wat je met bos allemaal doet willen we niet weten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de waarheid, Oh ik wil morgen eerst soppendus weet niet hoe laat ik er ben
quote:
die zit vast ook wel in de telefoon van iemandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
Vrij verstandig lijkt mij, tenzij je mooie opnames van de binnenkant van je anus wilt kunnen tonen na afloop.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
quote:
Engquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ik wel zeven hele minuten op het station rotterdam doorbrengen.
Blijf het jammer vinden Bloemiequote:
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.quote:
Whehe. Dat was best grappigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.
Reken dan maar op 32quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens golfer, met 22 reken je Bluezz mee?
Je bent er dusquote:
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
En Diek, Suijk, Erik, Omni, Voreg, wat doen jullie?
Als ik me zo voel als nu welquote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden Bloemie.
OKee, maar dat zie ik niet als je al in de trein zit. Maar als je achterin of voorin instapt doe ik hetzelfde dan zien we elkaar in de trein wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]stap in maastricht op en ga met den intercity ben te herkennen aan een witte jas met mise en place achterop
Op zich zou dat nog best een spannend en origineel perspectief zijn voor eens wat andere foto's dan de reetjes die ik doorgaans in de duinen op de foto zet!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Vrij verstandig lijkt mij, tenzij je mooie opnames van de binnenkant van je anus wilt kunnen tonen na afloop.
Onze mascotte.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 10:37 schreef Bos81 het volgende:
Okee. Ik ben die ene kleine brildragende in zwarte kleren.
Ik moet vandaag wat dingen doen. Ik ben aardig op tijd wakker, dus die ga ik zo doen. Daarna kijk ik ff. Kans is wel toegenomen doordat ik hoofdpijn had gisteren en dus niet ben gaan stappen. Vandaag dus fitter dan verwacht.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens golfer, met 22 reken je Bluezz mee?
En Diek, Suijk, Erik, Omni, Voreg, wat doen jullie?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:57 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw geld zoeken is voor treinkaartje
Heb al stapel flappen gevondenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die oude sok met kleingeld misschien Beschouw...
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe laat arriveer je?
Bladeren in januari?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.
Het is 10 graden boven nulquote:
Aha. En het is niet zo herfst meer, moet goedkomen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:08 schreef Beschouw het volgende:
[..]
14.56 arriveert trein op Utrecht Centraal. Als er onderweg tenminste geen bladeren op de rails liggen.
Wie zeikt er hier?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is 10 graden boven nul
Sorry, ik kan niet tegen gezeik op de NS.
Als je zo gaat doen kom ik niet meerquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat je met bos allemaal doet willen we niet weten hoor
Ik ga er niet snaaien, voor zover ik dat kan bekijken.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Willen anderen nou nog wat eten bij de BK of eet ik alleen iets?
Dat beslis ik daar wel. Misschien dat ik wel iets neem.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:13 schreef jojomen4 het volgende:
Willen anderen nou nog wat eten bij de BK of eet ik alleen iets?
Gewoon niks van dit soort stomme opmerkingen aantrekkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je zo gaat doen kom ik niet meer
hier, innemen en niet zeuren!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Onze mascotte.
Ik heb knallende koppijn, kijk het nog even aan.
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staanquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
Hoe ga ik dit vinden? Gewoon richting Dom lopen?
Kom je met de trein?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
onder dom door, eerste links en dan zijweg aan de rechterkant, volgens mij 2e, daar zit het meteen, het zit naas het Polmanshuis, dat kent iedereenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:33 schreef Ole het volgende:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, bus 28 naar Lunetten, dan rechtsaf door blijven lopen over de ML Kingweg, om de Ikea heen en dan aan de andere hoeren vragen waar je mag staan
Ik weet nog niet zeker of ik dat haal. Maar ik neem wel kaartje mee, dan moet het lukkenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kom je met de trein?
Dan kun je naar de Burgerking lopen als je er tussen 14.00 en 15.00 uur bent dan. Die is te vinden in de grote stationshal achteraan.
en 2 of 3 echte vrouwenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:52 schreef SCH het volgende:
Ik zei tegen Nick of ik nog naar die meet zou gaan. Zegt ie serieus: "Welke miet?"
Zeg ik: "Nou ja, het zijn er een stuk of 20"
Komen er vrouwen?quote:
Dacht ik ook. De andere vrouwen hebben afgezegdquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Bluezz, jij en ik dacht ik zo
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, 20 pubers en 3 dikke wijven zoals vriend tong zegt
Vroegah was er ook altijd een dikke homo.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
ik ben niet dikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wel,quote:
Niks mis met stevige vrouwen hoorquote:
de telefoon is helemaal opgeladen tongquote:
Ik ga naar het voetballenjquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:27 schreef Ole het volgende:
[..]
de telefoon is helemaal opgeladen tong
Nopequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:23 schreef Ole het volgende:
Zijn golfer en Bloes al onderweg?
Dan is het nog ergerquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:18 schreef Ole het volgende:
SCH, ben je in het echt ook zo vriendelijk?
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope
golfer komt zeker, ik twijfel nog....
dus mss 1 dik wijf minder
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggen
Is ie zo'n relnicht..quote:
neem een hoestdrank en kom gewoonquote:
Als ik binnen nu en 15 uur nog geen koorts heb stap ik ook in de treinquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:32 schreef Memento-Mori het volgende:
je zei zefl dat vrouwen en rubbereenden niet mochten afzeggen
Zij bent vast wel erger gewendquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:34 schreef Ole het volgende:
[..]
Is ie zo'n relnicht..
Kan ik wel hebben hoor
Pff...over 15 uur ben ik alweer thuis hoor bloesjequote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik binnen nu en 15 uur nog geen koorts heb stap ik ook in de trein
Nu heb je die Bloemendaalse Bonni St. Claire wel overgehaaldquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:51 schreef Ole het volgende:
klontjes ijs al besteld heeft
bloeessie bloesie bloese ...
kom dan, kijk eens wat we voor je hebben!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nu heb je die Bloemendaalse Bonni St. Claire wel overgehaald![]()
Ik 16.50quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:56 schreef golfer het volgende:
Als we snotterent en hoestend onderweg gaan zal het wat later worden. We zijn er ca. 16:30 dan pas.
*hatsoe*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |