Ja dat zal wel, daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:04 schreef Rewimo het volgende:
Nou, dat vraag ik me afWe hebben daar voor de deur gestaan en alles ziet er echt zo uit als op TV, inclusief rotzooi en auto's voor de deur, de bel op half 11...
Manni kookt ook wel eens.. En ze halen wel eens wat bij een cafetaria in de buurt (waar ze dan gelijk ook een auto overnemen van iemand..quote:
Der Manni eet wel eens wortels zag ik.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:53 schreef Mister1977 het volgende:
Heeft trouwens iemand een Ludolf ooit groente zien eten? Ik zie altijd alleen maar Nudeln und frisches Fleisch (mindestens haltbar bis 2011).
Er zal toch vroeg of laat eentje scheurbuik moeten krijgen.
Manni eet ook appels. Veel zelfs..quote:Op zaterdag 17 januari 2009 17:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Der Manni eet wel eens wortels zag ik.
Weet iemand hoe het kan dat Günther nooit ergens zin in heeft? 's Ochtens gaat hij op die stoel zitten en komt er zowat de hele dag niet vanaf. Slikt hij één of andere pil? (buiten die vitaminepillen die Manni hem bij de koffie geeft).
OM 5 uur wordt hij door Uwe thuisgebracht. Wat hij dan verder doet heb ik geen idee van. Maar hij zal dan vast wel wat eten, anders was hij allang dood geweest..quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 15:59 schreef Rewimo het volgende:
We kwamen er toch langs, dus we zijn even bij de Ludolfs gaan kijken donderdag. Eigenlijk met het idee om even te kijken of er weer andere auto's stonden. Leuke verrassing: Manni was buiten om gezellig met zijn fans vrienden te kletsenEn kletsen kan hij. Ik geloof dat we wel een uur met hem hebben staan praten. Hij heeft van alles verteld over de auto's die buiten stonden, over wat een lastpak Uwe wel is
en over nog tientallen andere dingen. Hij kan overal over meepraten en het leukste is, dat hij totaal niet anders overkomt dan op tv. Gewoon zichzelf
't Is trouwens maar een klein manneke, zoals je ziet, hij is nauwelijks groter dan ik. En Uwe is nog kleiner vertelde hij
Iedereen mocht uitgebreid met hem op de foto en we kregen allemaal een kaart met (hand)tekening
Dat vonden wij ook.. Hij nam er ook rustig de tijd voor, signeerde ongevraagd stapels met kaarten (bij de heren die alleen kwamen ook voor evt. vrouw en kinderen), kletste de oren van je hoofd en ging erg graag voor je camera staan. Zo te zien was het ook voor hem een leuke middag...quote:
Discovery kennende zijn dat herhalingen.quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:04 schreef fratsman het volgende:
Volgens mij ook vanaf komende week iedere werkdag om middernacht. Maar ik kan me vergissen...
Geen aankondiging?quote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:55 schreef qltel het volgende:
Vandaag is overigens (zonder dat ik iets gemerkt heb van enige aankondiging ofzo) seizoen 3 begonnen op Discovery. Mannis Gedanken zum Klimawechsel, wederom met commentaar van Bennie Jolink.
Oh, die heb ik dan gemist..quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Geen aankondiging?Er was de hele weke een vreselijke reclame van ze.
Eerst nog op SWR, dat was in 2002. Ze wilden een reportage maken over Dernbach, maar de burgemeester maakte het camerateam opmerkzaam op de Ludolfs. Daar zijn toen 2 programma's van een half uur uit gerold. (Toen waren het nog "die Schrottbrüder"). Daarna kwam inderdaad Kabel Eins met 2x een half uur, toen waren ze ineens "der Schrottclan". En het grote succes kwam met D-Max.quote:Op zondag 19 juli 2009 08:27 schreef Klonk het volgende:
is toch wel grappig, ze zijn ooit ontdekt naar aanleiding van een kleine reportage voor een Duits tv kanaal (kabel eins volgens mij). Ze hadden een filmpje over ze gemaakt, max 15-20 minuten ofzo en een tijdje later zijn ze in eens tv helden
Toen leefde moeder nog.. Al was ze dan wel aan haar bed gekluisterd en at ze vooral pizza..quote:
Jawel! Peter weet ALLES te vinden, " Er hat ein computer im kopf!"quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Tja, het scheelt misschien wel dat we (Rewimo en ik) in Duitsland wonen. Hier leeft het veel meer, is alles makkelijker te bestellen, hebben we toch al een schotel waardoor dingen makkelijker op te nemen zijn en leer ik er ook nog eens Duits door..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:09 schreef Cyclonist het volgende:
Zo, jullie zijn wel echte fans geloof ikVind het wel prachtig om te zien! Die hele garage volgepropt met opgestapelde auto-onderdelen waar niemand anders óóit nog maar wat terug zou vinden
Als je wat tijd hebt (ik heb ze nog niet op DVD staan) kan ik ze je wel een keer sturen. Dergelijke bestanden via internet versturen lijkt me niet zo handig..quote:Op zondag 19 juli 2009 10:13 schreef Klonk het volgende:
jammer dat de SWR de oude afleveringen niet online heeft staan...
Wat? Die loods vol onderdelen of dat enorme lijf van Peter?quote:Op zondag 19 juli 2009 11:40 schreef Rewimo het volgende:
Als Peter erbij neervalt hebben ze echt een heel groot probleem... En je moet er niet aan denken om dat later ooit eens te moeten opruimen
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..quote:Op woensdag 22 juli 2009 00:57 schreef miss_dynastie het volgende:
En de aflevering van zojuist, welk seizoen is dat? Ik kan me namelijk niet herinneren deze aflevering eerder te hebben gezien...
quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
Ja, dat was hem jaquote:Op woensdag 22 juli 2009 09:15 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gezien, maar dat was vast aflevering 23, waarin Peter ziek in bed ligt en via een portofoon aanwijzingen geeft aan z'n broers hoe ze de spullen kunnen vinden..
Wel weer leuk om te weten dat die Holländer lieb zijn..quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat was hem jaHilarisch. Make-up om wit te lijken, uien in de ogen wrijven, helemaal getikt
Vandaag heeft ie al een heel end gelopenquote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.quote:Op woensdag 22 juli 2009 15:50 schreef Peunage het volgende:
Ik vind het maar zo zo. Sommige afleveringne zijn wel leuk, maar meestal is het meer van hetzelfde. Vooral die dikke die de hele dag in dezelfde stoel en aan dezelfde tafel zit met dezelfde fles cola en sigaretten voor hem :S
Ik denk dat hij daar echt op een dag aan doodgaat, niet normaal, elke aflevering zit hij weer op dezelfde plek, de enige keer dat ik hem heb zien bewegen is om de telefoon op te nemen en 1 keer de poort open te doen.
Vind jij Manni dikquote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Ze hebben in elk geval allemaal een buikquote:
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Welke dikke ? Ze zijn allemaal dik. Daarbij is het (denk ik) onderdeel van de grap: de beste man is feitelijk totaal overbodig maar hoort er toch helemaal bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |