Wel in het Duits:quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Aflevering niet gezien., iemands site met herhaligng?
Uwe valt op jonge knappe meiden... Kennelijk nog niet toen hij met dat spook trouwde..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Nou is dat niet zo'n wereldprestatie. Uwe is een soort dwerg..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:09 schreef fratsman het volgende:
Die tank was een kop groter dan Uwe!![]()
![]()
fotoos please !!!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Ja, dat is Karinquote:
Ach, ze is misschien heel erg lief.quote:
Dat weet ze dan tamelijk goed te verbergenquote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Met die bloemen die ze in d'r hand heeft slaat ze later d'r man "liefdevol" rond de oren..quote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Net alsoof ze het druk hebben he...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef MrData het volgende:
En ik kan me zo irriteren aan de manier waarop Gunther de telefoon opneemt he![]()
Hij laat hem eerst 2 of 3 keer overgaan. Dan neemt ie nog een slokje drinken of een haaltje sigaret. En DAN pas opnemen bij de 5e of 6e keer
Jep sinds zijn vrouw bij hem weg gegaan is heeft hij nergens meer zin in.quote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
what de fuck is up met Günter, manisch depresief ofzo?
Laatst ging hij met Peter auto's slopen en gingen die andere 2 zitten niksen, daar was hij best actief voor zijn doenquote:Op donderdag 10 september 2009 23:37 schreef New-Yorker het volgende:
Ja maar je hoort em nooit zoveel praten, omdat Peter er vooral doorheen tettert ...
Ik wil hem toch wel eens mee zien gaan op een uitje, vind het zo triest dat die alleen daar moet zitten
beeldmateriaal?quote:Op vrijdag 11 september 2009 00:01 schreef Ataraxy het volgende:
[..]
Laatst ging hij met Peter auto's slopen en gingen die andere 2 zitten niksen, daar was hij best actief voor zijn doen
Dat is dan wel weer verstandig of niet danquote:Op donderdag 10 september 2009 00:30 schreef junkiesietze het volgende:
Zelfs bij de master maaltijden () van Peter eet hij nooit mee!
Hm, ze zijn niet meer te vinden bij D-max.quote:
En ik had me er zo op verheugd om Peter in dat vliegtuig te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:12 schreef qltel het volgende:
Aiaiai.. Discovery is vannacht opnieuw begonnen met "Mannis Gedanken zum Klimawechsel". Ze zijn dus gestopt bij aflevering 60. Hopelijk gaan ze de rest ook nog doen.
Huh, ze zijn inderdaad alweer gestopt. Nu komen ze zo te zien alleen nog maar zaterdag op 18.00.quote:
Die link deed het inderdaad wel.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:42 schreef qltel het volgende:
[..]
Hm, ze zijn niet meer te vinden bij D-max.
Behalve als je weet hoe je ze moet vinden..![]()
http://www.dmax.de/video/die-ludolfs-Schluss-mit-lustig-1/
De andere delen staan eronder.
Hier wel hoor, misschien was er net een storing toen je het probeerde?quote:Op zaterdag 26 september 2009 17:14 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Die link deed het inderdaad wel.
Inmiddels een error 404dmax.de heeft er geen zin meer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |