Zinger is Oud-Hollansch.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef Stranger het volgende:
Jaja, een zinger mensen.
Ik zal het doorgeven aan de supporters om me heen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Sfeer kun je niet maken, sfeer is er of is er niet!
Je snapt niet wat ik bedoel schijnbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de supporters om me heen...
Vooral niets doen, niet zingen, geen acties op touw zetten...
Als het eenmaal ongezellig is, zal het niet gezellig worden...
bla bla bla
Ja ok. Maar ik doelde erop dat er niet in 1x sfeer is als je zo'n gast met een megafoon in het stadion neerzet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bij NEC is er een commissie die voor de sfeerverbetering zorgt... en het heeft beetje bij beetje effect...
Het is een cultuuromslag maar die komt er wel..
Bekend probleem. Bij de bekendere 'spreekkoren' wilt men hier allemaal meedoen, maar zodra het pro-Roda is staat men je raar aan te kijken...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sterker nog, dat heeft 1 minuut een lachend effect en daarna lachwekkend en irritant...
Sfeer in een stadion is inderdaad lastig te krijgen, en het lijkt meer gezeik en spreekkoren te zijn, dan mooie liederen en teksten om je eigen spelers aan te moedigen en de tegenstander te imponeren
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:15 schreef golfer het volgende:
Ja, een een vak vol betaalde teletoeteraars en trommelaars erbij doen.
Jostiband uitnodigen en je hebt het gemiddelde Oranjepubliek compleet.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
... maar ik proefde alleen bij heerenveen en feyenoord echte sfeer
Nee die muziek na een doelpunt in sommige stadions danquote:Op zondag 27 maart 2005 00:25 schreef Tiemie het volgende:
Doe maar niet zeg. De muziek voor/na/tijdens de wedstrijd is al irritant genoeg.
vreselijk iddquote:Op zondag 27 maart 2005 00:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee die muziek na een doelpunt in sommige stadions dan![]()
.
Daar zou ik niet al te trots op wezen...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Das een neef van mijn moeder
Hij komt uit Limburg maar woont in Emmen
En nu?quote:Op zondag 27 maart 2005 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een t-shirt van hem gekregen met hem erop.quote:Op zondag 27 maart 2005 00:34 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Daar zou ik niet al te trots op wezen....
Die Rroememen hebben toevallig wel verloren hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef pberends het volgende:
Net zoals die Roemenen doen, zo'n jodelig iemand achter de stadionspeaker zetten die de hele wedstrijd zit te zingen en te brullen.
Het enige wat ik met je eens ben is die NEE tegen de EU grondwet, verder hoor ik je over voetbal iig de domste dingen roepn.. een zinger./zanger? Pleur toch op naar je korfbal...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:07 schreef pberends het volgende:
Hier, begint die Roemeen weer, prachtig!
Gradje Hindriks! Beste vent! Versierst altijd helemaal zijn huis met een EK of WK, vooral de buitenkant. Altijd leuk om te zien...quote:Op zondag 27 maart 2005 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |