet herinneren dat hij het er ooit over had. Gunther wel (getrouwd geweest, maar vrouw er vandoor), Peter ook (lang geleden een vriendin) en Uwe zeker (getrouwd met z'n Karin).
Ja dat zal wel, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat vraag ik me afWe hebben daar voor de deur gestaan en alles ziet er echt zo uit als op TV, inclusief rotzooi en auto's voor de deur, de bel op half 11...
Manni kookt ook wel eens.. En ze halen wel eens wat bij een cafetaria in de buurt (waar ze dan gelijk ook een auto overnemen van iemand..quote:
Der Manni eet wel eens wortels zag ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
Heeft trouwens iemand een Ludolf ooit groente zien eten? Ik zie altijd alleen maar Nudeln und frisches Fleisch (mindestens haltbar bis 2011).
Er zal toch vroeg of laat eentje scheurbuik moeten krijgen.
Manni eet ook appels. Veel zelfs..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Der Manni eet wel eens wortels zag ik.
Weet iemand hoe het kan dat Günther nooit ergens zin in heeft? 's Ochtens gaat hij op die stoel zitten en komt er zowat de hele dag niet vanaf. Slikt hij één of andere pil? (buiten die vitaminepillen die Manni hem bij de koffie geeft).
OM 5 uur wordt hij door Uwe thuisgebracht. Wat hij dan verder doet heb ik geen idee van. Maar hij zal dan vast wel wat eten, anders was hij allang dood geweest..quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen er toch langs, dus we zijn even bij de Ludolfs gaan kijken donderdag. Eigenlijk met het idee om even te kijken of er weer andere auto's stonden. Leuke verrassing: Manni was buiten om gezellig met zijn fans vrienden te kletsenEn kletsen kan hij. Ik geloof dat we wel een uur met hem hebben staan praten. Hij heeft van alles verteld over de auto's die buiten stonden, over wat een lastpak Uwe wel is
en over nog tientallen andere dingen. Hij kan overal over meepraten en het leukste is, dat hij totaal niet anders overkomt dan op tv. Gewoon zichzelf
't Is trouwens maar een klein manneke, zoals je ziet, hij is nauwelijks groter dan ik. En Uwe is nog kleiner vertelde hij
Iedereen mocht uitgebreid met hem op de foto en we kregen allemaal een kaart met (hand)tekening
Dat vonden wij ook.. Hij nam er ook rustig de tijd voor, signeerde ongevraagd stapels met kaarten (bij de heren die alleen kwamen ook voor evt. vrouw en kinderen), kletste de oren van je hoofd en ging erg graag voor je camera staan. Zo te zien was het ook voor hem een leuke middag...quote:
Discovery kennende zijn dat herhalingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij ook vanaf komende week iedere werkdag om middernacht. Maar ik kan me vergissen...
Geen aankondiging?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:55 schreef qltel het volgende:
Vandaag is overigens (zonder dat ik iets gemerkt heb van enige aankondiging ofzo) seizoen 3 begonnen op Discovery. Mannis Gedanken zum Klimawechsel, wederom met commentaar van Bennie Jolink.
Oh, die heb ik dan gemist..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geen aankondiging?Er was de hele weke een vreselijke reclame van ze.
Eerst nog op SWR, dat was in 2002. Ze wilden een reportage maken over Dernbach, maar de burgemeester maakte het camerateam opmerkzaam op de Ludolfs. Daar zijn toen 2 programma's van een half uur uit gerold. (Toen waren het nog "die Schrottbrüder"). Daarna kwam inderdaad Kabel Eins met 2x een half uur, toen waren ze ineens "der Schrottclan". En het grote succes kwam met D-Max.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
is toch wel grappig, ze zijn ooit ontdekt naar aanleiding van een kleine reportage voor een Duits tv kanaal (kabel eins volgens mij). Ze hadden een filmpje over ze gemaakt, max 15-20 minuten ofzo en een tijdje later zijn ze in eens tv helden
Toen leefde moeder nog.. Al was ze dan wel aan haar bed gekluisterd en at ze vooral pizza..quote:
Jawel! Peter weet ALLES te vinden, " Er hat ein computer im kopf!"quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Tja, het scheelt misschien wel dat we (Rewimo en ik) in Duitsland wonen. Hier leeft het veel meer, is alles makkelijker te bestellen, hebben we toch al een schotel waardoor dingen makkelijker op te nemen zijn en leer ik er ook nog eens Duits door..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Als je wat tijd hebt (ik heb ze nog niet op DVD staan) kan ik ze je wel een keer sturen. Dergelijke bestanden via internet versturen lijkt me niet zo handig..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
jammer dat de SWR de oude afleveringen niet online heeft staan...
Wat? Die loods vol onderdelen of dat enorme lijf van Peter?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Als Peter erbij neervalt hebben ze echt een heel groot probleem... En je moet er niet aan denken om dat later ooit eens te moeten opruimen
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En de aflevering van zojuist, welk seizoen is dat? Ik kan me namelijk niet herinneren deze aflevering eerder te hebben gezien...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Ja, dat was hem jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..
Wel weer leuk om te weten dat die Holländer lieb zijn..quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was hem jaHilarisch. Make-up om wit te lijken, uien in de ogen wrijven, helemaal getikt
Vandaag heeft ie al een heel end gelopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Vind jij Manni dikquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Ze hebben in elk geval allemaal een buikquote:
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Toch zou het Die Ludolfs niet (meer) zijn als Günther er niet meer bij was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.
Zeker. Maar ik bedoelde meer dat ze hun broer zo wel aan een baan helpen, ook al is die baan niet zo nuttig. Erg sociaal dus van ze.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch zou het Die Ludolfs niet (meer) zijn als Günther er niet meer bij was.
Ik weet het niet. Het valt niet te ontkennen dat hij wel de meest constante factor is in het bedrijf. Men weet altijd wat hij doet en waar hij is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.
Eh ja, hij zit im buro en doet niks behalve koffie drinken, roken, telefoon aannemen en de deur opendoen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het valt niet te ontkennen dat hij wel de meest constante factor is in het bedrijf. Men weet altijd wat hij doet en waar hij is.
Zonder enige twijfelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik bedoelde meer dat ze hun broer zo wel aan een baan helpen, ook al is die baan niet zo nuttig. Erg sociaal dus van ze.
Ze zijn allemaal nieuw voor Discovery-kijkers..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef Braddie het volgende:
hmm....
Deze aflevering ken ik niet, wel jammer dat Gunther nooit mee gaat/wil
Volgens mij bliepen ze zelfs 'Scheisse' weg en valt het best meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Braddie het volgende:
Er word weer erg veel gepiept...
Is dat voor de grap of word er serieus zoveel gescholden op de vroege ochtend daar??
Het viel me ook al op, in de Duitse uitvoering wordt voor zover ik me herinner helemaal niet gepiept. En zulke onbetamelijke woorden worden er ook niet gebruikt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Braddie het volgende:
Er word weer erg veel gepiept...
Is dat voor de grap of word er serieus zoveel gescholden op de vroege ochtend daar??
Ik stond er ook al van te kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben Gunther in een auto gekregenHij gaat niet mee op pad, dat dan weer niet
Ja, heb ik Manni gevraagd. Volgens hem acteren ze niet, maar wordt er wel heel veel opgenomen voor 1 uur TV, vaak zijn er wel 200 uur opnamen voor 1 uitzending.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:44 schreef Jeoom het volgende:
Heb je trouwens ook gevraagd of ze veel acteren, ben nu weer aan het kijken en ik vraag het me soms af
Günterchen.. Of Guenterchen..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:50 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het al een hele stap voor gunterken...
Misschien dat hij over 8 afleveringen of zo een keer mee gaat![]()
Jawel, hij rookt af en toe een sigaretjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal nieuw voor Discovery-kijkers..
Tja, Günther is gedeprimeerd sinds z'n vrouw weg is. Hij drinkt koffie met veel suiker en doet verder niets..
Allang. Die zat in de eerste serie..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Is die aflevering met Peters Manta eigenlijk al op Discovery uitgezonden?
Nee, die zit in seizoen 4.Dit is 3.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Is die uitzending op Disc. al geweest waarin ze naar NL gaan?
Waar heb je de dvd gekocht?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Het viel me ook al op, in de Duitse uitvoering wordt voor zover ik me herinner helemaal niet gepiept. En zulke onbetamelijke woorden worden er ook niet gebruikt.
Als er weer eens een piepje valt kan ik wel eens kijken wat er op dat moment gezegd wordt, ik heb de Duitse serie op DVD..
Dat compenseerde Peter dan weer, nadat hij bij de tandarts was geweest...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef C_a_K_e het volgende:
Günther was gister wel vrolijk en actief
Je ziet natuurlijk maar enkele kopers voor de deur staan, maar als er elk uur zo een man of 5 a 10 voor de deur staat, waarbij ze van de 1 een tientje vangen en van de ander 50 euro dan schiet het aardig op. Daarbij schijnen ze ontzettend veel via de post te versturen (ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik neem aan op een Duitstalig forum). Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan. De wrakken brengen ook vast nog wel geld op (oud ijzer), de veiligheidsgordels worden verkocht voor het maken van handtassen en zo worden er vast nog wel meer dingen verkocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan dat bedrijf in godsnaam blijven bestaan? Dan zoeken ze met z'n tweeën drie kwartier naar een onderdeel van een VW Polo uit 1991, vragen ze er vervolgens vijf euro voor.
Heb je enig idee hoe deze aflevering heet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, die zit in seizoen 4.Dit is 3.
Ja hoor, aflevering 56 - Deichabenteuer (dijkavontuur dus). Oorspronkelijk uitgezonden op 25 juni 2008.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe deze aflevering heet?
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef qltel het volgende:
Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan.
Natuurlijk niet, Günther is manager klantcontacten en beantwoord dus de telefoon en klanten aan de deur. Die heeft geen tijd om dingen in te pakken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.
Op www.dmax.de staan er een stel online.Maar zonder ondertitels..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Braddie het volgende:
Zijn er ook afleveringen online te bekijken? Met NL subs? Want hoewel mijn duits redelijk begint te worden, Thanks ludolfs:D:D is het nog niet zo goed dat ik hele afleveringen kan verstaan etc...
Zal Peter wel doen, die is tenminste nog een beetje nauwkeurig. Zou er niet aan moeten denken dat ik daar iets kocht en Manni pakt het inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.
Uwe is de ergste van allemaal. Hij is de man voor het ruwe werk, hij sloopt liever de deuren uit een auto of ramt kunststof onderdelen die ze toch niet nodig hebben eruit. Manni lijkt me een stuk preciezer. Die doet liever klein werk en kan uren bezig zijn om een auto op te poetsen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef Braddie het volgende:
Of Uwe... Uwe is ook niet de nauwkeurigste volgens mij
Elke dag. Manni verzorgt de graven ook.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:19 schreef miss_dynastie het volgende:
Manni komt er vaker dan de rest he, als ik het goed heb begrepen.
En dat huis van ze, met alles wat erin staat, hebben ze natuurlijk geërfd en de hypotheek zal ook wel allang afbetaald zijn. Dus woonkosten zullen ze bijna niet hebben. En ik zie ook geen dure computers, breedbeeld-tv's, iphone's of merkkleding. Hun boodschappen zullen ze wel bij de Aldi ofzo doen. Volgens mij leven ze erg goedkoop.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef qltel het volgende:
[..]
Je ziet natuurlijk maar enkele kopers voor de deur staan, maar als er elk uur zo een man of 5 a 10 voor de deur staat, waarbij ze van de 1 een tientje vangen en van de ander 50 euro dan schiet het aardig op. Daarbij schijnen ze ontzettend veel via de post te versturen (ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik neem aan op een Duitstalig forum). Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan. De wrakken brengen ook vast nog wel geld op (oud ijzer), de veiligheidsgordels worden verkocht voor het maken van handtassen en zo worden er vast nog wel meer dingen verkocht.
Ja dat viel inderdaad op! Hij zat zelfs Uwe een beetje voor de gek te houden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 07:13 schreef Braddie het volgende:
Volgens mij komt Gunther er helemaal op wat de scheiding betreft!...
Hij reed zelfs in die vorkheftruck en hij lachte vaak.
Je zegt Günterken, je schrijft Günterchen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En hoor ik Peter net Günterken zeggen![]()
Günter was sowieso in een fantastische bui vandaag
Nou is dat laatste ook niet zo verschrikkelijk moeilijk natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ja dat viel inderdaad op! Hij zat zelfs Uwe een beetje voor de gek te houden.
Maar je zegt weer géén Brötken of Mädken, dus waarom je dan wel Günterken zegtquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 10:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Je zegt Günterken, je schrijft Günterchen.
Verkleinwoorden in het Duits schrijf je altijd met "chen"erachter, Brötchen (broodje) bijvoorbeeld of Mädchen (meisje). Een uitzondering is als het woord op ch eindigt, dan komt er lein achter, büchlein bijvoorbeeld.
Rod Stuwardquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef TommyGun het volgende:
Het is een programma waaraan je moet wennen maar 't is best leuk
Hoe heet het nummer wat ze gebruiken in 't reclame spotje van Discovery? Kan er niet meer opkomen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:33 schreef TommyGun het volgende:
Hoe heet het nummer wat ze gebruiken in 't reclame spotje van Discovery? Kan er niet meer opkomen
Ik neem aan dat dat komt door de uitgang van het originele woord. En er zit vast ook een stukje dialect bij..quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar je zegt weer géén Brötken of Mädken, dus waarom je dan wel Günterken zegt
quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 11:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Do ya think i'm sexy van Rod Stewart.
Volgens mij is dat vaak een herhaling van de voorgaande nacht of een voorloper van de komende nacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:27 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs is nu ook op TV (Discovery). Ze gaan crashtesten doen. Geen idee hoe oud/nieuw die aflevering is.
Ik denk het wel, een is er getrouwd geweest en de ander is nog steeds getrouwd en heeft kinderen, dus het zal me verbazen als in elk geval die twee nog maagd zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben die gasten ooit sex gehad dat iemand weet ?
Zou jij ze doen miss_dynastie?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, een is er getrouwd geweest en de ander is nog steeds getrouwd en heeft kinderen, dus het zal me verbazen als in elk geval die twee nog maagd zijn.
Ze hadden met gemak mijn vader kunnen zijn, dus nee. Maar Manni en Peter zijn toch ook best cute?quote:
Ik vind zus Sabine ook wel een leuke vrouw. Die is trouwens ook getrouwd en heeft ook kinderen.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hadden met gemak mijn vader kunnen zijn, dus nee. Maar Manni en Peter zijn toch ook best cute?
A lott of carsex..quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:16 schreef mevrouwdebok het volgende:
hebben die gasten ooit sex gehad dat iemand weet ?
Gunther en Uwe hebben allebei hun eigen huis, die slapen dus ergens anders. Manni en Peter slapen in het huis aan de loods.quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
gisteravond de afl. gezien waarin uwe vertelt dat ie zoons heeft , is dus nog getrouwd en gaat savonds braaf naar huis ? of slapen ze allemaal daar?
Peter word van alles waar hij over praat week.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Af en toe praat hij over haar, dan wordt ie helemaal week
Ook over z'n oude Manta?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Peter word van alles waar hij over praat week.
Wel in het Duits:quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Aflevering niet gezien., iemands site met herhaligng?
Uwe valt op jonge knappe meiden... Kennelijk nog niet toen hij met dat spook trouwde..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Nou is dat niet zo'n wereldprestatie. Uwe is een soort dwerg..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:09 schreef fratsman het volgende:
Die tank was een kop groter dan Uwe!![]()
![]()
fotoos please !!!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Ja, dat is Karinquote:
Ach, ze is misschien heel erg lief.quote:
Dat weet ze dan tamelijk goed te verbergenquote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Met die bloemen die ze in d'r hand heeft slaat ze later d'r man "liefdevol" rond de oren..quote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Net alsoof ze het druk hebben he...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef MrData het volgende:
En ik kan me zo irriteren aan de manier waarop Gunther de telefoon opneemt he![]()
Hij laat hem eerst 2 of 3 keer overgaan. Dan neemt ie nog een slokje drinken of een haaltje sigaret. En DAN pas opnemen bij de 5e of 6e keer
Jep sinds zijn vrouw bij hem weg gegaan is heeft hij nergens meer zin in.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
what de fuck is up met Günter, manisch depresief ofzo?
Laatst ging hij met Peter auto's slopen en gingen die andere 2 zitten niksen, daar was hij best actief voor zijn doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:37 schreef New-Yorker het volgende:
Ja maar je hoort em nooit zoveel praten, omdat Peter er vooral doorheen tettert ...
Ik wil hem toch wel eens mee zien gaan op een uitje, vind het zo triest dat die alleen daar moet zitten
beeldmateriaal?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Laatst ging hij met Peter auto's slopen en gingen die andere 2 zitten niksen, daar was hij best actief voor zijn doen
Dat is dan wel weer verstandig of niet danquote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
Zelfs bij de master maaltijden () van Peter eet hij nooit mee!
Hm, ze zijn niet meer te vinden bij D-max.quote:
En ik had me er zo op verheugd om Peter in dat vliegtuig te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:12 schreef qltel het volgende:
Aiaiai.. Discovery is vannacht opnieuw begonnen met "Mannis Gedanken zum Klimawechsel". Ze zijn dus gestopt bij aflevering 60. Hopelijk gaan ze de rest ook nog doen.
Huh, ze zijn inderdaad alweer gestopt. Nu komen ze zo te zien alleen nog maar zaterdag op 18.00.quote:
Die link deed het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, ze zijn niet meer te vinden bij D-max.
Behalve als je weet hoe je ze moet vinden..![]()
http://www.dmax.de/video/die-ludolfs-Schluss-mit-lustig-1/
De andere delen staan eronder.
Hier wel hoor, misschien was er net een storing toen je het probeerde?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Die link deed het inderdaad wel.
Inmiddels een error 404dmax.de heeft er geen zin meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |