Ho ho... Het is wel Tring Tring he, precies 2x elke keerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
"Moment mal, muss ich mal nachfragen. Peter..."
En dat elke keer weer
Jaaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
Baujahr?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg...
"Ludolf"
...
En dat elke keer weer
My godquote:Op zondag 13 januari 2008 18:59 schreef qltel het volgende:
Linkje: http://www.youtube.com/watch?v=z0SiKWfqPf4
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen.
Ik kijk nu zelfs Ludolfs op Dmax op zondagavond..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben fan
[..]
Then again, weleens een échte Chinees bij onze Chinees gezien? Die kijken ook alsof ze water zien branden hoor.
Haha, die had ik nog niet gezien. Leuk hoe zie die Variomatic Getriebe aan het bestuderen zijn.quote:Op maandag 21 januari 2008 12:29 schreef qltel het volgende:
Stukje van afgelopen vrijdag. Ze hebben een Daf aangeboden gekregen.
En dus gaat Peter Hollands koken. Frikadelle met friet en champignonssaus. Frikadellen in Duitsland zijn een soort gehaktballen, ik ken ze alleen uit Duitstalige landen. Maar dan gehaktballen die anders gekruid zijn dan onze gehaktballen en om de een of andere reden minder stevig. Echt Hollands kan ik deze maaltijd in ieder geval niet noemen. Had de friet dan met mayonaise geserveerd of had een of andere stamppot gemaakt.
Als Peter wat overkomt kunnen ze die toko wel sluiten.quote:Op woensdag 23 januari 2008 01:28 schreef NiteSpeed het volgende:
Es ist wie ein Komputer, mein Kopf!
We waren trendsetters.. Toen we er aankwamen waren we er alleen.Maar ja, toen die andere 5 auto's stopten..quote:Op dinsdag 6 mei 2008 10:43 schreef Rewimo het volgende:
We waren bepaald niet de enigen die kwamen kijkenIk denk dat er op een gegeven moment wel een man/vrouw of 10 rondliep met camera's. Plus degenen die alleen voorbijreden, al kijkend naar de gevel
Gewoon eng, zo'n geluid, uit zo'n lijf!quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:17 schreef Mister1977 het volgende:
Dat lachje van Peter:
hiihihihiiiiihhiihihihihiiiiihihiiii
Loop jij 19 minuten voor op Discovery ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
En zijn eigen huis schijnt hij ook nog net uit de klauwen van zijn ex-vrouw weten te redden. Maar dat komt straks pas.quote:Op zondag 24 augustus 2008 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Günter is getraumatiseerd door zijn scheiding. Sindsdien rijdt hij geen auto meer en leeft hij overdag op koffie en sigaretten. Hij gaat ook nooit mee met de uitstapjes van zijn broers. En nu is hij Manager Klantenzaken
Ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
Waar je blikken kunt kopen en hoe je ze opendraait?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Rewimo het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal instaat
Wat leer je daarin? Hoe je een blik opentrekt?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:23 schreef qltel het volgende:
Wow, eindelijk!
[ afbeelding ]
Hier gaat de bestelling vanavond al de deur uit.
Ze zitten vlakbij de Ring.quote:Op zondag 24 augustus 2008 20:20 schreef 2cv het volgende:
Die Ludolfs zijn tof. Als ik eens de kans heb wil ik er eens langs.
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze zitten vlakbij de Ring.
Ik ga daar zeker een keer langs
Zitten in de Eifelquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:06 schreef Rewimo het volgende:
Tringggg... tringggg
"Ludolf"
...
...
baujahr
....
(hij gaat nu kijken)
Iets van een trabi hequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is een leuk onderdeel wat ik op me kamer kan hange ga ik dat hale
gesigneerde motorkap, zijspiegel van opel manta
Welke motor?quote:
nein, haben wir nichtquote:
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragenquote:
Ik kwam laatst oook iemand tegen die dacht dat ze ergens in diep in het Oosten zaten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
euh, nee? Ze zitten in de voormalige DDR toch? das best nog een stukje rijden vanad de Nordschleife...
zitten, puzzelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee, dat is het 2e ding wat ze vragen
Eerst bouwjaar, dan welke motor.
En elke keer zit Gunther maar te switchen. Ipv dat Peter gewoon die telefoon opneemt
En wat doet Gunther als Peter er niet is
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zitten, puzzelen koffie drinken, roken
Nou puzzelen....quote:
ik yheb hem echt een keer zien puzzlenequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:20 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nou puzzelen....
Zeg maar gerust alleen:
zitten
sudoku? Zweeds kruiswoord? cryptogram? de puzzel uit de AutoBild?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik yheb hem echt een keer zien puzzlene
zon kruiswoord achtige ofso van uit de tijd van de oude opel manta'squote:Op dinsdag 23 december 2008 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sudoku? Zweeds kruiswoord? cryptogram? de puzzel uit de AutoBild?
Nee, veiling op Ebayquote:Op zaterdag 3 januari 2009 20:26 schreef Terpentin07 het volgende:
Cool.Zijn jullie gewoon langsgegaan?
quote:
Mja, de hele dag relaxen en daar nog van kunnen leven ook..quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:14 schreef Aoristus het volgende:
Mijn favoriete serie
Wat zou ik ongelooflijk tot rust komen als ik daar een weekje mocht logeren![]()
Günther vind ik nog de grappigste, die neemt alleen maar de telefoon op en vraagt elke vraag aan hem letterlijk weer aan UwePeter
Yep met overvoice van die vent van Normaal.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:22 schreef qltel het volgende:
[..]
Mja, de hele dag relaxen en daar nog van kunnen leven ook..
Overigens, als je een schotel hebt (en zo niet, dan zou ik er die paar tientjes graag in investeren), op Discovery worden continu dezelfde 21 afleveringen herhaald, op het Duitse Dmax zitten we intussen al aan aflevering 68. En stuk voor stuk erg leuk. Inclusief 1 in Nederland.
Overigens, wel geperrsonaliseerd. Kennelijk heeft de verkoper dus een relatie met de Ludolfs. Die Frank und Renee van de kaart zijn we zelf. We moesten bij de koop ook opgeven welke naam er op de kaart moest komen.quote:
De rest niet, wou je zeggen?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:24 schreef Aoristus het volgende:
Die gast met die krullen heeft al een heel vuilprofiel van zijn hoofd rond zijn leunkalender, heb je dat wel eens gezien?
Hahaha, inderdaad, slijtplekken op het behangquote:Op zaterdag 3 januari 2009 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
De rest niet, wou je zeggen?
[ afbeelding ]
ja, dat hebben ze.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:44 schreef Vet-Boter het volgende:
ik vraag me af of hun ooit wel een relatie hebben gehad.
Van Manni kan ik me niet herinneren dat hij het er ooit over had. Gunther wel (getrouwd geweest, maar vrouw er vandoor), Peter ook (lang geleden een vriendin) en Uwe zeker (getrouwd met z'n Karin).quote:
Zag laatst dat hij wel zijn rijtjeshuis heeft kunnen reddenquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Van Manni kan ik me niet herinneren dat hij het er ooit over had. Gunther wel (getrouwd geweest, maar vrouw er vandoor), Peter ook (lang geleden een vriendin) en Uwe zeker (getrouwd met z'n Karin).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |