Leeft die ook nogquote:Op donderdag 10 januari 2008 16:20 schreef Omnifacer het volgende:
Misschien:
EnGCatjuh niet helaas(
dndiek
Suijk
Tony_Montana67
ErikT
Messenga
Omnifacer
VoreG misschien tussen werk en zijn schoonheidsslaapje door
paultjuhhh & Jojoortje
Wat is je smoes?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik mag van misschien naar niet.
Niet meer op Fok!, wel in de Vlissingse binnenstadquote:
Bluezz komt toch wel hoop ik?quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:33 schreef golfer het volgende:
I.v.m. mijn lichaamlijke gesteldheid ben ik momenteel nog een misschientje.
De koorts moet wel weg zijn.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem is ook niet meer zeker, zelfde reden als ik...
Zou wel lelijk zijn als ik straks wel kan en zij niet, scheelt me 40% op m'n treinkaart...
Ik kan op Utrecht CS aankomen om 14.11, 14.52 en 15.11. Zo flexibel als wat dus.
Ik ben bangquote:
Kijk dat houdt me nou op de beenquote:Op donderdag 10 januari 2008 18:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben nog steeds zeker
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Er staat wel een bierkaart in de OP, maar hebben ze ook een colakaart?
quote:Non Alcoholic Drinks & Mixes Prices
Coca Cola
¤ 2.00
--------------------------------------------------------------------------------
Coca Cola light
¤ 2.00
--------------------------------------------------------------------------------
Fanta
¤ 2.00
Sprite
¤ 2.00
Spa Red / Blue
¤ 2.00
Tonic
¤ 2.00
Cassis
¤ 2.00
Bitter lemon
¤ 2.00
Ice tea
¤ 2.00
Glass of Milk
¤ 1.60
Orange Juice
¤ 2.20
Apple Juice
¤ 2.20
Tomato Juice
¤ 2.20
Chocomel
¤ 2.20
Red Bull
¤ 3.40
Coffee
¤ 1.60
Café au lait
¤ 1.70
Cappucino
¤ 1.70
Espresso
¤ 1.60
Variety of Teas
¤ 1.60
Hot chocolate with cream
¤ 2.40
Hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Er staat wel een bierkaart in de OP, maar hebben ze ook een colakaart?
Van alles en nog wat.... ik beslis denk ik zaterdagmorgen of zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat is het wikken en wegen waaronder je gebukt gaat?
kijk, blauwe personen zijn altijd handigquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank... dan kom ik nog steeds![]()
.
Het was toch een VBL-meet niet een smurfbalmeet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk, blauwe personen zijn altijd handig
blauwe personen halen de drank toch ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was toch een VBL-meet niet een smurfbalmeet?![]()
Reis jij trouwens ook met de trein vanaf Haarlem?
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jarenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
blauwe personen halen de drank toch ?![]()
ja ik ga toch via haarlem.
Ja potver, dan ben ik dubbel de lulquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jaren
je bent lang niet de enige VBL-meet-maagdquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, dan ben ik dubbel de lul.
Er zijn er genoeg die er voor het eerst zijn. Dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, dan ben ik dubbel de lul.
Ik zal wel wat water uit de pisbakken scheppen voor jullie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jaren
GMTAquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die er voor het eerst zijn. Dus dat valt wel mee.
O ja ik moet mijn kerstrubbereend niet vergetenquote:
Voor jou loop ik graag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
In alle gevallen ben ik niet degene die drank hoeft te halen.
Alleen als je in je slaafjes-pakje komt opdraven.quote:
Ja, EX-VBL mods worden toch extra verwend?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
In alle gevallen ben ik niet degene die drank hoeft te halen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als je in je slaafjes-pakje komt opdraven.
dan komt Bloem nog een keertje extra op schootquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, EX-VBL mods worden toch extra verwend?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt Bloem nog een keertje extra op schoot
dat staat er niet, haar komst is onzeker. Niet waarschijnlijk klinkt nog dramatischerquote:
To much information.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Terechtik neem al mijn virussen en bacteriecillen mee
![]()
Maar komen zal ik
quote:
`quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:47 schreef golfer het volgende:
Medisch bulletin:
Bluezz--->koorts---->in bed------> komst onzeker.
golfer---->koortsvrij----->uit bed----->komst vrijwel zeker.
Ben druk bezig, heb me zelfs ziek gemeld vandaagquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:42 schreef rubbereend het volgende:en nu hup bed in en beter worden
Nee hij heeft het over anderen, net nam ie nog een taart meequote:
Ow nee nieteens. Pillen slaan goed aan. Maar als mensen knopen gaan doorhakken betekent dat meestal dat men gaat afzeggen....quote:
Je mag geen taarten meenemen, dus golfer zal dan wel alleen komen..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee hij heeft het over anderen, net nam ie nog een taart mee
Als ik nog ziek ben komen jullie dan hier?
Ik ga nu weer naar bed, ik doe mijn best dusquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef Grulez het volgende:
Je mag geen taarten meenemen, dus golfer zal dan wel alleen komen..
Maar kom je de kroeg dan wel in?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ga nu weer naar bed, ik doe mijn best dus
Okeequote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ow nee nieteens. Pillen slaan goed aan. Maar als mensen knopen gaan doorhakken betekent dat meestal dat men gaat afzeggen....
zou qua tijd een stuk beter uitkomenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
9 minuten later kom ik aanquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik morgen er wel rond 14.10 ben op Utrecht CS, lekker op tijd. Wie zie ik dan nog meer?
Dat kan ik fietsen, volgens mij!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar ken je die dan? Of hoe herken je ze? Ik wil ook best rond die tijd daar zijn omdat ik nog niet weet waar die Mick zit. Maar hoe weet ik dan wie wie is?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus dan zie ik Bos, borisz en DaMart sowieso voor de Burger King rond 14.30 uur.
Vaduz en ik kennen elkaar al. Anders kun je in de Fobo's kijken om elkaar enigszins te herkennen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Maar ken je die dan? Of hoe herken je ze? Ik wil ook best rond die tijd daar zijn omdat ik nog niet weet waar die Mick zit. Maar hoe weet ik dan wie wie is?
Ik heb een oranje jas! En als je op Amsterdam CS de trein pakt van 13:52, dan heb je best kans dat je mij daar in ziet stappenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef jojomen4 het volgende:
Ah! Jullie hebben fotoboeken. Lang met oranje haar + iemand met krullen en een bril + Damart (hoe kan ik die omschrijven) + iemand met een pan op z'n hoofd en bedekt in een wat op het eerste oog is een vlag.
Komt goed, rond 14.30 ben ik er ook.
Ik ga met de bus, dus dat zit er niet in.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb een oranje jas! En als je op Amsterdam CS de trein pakt van 13:52, dan heb je best kans dat je mij daar in ziet stappen.
Let's hope so..quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Jammer Bloem, hopelijk de volgende keer.
die van mij ookquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:18 schreef Bos81 het volgende:
Mijn trein zal dan volgens het spoorboekje om 14.22 op Utrecht CS stoppen.
Dan moet je ook voor 10 personen geld in de pot leggen.quote:
ik drink neit voo 10quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je ook voor 10 personen geld in de pot leggen.
wat je met bos allemaal doet willen we niet weten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de waarheid, Oh ik wil morgen eerst soppendus weet niet hoe laat ik er ben
quote:
die zit vast ook wel in de telefoon van iemandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
Vrij verstandig lijkt mij, tenzij je mooie opnames van de binnenkant van je anus wilt kunnen tonen na afloop.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
quote:
Engquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ik wel zeven hele minuten op het station rotterdam doorbrengen.
Blijf het jammer vinden Bloemiequote:
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.quote:
Whehe. Dat was best grappigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.
Reken dan maar op 32quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens golfer, met 22 reken je Bluezz mee?
Je bent er dusquote:
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
En Diek, Suijk, Erik, Omni, Voreg, wat doen jullie?
Als ik me zo voel als nu welquote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden Bloemie.
OKee, maar dat zie ik niet als je al in de trein zit. Maar als je achterin of voorin instapt doe ik hetzelfde dan zien we elkaar in de trein wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]stap in maastricht op en ga met den intercity ben te herkennen aan een witte jas met mise en place achterop
Op zich zou dat nog best een spannend en origineel perspectief zijn voor eens wat andere foto's dan de reetjes die ik doorgaans in de duinen op de foto zet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrij verstandig lijkt mij, tenzij je mooie opnames van de binnenkant van je anus wilt kunnen tonen na afloop.
Onze mascotte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:37 schreef Bos81 het volgende:
Okee. Ik ben die ene kleine brildragende in zwarte kleren.
Ik moet vandaag wat dingen doen. Ik ben aardig op tijd wakker, dus die ga ik zo doen. Daarna kijk ik ff. Kans is wel toegenomen doordat ik hoofdpijn had gisteren en dus niet ben gaan stappen. Vandaag dus fitter dan verwacht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens golfer, met 22 reken je Bluezz mee?
En Diek, Suijk, Erik, Omni, Voreg, wat doen jullie?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw geld zoeken is voor treinkaartje
Heb al stapel flappen gevondenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die oude sok met kleingeld misschien Beschouw...
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe laat arriveer je?
Bladeren in januari?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.
Het is 10 graden boven nulquote:
Aha. En het is niet zo herfst meer, moet goedkomen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.
Wie zeikt er hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is 10 graden boven nul
Sorry, ik kan niet tegen gezeik op de NS.
Als je zo gaat doen kom ik niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat je met bos allemaal doet willen we niet weten hoor
Ik ga er niet snaaien, voor zover ik dat kan bekijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Willen anderen nou nog wat eten bij de BK of eet ik alleen iets?
Dat beslis ik daar wel. Misschien dat ik wel iets neem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Willen anderen nou nog wat eten bij de BK of eet ik alleen iets?
Gewoon niks van dit soort stomme opmerkingen aantrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen kom ik niet meer
hier, innemen en niet zeuren!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze mascotte.
Ik heb knallende koppijn, kijk het nog even aan.
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
Hoe ga ik dit vinden? Gewoon richting Dom lopen?
Kom je met de trein?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
onder dom door, eerste links en dan zijweg aan de rechterkant, volgens mij 2e, daar zit het meteen, het zit naas het Polmanshuis, dat kent iedereenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staan
Ik weet nog niet zeker of ik dat haal. Maar ik neem wel kaartje mee, dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom je met de trein?
Dan kun je naar de Burgerking lopen als je er tussen 14.00 en 15.00 uur bent dan. Die is te vinden in de grote stationshal achteraan.
en 2 of 3 echte vrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik zei tegen Nick of ik nog naar die meet zou gaan. Zegt ie serieus: "Welke miet?"
Zeg ik: "Nou ja, het zijn er een stuk of 20"
Komen er vrouwen?quote:
Dacht ik ook. De andere vrouwen hebben afgezegdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bluezz, jij en ik dacht ik zo
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, 20 pubers en 3 dikke wijven zoals vriend tong zegt
Vroegah was er ook altijd een dikke homo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ben niet dikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wel,quote:
Niks mis met stevige vrouwen hoorquote:
de telefoon is helemaal opgeladen tongquote:
Ik ga naar het voetballenjquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:27 schreef Ole het volgende:
[..]
de telefoon is helemaal opgeladen tong
Nopequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef Ole het volgende:
Zijn golfer en Bloes al onderweg?
Dan is het nog ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef Ole het volgende:
SCH, ben je in het echt ook zo vriendelijk?
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope
golfer komt zeker, ik twijfel nog....
dus mss 1 dik wijf minder
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggen
Is ie zo'n relnicht..quote:
neem een hoestdrank en kom gewoonquote:
Als ik binnen nu en 15 uur nog geen koorts heb stap ik ook in de treinquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggen
Zij bent vast wel erger gewendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Is ie zo'n relnicht..
Kan ik wel hebben hoor
Pff...over 15 uur ben ik alweer thuis hoor bloesjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik binnen nu en 15 uur nog geen koorts heb stap ik ook in de trein
Nu heb je die Bloemendaalse Bonni St. Claire wel overgehaaldquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Ole het volgende:
klontjes ijs al besteld heeft
bloeessie bloesie bloese ...
kom dan, kijk eens wat we voor je hebben!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu heb je die Bloemendaalse Bonni St. Claire wel overgehaald![]()
Ik 16.50quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:56 schreef golfer het volgende:
Als we snotterent en hoestend onderweg gaan zal het wat later worden. We zijn er ca. 16:30 dan pas.
*hatsoe*
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu heb je die Bloemendaalse Bonni St. Claire wel overgehaald![]()
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:07 schreef Bluezz het volgende:
Bloemendaalse Bonnie kan dat glas wijn niet weerstaan hoor
Antigrippine : check
Bisolvon : check
Kiwikanon : check
Paraceta : broeder ailant
Wijninjectie : zuster Ole
Condooms? Morning-after-pil?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:08 schreef Ole het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu moet ik ook wel![]()
kleren droog: bijna
Make up: check
Haar: check
Geld: ff pinnen zo
routebeschrijving: check
pillen: checkquote:
Zeg denk jij een beetje om mijn slijmvlieSCHenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:14 schreef Memento-Mori het volgende:
euh ja douchen dus die lushwalm straks ben ik![]()
Volgens mij is borisz meer van de oude fietsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:08 schreef Messenga het volgende:
Wist je dat Boris eigenlijk al jarenlang een crush heeft op Memento?
Ole dan?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is borisz meer van de oude fiets
Ja hoor, die is daar meestal wel voor inquote:
Ze zal er wel om juichen, gezien haar nickname.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, die is daar meestal wel voor in
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:55 schreef SCH het volgende:
Ik ben nu thuis maar hoor rubbereend nog steeds SCHreeuwen
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hier sluit ik gemakshalve bij aan.
Als je me overslaat wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:29 schreef SCH het volgende:
Zijn we al toe aan de cijfers?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wist je...
... dat M-M haar poes Rosa meegenomen had?
... dat ik zo stiekem toch op die meet was?
... dat ik de enige gelukkige was die met M-M mee naar huis mocht?
... dat rubbereend en Bos81 hier hevig door gekwetst waren?
... dat SCH zijn kans rook en Bos81 meevroeg naar een parkeerplaats langs de A1?
... dat Bluezz en golfer nog nooit in zo'n ranzig etablissement hebben gegeten?
oja en appelsientje was bij eten al lang weg natuurlijkquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
voor het eten. Drank was 410 (afgerond)
Valt wel mee, gemiddeld 20,= per persoon denk ik?quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oja en appelsientje was bij eten al lang weg natuurlijk
Mooiquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ook weer thuis!
En heb het eg wel gezellie gevonden.
zo ongeveer. In totaal 24 man (en vrouw) geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Valt wel mee, gemiddeld 20,= per persoon denk ik?
Was jij er ook?????????quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:45 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Ook weer thuis!
En heb het eg wel gezellie gevonden.
Waar??quote:
Ik zal me de volgende keer inhoudenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
voor het eten. Drank was 410 (afgerond)
Fijn meid. Jammer dat je niet op de meet was. Er was wel een vrouw die zei dat ze jou was maar die heb ik maar genegeerd.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:55 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Waar??
Ik meld gewoon dat ik heel leuk uit eten ben geweest en weer op het thuishonk ben beland.
Is goed. Heb ik zoveel last van he, die types die dan zich een beetje voor moi uit gaan staan gevenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Fijn meid. Jammer dat je niet op de meet was. Er was wel een vrouw die zei dat ze jou was maar die heb ik maar genegeerd.
Jij was er toch of zou toch komen?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:58 schreef Jasza het volgende:
Waren er ook nog echte hooligans van FOK zoals Robbie enzo?
nou hadden Sand & ik het toch ingeschat met onze 25 euroquote:Op zaterdag 12 januari 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
zo ongeveer. In totaal 24 man (en vrouw) geweest.
Dat hard praten met bier op is niks vergeleken met je Engels met bier opquote:Op zondag 13 januari 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
en thuis
erg gezellig
excuses aan een ider die last had van m'n harde praten. In gezelschap en met bier op ga ik in de gezelligheid een beetje hard praten, enthousiasme zeg maar
verder erg leuk, biertjesgezellige users en nu tijd voor de roddels
[..]
nou hadden Sand & ik het toch ingeschat met onze 25 euro
Ja hallo, dit is mijn eerste post in voetbal. Ooit.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Oh ja, die Fok!ers die niet voor een VBL-meet ook toevallig in dezelfde kroeg zaten waren ook leuk om weer even te zien: Mike, Stranger, IR Baboon en Tijn.
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:29 schreef Stranger het volgende:
Ja hallo, dit is mijn eerste post in voetbal. Ooit.
Kom es lekker op schoot jijquote:Op zondag 13 januari 2008 00:29 schreef Stranger het volgende:
Werd je rond de 36 geschat dan?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:24 schreef rubbereend het volgende:
wist u dat
EW mij even oud als haarzelf schatte, echter bleek het een jaar of 7 te schelen.....
Moest je aan lichaamsbeweging doen?quote:Een restaurant met een oplopend vloer heel vervelend is
In je eentje?quote:VBL een hele vleugel van het café had
Stadion-zinger invoeren bij Nederlandse voetbalstadions.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:29 schreef Stranger het volgende:
[..]
Weet je hoe veel er al over jou gepost zijn? Jij was het middelpunt van de belangstelling!quote:
wist je dat niet ?quote:
En waar was jijquote:Op zondag 13 januari 2008 00:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Weet je hoe veel er al over jou gepost zijn? Jij was het middelpunt van de belangstelling!
Wist je dat:quote:
toen was M-M 9 jaar oudquote:Op zondag 13 januari 2008 00:36 schreef DaMart het volgende:
- Het 8 jaar geleden misschien wel wat had kunnen worden tussen Rubbereend en M-M?
ik schatte EW precies goed in voor het Doe Maar tijdperk alleen ze wilde mij ook in die tijd plaatsenquote:Op zondag 13 januari 2008 00:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Werd je rond de 36 geschat dan?
[..]
Moest je aan lichaamsbeweging doen?.
[..]
In je eentje?.
Geintje.
\\Huuh?quote:Op zondag 13 januari 2008 00:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Wist je dat:
M-M verreweg de kleinste tietuh van al de aanwezige mannen had.
Studeert in een prieeltje tegenover het Neude.
Zoiets?
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:36 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Wist je trouwens dat:
- Oude foto's in je rijbewijs slecht kunnen zijn voor je ego?
- Het 8 jaar geleden misschien wel wat had kunnen worden tussen Rubbereend en M-M?
we hadden berekend eens was 20 en MM 11quote:
quote:Op zondag 13 januari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik schatte EW precies goed in voor het Doe Maar tijdperk alleen ze wilde mij ook in die tijd plaatsen
ik moest mijn rijbewijs erbij halen..... wat weer voor veel oproer zorgde... want die is van 8 jaar terug en daar ben ik ietsje slankerMM zou wel op die jongen vallen
nou heb ik dus een mooie opdracht meegekregen voor de volgende meet
bij 40 en 31 merk je dat verschil niet meer hoorquote:Op zondag 13 januari 2008 00:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we hadden berekend eens was 20 en MM 11leg dat maar eens uit
Ik was bij Ernie(t)!quote:
Ik ben het jurylid naast mij aan het proberen te beïnvloeden, maar ze is genadeloos in haar oordeel.quote:Op zondag 13 januari 2008 00:42 schreef SCH het volgende:
De jury is in conclaaf
nou dan wacht ik nog maar een meet of 34quote:Op zondag 13 januari 2008 00:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij 40 en 31 merk je dat verschil niet meer hoor
een kleintje van een dag of 2quote:Op zondag 13 januari 2008 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Zeg nummero uno had jij een stoppelbaardje?
1-1quote:
Onder z'n kin voornamelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |