abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2008 @ 00:18:19 #1
862 Arcee
Look closer
pi_55964291
De uitzending waarin Peter R. de Vries dus door de mand viel.
pi_55964297
Peter moet zijn oofkleppen eens afzetten.
pi_55964316
De waarheid zal wel nooit boven tafel komen .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:21:15 #5
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_55964319
Door demand viel, ach, da's maar hoe je het bekijkt: die gasten worden uitgenodigd om daar na 3 jaar even hun "kijk ons eens open en eerlijk zijn" showtje te geven. Beetje zielig doen alsof Joran een heilige is.
Peter R. was uiteraard niet uitgenodigd om dat verhaal te ondersteunen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:22:06 #6
28167 matthijst
pi_55964329
Peter zou d'r inderdaad nog wel een gratis vakantietje aan kunnen wagen om eens naar de andere kant van het verhaal te kijken.
pi_55964335
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:21 schreef matthijst het volgende:
Beetje zielig doen alsof Joran een heilige is.
Heb jij de hele uitzending wel gezien. De ouders zeiden zelf dat Joran vroeger niet altijd de makkelijkste was.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 januari 2008 @ 00:22:39 #8
862 Arcee
Look closer
pi_55964338
Wat Joran betreft. Ik denk niet dat-ie Holloway vermoord heeft. Ik denk wel dat er iets gebeurd is waardoor ze niet meer leeft, maar dat hij daar niks aan kon doen. Iets van die strekking.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_55964361
quote:
Door demand viel, ach, da's maar hoe je het bekijkt: die gasten worden uitgenodigd om daar na 3 jaar even hun "kijk ons eens open en eerlijk zijn" showtje te geven. Beetje zielig doen alsof Joran een heilige is.
Nee natuurlijk niet, maar ik had van hem een inhoudelijk verhaal verwacht waarin hij met sterke argumenten zou komen. Hij sprak nu ineens tegen wat hij zelf jarenlang heeft beweerd, dat het OM een tunnelvisie kan hebben, dat verdachten onder druk of omstandigheden tot merkwaardige verklaringen of zelfs bekentenissen kunnen komen.

De man die de 2 van Putten vrij kreeg, die notabene de moord bekend hadden (hoezo liegen Peter) zegt nu ineens dat je gewoon de waarheid moet vertellen als je niks hebt te verbergen. Zijn de 2 van Putten dan toch de daders volgens Peter?

Nee hoor, niemand weet hoe het zit in deze zaak maar het verhaal van De Vries was volstrekt ongeloofwaardig en hing van rancune en oogkleppen aan elkaar.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:24:03 #10
28167 matthijst
pi_55964366
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Heb jij de hele uitzending wel gezien. De ouders zeiden zelf dat Joran vroeger niet altijd de makkelijkste was.
Haha, ja, 1 regeltje, omdat hij bij een psychiater had gelopen. Daarna volgde een stortvloed van verhalen over hoe Joran met zijn vriendinnetjes om ging, die zn moeder nu nog "mam" noemden...
pi_55964379
Ik denk dat hij haar niet vermoord heeft, maar dat er wel wat met der gebeurt is waar hij vanaf weet. En dan bedoel ik niet iets in de trand van moord of doodslag, maar een ongeluk. Daarna zijn ze alle 3 geschrokken, en hebben om niet verdacht te zijn iets verzonnen.
Nu de zaak al zo lang speelt kunnen ze de waarheid gewoon niet meer vertellen. Zo iets....
pi_55964380
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat een 17 jarige slim genoeg is om zo'n lichaam volledig te laten verdwijnen, en dan de volgende dagen gewoon nog naar school blijft gaan.

Het kan heel goed dat een dronken persoon in de zee is verdronken of dat ze door iemand anders is meegenomen.

Ik snap dat Joran best boos op Peter kan zijn. Peter R. de Vries reportage naar Jorans vermeende "vieze" sex-praktijken en laat dit dan aan heel de wereld zien. Niet prettig voor zo'n jongen. Peter R. de Vries gaat altijd op zo'n manier te werk dat hij iemand al schuldig acht terwijl hier niet eens bewijs voor is. Net zoals met de 2x dat hij laffe artikels plaatste over Machiel Kuijt, waarvan hij vond dat het wel rechtmatig was als hij zonder bewijs levenslang in een Thaise cel bleef rotten.
pi_55964393
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Haha, ja, 1 regeltje, omdat hij bij een psychiater had gelopen. Daarna volgde een stortvloed van verhalen over hoe Joran met zijn vriendinnetjes om ging, die zn moeder nu nog "mam" noemden...
Ik vond Joran allerminst alles heilige neergezet. Ik heb geen flauw idee of ie het gedaan heeft. De zaak is geseponeerd en daar moeten we het (voorlopig) mee doen.
pi_55964413
quote:
Nee, ze hebben de afgelopen jaren ook niet genoeg te doen gehad omtrent de zaak... lekker naief...

Of hij schuldig is kan ik niet beoordelen, maar het enige feit is dat hij gelogen heeft.. voor de rest is er niets. Ik kan wel 100 scenario`s bedenken die OOK zouden kunnen zijn gebeurd.

Daarbij schijnt die familie van die Holloway zelf ook niet helemaal het familie-role-model te zijn...
pi_55964417
Peter
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:26:23 #16
28167 matthijst
pi_55964420
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:22 schreef Arcee het volgende:
Wat Joran betreft. Ik denk niet dat-ie Holloway vermoord heeft. Ik denk wel dat er iets gebeurd is waardoor ze niet meer leeft, maar dat hij daar niks aan kon doen. Iets van die strekking.
Zoiets denk ik ook. Hij zal haar heus vast hebben vermoord, waarom zou ie. Denk wel dat ie er meer van weet, of dat hij nog een flink stuk in het verhaal heeft weggelaten.
Maar wat er ook is gebeurd: hij heeft al die aandacht allemaal aan zichzelf te danken, zelfs nu komt ie vrij arrogant over... Je zou toch denken dat als je echt van niks weet je gewoon alle medewerking verleent.
pi_55964423
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Lul toch niet. Ze zeggen toch ook dat ze erg boos op hem zijn geweest door zijn leugens. Op het einde zegt zijn moeder zelfs nog dat hij die 116 dagen gevangenis heeft verdient omdat hij leugens heeft verteld.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:27:02 #18
28167 matthijst
pi_55964434
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:23 schreef SCH het volgende:
Hij sprak nu ineens tegen wat hij zelf jarenlang heeft beweerd, dat het OM een tunnelvisie kan hebben, dat verdachten onder druk of omstandigheden tot merkwaardige verklaringen of zelfs bekentenissen kunnen komen.
Dat was kansloos idd
pi_55964438
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Zoiets denk ik ook. Hij zal haar heus vast hebben vermoord, waarom zou ie. Denk wel dat ie er meer van weet, of dat hij nog een flink stuk in het verhaal heeft weggelaten.
Maar wat er ook is gebeurd: hij heeft al die aandacht allemaal aan zichzelf te danken, zelfs nu komt ie vrij arrogant over... Je zou toch denken dat als je echt van niks weet je gewoon alle medewerking verleent.
Pardon? Heb je de uitzending wel gezien? Weet je iets van politie-verhoren?
pi_55964439
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef matthijst het volgende:

[..]

Arrogant over komen betekent dat je niet alle medewerking verleend?
pi_55964448
Ik kende dat verhaal ook niet over de benzinepomp en dat ze met een man was gezien en zo. Dat zijn toch ook wel rare verhalen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:28:39 #22
28167 matthijst
pi_55964465
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Lul toch niet. Ze zeggen toch ook dat ze erg boos op hem zijn geweest door zijn leugens. Op het einde zegt zijn moeder zelfs nog dat hij die 116 dagen gevangenis heeft verdient omdat hij leugens heeft verteld.
"Een deel daarvan had hij verdiend" zegt ze. En tuurlijk zijn ze boos op die leugens: door die leugens zitten ze nu nog steeds in de stront...
pi_55964472
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:27 schreef SCH het volgende:
Ik kende dat verhaal ook niet over de benzinepomp en dat ze met een man was gezien en zo. Dat zijn toch ook wel rare verhalen.
Net als die verhalen dat die "key" voor het hotel nog 3 keer is gebruikt.
pi_55964480
Wat SCH zegt over de Puttense moordzaak. En denk ook aan de verdachte van de Vuurwerkramp in Enschede. De tunnelvisie van het Tolteam, dat Andre de V. (notabene verstandelijk minder valide...) te grazen nam...

Smerige prutsers... doe je werk goed of zoek wat anders...Ongelooflijk, dat soort incompetente prutsers die zonodig iemand het graf inlullen voor hun eigen promotie...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:29:42 #25
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_55964484
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, maar ik had van hem een inhoudelijk verhaal verwacht waarin hij met sterke argumenten zou komen. Hij sprak nu ineens tegen wat hij zelf jarenlang heeft beweerd, dat het OM een tunnelvisie kan hebben, dat verdachten onder druk of omstandigheden tot merkwaardige verklaringen of zelfs bekentenissen kunnen komen.

De man die de 2 van Putten vrij kreeg, die notabene de moord bekend hadden (hoezo liegen Peter) zegt nu ineens dat je gewoon de waarheid moet vertellen als je niks hebt te verbergen. Zijn de 2 van Putten dan toch de daders volgens Peter?

Nee hoor, niemand weet hoe het zit in deze zaak maar het verhaal van De Vries was volstrekt ongeloofwaardig en hing van rancune en oogkleppen aan elkaar.
helemaal eens en ook al eerder gepost: alles wat peter r in de zaak putten heeft duidelijk gemaakt, maakt hij zich nu zelf zo schuldig aan
wat moet ik hier nu neerzetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')