hier, innemen en niet zeuren!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze mascotte.
Ik heb knallende koppijn, kijk het nog even aan.
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
Hoe ga ik dit vinden? Gewoon richting Dom lopen?
Kom je met de trein?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
onder dom door, eerste links en dan zijweg aan de rechterkant, volgens mij 2e, daar zit het meteen, het zit naas het Polmanshuis, dat kent iedereenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staan
Ik weet nog niet zeker of ik dat haal. Maar ik neem wel kaartje mee, dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom je met de trein?
Dan kun je naar de Burgerking lopen als je er tussen 14.00 en 15.00 uur bent dan. Die is te vinden in de grote stationshal achteraan.
en 2 of 3 echte vrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik zei tegen Nick of ik nog naar die meet zou gaan. Zegt ie serieus: "Welke miet?"
Zeg ik: "Nou ja, het zijn er een stuk of 20"
Komen er vrouwen?quote:
Dacht ik ook. De andere vrouwen hebben afgezegdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bluezz, jij en ik dacht ik zo
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, 20 pubers en 3 dikke wijven zoals vriend tong zegt
Vroegah was er ook altijd een dikke homo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, 20 pubers en 3 dikke wijven zoals vriend tong zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |