abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55908455
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55908690
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55908758
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
Ja dat had ik ook nog wel gehad. Maar had ineens zin in warme melk. Totdat het warm was en ik er van over mijn nek ging Ik duik nu maar mijn bed in!! Truste allemaal!!
Liefde
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:42:49 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55908780
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
pi_55910444
Truste MeNicole
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55910479
Truste MeNicole
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 januari 2008 @ 23:29:08 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55912296
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Rottdog het volgende:
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55920274
Hoe is het ondertussen hier dames?

Hier zul je zien dat ik toevallig vanmiddag op het werk eerst een borrel heb van de kinderafdeling van het ziekenhuis, die afdeling die ik nooit en te nimmer weer vergeet...

En vanaf een uurtje of 17 uur een Begrafenis bijeenkomst ook in de zaak....

Stom toeval
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:38:22 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55920410
Nog steeds compleet van de kook Iedere keer als ik Eli zie, zo gezond, vrolijk, moet ik aan Tan denken en dat zij dat nu moet missen.
Bij stress krijg ik ook last van mijn hoofdhuid, dus die valt er zo ongeveer van af, en ik had gister weer een verstopt melkkanaaltje, waarna ik de douche opnw heb gewit. (Zo zonde van die voeding ), terwijl 2-jan de laatste voeding was. Aargh.

En een vriendin van me is vandaag uitgerekend van de derde. Haar eerste is met een jaar overleden aan kanker...

Vanvond eerste werkgroep voor studie Psychologie in Leiden. 6 wk lang 3 avonden per week, 3 uur per avond. waarschijnlijk kan ik een deel hiervan als werkuren gebruiken, anders neem ik vrij op. Wordt anders te zwaar.

Edit: Bar, dat is idd heftig. Misery loves company zeggen dan. Sterkte
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:39:33 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55920434
Pfff Bar dat is best wel heftig....

Toen ik vanmorgen opstond, was ik schor..... en nog steeds. Verder geen keelpijn enz. wel hoesten.

Ow en we gaan a.s. zondag naar ons nieuwe nichtje we zijn weer oom en tante geworden op 2 januari, maar omdat mn schoonzusje net voor de bevalling zw. vergiftiging kreeg en na de bevalling HELLP-syndroom mochten ze geen bezoek ontvangen... maar gelukkig gaat alles goed en mochten ze eergisteren naar huis en wij mogen dus zondag komen ze wonen 1 uur en 45 minuten bij ons vandaan, vandaar pas dit weekend...

Gisteren kwam Twan thuis met een tekening met daarop zijn goede voornemen voor 2008: proberen liever te zijn.. en beter te luisteren. Met allemaal hartjes... ik was er zo van ontroerd.
Make love, not war ☮
pi_55920623
Ach ben al lang blij dat ik vandaag wat later mag beginnen, de rest ik laat het weer heerlijk over mij heen komen, en dan merk ik het wel of ik het allemaal trek
pi_55921850
Het valt allemaal niet mee, zo hier te lezen.

Wat voor studie psychologie doe je Davinia? Wel heftig zo'n programma trouwens..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:37:24 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922089
Diaan, gefeliciteerd met je nichtje! Wat lief van Twan

Ik doe deeltijdstudie psychologie aan de universiteit leiden. is hetzelfde programma als voltijd, maar dan in de avonduren, en duurt dus 7 jr ipv 4 jr (voltijds). (Al gaat het echt niet lukken in 7 jr de hele studie. Het wordt meer de bachelor in 7 jr Ach, ik heb andere zaken aan mijn hoofd gehad )
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:04 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922295
Heftig programma, Davinia! Heb je er wel echt "lol" in, in de studie? Dat scheelt namelijk nogal in de motivatie met zo'n frequentie, lijkt me.

Bar, sterkte vandaag. Wat een bizar toeval.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55922321
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:49:42 #16
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922426
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:51:58 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922497
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
Gaat wel weer, ben wel moe doordat ik 2 x slecht geslapen heb, en vandaag weer gespannen om iets anders (zie Engeltjestopic). Dus ga ik me dalijk maar eens storten op wat dingen die te maken hebben met de verhuizing.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:56:41 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922648
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:00:55 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55922789
* Memmel ploft ook weer neer op het bankje.

Super Davina dat het je lukt! Ik heb zelf ook twee jaar in Leiden deeltijd Engels gedaan. Ik ben gestopt omdat ik het niet kon combineren. Knap dat je het zo doet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:04:09 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55922896
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55922915
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Neem je niet teveel hooi op je vork?
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:07:27 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55923010
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:09:33 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55923087
:
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

eindelijk een dagje vrij, en ja helaas moeten er dan nog zaken gedaan worden.
maar we doen rustigaan
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef phluphy het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:24:34 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55923489
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef phluphy het volgende:

[..]

Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
Oh, werkelijk geen seconde bij stil gestaan! Nee, helemaal niet. Wat grappig dat je die associatie maakt.
Voor mij is het echt hobbyisme om meer te leren over "de menselijke psyche" zeg maar. ik vind het menselijk lichaam helemaal geweldig, zo mooi, en fragiel ( ), dat is echt mijn motivatie. En ik hou niet van onafgemaakt werk.

Jij ook succes met Spaans!
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:53 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55924159
Wat 'fijn' herkenning te lezen op het bankje! Ik heb er zo slecht van geslapen en dan ben ik maar een lezer in het geheel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55925485
Ik slaap door dit zoort dingen juist wel goed. Moet dehele dag om niks janken en 's avonds ben ik dan zo op dat ik echt zo slaap!!
Liefde
pi_55925815
Alles gaat hier op de automatische piloot... En vreet energie.. Heb de laatste paar dagen barstende koppijn en het lijkt wel of de wereld wat " stiller" is.... Net of je in eeen enorme mistwolk rondloopt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Jubileum moderator donderdag 10 januari 2008 @ 19:05:46 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55930941
Even hier ook:

De crematie van Ayden morgen is een besloten ceremonie.
Mocht je een brief of kaart willen sturen dan mag je mij een PM sturen voor mijn adres, ik ga nl. alles verzamelen en in 1 keer doorsturen naar Tan.
Niet schrikken als ik je pm niet gelijk beantwoord, heb nl. barstende hoofdpijn van de stress. Eva krijgt morgen een tandartsbehandeling onder narcose, en ik zie er blijkbaar wel erg tegenop.
Morgenavond hoop ik alles te beantwoorden, voor nu kruip ik vroeg mijn bedje in met een grote dosis paracetamol.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55932687
Oh arme Lois. Heel veel succes morgen. Ik hoop zo dat het meevalt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55934340
Lois, hopelijk gaat alles goed morgen! Succes! voor jou en Eva
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:41:42 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55937254
Lois, sterkte! Ook voor je dochter, bah, naar zoiets.

Over mijn nichtje: ze had een 'wet lung', daardoor ademde ze moeizamer. Gisteren zijn ze naar huis gegaan, ze maken het allebei gewoon goed en dat was gisteravond even heel erg fijn om te zien.

Stoort die advertentie van de dames met 'happy newyear' op hun bipsjes jullie ook zo? Ik vind het, zeker deze dagen, echt zo ontzettend misplaatst en lelijk. Bah echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55937378
Ligt niet aan jou hoor Sugar, ik zie ook liever de vuurwerk variant bovenaan mijn beeldscherm.

Lois en Eva, suc6 morgen!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:47:35 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55937494
Echt ranzig he, Sugar. Ik moet ook steeds die zonnebankbruine kont bestuderen, daar zie je van die witte plooien onderaan tussen bil en been. Bleh.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:47:48 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55937501
Lois, heel veel succes morgen voor jou en natuurlijk ook voor Eva. Ik hoop dat het mee zal vallen.

Vamperotica , gewoon omdat ik merk dat je het erg zwaar hebt. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55937504
Haha dat heb ik idd ook
Gewoon veel in de topics zitten dus

Eva en Lois natuurlijk ook veel succes morgen! Spannend hoor
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:48:54 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55937542
Lois, heel veel succes en sterkte morgen! Hopelijk gaat het allemaal goed!
Sugar, wat is een wet lung? Wat vocht in de longetjes? Fijn dat het nu goed gaat
Sugar, ach, het went. Van mij mogen de "normale" banners ook wel weer terug.

Ik had net werkgroep, en ik moest mijn naam opschrijven, dus schrijf uit automatisme mijn getrouwde naam op. Oh nee, ze kennen me hier van mijn meisjesnaam (die twee letters verschilt van de achternaam van mijn man) en corrigeer de twee letters en leg mijn "interview-collegaatje" uit wat ik doe. Zij blijkt ook getrouwd te zijn en moest ok even denk over haar naam. Dus een andere student kijkt ons ongelovig aan dat we al getrouwd zijn met onze 25 lentes. Het was half 10, inmiddels lichtelijk/goed gaar, dus ik kon het niet laten om ook te zeggen "ik heb ook al een kind!" Nou, dr onderkaak lag op de grond, naast haar ogen die zo uit de oogkassen waren gerold. ze was zo verbaasd! Was erg grappig, vond ik.
Dat ze helemaal ondersteboven was dat ik al een kind had. Das toch niet vreemd? Ach, het deed even goed.
pi_55937675
hihi wat grappig Davinia dat ze zo verbaasd was. 25 en kind lijkt me niet echt vreemd hoor.

Ik krijg ook altijd vreemde gezichten vooral als ik vertel borstvoeding te moeten gaan kolven voor mijn zoontje.

En wordt zaterdag 23.

Zal het ook nog even in het crea topic vragen, maar is er iemand die weet waar ik stof van elmer het olifantje zou kunnen vinden? Mijn schoonzus is er naar op zoek voor de babykamer van haar 2e kindje.
pi_55939697
lois, heel veel succes & sterkte morgen voor eva & jullie. ik hoop dat 't allemaal heel voorspoedig verloopt en ze niet al te veel angsten hoeft uit te staan (en dat 't met de pijn ook meevalt).

sugar fijn dat 't goed gaat met Mare & je zus. ben ook wel benieuwd wat zo'n wet lung precies betekent.
en ja, vervelende banner. maar ik had 'm nog niet zo goed bestudeerd als spuuglokje.
pi_55940043
Ik moest lachen om spuug En inderdaad, ik vind hem ook butt

Davinia, grappig dat je in 2002 bent begonnen met psychologie, ik ook namelijk Alleen ben ik in 2003 weer gestopt Misschien, ooit, als ik groot ben, dat ik het weer op wil pakken. Oh wat zou ik graag geboren zijn met meer doorzettingsvermogen Bij mij in de groep zaten ze al met hun mond wijd open toen ik vertelde dat ik samenwoonde Ik kan me helemaal voorstellen dat ze helemaal verbaasd zijn als je ook nog 'married with children' bent!

Sugar, fijn nieuws dat je nichtje weer beter en thuis is Gefeliciteerd nog

Lois, succes voor/met Eva morgen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:26:20 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55940069
Lois heel veel succes voor jullie!

Davina, het is toch heerlijk een trotse moeder te kunnen zijn?!!!!!

P_iglet, is Elmer dat olifantje met dat groene truitje? Ik weet het niet, maar kan er naar uitkijken.
Zou het iig eens bij Sterre en Tijl (vestiging Papestraat) of Kid Kat in Voorburg (Herenstraat) proberen.

23? ojee, kreeg even een rollator-visioen. we schelen 10 jaar min een paar maanden...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:38:20 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940309
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Sugar het volgende:
Lois, sterkte! Ook voor je dochter, bah, naar zoiets.

Over mijn nichtje: ze had een 'wet lung', daardoor ademde ze moeizamer. Gisteren zijn ze naar huis gegaan, ze maken het allebei gewoon goed en dat was gisteravond even heel erg fijn om te zien.

Stoort die advertentie van de dames met 'happy newyear' op hun bipsjes jullie ook zo? Ik vind het, zeker deze dagen, echt zo ontzettend misplaatst en lelijk. Bah echt.
Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschreven .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55940363
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschreven .
! Ik zie het voor me, Vivi die met uitgeprinte Fok!pagina bij de sportschool aankomt; 'Die wil ik!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:42:45 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940387
"Diemijdiemaah.."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:43:32 #44
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940398
Gebrek aan realiteitszin kan me iig niet worden ontzegd..
pi_55942790
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef livelink het volgende:
Lois, heel veel succes morgen voor jou en natuurlijk ook voor Eva. Ik hoop dat het mee zal vallen.

Vamperotica , gewoon omdat ik merk dat je het erg zwaar hebt. Sterkte!
  Moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 07:56:18 #46
5428 crew  miss_sly
pi_55942827
Lois en Eva, veel succes vandaag! Hoop dat het allemaal meevalt!
pi_55943181
Ik ben die billen allang meer dan zat
Die happy-new-year billen, niet mijn eigen billen natuurlijk

Lois, nogmaals sterkte vandaag voor jou en Eva
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:51:37 #48
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55943300
Lois, veel sterkte deze spannende dag.
Hopelijk heb je je hoofdpijn een beetje onder controle!
... ♥ ik mis je ♥
pi_55943333
Succes Eva!

Ja billen Ik zeg er verder maar niks over
Mijn vriend moest op Costa Rica overal uitleggen dat hij wel een vriendin had (dat was 'm geraaien ook ) maar nog niet samenwoonde EN geen kinderen had. En al 30 was. Dat vonden ze heel erg vreemd, want normaal heb je er dan al minstens drie. Bij drie verschillende vrouwen ofzo
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:57:03 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55943361
Ik vind die billen een stuk minder storend dan de (bijna) blote borsten van 2 maanden geleden.. die kwamen veel vaker langs ook nog eens..

Lois, sterkte vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:01:11 #51
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55943400
Ik ben mijn eigen billen en die nieuwjaarsbillen eigenlijk allebei wel zat. Kunnen ze voor OUD geen aangepaste banners maken met leuke kerels ofzo?

Sterkte vandaag Lois en Eva

Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55943459
hier zit vast wel iets tussen m@x

Lois sterkte vandaag met eva
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 09:13:35 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55943546
Lief van jullie Ik stuiter hier nog even door, tot 1 uur want dan hoeven we pas in het ziekenhuis te zijn. Eva heeft ontbeten en mag verder niets meer, zal mij benieuwen of dat een beetje lukt want meestal stouwt ze heel wat fruit weg in de ochtend.
We zijn langzamerhand alle spulletjes aan het verzamelen, proberen stapje voor stapje Eva in te lichten, en we gaan straks even langs de speelgoedwinkel nog want dan mag ze vast een brandweerauto uitzoeken die ze graag wil hebben.
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 09:15:56 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55943571
Moggeh dames,

Succes met Eva vandaag, Lois

eindelijk weer eens een echt weekend
soms snak je daar wel naar. en dan krijg je er een en heb je eigenlijk geen idee wat met je tijd aan te moeten
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:33:22 #55
103793 kozakken
Living the life
pi_55943826
Succes Lois en Jeroen met Eva
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:37:01 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55943883
Lois, veel succes vandaag. Wat vervelend eigenlijk dat het pas om 1 uur is.
Eva, zet 'm op meisje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55944076
ai ai ai Lois, superspannend zo'n tandarts behandeling onder narcose, veel sterkte er mee!

Dat bilbord vind ik wel spuuglelijk en hangt er al te lang, maar het stoort me niet, ik negeer het gewoon.
Heb nog wel afgevraagd of dat fokkers zijn die zich daar aan geleend hebben.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55944477
Lois... Succes vanmiddag...
Ghehehe... Hier stoort mn 4 jarig monstertje zich ook al aan die billen.... IIIIEEEEEUW........ Blote kontjes....
Hoest gegaan gister Bar?
Uhm... iedereen die ikv ergeten ben... vergeef me... Ik word hoe langer hoe dementer...
pi_55944528
Ik kom maar even hier als luker.

Heb t hele verhaal van Tan ook gevolgd en ben gewoon ff compleet stil van haar laatste post op haar weblog.

Ben gewoon echt helemaal stil en krijg er een koude rilling van.
Bah.

Sorry, moest er ff uit!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:22:14 #60
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55944668
Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 10:25:28 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55944740
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:

Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
hier nog zoeentje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55944907
Ja, ik kan het gewoon niet bevatten!
Voelt zo vreemd, ongeloof, verdrietig.

Pluph en Bar en Moussy en iedereen die ik even vergeet met van die mooie engeltjes even een extra dikke
pi_55944961
Het is idd een hele onwerkelijke dag
Mijn gedachten gaan ook weer helemaal terug naar Danyel en Thijs...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:40:29 #64
103793 kozakken
Living the life
pi_55945050
Mijn hart bloedt voor hun. Zo voelt het echt...
idd een onwerkelijke dag.
pi_55945826
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:01 schreef m@x het volgende:

Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Lasagna maken met ipv lasagna vellen aubergine en courgette plakken
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:36:31 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946379
Gisteren viel het me 100% mee, ondanks dat het een bizar toeval was dat juist net dit soort groepen in de zaak zaten.
Het meisje wat Thijs smorgens uit het bed geplukt had, die zat er ook, en wist even niks te zeggen, later nam ze mij even appart en vond mij zo stralen en plezier hebben en dat deed haar goed.
Zei heeft ook nog lang last gehad van het beeld....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:52:28 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55946815
Fijn dat het meeviel Bar!
Max, geen tips hier sorry. Ben niet zo diëterig en weet er helemaal niets van. Anders dan als ik wat af moet vallen dat ik dan een week of wat van de M&Ms af moet blijven
Ynske, geniet lekker van je weekend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:54:25 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946877
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?

Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:21:44 #69
114177 Diaan73
pi_55947591
Ik ben die billen ook wel een keer zat hoor..... vind de banners zoiezo niet echt geweldig de laatste tijd.

Bar, gelukkig is het meegevallen gisteren.

M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
Make love, not war ☮
pi_55947718
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
I
M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
Wat rot nou voor je
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari
pi_55947857
Bar, wat een toeval dat zij in de zaak zat. En misschien wel 'fijn' dat ze je even apart nam?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 12:34:16 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55947899
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?

Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
zekers, morgen lekker naar de dierentuin
en dinsdag mag ik weer aan een week ochtend beginnen, echt niet mijn ding dat vroege opstaan
zaterdag nog een lange dag werken en dat zondag lekker jullie weer meeten
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:35:34 #73
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55947933
Snoopy!

Ik vond die optie van p_iglet eigenlijk nog heel niet verkeerd klinken..

Ik ben het wel eens met Diaan dat die banners de laatste tijd niet echt geweldig zijn..
(ik vond die kerstbanner waar die BillyBob-figuur aan z'n oor gelikt werd ook erg)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:43:51 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55948139
Smiddags

Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 12:46:07 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55948198
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags

Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
dan kun je toch de textonly gebruiken?
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:49:08 #76
190853 RockabeIIa
pi_55948264
Als je erheen surft zie je zel al, Ynske
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:49:19 #77
114177 Diaan73
pi_55948270
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat rot nou voor je
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari

Dat ze diëten vind ik op zich geen probleem... maar ze hebben het constant over lekker eten, receptjes etc. om vervolgens na het eten van een gebakje weer uitgebreid spijt te hebben en dat ook weer tentoonspreiden. Ach misschien moet ik me er maar gewoon voor afsluiten.

Make love, not war ☮
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:50:33 #78
190853 RockabeIIa
pi_55948309
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:52:33 #79
114177 Diaan73
pi_55948360
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
we gaan dr zondag bewonderen. Het is een erg mooi baby zo op de foto te zien. Lijkt op Peaceman
Make love, not war ☮
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:36 #80
190853 RockabeIIa
pi_55948477
spammen!
pi_55948928
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.

Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Variety is the spice of life
pi_55949099
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:12 schreef nebelung het volgende:
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.

Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Ik vond het ook erg heftig om te lezen. Pffff. Onvoorstelbaar echt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:24:35 #83
114177 Diaan73
pi_55949281
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef RockabeIIa het volgende:
spammen!
Ik laat ze je wel een keer via MSN zien... ik weet niet of zij dat goed vinden als ik ze hier openbaar toon.....
Make love, not war ☮
pi_55949365
Ook ik zit met Tan in mijn hoofd.

Ik snap niet waar jullie een banner zien trouwens.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:31:49 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55949494
Ik heb net Tans log gelezen, de tranen stromen me over de wangen. Dit wil je gewoon nooit, NOOIT meemaken.
Het zal ook niet echt meehelpen dat Cas en ik ziek zijn, gewoon doodop en dan zoiets hartverscheurend lezen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55949873
Pfft hier ook een flinke huilbui tijdens en na het lezen van Tans blog. Mijn meisje tevreden schoppend in m'n buik en dan haar verhaal en foto's...heb er echt geen woorden voor...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:50:11 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55949947
Ingrid, die konten bovenin je scherm als je ververst, zeg maar.
Snoopy, heel goed! Ga zo door

Hier ook net zwaar geëmotioneerd achter de compu. Ik hoop toch zo dat Tan zichzelf niet voorbij loopt en de gevoelens voelt zoals ze zijn, en niet continu hard en sterk wil zijn voor de kids.
En die foto met het handje... De smiley dekt de lading niet eens.

Ook nog wel een voor Vamp, de overeenkomsten zijn zo groot, 5e kind, niet gepland, ongeveer zelfde tijd uitgerekend...
pi_55950223
Ik heb ook Tan der blog gelezen en de foto's gezien, ben er stil van. Zo oneerlijk, zij hadden nu gewoon zich druk moeten maken om krampjes en poep/plasluiers en niet hun kindje weg moeten brengen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:16:40 #89
190853 RockabeIIa
pi_55950603
Ik kan er ook geen passende woorden voor vinden daarom begon ik er ook niet meer over eerlijk gezegd... Het doet naast Tan en haar naasten zoveel mensen zo 'n verdriet. Ook mij laat het niet los. Elke keer als ik naar mijn eigen kindje kijk denk ik ' Wat hebben we geluk gehad'...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:20:57 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55950734
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 14:22:17 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55950765
ik zit hier op mijn werk maar wat nutteloos mariokart te spelen.
heb gelukkig de eerste paar uur (lees tot 6 uur) maar alleen iets op t hele uur te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:23:09 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55950787
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
Ik had je net gepm-ed met dezelfde gedachten. Die kamer, het brengt zoveel terug. En hoeveel geluk we wel niet hebben gehad. Ben er ook echt even goed kapot van.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:16 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55950926
Ik moet ook steeds terug denken aan de tijd na Jessai, of was het Junah, toen was Tan haar lichaam toch zo vreselijk op. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar volgens mij moest ze toen echt stoppen met de bv omdat haar lichaam totaal uitgeput was.
Ik hoop echt dat ze zichzelf nu in acht kan nemen, ze zal al haar energie nodig hebben de komende tijd...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:39 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55950935
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig! "Grote genade" is het enige wat ik nu nog kan denken. Wat zal dat heftig dan zijn voor je!
Waarom heeft FOK geen smileys die wel goed kunnen weergeven wat je voelt Grr.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:31:50 #95
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Pffff, zó aangrijpend....
Ik weet niet wat ik moet gaan doen nu.
Thies ligt te slapen, ben alleen thuis. Voel me helemaal leeg na het 3x lezen van Tans log.

Afgrijselijk. Als wij ons al zo voelen, hoe moeten Tan en haar man zich dan voelen?

En ik voel ineens ook zo veel meer mee met de andere moeders die afscheid hebben moeten nemen van hun kindje. Omdat ik nu zelf moeder ben. Ómdat ik het vrehaal van Tan zo heb gevolgd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:32:37 #96
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951031
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig! "Grote genade" is
Och hemel...
pi_55951142
Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Liefde
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:36:37 #98
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55951146
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:37:59 #99
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55951181
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef dutchie het volgende:
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
Ja dat weet ik nog wel, maar ik had niet beseft dat dat in Zwolle was... Pfff
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:38:12 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55951191
Ja, en dat geeft niet, is misschien zelfs wel goed om te weten dat die afdeling zo fijn 'voelt'. Zulke lieve verpleging. Het komt alleen zo knetters dichtbij.

Menicole, het is toch voor iedereen anders? Ik vind het ook allemaal niet 'mijn verdriet' maar wel goed om te laten weten dat je meeleeft.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:40:11 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951250
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
Dat hoeft toch niet. Bij de een zitten de tranen nou eenmaal 'losser' dan bij de ander.

En ik moet eerlijk zeggen, toen ik vanochtend op mijn werk was heb ik er niet aan gedacht. Zelfs toen ik Fok opstartte dacht ik niet meteen aan hen.
pi_55951584
Tan...
Mama van Floris, Leonore en ?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 15:55:46 #103
190853 RockabeIIa
pi_55953151
Moonah, hoe gaat het met werken eigenlijk?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:02:55 #104
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_55955986
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
Dat had ik de afgelopen dagen ook MeNicole. Natuurlijk vond ik het ook vreselijk en leefde erg mee, de hele zwangerschap al. Maar voor mijn gevoel ook niet zoals ik dat bij de meesten hier zag. Hoefde ook niet te huilen, hoe erg ik het ook vond. Te ver van mijn bed denk ik.
Ik vroeg me ook al af of het aan mij lag, of dat ik minder meeleefde dan de rest ofzow Maar het is voor iedereen anders natuurlijk. Maar dat is niet "minder" of slechter dan de rest, en al helemaal niets om je schuldig om te voelen hoor

Maar vanochtend toen ik Tan's blog las liepen de tranen ineens over mijn wangen. Denk ook omdat ik vandaag helemaal niet lekker in mijn vel zit.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 18:12:54 #105
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55956138
Nou dat had ik ook hoor. Toen ik het laatste verhaal las kon ik het ook niet meer droog houden. En die foto's...
Dat handje...Heel confronterend, heel erg de realiteit en heel erg mooi.
pi_55956501
Ja ik ha dbij die foto's op der log dat ik ook wel even moest slikken. Gewoon ook omdat ie zo op zijn grote broer lijkt. Maar gelukkig ben ik dus niet de enige die deze gevoelens heeft!
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 19:36:03 #107
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55957960
ik heb Isa post gekregen van Oma
een heel mooi ingekleurde !binnen de lijntjes! prinses
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 21:21:52 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55960232
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, hoe gaat het met werken eigenlijk?
Nou, wel goed.
Tnx for asking.
Ik ben nog steds aan het uitbreiden. Kleine ministapjes, dat vindt de ARBOarts het beste. En dat werkt dus ook. Zit nu op 1 hele dag en 2 dagen tot 2 uur. En het belangrijkste is dat ik het heerlijk vind om te werken en de combinatie met het moederschap steeds beter onder de knie krijg.
pi_55960384
Dat klinkt fijn Moonah

Ik ben zo benieuwd hoe het met Lois en Eva is gegaan.
pi_55960391
dan moet je even in het kindjes met autisme topic kijken snoop, daar staat het verhaal
pi_55960440
ik zag het al, dankjewel!
  Jubileum moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 21:33:10 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55960447
Ik wou het net komen zeggen, we zijn er weer en het verhaal staat hier: (ouders van) jonge kinderen met autisme deel 9
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55960536
fijn je weer te 'zien'
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:07:29 #114
37150 livelink
pi_55962617
Ik heb vanavond een kleine overwinning op mezelf behaald. Voor het eerst zijn we samen uit eten gegaan en hebben we een buurmeisje van 16 als oppas gevraagd. Daarvoor durfde ik de kinderen alleen maar uit te besteden aan mijn ouders of aan de buurvrouw. Het is goed gegaan en het samen even weg zijn was ook zeker voor herhaling vatbaar. Dus die stap heb ik dan nu na 6 jaar eindelijk gezet.
pi_55962739
super livelink! fijn dat je een leuke avond gehad hebt en dat alles is goed gegaan!

* p_iglet zet een versgebakken chocoladebananencake op het bankje
alvast voor mijn verjaardag van morgen. En volgens mij kan iedereen hier wel een flinke dosis chocolade gebruiken.

pi_55962746
Goed gedaan Livelink!
Nu ik nog
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:13:12 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55962760
Ha wat goed Livelink!
pi_55962906
heel goed livelink! ik zoek ook nog steeds een goede oppas. vind dat zo'n lastige opgave. we hebben wel een paar meisjes in de buurt in die leeftijdscategorie maar die zijn zo met zichzelf (en jongens) bezig en ronduit onaardig af en toe dat ik die al niet eens wil vragen. we zetten wel eens de babyfoon bij de buren neer, dat gaat tot nu toe ook prima. maar echt ideaal vind ik dat niet.

ziet er lekker uit die taart, p_iglet! gefeliciteerd alvast!
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 23:24:31 #119
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55963055
ik zit ook al de hele dag met mijn gedachten bij tan en familie.
we hadden een oudere man op bezoek en op de een of andere manier raken we over de gebeurtenissen de laatste dagen aan de praat.
zegt die man doodleuk: het is maar goed dat het net geboren was toen het gebeurde, want nu kennen ze het kind in elk geval nog niet.
ik was verbijsterd en ben tot op heden helemaal naar van die opmerking. (volgens mij in volkomen onnozelheid gemaakt, want hoe moet je zoiets anders verklaren? )

mag ik voor tan wensen dat ze in vredesnaam verschoond blijft van dit soort idiote uitspraken?
  vrijdag 11 januari 2008 @ 23:29:02 #120
37150 livelink
pi_55963186
Als die man de foto's had gezien en haar log had gelezen, had hij dat vast niet gezegd
Het is onwetendheid en volgens mij een soort onbeholpenheid waardoor dit soort opmerkingen gemaakt worden.

P_iglet, die cake ziet er heerlijk uit. Ik heb nog nooit chocoladebananencake gegeten, maar de combinatie klinkt erg goed.

Snoopy, ik dacht altijd dat ik de enige muts was mbt oppassen. Ik voelde me er altijd zo stom om.
pi_55963208
ik begrijp ergens wel wat ie bedoelt lady_wrb, al snap ik ook wel dat 't tegen al jouw gevoelens van meeleven nu ingaat.
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 23:33:03 #122
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55963291
het is iets wat ik bij oudere mensen wel vaker meemaak. ik denk ook dat het te maken heeft met hoe er vroeger met dergelijke gebeurtenissen werd omgegaan.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 00:42:38 #123
190853 RockabeIIa
pi_55964714
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanavond een kleine overwinning op mezelf behaald. Voor het eerst zijn we samen uit eten gegaan en hebben we een buurmeisje van 16 als oppas gevraagd. Daarvoor durfde ik de kinderen alleen maar uit te besteden aan mijn ouders of aan de buurvrouw. Het is goed gegaan en het samen even weg zijn was ook zeker voor herhaling vatbaar. Dus die stap heb ik dan nu na 6 jaar eindelijk gezet.

Maarreh 6 jaar terug was jouw oppas ook nog maar 10 jaar. Dusssss zo vreemd is dat niet!

Ik ga morgen voor het eerst in heel lange tijd met mijn vent naar de film (en misschien uit eten! )
Oma en opa passen op. Ik durf ook niet aan de 15-16 jarige oppasmeiden... De meisjes die ik zelf persoonlijk ken in die leeftijd die wonen te ver weg en ik wil ook geen vreemde over de vloer. Moeilijk moeilijk moeilijk...
  zaterdag 12 januari 2008 @ 02:21:10 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55966010
Ik ben gewoon serieus te druk geweest op het werk om echt bij Tan en haar fam stil te staan...
Wel heb ik 4 kaarsen laten branden speciaal op het werk extra, voor Ayden Mink Danyel en Thijs, dat mocht en voelde gewoon goed.

Affijn ik ga nu maar eens slapen want morgen nog een dagje werken
  zaterdag 12 januari 2008 @ 03:03:51 #125
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55966466
en nu echt slapen gaat word niks meer zo met mij...

Enne rose smaakt heerlijk op dit moment van de dag
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 12 januari 2008 @ 07:45:30 #126
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55967653
damn kort nachtje
1 uur pas thuis, voordat je dan slaapt.... zometeen in de trein nog maar wat slapen
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 12 januari 2008 @ 09:44:04 #127
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55968063
Snoop, heb je weer zo'n last van je rug? Is het erin geschoten? Sterkte.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55968208
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 09:44 schreef Sugar het volgende:
Snoop, heb je weer zo'n last van je rug? Is het erin geschoten? Sterkte.
Ja
Dankjewel
  zaterdag 12 januari 2008 @ 10:43:31 #129
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55968552
Bah, zeg.
pi_55968712
p_iglet, gefelicteerd met je verjaardag!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:08:01 #131
190853 RockabeIIa
pi_55968868
Ja p_iglet! Nog vele jaren erbij! Wat een heerlijke taart! Ik heb er echt van genoten

Snoopy, tis weer zo ver Stomme rug. Ik hoop dat je gauw weer de oude bent en nog beter dan dat!

Hier zo lekker werken en vanavond uit. Ik moet nog iets verzinnen wat te doen.
  Moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 11:34:31 #132
5428 crew  miss_sly
pi_55969327
p_iglet, gefeliciteerd! Die chocoladebananencake ziet er heerlijk uit!

snoopy, sterkte met je rug.

Rockabella, weet je al naar welke film jullie gaan?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:36:58 #133
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55969351
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit ook al de hele dag met mijn gedachten bij tan en familie.
we hadden een oudere man op bezoek en op de een of andere manier raken we over de gebeurtenissen de laatste dagen aan de praat.
zegt die man doodleuk: het is maar goed dat het net geboren was toen het gebeurde, want nu kennen ze het kind in elk geval nog niet.
ik was verbijsterd en ben tot op heden helemaal naar van die opmerking. (volgens mij in volkomen onnozelheid gemaakt, want hoe moet je zoiets anders verklaren? )

mag ik voor tan wensen dat ze in vredesnaam verschoond blijft van dit soort idiote uitspraken?
Sommige mensen zullen altijd domme onozele uitspraken uitslaan helaas....
Heb het ook geregeld meegemaakt, en nog steeds krijg ik afentoe uitspraken dat ik denk
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:42:56 #134
190853 RockabeIIa
pi_55969436
miss_sly, nee Heb je een aanrader voor me?

Ik zeg maar niets over domme uitspraken (ik kan er soms zelf ook wat van alleen niet op empatische vlakken). Soms hebben mensen echt niet door dat ze kwetsend zijn. Je zou bijna medelijden met ze krijgen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:48:01 #135
190853 RockabeIIa
pi_55969524
Hey Bar, slinger je msn es aan
  Moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 11:49:17 #136
5428 crew  miss_sly
pi_55969551
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, nee Heb je een aanrader voor me?
Weet niet van wat voor films je houdt
Ik moet zeggen dat ik niet echt vindt dat er momenteel hoogstandjes in de bios draaien, behalve Alles is Liefde, maar die is al wat ouder. Dat vonden wij echt een topfilm
Ook erg leuk was PS I Love You, hoewel ook wel zielig hoor. Zelfs schaap moest er een traantje bij wegpinken
I am legend, the Golden Compass en National Treasure vonden we wel aardig entertainment, maar ook niet meer dan dat. American Gangster was trouwens ook wel erg goed.
pi_55969694
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, tis weer zo ver Stomme rug. Ik hoop dat je gauw weer de oude bent en nog beter dan dat!
Beter kan bijna niet Maar dankjewel en de anderen ook

P_iglet, van harte! En die lekkere taart sla ik even over.

Rocka, Atonement vond ik een hele mooie film
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:57:29 #138
190853 RockabeIIa
pi_55969709
Tnx Miss_sly en snoops <3
nu werk!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 11:59:46 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55969765
Sterkte met je rug Snoopy
  Moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 12:05:14 #140
5428 crew  miss_sly
pi_55969860
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 11:56 schreef snoopy het volgende:

[..]

Beter kan bijna niet Maar dankjewel en de anderen ook

P_iglet, van harte! En die lekkere taart sla ik even over.

Rocka, Atonement vond ik een hele mooie film
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, maar heb ik nog niet gezien. Maar wel een aanrader dus?
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:07:46 #141
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55969909
Veel beterschap met je rug Snoopske!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:38:05 #142
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55970545
Hallo keukentafelgenoten.

Rockefeller, gezellige avond gewenst, en Snoopy beterschap met je rug.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:43:30 #143
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55970665
Middag Pluphy
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:46:31 #144
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55970732
Dag Barreke. Hoe is het met jouw energielevel, intussen?
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:51:26 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55970840
Mja energie is iets wat ik momenteel beetje aan moet wakkeren, komt wel weer goed, beetje kort maar heel goed geslapen

Vandaag een dag in het teken van borrels de hele middag en begin van de avond en dan nog de nodige eters...
Hopelijk nu iets minder laat klaar, zodat ik vannacht iets meer uurtjes slaap kan pakken, zodat ik zondag nog redelijk fit ben
En dan weekend en kan ik maandag bijslapen

Hoe is het met jullie en de verhuis/klus perikelen?
pi_55970892
Snoopy sterkte met je rug

Bar en Phluph ik wil jullie ff een dikke geven.

[ Bericht 38% gewijzigd door Anitra op 12-01-2008 13:23:22 ]
  zaterdag 12 januari 2008 @ 12:59:50 #147
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55971028
quote:
Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Mja energie is iets wat ik momenteel beetje aan moet wakkeren, komt wel weer goed, beetje kort maar heel goed geslapen

Vandaag een dag in het teken van borrels de hele middag en begin van de avond en dan nog de nodige eters...
Hopelijk nu iets minder laat klaar, zodat ik vannacht iets meer uurtjes slaap kan pakken, zodat ik zondag nog redelijk fit ben
En dan weekend en kan ik maandag bijslapen
En heb je binnenkort ook eens vakantie of zo, om eens extra bij te tanken/op te laden? Want nu is het elke keer net genoeg om het de "volgende ronde" vol te houden, lijkt het wel.
quote:
Hoe is het met jullie en de verhuis/klus perikelen?
Goed hoor! Nog maar 3 weekjes en we zijn druk bezig met plannen maken en voorpret hebben.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:04:06 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55971138
Ik ben een weekje vrij vanaf 2 februari, en daar kijk ik dan ook wel naar uit
Het is opzich niet zo een probleem, tis meer, ben het eigenlijk niet meer zo gewend om vanuit niets, naar partime dan even fulltime, toen weer even niets, en nu fulltime, en dan dagen die starten vanaf 14 uur tot ergens middernacht of ver daarna...
Tis denk ik de omschakeling, en de andere functie

Spannend en leuk en voorpret altijd leuk
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:05:18 #149
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55971159
affijn ik ga er weer vandoor
Fijn weekend nog Pluphy
  zaterdag 12 januari 2008 @ 13:13:06 #150
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55971324
P_iglet van harte met je verjaardag! Chocoladetaart, jummie!!
Snoopy, terkte met je rug!! Heb je spit oid?
En foute opmerkingen na het overlijden van een kindje Dan vraag ik me wel af wat je dan zegt als "ontvangende partij", want meestal bedoelen ze het goed...
Phluphy, ga je over drie weken verhuizen? Spannend!!!
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:23:42 #151
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55978951
P_iglet, gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk heb je een fijne (en rustige ) dag vandaag.

Ik ga jullie even lastig vallen met iets heel anders. Ik voel me al een tijdje weer heel rot. Niet omdat er iets met ons is, niet om de dingen die zijn geweest. Maar het gaat erg slecht met mijn moeder. De situatie loopt volledig uit de hand en het is bijna een kwestie van erop of eronder. Haar huisarts noemt het een aflopende zaak. Zo voelt het ook. Maar voor mij is die spanning en ook de verantwoordelijkheid veel te groot. Ik ben er niet aan toe en kan er gewoonweg nog helemaal niet tegen. Ik denk er steeds over na om maar een tijdje weg te gaan maar tegelijkertijd weet ik dat het niet kan en ook niet helpen zal. Als ik in staat was afstand te nemen dan was het nu al wel gelukt maar schijnbaar ben ik dat (nog) niet. Heel rot is het echt. Want het staat al ons geluk in de weg.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:29:56 #152
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55979083
P_iglet, van harte!

Ik begrijp het niet zo goed Luchtbel. Je denkt erover na om een tijdje weg te gaan. Maar nu woon je ook niet bij je moeder in de buurt toch? En als het in je hoofd zit, lost 'weglopen' niks op nu. En is het de spanning van het 'oplopende'? Dat het er nu echt opaan komt?
Ik vind het heel erg voor je. Dat het zo bepalend (en begrijpelijk ook!) is voor jullie geluk. Veel sterkte.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:37:40 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55979281
Nee ik woon zeker niet in de buurt. Toch voelt het als dichtbij. Omdat ze me zo weet te raken hier en omdat ik heen gestuurd kan worden. Of mezelf kan sturen Het zou inderdaad weglopen zijn maar het klinkt zo aantrekkelijk. Komt misschien ook doordat mijn zus steeds in het buitenland is en daardoor niet 'hoeft' En ik voel inderdaad daardoor die spanning sterk, doordat het oploopt (of dus afloopt) Maar ik weet niet wanneer en ik weet niet hoe of wat. Niemand natuurlijk. Maar het werkt echt verstikkend. Ik voelde vanmorgen voor het eerst sinds bijna een jaar dat m'n ademhaling weer niet oke was, dat ik zo over de zeik ben. En ik vind het heel rot om me zo te voelen, ook voor Jolie. En ik moest het gewoon even kwijt denk ik.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:43:47 #154
37150 livelink
pi_55979453
Och Luchtbel
Dat gevoel van vluchten herken ik zo goed. Wij fantaseren vaak over emigreren naar Finland of zo om maar van alle verantwoordelijkheden en zorgen af te zijn. Maar het stomme is dat dat gevoel van verantwoordelijkheid en die zorgen gewoon blijven, met als gevolg dat we ons nog schuldiger zouden voelen omdat we zo ver weg zouden zijn. En we waarschijnlijk alleen maar aan het heen-en-weer vliegen zouden zijn. Maar iedere keer als het uit de hand loopt, dan zitten we weer heel even fanatiek te surfen naar banen in het buitenland.

Dat is gewoon het probleem, je kunt er alleen maar van weglopen als je dat ook daadwerkelijk kunt. En dat laatste is zo moeilijk.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:46:29 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55979524
Maar dat je het kwijt moet is sowieso goed, vind ik.
En als je nou zelf op de een of andere manier een stapje zet, helpt dat, en durf je dat? Of die stap nu juist van haar weg gaat of naar haartoe maakt niets uit. Maar dat je voor jezelf het idee hebt dat je iets gedaan hebt. Dat jij de touwtjes in handen hebt. (En ik weet eigenlijk geen voorbeelden. Een kaart lijkt me niks voor jou in deze situatie. Maar praten met een familielid, of voor jezelf besluiten dat je haar niet wilt zien, ook niet als het erop aankomt. Nouja, ik weet niet, maar iets.)
Vind het heel moeilijk voor je, vooral omdat het ook zoiets 'groots' is.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 19:48:28 #156
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55979582
Lieve Luchtbelle, als je niet vluchten kan (en eigenlijk ook niet wil), en je kan het probleem gewoon niet oplossen, dan blijft maar één ding over, en dat is "deal with it". Makkelijker gezegd dan gedaan.
Was je maar een egoïst, dan was het een stuk eenvoudiger. Of kon je je zorgen maar een aan/uit knopje geven, dat zou al heel wat schelen.
Maar juist door hoe (goed en lief) je bent, ben je nu met deze zorg en last opgezadeld. Ik weet dat ik niets voor je kan doen, behalve voor je blijven hopen op een oplossing of verbetering. En er voor je zijn als je me nodig hebt. U roept maar, day or night.
... ♥ ik mis je ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:02:36 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55979981
Zoiets is het Livelink, als het 'stil' is dan gaat het nog wel. Dan is ze alleen maar gek en verslaafd maar dan zijn er geen problemen en kan ik er de hele dag omheen draaien. Maar als er problemen zijn...

En lieve Lishe, ik kan niet niets doen. Dat lukt me niet. Hoewel ik me niet zo zou moeten voelen, ik kan haar niet laten lijden op momenten dat ze iets nodig heeft. Dus dan ga ik toch maar weer. Ook om mijn oma te ontlasten. Met familie erover praten is haast onmogelijk gebleken. Iedereen heeft al ruzie met elkaar. Vooral hierdoor. De afgelopen maand moest ik een paar keer wel naar haar toe gaan, dat heeft ook voor problemen gezorgd met mensen die verder geen familie zijn. Ik durfde het niet eens meer aan mijn vriendinnen te vertellen. Zelfs niet meer aan de mensen waarvan ik echt wel weet dat ze het ergens ook wel begrijpen. Uiteindelijk is er een moment geweest waarop haar huisarts nog is langs geweest. Hij heeft toen tegen haar gezegd dat hij na twee weken weer zou langskomen om te kijken of ze hulp wil. Hij is gister geweest en ze heeft gezien dat hij het was maar ze heeft niet voor hem open willen doen. Ik had mezelf voorgenomen om het te proberen te laten rusten als ze niet op hem zou reageren. Als ze weer geen hulp zou aanvaarden. Maar inmiddels geeft ze mij de schuld van zijn komst, zegt zich niet te kunnen herinneren dat ze iets met hem heeft afgesproken. Zou ook goed kunnen, gezien de toestand waarin ze toen verkeerde. Dus nu is het weer mijn schuld dat ze zich voelt zoals ze zich voelt (en ja ik weet het ze zoekt gewoon een excuus maar toch) dus als de situatie nu uit de hand loopt moet ik daar de rest van m'n leven mee blijven leven. Dus probeer ik het te sussen en zijn we weer precies bij waar we gister waren en vorige week en daarvoor en daarvoor. Het lukt me gewoon niet om sterker te zijn.

En het is helemaal geen zaterdagavondonderwerp en het is iets waar ik ook van baal. Dat het me altijd hoog zit en ik daardoor nooit rustig ben en altijd maar een beroep moet doen op mensen. Dat voelt ook rot. Wel bedankt voor jullie lieve woorden.
  Jubileum moderator zaterdag 12 januari 2008 @ 20:11:48 #158
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55980245
Ach Luchtbel, niet alleen zadelt je moeder je op met een enorme schuldgevoel, je voelt jezelf ook nog eens enorm verantwoordelijk. Bedenk goed dat mensen zoals je moeder vaak de schuld bij een ander leggen, dat is nl. makkelijker dan zelf verantwoordelijkheid nemen.
Moeilijk dit, een situatie waaruit bijna geen ontsnappen mogelijk is. Belangrijk is dat jij je grenzen bewaakt, en ook kan zeggen "oke, dit gaat voor mij tever, dit bedreigt mijn leven en geluk, ik moet mijn handen ervanaf trekken". Volgens mij is dat zo'n beetje de moeilijkste les die je in je leven kunt leren, dus neem jezelf niets kwalijk als het niet gaat.
Wat belangrijk is misschien, is dat jij iemand hebt die je kunt vertrouwen, die jou kan helpen met die grenzen. Je terug kan fluiten als het teveel voor je wordt. Is dat een mogelijkheid?
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:19:49 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55980449
Ik wist niet dat je haar nog zag. Ik vind het heel knap van je dat je toch steeds naar haar toe gaat. (Ik dacht dat jullie geen contact meer hadden.) Ik vind het alleen zo verdrietig voor je dat ze jou schuldig laat voelen terwijl je dat juist niet hoeft. (Maar da's geloof ik weer een ander verhaal. ) Lief Luchtbelleke, weet alsjeblieft beter, dat je in deze juist wel een superdochter en geweldig lief mens bent. Ik hoop dat je een mooie afsluiting kunt zoeken op een moment dat ze even wel naar je luistert, of even wel lief lacht. Zodat de klotemomenten erna niet voor de rest van je leven bij je hoeven te blijven. En ik weet dat het niet zo werkt , maar ik wens het wel.
En het fijne van een beroep doen op mensen hier, is dat alleen diegenen reageren die er op dat moment tijd voor hebben. Dus maak je daar niet druk om.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 20:26:27 #160
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55980651
Luchtbel, ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar uit bovenstaande kan ik me wel een beetje een beeld vormen. Het klinkt heel zwaar, en je doet wat je kan onder de omstandigheden. Het is niet meer dan logisch dat het je soms boven het hoofd groeit, zeker als er nieuwe ontwikkelingen zijn.
En idd, wat Lishe zegt "En het fijne van een beroep doen op mensen hier, is dat alleen diegenen reageren die er op dat moment tijd voor hebben. Dus maak je daar niet druk om."
Als het helpt hierbij een hele dikke virtuele knuffel voor jou. Je klinkt als een hele sterke vrouw!

zaterdag 12 januari 2008 @ 20:30:03 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55980728
We hadden ook geen contact. Maar dan heeft ze hulp nodig en ik ben zo makkelijk dan....Dat is ook moeilijk. Het is dan toch gewoon mijn moeder en ik eigenlijk de sterkere. Dan kan ik toch niet iemand pijn laten hebben zoals toen het geval was. Op een mooie afsluiting hoop ik niet meer, ik hoop dat ik op een dag weet dat ik alles gedaan heb wat ik had kunnen doen. Maar ja.

Lois, ik praat er natuurlijk ook over in therapie. Daar wordt ook gepraat over het aangeven van mijn grens. Die is namelijk al lang geleden bereikt. Maar het is mijn moeder. Dat weegt dan toch zwaarder.
Het idee klopt wel. In praktijk is alleen gebleken dat het niet echt werkt

pi_55981496
Lieve Luchtbel, wat een toestand hè? Het zou zoveel makkelijker zijn afstand te nemen als het niet je moeder was maar een 'vriend'. Maar zo is het niet. Je bent echt zo ontzettend lief, ik zou anders voor je wensen
  zaterdag 12 januari 2008 @ 21:34:16 #163
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55982664
Luchtbel, het is gewoon echt heel erg ellendig en ik wilde dat het helemaal anders was. 180 graden anders.
Maar ja. Zoals wij dan altijd zeggen. Maar ja.

Kon ik je maar helpen.
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:35:36 #164
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55984305
en gewoon al helemaal thuis
  zaterdag 12 januari 2008 @ 22:54:36 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55984889
Luchtbel, wat een ongelooflijk moeilijke situatie waar jij je in bevindt. Ik vind het heel spijtig dat je over je eigen grenzen heen gaat, maar het lijkt me ook zo ontzettend moeilijk als het om je eigen moeder gaat. Sterkte lieverd.
pi_55984936
Iedereen bedankt voor de felicitaties!!!
Rust is weer weder gekeerd, bezoek is weer weg. Pepijn ligt heerlijk te slapen.
Leuke kadootjes gehad. Heb oa een kip gekregen .

Luchtbel kan het verhaal zo snel niet volgen, maar dikke
pi_55984995
Luchtbel ik weet het verhaal niet maar ik begrijp hieruit dat het moeilijk voor je is allemaal dus even een hele dikke voor jou.

P_iglet leuk die kip! gefeliciteerd nog
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
pi_55986759
luchtbel dit klinkt echt als een onmogelijke opgave, wat ontzettend moeilijk. sterkte met 't zoeken van jouw weg hierin. zo te lezen doe je al alles wat binnen je vermogen ligt, zo niet meer. maak je zelf dus niet nog meer verwijten, als 't even kan... 't is al ellendig genoeg voor je dat je in deze situatie zit. wat ontzettend jammer dat je zus niet wat dichterbij woont, zeker nu, dan hadden jullie 't tenminste samen kunnen doen. kan ze je wel wat steun-op-afstand bieden?

piglet, een kip rijker , van harte nog!
  zondag 13 januari 2008 @ 09:39:54 #169
37150 livelink
pi_55992134
Volgens mij is dat het noodlot van een ouder-kind relatie, in zo'n relatie ga je zo makkelijk over je grenzen heen. Je ziet het bij zowel de ouders als de kinderen zo vaak gebeuren. En dan kan iedereen je vertellen dat je het niet moet doen, maar dat werkt niet.
  zondag 13 januari 2008 @ 09:46:24 #170
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_55992174
Bedankt voor alle lieve reacties. Ik heb besloten dat ik ondanks dat ik niet die afstand kan nemen die ik van te voren wilde nemen, ik mezelf best iets meer mag proberen af te sluiten. Dus dadelijk zwemmen met Jolie en gewoon voor een paar uur m'n telefoon thuislaten. Gewoon maar even niets weten op dat moment. Nu ik er toch weer midden in zit kan ik gewoon niet meer afstand nemen maar misschen helpt het wel als ik dat op bepaalde momenten wel probeer. Voor het moment. Fijn dat het hier even bespreekbaar was, misschien durf ik nu ook weer wat meer aan andere mensen te vertellen hoe het gaat. En daarom help jij altijd wel echt hoor Sugar door in ieder geval niet boos te reageren. Want ik denk dat het beter is als we niet meer zo alleen zijn hiermee. Ik dan vooral, thuis met Jolie. Bedankt.
pi_55992533
Wat een vreselijk moeilijke situatie, LB. Het lijkt mij ook een onmogelijke opgave, wat bix zegt, maar uit wat je nu schrijft, maak ik op dat je een eerste stap hebt gezet om er je weg in te vinden. Heel goed om je in ieder geval op momenten af te sluiten van je moeder en de situatie. Ik kan me goed voorstellen dat je haar niet helemaal de rug toe kunt keren, maar momenten van afstand inbouwen, lijkt me een goede tussenweg.
Fijn dat het je heeft opgelucht om erover te praten. Al worden er misschien geen concrete oplossingen geboden, vaak helpt praten wel om voor jezelf helder te krijgen hoe je iets het beste aan kunt pakken.
Heel veel sterkte met alles, LB.
pi_55996816
Luchtbel

p_iglet een kip , wel een grappig idee, maar ik heb ook wat kippen, zit in mijn naam he?
  Moderator zondag 13 januari 2008 @ 15:43:28 #173
5428 crew  miss_sly
pi_55999826
sombie, hoe is het met jou?
  zondag 13 januari 2008 @ 16:20:15 #174
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56001035
Luchtbel

Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 januari 2008 @ 16:27:36 #175
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56001358
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel

Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
bij ons heette dat vroeger blikketrap
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56001528
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.

Ik las dat je zelf ook niet zo lekker in je vel zit door die stomme hormonen. Balen hoor! En ik weet zeker dat het door die hormonen komt want ik heb je op het forum leren kennen als een sterke, positieve, optimistische en rationele vrouw. Ik hoop dat de medicijnen snel het gewenste resultaat geven. Dan hoef je ze niet meer te gebruiken.
  zondag 13 januari 2008 @ 16:35:45 #177
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_56001607
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef Ynske het volgende:

[..]

bij ons heette dat vroeger blikketrap
Volgens mij bedoel jij nu 'busjetrap' of 'busjekruit'. Ik bedoel dat spel dat je 'stand in de mand en de bal is voor....' roept. Je naamt de noem, je rent met de andere kinderen hard weg en als het kind de bal heeft roep hij/zij 'stop!'. De kinderen staan dan stil met de benen wijd en het kind moet drie stappen doen en de bal erdoorheen rollen.
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_56001697
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel

Geen idee Als ik mag gokken dan zou ik zeggen omdat de kinderen in een grote kring staan (de mand) en de persoon die de naam moet roepen midden in de kring staat (in de mand?). Tenminste, zo speelden wij het vroeger, allemaal in een grote kring en als de bal dan omhoog gegooid werd hard wegrennen...
It's all up to you
  zondag 13 januari 2008 @ 16:41:26 #179
92409 Twinky
Little star.
pi_56001772
Ik meng me heel even stiekem in dit topic, om jullie mening ergens over te vragen.
Sinds drie dagen ofzo (denk ik) heb ik nieuwe buren. In ieder geval werd er drie dagen geleden flink geboord en getimmerd. Nu woon ik hier ook pas een maand (antikraak, dit wordt allemaal gesloopt) maar afgelopen drie dagen/nachten huilt er een baby in de kamer grenzend aan mijn slaapkamer echt heel erg veel. Nu is dat niet zo erg, baby's huilen nou eenmaal, maar daarstraks huilde hij van elf tot een aan één stuk door. En dat vind ik niet echt prettig. Ik werd er wakker van, en kon daarna ook niet meer slapen omdat hij door bleef huilen. En ja, om elf uur behoor je wel wakker te zijn, maar dan nog.
Zou ik die mensen erop aan kunnen spreken dat ze hun baby wel iets eerder stil kunnen krijgen dan na twee uur? Ik kan ook gewoon kennis gaan maken en aanbieden af en toe op te passen als ze echt veel problemen ermee hebben (vannacht om een uur of vier krijste de baby ook en toen hoorde ik na een tijdje een vrouw (de moeder?) echt hard schreeuwen). Ik zit echt in dubio erover, wat vinden jullie?
  Moderator zondag 13 januari 2008 @ 16:53:05 #180
5428 crew  miss_sly
pi_56002103
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.
Een miskraam is al niet niks en als er dan ook nog andere zaken spelen, kan ik me voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt (gehad). Goed op jezelf passen en voor jezelf zorgen, hoe moeilijk ook soms
en ik hoop natuurlijk van harte dat je snel weer zwanger bent en het dan helemaal goed gaat
quote:
Ik las dat je zelf ook niet zo lekker in je vel zit door die stomme hormonen. Balen hoor! En ik weet zeker dat het door die hormonen komt want ik heb je op het forum leren kennen als een sterke, positieve, optimistische en rationele vrouw. Ik hoop dat de medicijnen snel het gewenste resultaat geven. Dan hoef je ze niet meer te gebruiken.
Dank je
Ik heb er wel moeite mee, maar het uitgesproken hebben, zowel hier als tegen schaap scheelt wel al. De druk is er een beetje vanaf ineens, alsof het minder zwaar is nu het out in the open is.
Deze cyclus denk ik niet dat het gewenste effect is gehaald, maar dan gaan we maar voor een nieuwe cyclus. En ik mag ook binnenkort voor de IUI, dus dat scheelt ook!
  zondag 13 januari 2008 @ 17:00:48 #181
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56002293
Twinky, leuk dat je verhuisd bent! Wellicht is het sowieso handig om evenkennis te maken, dan kan je polsen wat voor mensen het zijn. Heb je het idee dat ze er iets aan gaan doen als je iets zegt dat hun kind zo huilt, of juist niet? Het zijn toch je buren...
En ik zou het eerlijk gezegd even aanzien. Mss had het kindje last dat het in een nieuwe ruimte slaapt. Verhuizen is ook een grote stap voor een baby. Opeens allemaal nieuwe indrukken en zo. Voor hetzelfde geld is het verder een heel lief kind dat even moet wennen.
Verder geen ervaring hiermee, maar dit is mijn eerste gedachte. Heb je hier iets aan?
  zondag 13 januari 2008 @ 17:30:40 #182
92409 Twinky
Little star.
pi_56003029
quote:
Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinky, leuk dat je verhuisd bent! Wellicht is het sowieso handig om evenkennis te maken, dan kan je polsen wat voor mensen het zijn. Heb je het idee dat ze er iets aan gaan doen als je iets zegt dat hun kind zo huilt, of juist niet? Het zijn toch je buren...
En ik zou het eerlijk gezegd even aanzien. Mss had het kindje last dat het in een nieuwe ruimte slaapt. Verhuizen is ook een grote stap voor een baby. Opeens allemaal nieuwe indrukken en zo. Voor hetzelfde geld is het verder een heel lief kind dat even moet wennen.
Verder geen ervaring hiermee, maar dit is mijn eerste gedachte. Heb je hier iets aan?
Ja, het racet ook allemaal door mijn hoofd Ik woon nu tussen heel veel allochtonen die het komende half jaar de huizen verlaten en vervangen worden door anti-kraak-studenten. Het kan ook dat de baby pas drie dagen geleden geboren is en dat ze nog wat moesten doen in de babykamer (die kennelijk ds aan mijn slaapkamer grenst). Het is hier ook absoluut niet gebruikelijk dat je bij mensen langsgaat/langskomt, in ieder geval bij de allochtonen. De studenten geven wel vaker feestjes enzo, dus dat is leuker. (in mijn vorige huis woonde ik ook zo, werd dus elke week leuker omdat er steeds meer studenten kwamen)
Ik wacht het inderdaad nog even af, nu is de baby al sinds een uur of één stil, dus dat is mooi Het is ook niet erg als het huilt, daar kun je ook niks aan doen, maar als het twee uur aan een stuk huilt is er toch iets mis.
pi_56003136
Dank je voor lieve woorden, miss_sly. Ik vind het soms wel moeilijk om ook echt te accepteren dat ik deze tijd nodig heb om te 'herstellen', dat dat niet zwak is. Het lukt gelukkig steeds beter om dat te voelen en niet alleen te weten.

Fijn dat het jeheeft geholpen om te praten over je gevoel en frustratie. Net als ik vanochtend tegen LB: dat helpt vaak al om je eigen gedachten te ordenen. En inderdaad, druk is er dan af.
Ik ga toch duimen dat het deze cyclus al is gelukt bij jullie. En als het deze maand niet lukt dan hopelijk snel de IUI. Ik ga voor jullie duimen!
pi_56003785
quote:
Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:

Ik hoop en duim voor jou dat je vlug weer lekker in je vel zit, sombie.
  zondag 13 januari 2008 @ 23:35:51 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56012251
WEEEKEND

DInsdag mijn lenzen halen
2 dagen uitslapen
2 dagen niets doen (ahum een huishouden dan wel)
1 avondje relaxen door te gaan bouwen voor de carnaval
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 13 januari 2008 @ 23:42:19 #186
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56012418
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef _Bar_ het volgende:
WEEEKEND

DInsdag mijn lenzen halen
2 dagen uitslapen
2 dagen niets doen (ahum een huishouden dan wel)
1 avondje relaxen door te gaan bouwen voor de carnaval
geniet ervan meis

hier vandaag heel weinig gedaan, languit gelegen,wat fotos van gister bewerkt
en bedacht wat ik morgen ga doen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56012514
bar, geniet ervan!

luchtbel, verstandig besluit!

twinky, wat naar joh. het huilen zelf, maar vooral ook dat er tegen zo'n klein babietje al geschreeuwd wordt. ik zou denk ik wel even gaan kennismaken. of je meteen moet aanbieden om op te passen ligt er een beetje aan. zou je dat echt willen? dan lijkt 't me een heel positieve insteek. maar als je dat eigenlijk niet ziet zitten moet je 't ook niet aanbieden lijkt me. dan kun je natuurlijk wel gewoon belangstelling & medeleven tonen. zeggen dat je hoort dat de baby zo veel moet huilen en of 't wel goed gaat met hem/haar. en dat dat voor hen als ouders ook vast erg zwaar moet zijn. enz. succes ermee!
  zondag 13 januari 2008 @ 23:50:34 #188
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56012724
LB . Zwaar is het.

Bix, hoe is het met jou?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_56013227
leah, goed hoor! wel druk weer met werken. moet er allang in liggen eigenlijk dus ik ga nu meteen! vandaag een hele leuke dag gehad bij vrienden, 't is alleen veel te laat geworden. dat wordt wat morgen met (ultravroeg) opstaan, vooral voor de kinderen...
  maandag 14 januari 2008 @ 00:08:52 #190
92409 Twinky
Little star.
pi_56013267
quote:
Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef bixister het volgende:
bar, geniet ervan!

luchtbel, verstandig besluit!

twinky, wat naar joh. het huilen zelf, maar vooral ook dat er tegen zo'n klein babietje al geschreeuwd wordt. ik zou denk ik wel even gaan kennismaken. of je meteen moet aanbieden om op te passen ligt er een beetje aan. zou je dat echt willen? dan lijkt 't me een heel positieve insteek. maar als je dat eigenlijk niet ziet zitten moet je 't ook niet aanbieden lijkt me. dan kun je natuurlijk wel gewoon belangstelling & medeleven tonen. zeggen dat je hoort dat de baby zo veel moet huilen en of 't wel goed gaat met hem/haar. en dat dat voor hen als ouders ook vast erg zwaar moet zijn. enz. succes ermee!
Ja, ik denk dat ik ga zo van 'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'
In ieder geval proberen binnen te komen, want dat is meestal het grootste probleem bij de allochtonen. Nouja, misschien is het kind gewoon even ziek ofzo, dat hoop ik, dat het vanzelf overgaat...
  maandag 14 januari 2008 @ 00:20:25 #191
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56013533
Heb je dat kindje al weleens gezien Twinky? Klinkt het als een groot of juist een klein babietje?

Lullig gezegd . (van mij dan hè, het stond er wat raar)

[ Bericht 9% gewijzigd door Leah op 14-01-2008 14:33:49 ]
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 08:19:40 #192
5428 crew  miss_sly
pi_56016626
Bar, geniet van je weekend

Rockabella, hoe was je avondje uit en welke film heb je gezien? Ik zag dat Atonement de Golden Glode voor beste film had gewonnen.

Luchtbel, geen wijze woorden hier, helaas, maar wel sterkte ermee! Was het goed gegaan zonder telefoon zwemmen met Jolie?
pi_56020896
quote:
Op maandag 14 januari 2008 00:08 schreef Twinky het volgende:

[..]

'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'
dat laatste vind ik niet zo gepast voor een eerste kennismakingsgesprek eerlijk gezegd. ik zou 't opener houden. hoe gaat 't met 'm? of iets in die trant.
pi_56020963
Het gaat gelukig wel weer iets beter met mijn rug. Maar mijn vriend is wel thuis gebleven om voor de kindjes te zorgen en morgen komt mijn moeder. Morris heeft erge diarree nu en we hebben te horen gekregen dat ons nieuwe huis pas in mei wordt opgeleverd ipv februari (oorspronkelijk zelfs afgelopen december). Dat wordt dus waarschijnlijk 2x verhuizen en op zoek naar een tijdelijke huurwoning
Maar voor de rest gaat alles goed
  maandag 14 januari 2008 @ 12:34:21 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56021083
Ow... da's mooi balen van die oplevering snoop...

Beterschap voor jou en voor Morris!
pi_56021187
bah, 2x verhuizen! balen! maar fijn dat 't wat beter gaat met je rug. ik was al bang dat je zondag niet kon komen... en nu ook nog morris ziek dus, beterschap!
  maandag 14 januari 2008 @ 12:59:32 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56021691
he, snoopy wat balen, zeg! en zeker met 2 kleine kids! Hoe komt het dat de boel zo vertraagd is?
En beterschap!
pi_56021915
Tja, er schijnt iets aan de buitenkant van het gebouw aangebracht te moeten worden waar de aannemer en de architect kennelijk heel lang over geruzied hebben en nu schijnt de oplevering van de materialen daarvoor vertraagd te zijn.
Ze gaan nu uitzoeken of we er toch niet gewoon alvast kunnen gaan wonen binnenkort. Ik bedoel, het zit toch aan de buitenkant. Maar ik heb er een zwaar hoofd in. Volgende week hebben we kijkdag en dan horen we er meer over.

Ik zie er wel tegenop om 2x te verhuizen. We dachten juist dat we dit voorkomen hadden door een ruime opleverdatum voor de boot te nemen.
  maandag 14 januari 2008 @ 14:31:11 #199
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_56023860
moeilijk weer, die knopjes
pi_56024079
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:31 schreef Leah het volgende:
moeilijk weer, die knopjes
Je maakt het me wel heel moeilijk om geen 'lollige' opmerking te maken
  maandag 14 januari 2008 @ 14:44:24 #201
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56024170
iemand enig idee waar ik het nederlandse lied kan vinden uit de de disney film sneeuwitje, waarin de kabouters

Hey ho Hey ho zingen?
Ik zoek het voor de carnaval
  maandag 14 januari 2008 @ 14:49:43 #202
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56024301
Bar, deze?

YouTube-filmpje en de NL tekst.

[ Bericht 47% gewijzigd door Noli. op 14-01-2008 14:56:56 ]
Maxi, Midi & Mini
  maandag 14 januari 2008 @ 14:50:27 #203
114177 Diaan73
pi_56024313
Snoopy wat een tegenvaller zeg.... hopelijk hoeft het 2x verhuizen niet. En van harte beterschap....

Bar, ik heb volgens mij wel in het Engels op een cd staan.... misschien dat Twan nog een luistercd heeft, ik zal straks eens kijken.

We hebben bijna vakantie geboekt We gaan een weekje naar een waddeneiland in Denemarken en rijden de laatste dag naar Legoland en blivjen dan daar in Legoland Village slapen. Zoals het er nu uitziet....
Make love, not war ☮
  maandag 14 januari 2008 @ 15:51:47 #204
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56025537
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:49 schreef Noli. het volgende:
Bar, deze?

YouTube-filmpje en de NL tekst.
Ja die maar nu wil ik dus dat hele lied hebben in het nederlands.... we hebben hem nodig voor het carnaval
  maandag 14 januari 2008 @ 16:35:46 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_56026621
oe Diaan, Denemarken is zo leuk
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 januari 2008 @ 16:39:27 #206
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56026729
quote:
Op maandag 14 januari 2008 16:35 schreef Belana het volgende:
oe Diaan, Denemarken is zo leuk
Yepz
en Legoland daar heb ik mijn eerste rijbewijs gehaald

Vandaag in OUwehands geweest. Heerlijk rustig, echt genoten van de rust ruimte en dieren
zelfs een van de beren liet zich zien in het berenbos, en de wolven kwamen behoorlijk dichtbij
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 januari 2008 @ 16:44:45 #207
3011 E.T.
pi_56026853
snoop, ik hoop dat die twee keer verhuizen je bespaard blijft.. dat lijkt me zo waardeloos.. (en hoe kom je op zo'n korte termijn aan tijdelijke woonruimte )

Diaan, klinkt goed

Pfff.. als Swets voor z'n werk weg is, lijk ik altijd wel zo'n verliefde bakvis De hele tijd m'n telefoon checken op sms'jes, m'n mail checken.. laptop open laten staan om te kijken of ie online komt..
Skype met de kinderen erbij is zooo leuk Tijn die er geen moer van snapt dat papa nou in dat platte ding zit, maar wel driftig aan het zwaaien gaat.. Saskia die alles laat zien maar alles voor z'n ogen houdt ipv voor de webcam (die zit ingebouwd, dus is maar een heel klein vierkantje)..
Al zal ik wel weer blij zijn als ie gewoon thuis is
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 14 januari 2008 @ 17:12:48 #208
37150 livelink
pi_56027482
Diaan, waar ga je precies naartoe in Denemarken? Wij zijn ook nog aan het zoeken namelijk.
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 17:18:29 #209
5428 crew  miss_sly
pi_56027606
Herkenbaar ET, het gedeelte van de verliefde bakvis dan Zelfs al is hij maar een paar dagen weg, dan nog

Klinkt goed, Diaan! Waar hangt het nog van af?

Wij mogen morgen even mee kijken naar de mogelijke tijdelijke woningen om te zeggen waar we in willen Het wordt antikraak, dus niet heel bijzonder, maar dat we een keuze hebben is al heel wat, natuurlijk. Ben reuzebenieuwd wat het voor woninkjes zijn. Ze schijnen niet groot te zijn, maar als we onze bank en het bed zo lang kwijt kunnen, zijn wij al helemaal tevreden.
pi_56027695
Wat een nieuws allemaal

Nog 40 min. werken en dan mijn koffer inpakken *nagelbijt*. Mijn beste vriendinnetje belde net al, en daarna mijn schoonmams. Dat ze het zo knap van me vinden

Ik vind het zelf niet echt heel eng Ik ga met de trein en daarna vliegen en dat heb ik allebei al vaker gedaan. Ik vind een sollicitatiegesprek veel en veel enger (dat heb ik dus nog nooit gedaan...)

Ik zit alleen met de overstap in Madrid, als dat maar goed gaat. En dat mijn koffer niet zoek raakt.
pi_56027714
En voor de rest hou ik me aan Floortje en haar wijntjes
  maandag 14 januari 2008 @ 17:33:00 #212
24188 Belana
kloon van belana
pi_56027896
snoopy, wat een toestand met je huis ik hoop echt dat 2 keer verhuizen je bespaart blijft zeg...

ET, hoe lang is swets weg? Nick moet in feb ook weg, ik zie er enorm tegenop. zo ongezellig.
stormy waters...
sailin'
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 17:35:16 #213
5428 crew  miss_sly
pi_56027960
snoopy, ik hoop ook dat het 2 keer verhuizen je bespaard blijft. De kans bestaat dat wij dat ook moeten, maar met z'n tweeen en alleen maar spulletjes lijkt me dat al niets. Met kinderen lijkt me dat nog veel vervelender!
  maandag 14 januari 2008 @ 17:44:29 #214
24188 Belana
kloon van belana
pi_56028149
quote:
Op maandag 14 januari 2008 17:12 schreef livelink het volgende:
Diaan, waar ga je precies naartoe in Denemarken? Wij zijn ook nog aan het zoeken namelijk.
ik ken zelf alleen het stuk vanaf Kopenhagen en naar boven en dan voornamelijk het stuk aan de kust tussen Gilleleje en Helsingor, dat vond ik echt geweldig. er zijn daar veel huisjes te huur.
overal in Denemarken trouwens hoor.
Ik moet wel zeggen, wij waren er toen midden in de winter en dat vond ik echt sprookjesachtig
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 januari 2008 @ 17:48:25 #215
3011 E.T.
pi_56028220
Goede reis, Syreen!

Belaan, Swets is een week weg.. vind 't ook wel meer dan lang genoeg. Helaas is minder de moeite niet; je gaat niet 18 uur in een vliegtuig zitten voor 2 dagen..
  maandag 14 januari 2008 @ 17:52:26 #216
24188 Belana
kloon van belana
pi_56028296
een week! pfff... tja, zo moet nick straks 2 weken omdat minder ook geen nut heeft idd.
Het lijkt me ook zwaar om alles alleen te moeten doen. daar zie ik ook tegenop.
wanneer komt ie weer terug? ik hoop snel... bakvisje

ow en idd, goeie reis syrena! spannend!

[ Bericht 3% gewijzigd door Belana op 14-01-2008 17:59:00 ]
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 januari 2008 @ 17:58:05 #217
3011 E.T.
pi_56028407
Zaterdagochtend om 7.00 uur staan we met z'n drieen op schiphol om 'm weer op te halen
pi_56028600
Snoop, op zich kan het het toch allemaal wel meevallen? Je slaat gewoon de boel op in containers en wat je tijdelijk mee wil nemen, dat verhuis je.

Wij hebben 1,5 jaar geleden een heleboel opgeruimd en meegegeven met ouders. Ik zou niet weten wat er in die dozen zit. Nou ja..zo'n beetje, maar ik mis die spullen absoluut niet.

*KP en Manny gaan misschien morgen een bod doen op een huis*
  maandag 14 januari 2008 @ 18:37:26 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56029315
Veel plezier Syrena!

Spannend K_P!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 18:41:14 #220
5428 crew  miss_sly
pi_56029411
Syrena, wat ga je doen? heb ik gemist
In ieder geval lijkt veel plezier op zijn plaats, dus bij deze
pi_56029621
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snoop, op zich kan het het toch allemaal wel meevallen? Je slaat gewoon de boel op in containers en wat je tijdelijk mee wil nemen, dat verhuis je.
Dat is ook wel zo en het zal ook allemaal wel goed komen maar we hadden er gewoon rekening mee gehouden dat het niet nodig was. Voor de kinderen ook wennen om 2x te verkassen.
  maandag 14 januari 2008 @ 19:22:13 #222
108648 cattie
lieve moeder
pi_56030418
Snoopy, balen hoor dat je misschien 2x moet verhuizen. 1x vind ik altijd al erg genoeg.

Belana, fijn dat je weer wat beter bent. De ziektekiemen moeten jullie wel hebben he!

E.T. dat heb ik ook als mijn man ook maar 1 nacht weg is. Een week of zelfs twee weken zou ik echt niet leuk vinden. En ik moet zeggen dat ik hem ook qua praktische dingen in huishouding en opvoeding zou missen. Gelukkig werkt hij bij een geheel Nederlandse organisatie.
  maandag 14 januari 2008 @ 19:22:42 #223
108648 cattie
lieve moeder
pi_56030430
KP, spannend, een bod doen!
pi_56030604
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*KP en Manny gaan misschien morgen een bod doen op een huis*
spannend! Wat voor huis?
  maandag 14 januari 2008 @ 19:32:07 #225
103793 kozakken
Living the life
pi_56030689
Belaantje..
Snoop. verhuizen is niet echt mijn hobby. Dus eh...

Oh KP, wat spannend!!
pi_56030830
Huis uit 2001. In onze "eigen"wijk, dus dat is echt heerlijk. 2 woonlagen met 2 parkeerplaatsen (onder het huizenblok). Gewoon precies wat we zoeken. Nieuwbouw in een bestaande wijk.

Bezuidenhout, Den Haag !!!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 19:54:48 #227
5428 crew  miss_sly
pi_56031303
Spannend KP!
  maandag 14 januari 2008 @ 19:58:27 #228
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56031413
quote:
Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waar ik het nederlandse lied kan vinden uit de de disney film sneeuwitje, waarin de kabouters

Hey ho Hey ho zingen?
Ik zoek het voor de carnaval
He Bar, wij hebben de soundtrack van Sneeuwwitje. Als je wil kan ik je de cd toesturen en dan komt het wel een keer terug als je er klaar mee bent.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:16:18 #229
3011 E.T.
pi_56031866
Spannend KP!

Cattie, ik heb tijdens de kerstborrel nog tegen Jeroen z'n baas gezegd dat ik 2 a 3x per jaar ook echt het maximum vind voor zulke reizen. Vaker mag gewoon niet van mij.
Tijdens het eten en naar bed brengen mis ik idd wel even een paar handen hoor, maar verder ligt de lat gewoon een heel stuk lager deze week.. en veel dingen inplannen en jezelf met kinderen bij anderen uitnodigen
  Jubileum moderator maandag 14 januari 2008 @ 20:16:54 #230
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56031888
Snoop wat ontzettend vervelend zo'n uitstel. Bah! Kan me zo voorstellen dat je helemaal hoteldebotel bent van alles wat je mogelijk zou moeten regelen voor die tussentijd. Als ik ruimte genoeg had was je welkom maar ik vrees dat wij alleen ruimte hebben voor morris en lisje Nee serieus, het is klote!

Syreen wat spannend allemaal

Denemarken, wij zijn er 2 keer geweest, ik ben het hele land 2 keer doorgeweest en het is absoluut een favoriet van me. Geweldig land, vooral voor kinderen!

Owja vergeet ik nog. Eh... ET hoe gezellig ik het ook vond zaterdag, en hoezeer Iris ook zeurt om nog een bezoekje van Tijntje en Saskia, ik vind 7 uur toch iets te vroeg hoor
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 14 januari 2008 @ 20:20:56 #231
3011 E.T.
pi_56032012
Tsssss... Ik wilde eigenlijk langskomen voordat ik naar schiphol ga, zaterdag Kan me zo voorstellen dat Jeroen alleen maar naar huis wil na 18 uur onderweg zijn.
  Jubileum moderator maandag 14 januari 2008 @ 20:23:00 #232
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56032069
Hahaha dat dacht ik al Nou eh..... NEE
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 januari 2008 @ 20:24:31 #233
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56032121
Oeh ET, lekker als hij er strakjes weer is
KP ik duim voor je dat t lukt met dat huis
Syreen succes

Diertjes blijven tof
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 januari 2008 @ 20:29:12 #234
108648 cattie
lieve moeder
pi_56032267
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef E.T. het volgende:
Spannend KP!

Cattie, ik heb tijdens de kerstborrel nog tegen Jeroen z'n baas gezegd dat ik 2 a 3x per jaar ook echt het maximum vind voor zulke reizen. Vaker mag gewoon niet van mij.
Tijdens het eten en naar bed brengen mis ik idd wel even een paar handen hoor, maar verder ligt de lat gewoon een heel stuk lager deze week.. en veel dingen inplannen en jezelf met kinderen bij anderen uitnodigen
Aha, dat is de truk, je bij anderen uitnodigen!

KP, klinkt goed!

Ynske, mooie foto's! Wij zijn gisteren met mijn ouders en zusje naar Noorderdierenpark Emmen geweest. Was vooral erg gezellig. Mijn ouders vinden alles geweldig als Ive er maar bij is. De dierentuin zelf vind ik niet super, Blijdorp en Burgers Zoo vind ik leuker.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 14 januari 2008 @ 20:35:36 #235
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56032480
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:

[..]

Aha, dat is de truk, je bij anderen uitnodigen!

KP, klinkt goed!

Ynske, mooie foto's! Wij zijn gisteren met mijn ouders en zusje naar Noorderdierenpark Emmen geweest. Was vooral erg gezellig. Mijn ouders vinden alles geweldig als Ive er maar bij is. De dierentuin zelf vind ik niet super, Blijdorp en Burgers Zoo vind ik leuker.
Emmen ben ik nog nooit geweest, zo ook voor dierenrijk europa of zoiets
Gaia ben ik nog altijd favoriet van. Abbotje bij Rhenen en Blijdorp.
Burgers was wel leuk vorig jaar, alleen herinnerde ik me het heel anders.
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 14 januari 2008 @ 20:40:50 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_56032629
Wij hebben vandaag een weekje geboekt in april. We mogen met mijn ouders mee. En alleen al het feit dat wij uit mogen zoeken waar en wat voor huisje geeft aan dat het heul fijn op vakantie gaan is met hun. (vind ik )
Diaan, hier is Denemarken ook goed bevallen. Zoveel groen en rust. Alvast veel plezier met de voorpret.
En Syrena, dappere, jij een hele fijne vakantie. Nie te zat he.

Snoop, ook al valt het misschien mee, gedoe is nooit fijn. Ik hoop gewoon dat jullie alsnog eerder in jullie huis kunnen.
  maandag 14 januari 2008 @ 20:42:29 #237
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_56032667
Goede reis, Syrena! Ik ben erg benieuwd naar de verhalen waar je ongetwijfeld mee thuis gaat komen.

Snoopke, in de anti-kraak sector is misschien wel snel iets te krijgen, maar waar kom je dan in hemelsnaam terecht he... Ik hoop dat jullie een passende oplossing kunnen vinden, en ik zou niet schromen met veel hulp vragen in je kennissenkring, ook voor het regelen van praktische zaken!

ET en Belaan, ik kan me goed voorstellen dat het met kinderen vervelend is wanneer je die 2 helpende handen, en evt. sterke schouder, moet missen. Persoonlijk vind ik het heerlijk als Jeroen een paar dagen weggaat! Heerlijk, nergens rekening mee hoeven houden!

Ynske wat een mooie foto's! Ik heb niet echt verstand van fotografie, maar ik kan wel zien dat dit goede foto's zijn. En ja, diertjes zijn mooi, ze moesten alleen niet in een kooitje zitten. Wie weet kun je ooit nog eens een shoot maken van wilde dieren in hun eigen habitat!
... ♥ ik mis je ♥
pi_56032760
Ynske, prachtige foto's

Leuk al die vakantieplannen van iedereen
Wij hebben die van ons maar even in de ijskast gezet. Stel je voor dat de oplevering inene tijdens onze vakantie is ofzo. Eerst maar even een definitieve datum afwachten.
En dan te bedenken dat wel bijna hadden geboekt
pi_56033024
ZIt mijn vriendin nu even heel leuk te vertellen dat ze heel waarschijnlijk in juli naar Afghanistan moet. En als ze in juli niet gaat dan zowiezo in november. Voor 4,5 maand. Mijn vriendin, dat wil ik niet
Liefde
pi_56033089
Ik vond Denemarken ook echt leuk. Wij zijn ook nog 2 weken naar Noorwegen geweest. Vanaf Denemarken met de boot naar het zuiden van Noorwegen. Aan het einde van de vakantie vanaf Bergen weer naar het noorden van Denemarken gevaren. Echt 1 van de leukste vakanties tot nu toe.

En inderdaad prachtige foto's !
  maandag 14 januari 2008 @ 21:39:20 #241
24188 Belana
kloon van belana
pi_56034270
quote:
Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef phluphy het volgende:

ET en Belaan, ik kan me goed voorstellen dat het met kinderen vervelend is wanneer je die 2 helpende handen, en evt. sterke schouder, moet missen. Persoonlijk vind ik het heerlijk als Jeroen een paar dagen weggaat! Heerlijk, nergens rekening mee hoeven houden!
het is wat ET hier ergens boven zet, het eten en naar bed brengen. daar heb je samen zo je routines in en dat is dan ineens best veel werk. Maar ik moet ook gewoon werken en ze wegbrengen en weer ophalen enzo.
ik ben gewoon een verwend nest dus
stormy waters...
sailin'
  maandag 14 januari 2008 @ 22:03:08 #242
114177 Diaan73
pi_56034920
KP wat spannend... een bod uitbrengen. Waar hangt het vanaf of jullie het wel doen of niet?

We hebben nu een vakantiepark op het eiland Fano bedacht. Vakantiehuisje met uitzicht op zee... en aan het zwembad. Daar willen we 8 dagen blijven en dan naar Legoland en daar savonds blijven slapen in Legoland Village.

Op zich is het voor ons wel duidelijk, Peaceman wil nog wel even alles bekijken ik heb van alles uitgezocht, en dan is het een kwestie van boeken!!

De dierentuin in Emmen is erg mooi
Make love, not war ☮
  maandag 14 januari 2008 @ 22:20:55 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56035484
quote:
Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef miss_sly het volgende:
Syrena, wat ga je doen? heb ik gemist
In ieder geval lijkt veel plezier op zijn plaats, dus bij deze
Zal ik het dan maar verklappen?
Syrena is onderweg naar Cuba, waar haar vriend nu is.

En idd, ik ben benieuwd naar de verhalen!
  Moderator maandag 14 januari 2008 @ 22:29:37 #244
5428 crew  miss_sly
pi_56035794
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Thans BE
Ow, dat is leuk en heel spannend om daar helemaal alleen heen te reizen

De verhalen op z'n Syrena's worden vast geweldig
  maandag 14 januari 2008 @ 22:43:12 #245
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56036291
quote:
Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

He Bar, wij hebben de soundtrack van Sneeuwwitje. Als je wil kan ik je de cd toesturen en dan komt het wel een keer terug als je er klaar mee bent.
Ach lieve Luchtbel als je wilt zou ik daar heel blij mee zijn
Je hebt mijn adres toch nog wel
  dinsdag 15 januari 2008 @ 09:47:23 #246
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56042349
En, KP, hebben jullie geboden?
Ynske, wat een prachtige foto's! Nu begrijp ik wel waarom je zo blij was met je nwe lens! Vooral die ene dat de leeuwen zo dezelfde kant op kijken vind ik erg mooi. Echt zo'n national geographic foto zeg maar
Vakantieplannen! Daar hebben we gelukkig nog geen last van Al klnkt legoland wel erg leuk voor over een paar jaar.

PhysicsRules gaat donderdag weg voor 6 dagen... En dan gaat Eli voor het eerst uit logeren Ik heb namelijk werkgroep donderdag tot 22u, en de persoon die donderdagavond oppast, past ook vrijdadg op, dus het is rustiger voor eli om dan te blijven slapen. maar ik vind het wel eng.

Wat ik net op de snelweg zag... Bij eemnes is er altijd file en nu reed er een auto zo over het gras tussen de a28 en a1 en voegde zo in bij de a1. zeg maar zoals je ziet bij wegmisbruikers. zo sloeg hij toch echt weel 5 minuten file over! Ik heb met open mond gekeken. is toch belachelijk? ik heb zijn nummerbord onthouden. zal ik bellen naar 0900 8844 en zeggen wat ik gezien heb? Is op zich niet mijn verantwoordelijkheid, maar als die persoon er niet op aangesproken wordt, bliljft hij het doen...
pi_56042490
oh..ik zou me daar zó kwaad over maken!
wat een irritant gedrag zeg.
Ik zou ook bellen denk ik, en me dan nog kwader maken omdat ze er niets mee doen waarschijnlijk.
pi_56042598
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als verrassing voor haar vriend?
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 10:05:21 #249
5428 crew  miss_sly
pi_56042675
Wij hebben een tijdelijke woning

28 februari is de overdracht van ons huidige huis en ons nieuwe huis is ergens tussen april en augsutus ofzo klaar
Via mijn werk konden we vandaag bij een paar nieuw aangekochte otnwikkelingspandjes kijken. Een woning is gerenoveerd, ligt al tapijt in en hangt zelfs iets (lelijk, maar who cares) voor het raam. We hoeven dus alleen maar te poetsen en te verhuizen. Toch een zorg minder
pi_56042742
dat is fijn miss-sly
Een beetje in de buurt van waar je nu woont?
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 10:18:08 #251
5428 crew  miss_sly
pi_56042925
Nee, we verhuizen van Slotervaart naar Watergraafsmeer, maar deze tijdelijke woning is daar dus ook. We kunnen dus onze nieuwe wijk al gaan verkennen

Ik ben helemaal blij
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:30:41 #252
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_56044468
quote:
Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ach lieve Luchtbel als je wilt zou ik daar heel blij mee zijn
Je hebt mijn adres toch nog wel
Ja. Ik zal het morgen naar je opsturen. Ik wil het wel een keer terug want Jolie vindt het wel een leuke cd. Maard at heeft verder geen haast want ze luistert nu steeds naar iets anders.

Fijn Miss_sly

Na het lezen van dit bankje gister zit ik steeds na te denken over een vakantie.... Aangezien er een paar vakanties niet doorgegaan zijn en ik daar wel voor gespaard had, kunnen we dit jaar best een keer lekker weg. Vind ik zelf. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat voor soort vakantie bij ons past
  dinsdag 15 januari 2008 @ 11:52:08 #253
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_56044878
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 11:30 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ja. Ik zal het morgen naar je opsturen. Ik wil het wel een keer terug want Jolie vindt het wel een leuke cd. Maard at heeft verder geen haast want ze luistert nu steeds naar iets anders.

Na het lezen van dit bankje gister zit ik steeds na te denken over een vakantie.... Aangezien er een paar vakanties niet doorgegaan zijn en ik daar wel voor gespaard had, kunnen we dit jaar best een keer lekker weg. Vind ik zelf. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat voor soort vakantie bij ons past
Je krijgt hem gelijk terug zodra carnaval afgelopen is nogmaals bedankt alvast
jaaa ik wil ook op vakantie maar ook hier komt het er steeds niet van, en denk dat het er eventjes ook nog niet in zit...
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:32:04 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56047111
Wat fijn miss_sly!

Leonieke, het is geen verrassing hoor, Syrena's vriend weet ervan.

Vraagje, we hebben nog geen mobile boven de box hier. Nu gaat het wrsch die van Tiny Love met klassieke muziek worden, maar stinkie en ik vroegen ons af of er niet inmiddels al een mobile is waar je dmv een usb stick of aansluiting je eigen muziekje op zou kunnen zetten.
Leek ons een gat in de markt. Iemand enig idee of zoiets bestaat?
pi_56047352
BE: ik ken deze maar dat is geen mobiel maar een mp3 speler voor babies:
http://www.hasbro.com/default.cfm?page=browse&product_id=20211
Verder heb ik iig. nooit gehoord van een mobiel/mp3 speler combinatie ofzoiets...zou idd. wel goed zijn aangezien de muziekjes in de gewone mobiels af en toe zwaar irritant zijn.
It's all up to you
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:45:57 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56047441
Bedankt voor het linkje! Beetje duur, maar dat is idd al wel een begin.
Hoewel ik dan denk 'ik brand wel een cd'tje' oid.
pi_56047469
Oh fijn die huizenperikelen Snoop
Ik heb zojuist te horen gekregen dat de vergunning voor onze keet woning dit jaar afloopt. Wij zullen dus ook (tijdelijk) ergens anders heen moeten. Zat ik net op te wachten
Saartje
pi_56047506
ohnee maneki, dat komt inderdaad erg beroerd uit. pfoeh. ik had geen idee dat die vergunning tijdelijk was. jij zelf wel? en behoort terugkeer wel tot de mogelijkheden?
pi_56047579
Ik wist het wel maar had het blijkbaar verdrongen
Tis nu ff kijken wat het budget is, of er een nieuw huis gebouwd gaat worden waar de buren (baas) dan ingaan, en wij in het huis van de buren, of dat er tijdelijk particulier een huis gehuurd moet worden.
Ik hoop maar dat het iig eind van het jaar gaat worden, dan heb ik nog ff om te herstellen.
Het leuke er aan is dat ik dan wel weer opnieuw allemaal kamers in kan gaan richten
Saartje
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:51:55 #260
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56047582
Jeetje. Snoop, ik hoop datdat ze dat gedoetje aan de buitenkant van het huis idd ook gewoon kunnen doen als jullie er in zitten.
En Maneki, dat zijn idd dingen waar je niet op zit te wachten..

BE Slim idee! Gat in de markt!
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:53:26 #261
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56047621
Zie ik het goed, de billen zijn weg?
Ja he? Ja he?
Maxi, Midi & Mini
  dinsdag 15 januari 2008 @ 13:56:44 #262
3011 E.T.
pi_56047697
BE, dat TinyLove ding is bij Prenatal in de aanbieding (alleen hier is ie tijdelijk op )
Met MP3 heb ik ook nog niet gezien

Maneki, jullie hadden dit toch gekocht een paar jaar geleden? Tijdelijke vergunning suckt wel
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:01:57 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56047819
Mij viel het ook al op Snoop, alleen ik dacht dat ik heeeel erg achter liep!

Dat van die aanbieding had ik gezien E.T. en ik wilde dus net vanmiddag even naar Capelle rijden want hier in Gouda zit de P op een rotpunt. Eind lopen vanaf parkeerplaatsen en het is zulk rotweer.
Hmmm...
Nou ja, scheelt me dus een ritje voor niets.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:03:05 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56047850
Wat balen Maneki!
Ik vind het zo'n leuk huis!
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:10:51 #265
3011 E.T.
pi_56048007
Ik was hier vanmorgen nog bij prenatal en echt op. Geen idee of en zo ja wanneer die nog binnenkomt voordat de aanbieding voorbij is. Af en toe even bellen, kreeg ik als advies

Mocht je 'm in Gouda tegenkomen.. neem er dan twee mee?

Prenatal hier gaat trouwens deze zomer verhuizen naar het Alexandrium hoorde ik vandaag
pi_56048065
We hebben dit niet gekocht maar huren het van de baas van mijn wederhelft. Gelukkig hebben we ons eigen koophuis nog wel achter de hand voor als het echt fout gaat, maar daar wonen ook gewoon mensen in dus die jagen we er ook niet ff voor een jaartje uit
Saartje
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:19:46 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56048174
Heel mss dat ik zo nog even naar Utrecht rij E.T. daar zit ook zo'n warenhuis.
Alleen lijkt Sasha op dit moment te denken dat het nacht is en die is aan zijn lange slaap bezig dus ik 'durf' even niet weg voor het geval hij ineens wel honger krijgt.
Als ik hem ergens tegenkom zal ik aan je denken!

Aha, ik dacht eig. ook dat jullie dit gekocht hadden Maneki.
Maar hoe zit het nou, kan er op die grond wel iets gebouwd worden dan? En is dat dan voor je baas? Of voor jullie?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:31:48 #268
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_56048418
Maneki, ik begrijp het helemaal niet, maar tijdelijke vergunningen die aflopen klinkt niet goed. Komt lekker uit zo, met je zwangerschap... Succes ermee!

Miss Sly, wat fijn dat jullie iets gevonden hebben!

BE, wordt Sasha wakker als je hem beweegt/verplaatst? Anders is voeding max een uur houdbaar... Of je kan een flesje met water en een flesje met poeder meenemen, heb je ook eea bij de hand
pi_56048467
Goed idee, BE! Al kan je dan ook natuurlijk een leuk mobiel kopen, al dan niet dingetje naar keuze aan er aan hangen, het muziekje zacht zetten en een leuke cd op zetten.

We gaan donderdag naar zo'n leuk huisje kijken Ik durf nog geen foto's te posten uit angst het te jinxen maar het is zo leuk en oud en schattig. Met stokrozen tegen de gevel, een geschuurde houten vloer en een zo goed als autoloos klein straatje.
Zoveel beter dan de betonnen '70 appartementen waar we steeds op uit komen.
En voor het eerst in onze huizentoch ben ik zenuwachtig dat het ineens niets blijkt te zijn. Of dat we de hypotheek niet rond krijgen of... of....
  dinsdag 15 januari 2008 @ 14:35:05 #270
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_56048502
SPUUG! Waar ben je?
Hoe gaat het nu met je knie?
Maxi, Midi & Mini
pi_56048542
ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. spuugje, ça va?

owlet dat klinkt fantastisch, succes!
pi_56048785
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef owlet het volgende:

We gaan donderdag naar zo'n leuk huisje kijken Ik durf nog geen foto's te posten uit angst het te jinxen maar het is zo leuk en oud en schattig. Met stokrozen tegen de gevel, een geschuurde houten vloer en een zo goed als autoloos klein straatje.
En voor het eerst in onze huizentoch ben ik zenuwachtig dat het ineens niets blijkt te zijn. Of dat we de hypotheek niet rond krijgen of... of....
Nu ben ik benieuwd.
Ik kijk graag naar huizen, en zeker naar zulke...
  Moderator dinsdag 15 januari 2008 @ 14:51:05 #273
5428 crew  miss_sly
pi_56048863
owlet, dat klinkt echt heel mooi en schattig! Ben nu ook wel nieuwsgierig, maar het gaat gewoon goedkomen en dan kun je snel de mooie foto's vna jullie nieuwe huisje spammen
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:04:53 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56049154
Davinia, hij werd wakker toen ik het zo ongeveer typte.
Maar anders had ik wel water mee kunnen nemen ed. alleen lijkt me dat weer zo onhandig nu nog even. En zeker nu met dat rare drinken doe ik het liever gewoon rustig thuis.
En al helemaal als het gaat omdat mama wil shoppen. Als het nou echt iets was wat moest is het weer wat anders.
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef owlet het volgende:
Goed idee, BE! Al kan je dan ook natuurlijk een leuk mobiel kopen, al dan niet dingetje naar keuze aan er aan hangen, het muziekje zacht zetten en een leuke cd op zetten.
Dat is idd ook waar!
Ik zat me trouwens wel af te vragen. Zowel Oei ik groei (dacht ik) als de wijkverpleegkundige zeggen dat babies last kunnen hebben van een radio die aan staat, dan is er te veel geluid oid.
Maar is dat met een mobile dan anders?
quote:
Spannend!
In Gouda? Of in Z'meer? (Daar wilden jullie toch heen?
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:10:15 #275
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56049259
Die radio staat steeds aan en een mobile loopt af, da's na een paar minuten bekeken, daar zit het verschil volgens mij BE.

Maneki wat een toestand zeg
Owlet, ik ga duimen!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_56049311
Ik heb nooit een mobile met muziek boven mijn kinderen gehangen. Dat leek me zo zielig
Net als al die toeters en bellen die je wel eens aan kinderwagens en maxi-cosi's ziet hangen. Ik zou er zelf denk ik tureluurs van worden
pi_56049349
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:

Dat is idd ook waar!
Ik zat me trouwens wel af te vragen. Zowel Oei ik groei (dacht ik) als de wijkverpleegkundige zeggen dat babies last kunnen hebben van een radio die aan staat, dan is er te veel geluid oid.
Maar is dat met een mobile dan anders?
Niet echt. Het zijn allemaal prikkels waar je je kindje aan blootstelt. Ik zou dus zelf ook niet snel een mobile boven de box van een pasgeboren kindje hangen (maar dat is voor iedereen weer anders). Met Tomas hebben we het in de eerste periode idd. zo gedaan dat de radio of tv uit ging als ik met hem beneden was. Eigenlijk vooral om ervoor te zorgen dat hij niet te veel prikkels kreeg. Misschien dat je hier ook wat aan hebt als je er meer over wilt lezen:
http://www.inbakeren.nl/onrustpreventie.htm
It's all up to you
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 15:16:39 #278
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56049420
Wie heeft dat kolere weer besteld
ik word er mismoedig van..
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:32:18 #279
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56049772
Bij Tobias heb ik de mobile ook pas gebruikt toen hij ouder dan 4 maanden was bedenk ik me nu, vond het zelf veel te veel herrie geven zo dicht op zo'n klein kindje.
Ylana
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:33:42 #280
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56049794
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
Wie heeft dat kolere weer besteld
ik word er mismoedig van..
En je krijgt er behoorlijk brakke foto's van
Ik ben ook wel toe aan een frisse neus eigenlijk, maar hier ga ik niet voor de lol doorheen hoor.
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 15:35:59 #281
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56049846
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 15:33 schreef Saffier het volgende:

[..]

En je krijgt er behoorlijk brakke foto's van
Ik ben ook wel toe aan een frisse neus eigenlijk, maar hier ga ik niet voor de lol doorheen hoor.
had idd vanmiddag weer op pad willen gaan
heb me nu maar op bed met een pot thee en laptop gesetteld
je moet toch wat he
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 15:39:15 #282
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_56049930
Ik heb nog fruit nodig, maar dat ga ik vanavond wel halen als manlief thuis is. Ik heb hier een ziek dropje zitten met wie ik echt niet naar buiten ga.
Als troost neem ik maar wat chippies denk ik
Ylana
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:26:45 #283
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_56051000
Miss Sly wat ontzettend lekker dat jullie een tijdelijk onderkomen gevonden hebben!
Wat een rust zal dat weer geven!
quote:
Weet niet meer wie dit typte:
Snoopke, in de anti-kraak sector is misschien wel snel iets te krijgen, maar waar kom je dan in hemelsnaam terecht he... Ik hoop dat jullie een passende oplossing kunnen vinden, en ik zou niet schromen met veel hulp vragen in je kennissenkring, ook voor het regelen van praktische zaken!
Maaaar, Antikraak wonen mag je niet met kinderen dus dat schiet niet heel erg veel op ben ik bang!
Zoeken jullie iets voor een lange periode (sorry heb dat stukkie even gemist!)
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:42:54 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56051393
Noli en Bix ik zit even zielig te zijn. Ben het even zat allemaal. Die k*tknie ook. Vanmiddag weer fysio gehad, en dat voelt zo fijn. Not. Ik probeer wel mee te lezen, maar ik heb weer een hobby opgepakt: haken. En dan vierkante lapjes, want ik heb een heel leuk boek gekocht met wel 200 patronen van lapjes van 15 x 15 cm. Dus ik was aan het uitproberen wat leuk was en lekker haakte, en nu heb ik net een patroon gemaakt van 3 soorten, en in totaal 63 van die lapjes, dus dat is nog te overzien. Morgen ga ik mooie bolletjes wol of wol/acryl kopen (normaal haak ik met katoen, maar ik wil nu eens wat anders, het moet een lekker zacht babydekentje worden) en dan lekker aan de slag voor het echte werk.
Noli, wat lief dat juist jij naar me vroeg, ik dacht dat je niks meer van me zou willen weten omdat ik best wel fel was in een bepaald topic. Maar dat was niet persoonlijk bedoeld.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 16:49:58 #285
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56051573
Oeh Spuug, sterkte, hoop voor je da tje snel vooruitgang boekt

Noem me stom, maar waarom is t gewoon niet mogelijk voor sommige mensen om me met rust te laten en niet steeds in de topics waar ik kom op te duiken.
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:50:54 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56051599
Nou maak je me nieuwsgierig Ynske, vertel eens. Of moet ik zelf even op onderzoek uit?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 16:52:43 #287
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56051642
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou maak je me nieuwsgierig Ynske, vertel eens. Of moet ik zelf even op onderzoek uit?
iets met vriendin van ex die eens in de zoveel tijd opduikt in topics waar ik kom
en dan quasi doen alsof t niet met opzet is dat ze daar ineens komt
laat me gewoon lekker met rust, de manier waarop alles gegaan is, is al moeilijk genoeg. al is t alweer een half jaar geleden
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:57:19 #288
92409 Twinky
Little star.
pi_56051760
Oh, wat is dit een gezellige SC! Mag je hier ook rondhangen als je geen ouder ben? Ik kan trouwens wel af en toe leuke bevindingen die ik in mijn studie Pedagogiek leer posten, kunnen jullie het uitproberen op de kids
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:57:39 #289
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56051770
Nou dat kan ik me voorstellen Ynske, laat ze je toch met rust laten.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:10 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56051786
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef Twinky het volgende:
Oh, wat is dit een gezellige SC! Mag je hier ook rondhangen als je geen ouder ben? Ik kan trouwens wel af en toe leuke bevindingen die ik in mijn studie Pedagogiek leer posten, kunnen jullie het uitproberen op de kids
tuurlijk wel
heb ook geen kids, gelukkig niet, zou niet weten waar ze kwijt te moeten
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:58:31 #291
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_56051797
Hoi Twinky, tuurlijk mag dat, tenzij je die ene bent waar Ynske op doelt.
  dinsdag 15 januari 2008 @ 16:59:04 #292
92409 Twinky
Little star.
pi_56051810
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

tuurlijk wel
heb ook geen kids, gelukkig niet, zou niet weten waar ze kwijt te moeten
leuk

BE, hoe gaat het ermee?
pi_56051833
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Ynske het volgende:
Oeh Spuug, sterkte, hoop voor je da tje snel vooruitgang boekt

Noem me stom, maar waarom is t gewoon niet mogelijk voor sommige mensen om me met rust te laten en niet steeds in de topics waar ik kom op te duiken.
Ik weet precies wat je bedoeld Smiley met middelvinger neerpleurt
Liefde
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:20 #294
92409 Twinky
Little star.
pi_56051836
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Spuuglokje het volgende:
nee joh ik ben lief!
en ik woon antikraak

Ik heb trouwens wel een kat, dat is mijn baby
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 17:00:37 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56051844
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Spuuglokje het volgende:
hahaha nee, of ze zou een kloon moeten zijn maar dat geloof ik niet
Today is life -

Dale Carnegie
pi_56051876
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Wie is het.... Kunnen we der plagen
Liefde
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 15 januari 2008 @ 17:02:57 #297
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_56051903
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:02 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wie is het.... Kunnen we der plagen
doe ff normaal
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:03:31 #298
92409 Twinky
Little star.
pi_56051918
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:00 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ik ben geen kloon hoor heb dit account al erg lang
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:03:54 #299
92409 Twinky
Little star.
pi_56051927
maar als je gestalkt wil worden doe ik dat graag
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:04:12 #300
92409 Twinky
Little star.
pi_56051934
pi_56051946
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 17:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

doe ff normaal
He was maar grapje hoor
Liefde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')