Jawel, hij rookt af en toe een sigaretjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal nieuw voor Discovery-kijkers..
Tja, Günther is gedeprimeerd sinds z'n vrouw weg is. Hij drinkt koffie met veel suiker en doet verder niets..
Allang. Die zat in de eerste serie..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:23 schreef Rewimo het volgende:
Is die aflevering met Peters Manta eigenlijk al op Discovery uitgezonden?
Nee, die zit in seizoen 4.Dit is 3.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:40 schreef Elwood1802 het volgende:
Is die uitzending op Disc. al geweest waarin ze naar NL gaan?
Waar heb je de dvd gekocht?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:10 schreef qltel het volgende:
[..]
Het viel me ook al op, in de Duitse uitvoering wordt voor zover ik me herinner helemaal niet gepiept. En zulke onbetamelijke woorden worden er ook niet gebruikt.
Als er weer eens een piepje valt kan ik wel eens kijken wat er op dat moment gezegd wordt, ik heb de Duitse serie op DVD..
Dat compenseerde Peter dan weer, nadat hij bij de tandarts was geweest...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:47 schreef C_a_K_e het volgende:
Günther was gister wel vrolijk en actief
Je ziet natuurlijk maar enkele kopers voor de deur staan, maar als er elk uur zo een man of 5 a 10 voor de deur staat, waarbij ze van de 1 een tientje vangen en van de ander 50 euro dan schiet het aardig op. Daarbij schijnen ze ontzettend veel via de post te versturen (ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar ik neem aan op een Duitstalig forum). Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan. De wrakken brengen ook vast nog wel geld op (oud ijzer), de veiligheidsgordels worden verkocht voor het maken van handtassen en zo worden er vast nog wel meer dingen verkocht.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hoe kan dat bedrijf in godsnaam blijven bestaan? Dan zoeken ze met z'n tweeën drie kwartier naar een onderdeel van een VW Polo uit 1991, vragen ze er vervolgens vijf euro voor.
Heb je enig idee hoe deze aflevering heet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 06:48 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, die zit in seizoen 4.Dit is 3.
Ja hoor, aflevering 56 - Deichabenteuer (dijkavontuur dus). Oorspronkelijk uitgezonden op 25 juni 2008.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe deze aflevering heet?
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:14 schreef qltel het volgende:
Er schijnen wekelijks meer dan 100 pakketten uit te gaan.
Natuurlijk niet, Günther is manager klantcontacten en beantwoord dus de telefoon en klanten aan de deur. Die heeft geen tijd om dingen in te pakken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wie pakt die dingen eigenlijk in? Lijkt me echt iets voor Günther.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |