Zinger is Oud-Hollansch.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:04 schreef Stranger het volgende:
Jaja, een zinger mensen.
Ik zal het doorgeven aan de supporters om me heen...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:09 schreef DarkShine het volgende:
Sfeer kun je niet maken, sfeer is er of is er niet!
Je snapt niet wat ik bedoel schijnbaar.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de supporters om me heen...
Vooral niets doen, niet zingen, geen acties op touw zetten...
Als het eenmaal ongezellig is, zal het niet gezellig worden...
bla bla bla
Ja ok. Maar ik doelde erop dat er niet in 1x sfeer is als je zo'n gast met een megafoon in het stadion neerzet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:14 schreef Johan-Derksen het volgende:
Bij NEC is er een commissie die voor de sfeerverbetering zorgt... en het heeft beetje bij beetje effect...
Het is een cultuuromslag maar die komt er wel..
Bekend probleem. Bij de bekendere 'spreekkoren' wilt men hier allemaal meedoen, maar zodra het pro-Roda is staat men je raar aan te kijken...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:17 schreef Johan-Derksen het volgende:
Sterker nog, dat heeft 1 minuut een lachend effect en daarna lachwekkend en irritant...
Sfeer in een stadion is inderdaad lastig te krijgen, en het lijkt meer gezeik en spreekkoren te zijn, dan mooie liederen en teksten om je eigen spelers aan te moedigen en de tegenstander te imponeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |