bij ons heette dat vroeger blikketrapquote:Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
Volgens mij bedoel jij nu 'busjetrap' of 'busjekruit'. Ik bedoel dat spel dat je 'stand in de mand en de bal is voor....' roept. Je naamt de noem, je rent met de andere kinderen hard weg en als het kind de bal heeft roep hij/zij 'stop!'. De kinderen staan dan stil met de benen wijd en het kind moet drie stappen doen en de bal erdoorheen rollen.quote:Op zondag 13 januari 2008 16:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons heette dat vroeger blikketrap
Geen ideequote:Op zondag 13 januari 2008 16:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Luchtbel
Ik heb ff een vraagje tussendoor. Ik wil op mijn stage het spel 'Stand in de mand' doen. Maar ik wil ook uitleggen waarom het zo heet. Weet iemand dit? Hahaha!
Een miskraam is al niet niks en als er dan ook nog andere zaken spelen, kan ik me voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt (gehad). Goed op jezelf passen en voor jezelf zorgen, hoe moeilijk ook somsquote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.
Dank jequote:Ik las dat je zelf ook niet zo lekker in je vel zit door die stomme hormonen. Balen hoor! En ik weet zeker dat het door die hormonen komt want ik heb je op het forum leren kennen als een sterke, positieve, optimistische en rationele vrouw. Ik hoop dat de medicijnen snel het gewenste resultaat geven. Dan hoef je ze niet meer te gebruiken.
Ja, het racet ook allemaal door mijn hoofdquote:Op zondag 13 januari 2008 17:00 schreef DaviniaHR het volgende:
Twinky, leuk dat je verhuisd bent! Wellicht is het sowieso handig om evenkennis te maken, dan kan je polsen wat voor mensen het zijn. Heb je het idee dat ze er iets aan gaan doen als je iets zegt dat hun kind zo huilt, of juist niet? Het zijn toch je buren...
En ik zou het eerlijk gezegd even aanzien. Mss had het kindje last dat het in een nieuwe ruimte slaapt. Verhuizen is ook een grote stap voor een baby. Opeens allemaal nieuwe indrukken en zo. Voor hetzelfde geld is het verder een heel lief kind dat even moet wennen.
Verder geen ervaring hiermee, maar dit is mijn eerste gedachte. Heb je hier iets aan?
quote:Op zondag 13 januari 2008 16:32 schreef sombie het volgende:
Het gaat wel, miss_sly. Lief dat je het vraagt. Naast de miskraam, spelen nog allerlei zaken waardoor ik niet lekker in mijn vel zit. Op mijn werk is daarna nog iets gebeurd wat de druppel was. Gelukkig kan ik op mijn werk nu wat rustiger aan doen. Ik ben nu dus vooral aan het bijkomen en proberen de draad weer op te pakken.
Ook zijn mijn vriend en ik weer volop aan het proberen geslagen dus zitten we nu weer in spanning of het is gelukt.
geniet ervan meisquote:Op zondag 13 januari 2008 23:35 schreef _Bar_ het volgende:
WEEEKEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DInsdag mijn lenzen halen
2 dagen uitslapen
2 dagen niets doen (ahum een huishouden dan wel)
1 avondje relaxen door te gaan bouwen voor de carnaval
Ja, ik denk dat ik ga zo van 'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'quote:Op zondag 13 januari 2008 23:44 schreef bixister het volgende:
bar, geniet ervan!
luchtbel, verstandig besluit!
twinky, wat naar joh. het huilen zelf, maar vooral ook dat er tegen zo'n klein babietje al geschreeuwd wordt.ik zou denk ik wel even gaan kennismaken. of je meteen moet aanbieden om op te passen ligt er een beetje aan. zou je dat echt willen? dan lijkt 't me een heel positieve insteek. maar als je dat eigenlijk niet ziet zitten moet je 't ook niet aanbieden lijkt me. dan kun je natuurlijk wel gewoon belangstelling & medeleven tonen. zeggen dat je hoort dat de baby zo veel moet huilen en of 't wel goed gaat met hem/haar. en dat dat voor hen als ouders ook vast erg zwaar moet zijn. enz. succes ermee!
dat laatste vind ik niet zo gepast voor een eerste kennismakingsgesprek eerlijk gezegd. ik zou 't opener houden. hoe gaat 't met 'm? of iets in die trant.quote:Op maandag 14 januari 2008 00:08 schreef Twinky het volgende:
[..]
'hallo, ik woon naast jullie! Oh, en ik hoorde jullie baby laatst huilen. Mag ik 'm eens zien? Oh wat een dotje! Ja, ik studeer pedagogiek, heel leuk is dat, dus ik leer alles over babies! Hebben jullie nog problemen?'
Je maakt het me wel heel moeilijk om geen 'lollige' opmerking te makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |