wat je met bos allemaal doet willen we niet weten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
nee de waarheid, Oh ik wil morgen eerst soppendus weet niet hoe laat ik er ben
quote:
die zit vast ook wel in de telefoon van iemandquote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
Vrij verstandig lijkt mij, tenzij je mooie opnames van de binnenkant van je anus wilt kunnen tonen na afloop.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:40 schreef DaMart het volgende:
Hoe verstandig is het eigenlijk als ik mijn camera morgen thuis laat?
quote:
Engquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ik wel zeven hele minuten op het station rotterdam doorbrengen.
Blijf het jammer vinden Bloemiequote:
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.quote:
Whehe. Dat was best grappigquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook. Ik mis de zuigzoenen en de bijtplekken op mijn arm al.
Reken dan maar op 32quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Trouwens golfer, met 22 reken je Bluezz mee?
Je bent er dusquote:
Ik weet het nog nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:58 schreef Da_Sandman het volgende:
En Diek, Suijk, Erik, Omni, Voreg, wat doen jullie?
Als ik me zo voel als nu welquote:
Sorryquote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Blijf het jammer vinden Bloemie.
OKee, maar dat zie ik niet als je al in de trein zit. Maar als je achterin of voorin instapt doe ik hetzelfde dan zien we elkaar in de trein wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:38 schreef numero_uno het volgende:
[..]stap in maastricht op en ga met den intercity ben te herkennen aan een witte jas met mise en place achterop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |