Toch zou het Die Ludolfs niet (meer) zijn als Günther er niet meer bij was.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.
Zeker. Maar ik bedoelde meer dat ze hun broer zo wel aan een baan helpen, ook al is die baan niet zo nuttig. Erg sociaal dus van ze.quote:Op donderdag 23 juli 2009 13:58 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toch zou het Die Ludolfs niet (meer) zijn als Günther er niet meer bij was.
Ik weet het niet. Het valt niet te ontkennen dat hij wel de meest constante factor is in het bedrijf. Men weet altijd wat hij doet en waar hij is.quote:Op donderdag 23 juli 2009 08:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Günther is inderdaad best wel overbodig binnen het bedrijf. Maar hij heeft zo wel een baan.
Eh ja, hij zit im buro en doet niks behalve koffie drinken, roken, telefoon aannemen en de deur opendoen..quote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Het valt niet te ontkennen dat hij wel de meest constante factor is in het bedrijf. Men weet altijd wat hij doet en waar hij is.
Zonder enige twijfelquote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Zeker. Maar ik bedoelde meer dat ze hun broer zo wel aan een baan helpen, ook al is die baan niet zo nuttig. Erg sociaal dus van ze.
Ze zijn allemaal nieuw voor Discovery-kijkers..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:11 schreef Braddie het volgende:
hmm....
Deze aflevering ken ik niet, wel jammer dat Gunther nooit mee gaat/wil
Volgens mij bliepen ze zelfs 'Scheisse' weg en valt het best meequote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Braddie het volgende:
Er word weer erg veel gepiept...
Is dat voor de grap of word er serieus zoveel gescholden op de vroege ochtend daar??
Het viel me ook al op, in de Duitse uitvoering wordt voor zover ik me herinner helemaal niet gepiept. En zulke onbetamelijke woorden worden er ook niet gebruikt.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:03 schreef Braddie het volgende:
Er word weer erg veel gepiept...
Is dat voor de grap of word er serieus zoveel gescholden op de vroege ochtend daar??
Ik stond er ook al van te kijkenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze hebben Gunther in een auto gekregenHij gaat niet mee op pad, dat dan weer niet
Ja, heb ik Manni gevraagd. Volgens hem acteren ze niet, maar wordt er wel heel veel opgenomen voor 1 uur TV, vaak zijn er wel 200 uur opnamen voor 1 uitzending.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:44 schreef Jeoom het volgende:
Heb je trouwens ook gevraagd of ze veel acteren, ben nu weer aan het kijken en ik vraag het me soms af
Günterchen.. Of Guenterchen..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 01:50 schreef Braddie het volgende:
Ik vind het al een hele stap voor gunterken...
Misschien dat hij over 8 afleveringen of zo een keer mee gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |