Daarom doe ik er altijd anijsblokjes inquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Ja dat had ik ook nog wel gehad. Maar had ineens zin in warme melk. Totdat het warm was en ik er van over mijn nek gingquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Daarom doe ik er altijd anijsblokjes inOf honing. Of Nesquick.
Gaat wel weer, ben wel moe doordat ik 2 x slecht geslapen heb, en vandaag weer gespannen om iets anders (zie Engeltjestopic). Dus ga ik me dalijk maar eens storten op wat dingen die te maken hebben met de verhuizing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
Neem je niet teveel hooi op je vork?quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishoudenkamerhouden
maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.
Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
De pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neem je niet teveel hooi op je vork?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Neem je niet teveel hooi op je vork?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel.![]()
Edit: en Ynske succes natuurlijk.
Oh, werkelijk geen seconde bij stil gestaan! Nee, helemaal niet. Wat grappig dat je die associatie maakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef phluphy het volgende:
[..]
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?
Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschrevenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Sugar het volgende:
Lois, sterkte! Ook voor je dochter, bah, naar zoiets.![]()
Over mijn nichtje: ze had een 'wet lung', daardoor ademde ze moeizamer. Gisteren zijn ze naar huis gegaan, ze maken het allebei gewoon goed en dat was gisteravond even heel erg fijn om te zien.
Stoort die advertentie van de dames met 'happy newyear' op hun bipsjes jullie ook zo? Ik vind het, zeker deze dagen, echt zo ontzettend misplaatst en lelijk. Bah echt.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschreven.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef livelink het volgende:
Lois, heel veel succes morgen voor jou en natuurlijk ook voor Eva. Ik hoop dat het mee zal vallen.
Vamperotica, gewoon omdat ik merk dat je het erg zwaar hebt. Sterkte!
hier nog zoeentjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:
Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
Lasagna maken met ipv lasagna vellen aubergine en courgette plakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:01 schreef m@x het volgende:
Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Wat rot nou voor jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
I
M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
zekers, morgen lekker naar de dierentuinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?
Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
dan kun je toch de textonly gebruiken?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags![]()
Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat rot nou voor je![]()
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
Ik vond het ook erg heftig om te lezen. Pffff. Onvoorstelbaar echt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:12 schreef nebelung het volgende:
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.
Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Ik laat ze je wel een keer via MSN zien... ik weet niet of zij dat goed vinden als ik ze hier openbaar toon.....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef RockabeIIa het volgende:
spammen!
Ik had je net gepm-ed met dezelfde gedachten. Die kamer, het brengt zoveel terug. En hoeveel geluk we wel niet hebben gehad. Ben er ook echt even goed kapot van.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
Pffff, zó aangrijpend....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Och hemel...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig!"Grote genade" is
Ja dat weet ik nog wel, maar ik had niet beseft dat dat in Zwolle was... Pfffquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef dutchie het volgende:
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
Dat hoeft toch niet. Bij de een zitten de tranen nou eenmaal 'losser' dan bij de ander.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Dat had ik de afgelopen dagen ook MeNicole. Natuurlijk vond ik het ook vreselijk en leefde erg mee, de hele zwangerschap al. Maar voor mijn gevoel ook niet zoals ik dat bij de meesten hier zag. Hoefde ook niet te huilen, hoe erg ik het ook vond. Te ver van mijn bed denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Nou, wel goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, hoe gaat het met werken eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanavond een kleine overwinning op mezelf behaald. Voor het eerst zijn we samen uit eten gegaan en hebben we een buurmeisje van 16 als oppas gevraagd. Daarvoor durfde ik de kinderen alleen maar uit te besteden aan mijn ouders of aan de buurvrouw. Het is goed gegaan en het samen even weg zijn was ook zeker voor herhaling vatbaar. Dus die stap heb ik dan nu na 6 jaar eindelijk gezet.
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:44 schreef Sugar het volgende:
Snoop, heb je weer zo'n last van je rug? Is het erin geschoten? Sterkte.
Sommige mensen zullen altijd domme onozele uitspraken uitslaan helaas....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit ook al de hele dag met mijn gedachten bij tan en familie.
we hadden een oudere man op bezoek en op de een of andere manier raken we over de gebeurtenissen de laatste dagen aan de praat.
zegt die man doodleuk: het is maar goed dat het net geboren was toen het gebeurde, want nu kennen ze het kind in elk geval nog niet.
ik was verbijsterd en ben tot op heden helemaal naar van die opmerking. (volgens mij in volkomen onnozelheid gemaakt, want hoe moet je zoiets anders verklaren? )
mag ik voor tan wensen dat ze in vredesnaam verschoond blijft van dit soort idiote uitspraken?
Weet niet van wat voor films je houdtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, neeHeb je een aanrader voor me?
Beter kan bijna nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, tis weer zo verStomme rug. Ik hoop dat je gauw weer de oude bent en nog beter dan dat!
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, maar heb ik nog niet gezien. Maar wel een aanrader dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Beter kan bijna nietMaar dankjewel en de anderen ook
![]()
P_iglet, van harte! En die lekkere taart sla ik even over.
Rocka, Atonement vond ik een hele mooie film
En heb je binnenkort ook eens vakantie of zo, om eens extra bij te tanken/op te laden? Want nu is het elke keer net genoeg om het de "volgende ronde" vol te houden, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Mja energie is iets wat ik momenteel beetje aan moet wakkeren, komt wel weer goed, beetje kort maar heel goed geslapen
Vandaag een dag in het teken van borrels de hele middag en begin van de avond en dan nog de nodige eters...
Hopelijk nu iets minder laat klaar, zodat ik vannacht iets meer uurtjes slaap kan pakken, zodat ik zondag nog redelijk fit ben
En dan weekend en kan ik maandag bijslapen
Goed hoor! Nog maar 3 weekjes en we zijn druk bezig met plannen maken en voorpret hebben.quote:Hoe is het met jullie en de verhuis/klus perikelen?
bij ons heette dat vroeger blikketrapquote:Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
Volgens mij bedoel jij nu 'busjetrap' of 'busjekruit'. Ik bedoel dat spel dat je 'stand in de mand en de bal is voor....' roept. Je naamt de noem, je rent met de andere kinderen hard weg en als het kind de bal heeft roep hij/zij 'stop!'. De kinderen staan dan stil met de benen wijd en het kind moet drie stappen doen en de bal erdoorheen rollen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons heette dat vroeger blikketrap
Geen ideequote:Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
Een miskraam is al niet niks en als er dan ook nog andere zaken spelen, kan ik me voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt (gehad). Goed op jezelf passen en voor jezelf zorgen, hoe moeilijk ook somsquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.
Dank jequote:Ik las dat je zelf ook niet zo lekker in je vel zit door die stomme hormonen. Balen hoor! En ik weet zeker dat het door die hormonen komt want ik heb je op het forum leren kennen als een sterke, positieve, optimistische en rationele vrouw. Ik hoop dat de medicijnen snel het gewenste resultaat geven. Dan hoef je ze niet meer te gebruiken.
Ja, het racet ook allemaal door mijn hoofdquote:Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinky, leuk dat je verhuisd bent! Wellicht is het sowieso handig om evenkennis te maken, dan kan je polsen wat voor mensen het zijn. Heb je het idee dat ze er iets aan gaan doen als je iets zegt dat hun kind zo huilt, of juist niet? Het zijn toch je buren...
En ik zou het eerlijk gezegd even aanzien. Mss had het kindje last dat het in een nieuwe ruimte slaapt. Verhuizen is ook een grote stap voor een baby. Opeens allemaal nieuwe indrukken en zo. Voor hetzelfde geld is het verder een heel lief kind dat even moet wennen.
Verder geen ervaring hiermee, maar dit is mijn eerste gedachte. Heb je hier iets aan?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.
geniet ervan meisquote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef _Bar_ het volgende:
WEEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DInsdag mijn lenzen halen
2 dagen uitslapen
2 dagen niets doen (ahum een huishouden dan wel)
1 avondje relaxen door te gaan bouwen voor de carnaval
Ja, ik denk dat ik ga zo van 'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef bixister het volgende:
bar, geniet ervan!
luchtbel, verstandig besluit!
twinky, wat naar joh. het huilen zelf, maar vooral ook dat er tegen zo'n klein babietje al geschreeuwd wordt.ik zou denk ik wel even gaan kennismaken. of je meteen moet aanbieden om op te passen ligt er een beetje aan. zou je dat echt willen? dan lijkt 't me een heel positieve insteek. maar als je dat eigenlijk niet ziet zitten moet je 't ook niet aanbieden lijkt me. dan kun je natuurlijk wel gewoon belangstelling & medeleven tonen. zeggen dat je hoort dat de baby zo veel moet huilen en of 't wel goed gaat met hem/haar. en dat dat voor hen als ouders ook vast erg zwaar moet zijn. enz. succes ermee!
dat laatste vind ik niet zo gepast voor een eerste kennismakingsgesprek eerlijk gezegd. ik zou 't opener houden. hoe gaat 't met 'm? of iets in die trant.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'
Je maakt het me wel heel moeilijk om geen 'lollige' opmerking te makenquote:
Ja die maar nu wil ik dus dat hele lied hebben in het nederlands.... we hebben hem nodig voor het carnavalquote:Op maandag 14 januari 2008 14:49 schreef Noli. het volgende:
Bar, deze?
YouTube-filmpje en de NL tekst.
Yepzquote:
ik ken zelf alleen het stuk vanaf Kopenhagen en naar boven en dan voornamelijk het stuk aan de kust tussen Gilleleje en Helsingor, dat vond ik echt geweldig. er zijn daar veel huisjes te huur.quote:Op maandag 14 januari 2008 17:12 schreef livelink het volgende:
Diaan, waar ga je precies naartoe in Denemarken? Wij zijn ook nog aan het zoeken namelijk.
Dat is ook wel zo en het zal ook allemaal wel goed komen maar we hadden er gewoon rekening mee gehouden dat het niet nodig was. Voor de kinderen ook wennen om 2x te verkassen.quote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Snoop, op zich kan het het toch allemaal wel meevallen? Je slaat gewoon de boel op in containers en wat je tijdelijk mee wil nemen, dat verhuis je.
quote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
*KP en Manny gaan misschien morgen een bod doen op een huis*
He Bar, wij hebben de soundtrack van Sneeuwwitje. Als je wil kan ik je de cd toesturen en dan komt het wel een keer terug als je er klaar mee bent.quote:Op maandag 14 januari 2008 14:44 schreef _Bar_ het volgende:
iemand enig idee waar ik het nederlandse lied kan vinden uit de de disney film sneeuwitje, waarin de kabouters
Hey ho Hey ho zingen?
Ik zoek het voor de carnaval
Aha, dat is de truk, je bij anderen uitnodigen!quote:Op maandag 14 januari 2008 20:16 schreef E.T. het volgende:
Spannend KP!
Cattie, ik heb tijdens de kerstborrel nog tegen Jeroen z'n baas gezegd dat ik 2 a 3x per jaar ook echt het maximum vind voor zulke reizen. Vaker mag gewoon niet van mij.![]()
Tijdens het eten en naar bed brengen mis ik idd wel even een paar handen hoor, maar verder ligt de lat gewoon een heel stuk lager deze week.. en veel dingen inplannen en jezelf met kinderen bij anderen uitnodigen
Emmen ben ik nog nooit geweest, zo ook voor dierenrijk europa of zoietsquote:Op maandag 14 januari 2008 20:29 schreef cattie het volgende:
[..]
Aha, dat is de truk, je bij anderen uitnodigen!![]()
KP, klinkt goed!
Ynske, mooie foto's! Wij zijn gisteren met mijn ouders en zusje naar Noorderdierenpark Emmen geweest. Was vooral erg gezellig. Mijn ouders vinden alles geweldig als Ive er maar bij is.De dierentuin zelf vind ik niet super, Blijdorp en Burgers Zoo vind ik leuker.
het is wat ET hier ergens boven zet, het eten en naar bed brengen. daar heb je samen zo je routines in en dat is dan ineens best veel werk. Maar ik moet ook gewoon werken en ze wegbrengen en weer ophalen enzo.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:42 schreef phluphy het volgende:
ET en Belaan, ik kan me goed voorstellen dat het met kinderen vervelend is wanneer je die 2 helpende handen, en evt. sterke schouder, moet missen. Persoonlijk vind ik het heerlijk als Jeroen een paar dagen weggaat! Heerlijk, nergens rekening mee hoeven houden!![]()
Zal ik het dan maar verklappen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:41 schreef miss_sly het volgende:
Syrena, wat ga je doen? heb ik gemist
In ieder geval lijkt veel plezier op zijn plaats, dus bij deze
Thans BEquote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar verklappen?
Syrena is onderweg naar Cuba, waar haar vriend nu is.
En idd, ik ben benieuwd naar de verhalen!
Ach lieve Luchtbel als je wilt zou ik daar heel blij mee zijnquote:Op maandag 14 januari 2008 19:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
He Bar, wij hebben de soundtrack van Sneeuwwitje. Als je wil kan ik je de cd toesturen en dan komt het wel een keer terug als je er klaar mee bent.
Als verrassing voor haar vriend?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar verklappen?
Syrena is onderweg naar Cuba, waar haar vriend nu is.
En idd, ik ben benieuwd naar de verhalen!
Ja. Ik zal het morgen naar je opsturen. Ik wil het wel een keer terug want Jolie vindt het wel een leuke cd. Maard at heeft verder geen haast want ze luistert nu steeds naar iets anders.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:43 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ach lieve Luchtbel als je wilt zou ik daar heel blij mee zijn
Je hebt mijn adres toch nog wel
Je krijgt hem gelijk terug zodra carnaval afgelopen isquote:Op dinsdag 15 januari 2008 11:30 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja. Ik zal het morgen naar je opsturen. Ik wil het wel een keer terug want Jolie vindt het wel een leuke cd. Maard at heeft verder geen haast want ze luistert nu steeds naar iets anders.
Na het lezen van dit bankje gister zit ik steeds na te denken over een vakantie....Aangezien er een paar vakanties niet doorgegaan zijn en ik daar wel voor gespaard had, kunnen we dit jaar best een keer lekker weg. Vind ik zelf. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat voor soort vakantie bij ons past
Nu ben ik benieuwd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef owlet het volgende:
We gaan donderdag naar zo'n leuk huisje kijkenIk durf nog geen foto's te posten uit angst het te jinxen
maar het is zo leuk en oud en schattig. Met stokrozen tegen de gevel, een geschuurde houten vloer en een zo goed als autoloos klein straatje.
Zoveel beter dan de betonnen '70 appartementen waar we steeds op uit komen.
En voor het eerst in onze huizentoch ben ik zenuwachtig dat het ineens niets blijkt te zijn. Of dat we de hypotheek niet rond krijgen of... of....
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 14:33 schreef owlet het volgende:
Goed idee, BE! Al kan je dan ook natuurlijk een leuk mobiel kopen, al dan niet dingetje naar keuze aan er aan hangen, het muziekje zacht zetten en een leuke cd op zetten.![]()
Spannend!quote:We gaan donderdag naar zo'n leuk huisje kijkenIk durf nog geen foto's te posten uit angst het te jinxen
maar het is zo leuk en oud en schattig. Met stokrozen tegen de gevel, een geschuurde houten vloer en een zo goed als autoloos klein straatje.
Zoveel beter dan de betonnen '70 appartementen waar we steeds op uit komen.
En voor het eerst in onze huizentoch ben ik zenuwachtig dat het ineens niets blijkt te zijn. Of dat we de hypotheek niet rond krijgen of... of....
Niet echt. Het zijn allemaal prikkels waar je je kindje aan blootstelt. Ik zou dus zelf ook niet snel een mobile boven de box van een pasgeboren kindje hangen (maar dat is voor iedereen weer anders). Met Tomas hebben we het in de eerste periode idd. zo gedaan dat de radio of tv uit ging als ik met hem beneden was. Eigenlijk vooral om ervoor te zorgen dat hij niet te veel prikkels kreeg. Misschien dat je hier ook wat aan hebt als je er meer over wilt lezen:quote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:04 schreef Brighteyes het volgende:Dat is idd ook waar!
Ik zat me trouwens wel af te vragen. Zowel Oei ik groei (dacht ik) als de wijkverpleegkundige zeggen dat babies last kunnen hebben van een radio die aan staat, dan is er te veel geluid oid.
Maar is dat met een mobile dan anders?![]()
En je krijgt er behoorlijk brakke foto's vanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
Wie heeft dat kolere weer besteld
ik word er mismoedig van..
had idd vanmiddag weer op pad willen gaanquote:Op dinsdag 15 januari 2008 15:33 schreef Saffier het volgende:
[..]
En je krijgt er behoorlijk brakke foto's van![]()
Ik ben ook wel toe aan een frisse neus eigenlijk, maar hier ga ik niet voor de lol doorheen hoor.
Maaaar, Antikraak wonen mag je niet met kinderen dus dat schiet niet heel erg veel op ben ik bang!quote:Weet niet meer wie dit typte:
Snoopke, in de anti-kraak sector is misschien wel snel iets te krijgen, maar waar kom je dan in hemelsnaam terecht he... Ik hoop dat jullie een passende oplossing kunnen vinden, en ik zou niet schromen met veel hulp vragen in je kennissenkring, ook voor het regelen van praktische zaken!
iets met vriendin van ex die eens in de zoveel tijd opduikt in topics waar ik komquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:50 schreef Spuuglokje het volgende:
Nou maak je me nieuwsgierig Ynske, vertel eens. Of moet ik zelf even op onderzoek uit?
tuurlijk welquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:57 schreef Twinky het volgende:
Oh, wat is dit een gezellige SC! Mag je hier ook rondhangen als je geen ouder ben? Ik kan trouwens wel af en toe leuke bevindingen die ik in mijn studie Pedagogiek leer posten, kunnen jullie het uitproberen op de kids
leukquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
tuurlijk wel
heb ook geen kids, gelukkig niet, zou niet weten waar ze kwijt te moeten
Ik weet precies wat je bedoeld Smiley met middelvinger neerpleurtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef Ynske het volgende:
Oeh Spuug, sterkte, hoop voor je da tje snel vooruitgang boekt
Noem me stom, maar waarom is t gewoon niet mogelijk voor sommige mensen om me met rust te laten en niet steeds in de topics waar ik kom op te duiken.
nee johquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoi Twinky, tuurlijk mag dat, tenzij je die ene bent waar Ynske op doelt.
hahaha nee, of ze zou een kloon moeten zijnquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Hoi Twinky, tuurlijk mag dat, tenzij je die ene bent waar Ynske op doelt.
Wie is het.... Kunnen we der plagenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha nee, of ze zou een kloon moeten zijnmaar dat geloof ik niet
doe ff normaalquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:02 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wie is het.... Kunnen we der plagen
Ik ben geen kloon hoorquote:Op dinsdag 15 januari 2008 17:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
hahaha nee, of ze zou een kloon moeten zijnmaar dat geloof ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |