Ho ho... Het is wel Tring Tring he, precies 2x elke keerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
"Moment mal, muss ich mal nachfragen. Peter..."
En dat elke keer weer
Jaaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
Baujahr?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
My godquote:Op zondag 13 januari 2008 18:59 schreef qltel het volgende:
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=z0SiKWfqPf4
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen.
Ik kijk nu zelfs Ludolfs op Dmax op zondagavond..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben fan
[..]
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoor.
Haha, die had ik nog niet gezien. Leuk hoe zie die Variomatic Getriebe aan het bestuderen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Stukje van afgelopen vrijdag. Ze hebben een Daf aangeboden gekregen.
En dus gaat Peter Hollands koken. Frikadelle met friet en champignonssaus. Frikadellen in Duitsland zijn een soort gehaktballen, ik ken ze alleen uit Duitstalige landen. Maar dan gehaktballen die anders gekruid zijn dan onze gehaktballen en om de een of andere reden minder stevig. Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen. Had de friet dan met mayonaise geserveerd of had een of andere stamppot gemaakt.
Als Peter wat overkomt kunnen ze die toko wel sluiten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Es ist wie ein Komputer, mein Kopf!
We waren trendsetters.. Toen we er aankwamen waren we er alleen.Maar ja, toen die andere 5 auto's stopten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Rewimo het volgende:
We waren bepaald niet de enigen die kwamen kijkenIk denk dat er op een gegeven moment wel een man/vrouw of 10 rondliep met camera's. Plus degenen die alleen voorbijreden, al kijkend naar de gevel
Gewoon eng, zo'n geluid, uit zo'n lijf!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Mister1977 het volgende:
Dat lachje van Peter:
hiihihihiiiiihhiihihihihiiiiihihiiii
Loop jij 19 minuten voor op Discovery ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
En zijn eigen huis schijnt hij ook nog net uit de klauwen van zijn ex-vrouw weten te redden. Maar dat komt straks pas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |