Wel in het Duits:quote:Op zaterdag 5 september 2009 03:09 schreef Elwood1802 het volgende:
Aflevering niet gezien., iemands site met herhaligng?
Uwe valt op jonge knappe meiden... Kennelijk nog niet toen hij met dat spook trouwde..quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Nou is dat niet zo'n wereldprestatie. Uwe is een soort dwerg..quote:Op zaterdag 5 september 2009 19:09 schreef fratsman het volgende:
Die tank was een kop groter dan Uwe!![]()
![]()
fotoos please !!!!!!quote:Op zaterdag 5 september 2009 18:59 schreef fratsman het volgende:
Ik zit nu te kijken maar is DAT! de vrouw van Uwe?![]()
Ja, dat is Karinquote:
Ach, ze is misschien heel erg lief.quote:
Dat weet ze dan tamelijk goed te verbergenquote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Met die bloemen die ze in d'r hand heeft slaat ze later d'r man "liefdevol" rond de oren..quote:Op zondag 6 september 2009 16:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ach, ze is misschien heel erg lief.
Net alsoof ze het druk hebben he...quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:52 schreef MrData het volgende:
En ik kan me zo irriteren aan de manier waarop Gunther de telefoon opneemt he![]()
Hij laat hem eerst 2 of 3 keer overgaan. Dan neemt ie nog een slokje drinken of een haaltje sigaret. En DAN pas opnemen bij de 5e of 6e keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |