quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Er staat wel een bierkaart in de OP, maar hebben ze ook een colakaart?
quote:Non Alcoholic Drinks & Mixes Prices
Coca Cola
¤ 2.00
--------------------------------------------------------------------------------
Coca Cola light
¤ 2.00
--------------------------------------------------------------------------------
Fanta
¤ 2.00
Sprite
¤ 2.00
Spa Red / Blue
¤ 2.00
Tonic
¤ 2.00
Cassis
¤ 2.00
Bitter lemon
¤ 2.00
Ice tea
¤ 2.00
Glass of Milk
¤ 1.60
Orange Juice
¤ 2.20
Apple Juice
¤ 2.20
Tomato Juice
¤ 2.20
Chocomel
¤ 2.20
Red Bull
¤ 3.40
Coffee
¤ 1.60
Café au lait
¤ 1.70
Cappucino
¤ 1.70
Espresso
¤ 1.60
Variety of Teas
¤ 1.60
Hot chocolate with cream
¤ 2.40
Hierquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
Er staat wel een bierkaart in de OP, maar hebben ze ook een colakaart?
Van alles en nog wat.... ik beslis denk ik zaterdagmorgen of zoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:09 schreef Grulez het volgende:
[..]
Wat is het wikken en wegen waaronder je gebukt gaat?
kijk, blauwe personen zijn altijd handigquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Dank... dan kom ik nog steeds![]()
.
Het was toch een VBL-meet niet een smurfbalmeet?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
[..]
kijk, blauwe personen zijn altijd handig
blauwe personen halen de drank toch ?quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het was toch een VBL-meet niet een smurfbalmeet?![]()
Reis jij trouwens ook met de trein vanaf Haarlem?
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jarenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:19 schreef borisz het volgende:
[..]
blauwe personen halen de drank toch ?![]()
ja ik ga toch via haarlem.
Ja potver, dan ben ik dubbel de lulquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jaren
je bent lang niet de enige VBL-meet-maagdquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, dan ben ik dubbel de lul.
Er zijn er genoeg die er voor het eerst zijn. Dus dat valt wel mee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja potver, dan ben ik dubbel de lul.
Ik zal wel wat water uit de pisbakken scheppen voor jullie.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee VBLmeet newbies halen drank! Dat is de traditie geweest de afgelopen jaren
GMTAquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die er voor het eerst zijn. Dus dat valt wel mee.
O ja ik moet mijn kerstrubbereend niet vergetenquote:
Voor jou loop ik graag.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
In alle gevallen ben ik niet degene die drank hoeft te halen.
Alleen als je in je slaafjes-pakje komt opdraven.quote:
Ja, EX-VBL mods worden toch extra verwend?quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:25 schreef golfer het volgende:
In alle gevallen ben ik niet degene die drank hoeft te halen.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als je in je slaafjes-pakje komt opdraven.
dan komt Bloem nog een keertje extra op schootquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, EX-VBL mods worden toch extra verwend?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan komt Bloem nog een keertje extra op schoot
dat staat er niet, haar komst is onzeker. Niet waarschijnlijk klinkt nog dramatischerquote:
To much information.quote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Terechtik neem al mijn virussen en bacteriecillen mee
![]()
Maar komen zal ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |