abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55908455
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55908690
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:32 schreef MeNicole het volgende:
Ik zei dus: Ik ben aan de warme melk. Maar das heel vies
Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55908758
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:39 schreef Syrena het volgende:

[..]

Daarom doe ik er altijd anijsblokjes in Of honing. Of Nesquick.
Ja dat had ik ook nog wel gehad. Maar had ineens zin in warme melk. Totdat het warm was en ik er van over mijn nek ging Ik duik nu maar mijn bed in!! Truste allemaal!!
Liefde
  woensdag 9 januari 2008 @ 21:42:49 #4
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_55908780
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
pi_55910444
Truste MeNicole
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55910479
Truste MeNicole
Saartje
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 9 januari 2008 @ 23:29:08 #7
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55912296
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 21:42 schreef Rottdog het volgende:
Zo ver weg en dan ook zo dichtbij
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_55920274
Hoe is het ondertussen hier dames?

Hier zul je zien dat ik toevallig vanmiddag op het werk eerst een borrel heb van de kinderafdeling van het ziekenhuis, die afdeling die ik nooit en te nimmer weer vergeet...

En vanaf een uurtje of 17 uur een Begrafenis bijeenkomst ook in de zaak....

Stom toeval
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:38:22 #9
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55920410
Nog steeds compleet van de kook Iedere keer als ik Eli zie, zo gezond, vrolijk, moet ik aan Tan denken en dat zij dat nu moet missen.
Bij stress krijg ik ook last van mijn hoofdhuid, dus die valt er zo ongeveer van af, en ik had gister weer een verstopt melkkanaaltje, waarna ik de douche opnw heb gewit. (Zo zonde van die voeding ), terwijl 2-jan de laatste voeding was. Aargh.

En een vriendin van me is vandaag uitgerekend van de derde. Haar eerste is met een jaar overleden aan kanker...

Vanvond eerste werkgroep voor studie Psychologie in Leiden. 6 wk lang 3 avonden per week, 3 uur per avond. waarschijnlijk kan ik een deel hiervan als werkuren gebruiken, anders neem ik vrij op. Wordt anders te zwaar.

Edit: Bar, dat is idd heftig. Misery loves company zeggen dan. Sterkte
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 10 januari 2008 @ 12:39:33 #10
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55920434
Pfff Bar dat is best wel heftig....

Toen ik vanmorgen opstond, was ik schor..... en nog steeds. Verder geen keelpijn enz. wel hoesten.

Ow en we gaan a.s. zondag naar ons nieuwe nichtje we zijn weer oom en tante geworden op 2 januari, maar omdat mn schoonzusje net voor de bevalling zw. vergiftiging kreeg en na de bevalling HELLP-syndroom mochten ze geen bezoek ontvangen... maar gelukkig gaat alles goed en mochten ze eergisteren naar huis en wij mogen dus zondag komen ze wonen 1 uur en 45 minuten bij ons vandaan, vandaar pas dit weekend...

Gisteren kwam Twan thuis met een tekening met daarop zijn goede voornemen voor 2008: proberen liever te zijn.. en beter te luisteren. Met allemaal hartjes... ik was er zo van ontroerd.
Make love, not war ☮
pi_55920623
Ach ben al lang blij dat ik vandaag wat later mag beginnen, de rest ik laat het weer heerlijk over mij heen komen, en dan merk ik het wel of ik het allemaal trek
pi_55921850
Het valt allemaal niet mee, zo hier te lezen.

Wat voor studie psychologie doe je Davinia? Wel heftig zo'n programma trouwens..
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:37:24 #13
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922089
Diaan, gefeliciteerd met je nichtje! Wat lief van Twan

Ik doe deeltijdstudie psychologie aan de universiteit leiden. is hetzelfde programma als voltijd, maar dan in de avonduren, en duurt dus 7 jr ipv 4 jr (voltijds). (Al gaat het echt niet lukken in 7 jr de hele studie. Het wordt meer de bachelor in 7 jr Ach, ik heb andere zaken aan mijn hoofd gehad )
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:45:04 #14
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922295
Heftig programma, Davinia! Heb je er wel echt "lol" in, in de studie? Dat scheelt namelijk nogal in de motivatie met zo'n frequentie, lijkt me.

Bar, sterkte vandaag. Wat een bizar toeval.
... ♥ ik mis je ♥
pi_55922321
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:49:42 #16
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55922426
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:51:58 #17
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922497
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:46 schreef _Bar_ het volgende:
Dank je wel Pluphy, hoe is het met jou ondertussen?
Gaat wel weer, ben wel moe doordat ik 2 x slecht geslapen heb, en vandaag weer gespannen om iets anders (zie Engeltjestopic). Dus ga ik me dalijk maar eens storten op wat dingen die te maken hebben met de verhuizing.
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 13:56:41 #18
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55922648
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:49 schreef DaviniaHR het volgende:
Ja, ik vind het echt heel leuk. Punt is alleen, ik ben begonnen in 2002, in 2005 is mijn moeder overleden, en toen lag de focus op zsm afstuderen in 1e studie, zodat ze dat nog kon meemaken (niet gehaald, trouwens), en in aug 2007 kwam eli na een zwangerschap waarbij ik na 25 weken of zo al minder moest gaan werken ivm harde buiken en rugklachten. dan ga ik niet nog vakken halen voor de studie. vandaar dat er flink wat vertraging in is gekomen. maar nu dus weer "full speed ahead"
Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
... ♥ ik mis je ♥
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:00:55 #19
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55922789
* Memmel ploft ook weer neer op het bankje.

Super Davina dat het je lukt! Ik heb zelf ook twee jaar in Leiden deeltijd Engels gedaan. Ik ben gestopt omdat ik het niet kon combineren. Knap dat je het zo doet!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:04:09 #20
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55922896
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55922915
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef Ynske het volgende:
Dr komt vandaag gewoon helemaal niets uit mijn handen. Moet nog fotos bewerken en gaan laten afdrukken voor vanavond bij mijn cursus. Nog vanalles in t huishouden kamerhouden maar niets lukt. Ben steeds afgeleid, en waardoor? ik weet t niet, t klopt gewoon ff allemaal niet.

Zucht, wederom een poging gaat doen om op te ruimen
Neem je niet teveel hooi op je vork?
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:07:27 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55923010
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 10 januari 2008 @ 14:09:33 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55923087
:
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:04 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

eindelijk een dagje vrij, en ja helaas moeten er dan nog zaken gedaan worden.
maar we doen rustigaan
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 14:07 schreef phluphy het volgende:

[..]

De pot verwijt de ketel.

Edit: en Ynske succes natuurlijk.
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:24:34 #24
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55923489
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 13:56 schreef phluphy het volgende:

[..]

Lompe vraag misschien, maar speelt je moeder nog een grote rol in je motivatie? Dat je het nog steeds (mede) voor haar wil halen?

Ik doe sinds een maand of 3 een cursus Spaans, dubbele snelheid omdat ik mezelf graag onder druk zet (?). Omdat ik het echt heel leuk vind, werk ik er ook bijna dagelijks aan, en ik zit al over de helft van het programma. Ik ken legio mensen die ongemotiveerd startten dan wel raakten, en ze vallen met bosjes tegelijk af volgens mij.
Hoe dan ook, succes!
Oh, werkelijk geen seconde bij stil gestaan! Nee, helemaal niet. Wat grappig dat je die associatie maakt.
Voor mij is het echt hobbyisme om meer te leren over "de menselijke psyche" zeg maar. ik vind het menselijk lichaam helemaal geweldig, zo mooi, en fragiel ( ), dat is echt mijn motivatie. En ik hou niet van onafgemaakt werk.

Jij ook succes met Spaans!
  donderdag 10 januari 2008 @ 14:48:53 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_55924159
Wat 'fijn' herkenning te lezen op het bankje! Ik heb er zo slecht van geslapen en dan ben ik maar een lezer in het geheel!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_55925485
Ik slaap door dit zoort dingen juist wel goed. Moet dehele dag om niks janken en 's avonds ben ik dan zo op dat ik echt zo slaap!!
Liefde
pi_55925815
Alles gaat hier op de automatische piloot... En vreet energie.. Heb de laatste paar dagen barstende koppijn en het lijkt wel of de wereld wat " stiller" is.... Net of je in eeen enorme mistwolk rondloopt...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Jubileum moderator donderdag 10 januari 2008 @ 19:05:46 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55930941
Even hier ook:

De crematie van Ayden morgen is een besloten ceremonie.
Mocht je een brief of kaart willen sturen dan mag je mij een PM sturen voor mijn adres, ik ga nl. alles verzamelen en in 1 keer doorsturen naar Tan.
Niet schrikken als ik je pm niet gelijk beantwoord, heb nl. barstende hoofdpijn van de stress. Eva krijgt morgen een tandartsbehandeling onder narcose, en ik zie er blijkbaar wel erg tegenop.
Morgenavond hoop ik alles te beantwoorden, voor nu kruip ik vroeg mijn bedje in met een grote dosis paracetamol.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55932687
Oh arme Lois. Heel veel succes morgen. Ik hoop zo dat het meevalt
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_55934340
Lois, hopelijk gaat alles goed morgen! Succes! voor jou en Eva
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:41:42 #31
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_55937254
Lois, sterkte! Ook voor je dochter, bah, naar zoiets.

Over mijn nichtje: ze had een 'wet lung', daardoor ademde ze moeizamer. Gisteren zijn ze naar huis gegaan, ze maken het allebei gewoon goed en dat was gisteravond even heel erg fijn om te zien.

Stoort die advertentie van de dames met 'happy newyear' op hun bipsjes jullie ook zo? Ik vind het, zeker deze dagen, echt zo ontzettend misplaatst en lelijk. Bah echt.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_55937378
Ligt niet aan jou hoor Sugar, ik zie ook liever de vuurwerk variant bovenaan mijn beeldscherm.

Lois en Eva, suc6 morgen!!!
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:47:35 #33
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55937494
Echt ranzig he, Sugar. Ik moet ook steeds die zonnebankbruine kont bestuderen, daar zie je van die witte plooien onderaan tussen bil en been. Bleh.
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:47:48 #34
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55937501
Lois, heel veel succes morgen voor jou en natuurlijk ook voor Eva. Ik hoop dat het mee zal vallen.

Vamperotica , gewoon omdat ik merk dat je het erg zwaar hebt. Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_55937504
Haha dat heb ik idd ook
Gewoon veel in de topics zitten dus

Eva en Lois natuurlijk ook veel succes morgen! Spannend hoor
  donderdag 10 januari 2008 @ 22:48:54 #36
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55937542
Lois, heel veel succes en sterkte morgen! Hopelijk gaat het allemaal goed!
Sugar, wat is een wet lung? Wat vocht in de longetjes? Fijn dat het nu goed gaat
Sugar, ach, het went. Van mij mogen de "normale" banners ook wel weer terug.

Ik had net werkgroep, en ik moest mijn naam opschrijven, dus schrijf uit automatisme mijn getrouwde naam op. Oh nee, ze kennen me hier van mijn meisjesnaam (die twee letters verschilt van de achternaam van mijn man) en corrigeer de twee letters en leg mijn "interview-collegaatje" uit wat ik doe. Zij blijkt ook getrouwd te zijn en moest ok even denk over haar naam. Dus een andere student kijkt ons ongelovig aan dat we al getrouwd zijn met onze 25 lentes. Het was half 10, inmiddels lichtelijk/goed gaar, dus ik kon het niet laten om ook te zeggen "ik heb ook al een kind!" Nou, dr onderkaak lag op de grond, naast haar ogen die zo uit de oogkassen waren gerold. ze was zo verbaasd! Was erg grappig, vond ik.
Dat ze helemaal ondersteboven was dat ik al een kind had. Das toch niet vreemd? Ach, het deed even goed.
pi_55937675
hihi wat grappig Davinia dat ze zo verbaasd was. 25 en kind lijkt me niet echt vreemd hoor.

Ik krijg ook altijd vreemde gezichten vooral als ik vertel borstvoeding te moeten gaan kolven voor mijn zoontje.

En wordt zaterdag 23.

Zal het ook nog even in het crea topic vragen, maar is er iemand die weet waar ik stof van elmer het olifantje zou kunnen vinden? Mijn schoonzus is er naar op zoek voor de babykamer van haar 2e kindje.
pi_55939697
lois, heel veel succes & sterkte morgen voor eva & jullie. ik hoop dat 't allemaal heel voorspoedig verloopt en ze niet al te veel angsten hoeft uit te staan (en dat 't met de pijn ook meevalt).

sugar fijn dat 't goed gaat met Mare & je zus. ben ook wel benieuwd wat zo'n wet lung precies betekent.
en ja, vervelende banner. maar ik had 'm nog niet zo goed bestudeerd als spuuglokje.
pi_55940043
Ik moest lachen om spuug En inderdaad, ik vind hem ook butt

Davinia, grappig dat je in 2002 bent begonnen met psychologie, ik ook namelijk Alleen ben ik in 2003 weer gestopt Misschien, ooit, als ik groot ben, dat ik het weer op wil pakken. Oh wat zou ik graag geboren zijn met meer doorzettingsvermogen Bij mij in de groep zaten ze al met hun mond wijd open toen ik vertelde dat ik samenwoonde Ik kan me helemaal voorstellen dat ze helemaal verbaasd zijn als je ook nog 'married with children' bent!

Sugar, fijn nieuws dat je nichtje weer beter en thuis is Gefeliciteerd nog

Lois, succes voor/met Eva morgen
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:26:20 #40
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_55940069
Lois heel veel succes voor jullie!

Davina, het is toch heerlijk een trotse moeder te kunnen zijn?!!!!!

P_iglet, is Elmer dat olifantje met dat groene truitje? Ik weet het niet, maar kan er naar uitkijken.
Zou het iig eens bij Sterre en Tijl (vestiging Papestraat) of Kid Kat in Voorburg (Herenstraat) proberen.

23? ojee, kreeg even een rollator-visioen. we schelen 10 jaar min een paar maanden...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:38:20 #41
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940309
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:41 schreef Sugar het volgende:
Lois, sterkte! Ook voor je dochter, bah, naar zoiets.

Over mijn nichtje: ze had een 'wet lung', daardoor ademde ze moeizamer. Gisteren zijn ze naar huis gegaan, ze maken het allebei gewoon goed en dat was gisteravond even heel erg fijn om te zien.

Stoort die advertentie van de dames met 'happy newyear' op hun bipsjes jullie ook zo? Ik vind het, zeker deze dagen, echt zo ontzettend misplaatst en lelijk. Bah echt.
Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschreven .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_55940363
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 00:38 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik word er alleen maar erg jaloers van, heb me gelijk op de sportschool ingeschreven .
! Ik zie het voor me, Vivi die met uitgeprinte Fok!pagina bij de sportschool aankomt; 'Die wil ik!'
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:42:45 #43
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940387
"Diemijdiemaah.."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 00:43:32 #44
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_55940398
Gebrek aan realiteitszin kan me iig niet worden ontzegd..
pi_55942790
quote:
Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef livelink het volgende:
Lois, heel veel succes morgen voor jou en natuurlijk ook voor Eva. Ik hoop dat het mee zal vallen.

Vamperotica , gewoon omdat ik merk dat je het erg zwaar hebt. Sterkte!
  Moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 07:56:18 #46
5428 crew  miss_sly
pi_55942827
Lois en Eva, veel succes vandaag! Hoop dat het allemaal meevalt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_55943181
Ik ben die billen allang meer dan zat
Die happy-new-year billen, niet mijn eigen billen natuurlijk

Lois, nogmaals sterkte vandaag voor jou en Eva
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:51:37 #48
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55943300
Lois, veel sterkte deze spannende dag.
Hopelijk heb je je hoofdpijn een beetje onder controle!
... ♥ ik mis je ♥
pi_55943333
Succes Eva!

Ja billen Ik zeg er verder maar niks over
Mijn vriend moest op Costa Rica overal uitleggen dat hij wel een vriendin had (dat was 'm geraaien ook ) maar nog niet samenwoonde EN geen kinderen had. En al 30 was. Dat vonden ze heel erg vreemd, want normaal heb je er dan al minstens drie. Bij drie verschillende vrouwen ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 januari 2008 @ 08:57:03 #50
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55943361
Ik vind die billen een stuk minder storend dan de (bijna) blote borsten van 2 maanden geleden.. die kwamen veel vaker langs ook nog eens..

Lois, sterkte vandaag!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:01:11 #51
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55943400
Ik ben mijn eigen billen en die nieuwjaarsbillen eigenlijk allebei wel zat. Kunnen ze voor OUD geen aangepaste banners maken met leuke kerels ofzo?

Sterkte vandaag Lois en Eva

Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55943459
hier zit vast wel iets tussen m@x

Lois sterkte vandaag met eva
Saartje
  Jubileum moderator vrijdag 11 januari 2008 @ 09:13:35 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55943546
Lief van jullie Ik stuiter hier nog even door, tot 1 uur want dan hoeven we pas in het ziekenhuis te zijn. Eva heeft ontbeten en mag verder niets meer, zal mij benieuwen of dat een beetje lukt want meestal stouwt ze heel wat fruit weg in de ochtend.
We zijn langzamerhand alle spulletjes aan het verzamelen, proberen stapje voor stapje Eva in te lichten, en we gaan straks even langs de speelgoedwinkel nog want dan mag ze vast een brandweerauto uitzoeken die ze graag wil hebben.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 09:15:56 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55943571
Moggeh dames,

Succes met Eva vandaag, Lois

eindelijk weer eens een echt weekend
soms snak je daar wel naar. en dan krijg je er een en heb je eigenlijk geen idee wat met je tijd aan te moeten
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:33:22 #55
103793 kozakken
Living the life
pi_55943826
Succes Lois en Jeroen met Eva
  vrijdag 11 januari 2008 @ 09:37:01 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55943883
Lois, veel succes vandaag. Wat vervelend eigenlijk dat het pas om 1 uur is.
Eva, zet 'm op meisje!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55944076
ai ai ai Lois, superspannend zo'n tandarts behandeling onder narcose, veel sterkte er mee!

Dat bilbord vind ik wel spuuglelijk en hangt er al te lang, maar het stoort me niet, ik negeer het gewoon.
Heb nog wel afgevraagd of dat fokkers zijn die zich daar aan geleend hebben.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55944477
Lois... Succes vanmiddag...
Ghehehe... Hier stoort mn 4 jarig monstertje zich ook al aan die billen.... IIIIEEEEEUW........ Blote kontjes....
Hoest gegaan gister Bar?
Uhm... iedereen die ikv ergeten ben... vergeef me... Ik word hoe langer hoe dementer...
pi_55944528
Ik kom maar even hier als luker.

Heb t hele verhaal van Tan ook gevolgd en ben gewoon ff compleet stil van haar laatste post op haar weblog.

Ben gewoon echt helemaal stil en krijg er een koude rilling van.
Bah.

Sorry, moest er ff uit!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:22:14 #60
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_55944668
Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
... ♥ ik mis je ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 10:25:28 #61
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55944740
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:

Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
hier nog zoeentje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_55944907
Ja, ik kan het gewoon niet bevatten!
Voelt zo vreemd, ongeloof, verdrietig.

Pluph en Bar en Moussy en iedereen die ik even vergeet met van die mooie engeltjes even een extra dikke
pi_55944961
Het is idd een hele onwerkelijke dag
Mijn gedachten gaan ook weer helemaal terug naar Danyel en Thijs...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 10:40:29 #64
103793 kozakken
Living the life
pi_55945050
Mijn hart bloedt voor hun. Zo voelt het echt...
idd een onwerkelijke dag.
pi_55945826
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 09:01 schreef m@x het volgende:

Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Lasagna maken met ipv lasagna vellen aubergine en courgette plakken
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:36:31 #66
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946379
Gisteren viel het me 100% mee, ondanks dat het een bizar toeval was dat juist net dit soort groepen in de zaak zaten.
Het meisje wat Thijs smorgens uit het bed geplukt had, die zat er ook, en wist even niks te zeggen, later nam ze mij even appart en vond mij zo stralen en plezier hebben en dat deed haar goed.
Zei heeft ook nog lang last gehad van het beeld....
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:52:28 #67
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55946815
Fijn dat het meeviel Bar!
Max, geen tips hier sorry. Ben niet zo diëterig en weet er helemaal niets van. Anders dan als ik wat af moet vallen dat ik dan een week of wat van de M&Ms af moet blijven
Ynske, geniet lekker van je weekend!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 11:54:25 #68
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_55946877
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?

Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:21:44 #69
114177 Diaan73
pi_55947591
Ik ben die billen ook wel een keer zat hoor..... vind de banners zoiezo niet echt geweldig de laatste tijd.

Bar, gelukkig is het meegevallen gisteren.

M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
Make love, not war ☮
pi_55947718
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
I
M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
Wat rot nou voor je
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari
pi_55947857
Bar, wat een toeval dat zij in de zaak zat. En misschien wel 'fijn' dat ze je even apart nam?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 12:34:16 #72
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55947899
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?

Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
zekers, morgen lekker naar de dierentuin
en dinsdag mag ik weer aan een week ochtend beginnen, echt niet mijn ding dat vroege opstaan
zaterdag nog een lange dag werken en dat zondag lekker jullie weer meeten
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:35:34 #73
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55947933
Snoopy!

Ik vond die optie van p_iglet eigenlijk nog heel niet verkeerd klinken..

Ik ben het wel eens met Diaan dat die banners de laatste tijd niet echt geweldig zijn..
(ik vond die kerstbanner waar die BillyBob-figuur aan z'n oor gelikt werd ook erg)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:43:51 #74
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55948139
Smiddags

Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
I'm so glamourous I piss glitter!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 12:46:07 #75
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55948198
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags

Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
dan kun je toch de textonly gebruiken?
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:49:08 #76
190853 RockabeIIa
pi_55948264
Als je erheen surft zie je zel al, Ynske
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:49:19 #77
114177 Diaan73
pi_55948270
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:26 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat rot nou voor je
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari

Dat ze diëten vind ik op zich geen probleem... maar ze hebben het constant over lekker eten, receptjes etc. om vervolgens na het eten van een gebakje weer uitgebreid spijt te hebben en dat ook weer tentoonspreiden. Ach misschien moet ik me er maar gewoon voor afsluiten.

Make love, not war ☮
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:50:33 #78
190853 RockabeIIa
pi_55948309
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:52:33 #79
114177 Diaan73
pi_55948360
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
we gaan dr zondag bewonderen. Het is een erg mooi baby zo op de foto te zien. Lijkt op Peaceman
Make love, not war ☮
  vrijdag 11 januari 2008 @ 12:57:36 #80
190853 RockabeIIa
pi_55948477
spammen!
pi_55948928
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.

Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Variety is the spice of life
pi_55949099
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 13:12 schreef nebelung het volgende:
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.

Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Ik vond het ook erg heftig om te lezen. Pffff. Onvoorstelbaar echt.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:24:35 #83
114177 Diaan73
pi_55949281
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef RockabeIIa het volgende:
spammen!
Ik laat ze je wel een keer via MSN zien... ik weet niet of zij dat goed vinden als ik ze hier openbaar toon.....
Make love, not war ☮
pi_55949365
Ook ik zit met Tan in mijn hoofd.

Ik snap niet waar jullie een banner zien trouwens.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:31:49 #85
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55949494
Ik heb net Tans log gelezen, de tranen stromen me over de wangen. Dit wil je gewoon nooit, NOOIT meemaken.
Het zal ook niet echt meehelpen dat Cas en ik ziek zijn, gewoon doodop en dan zoiets hartverscheurend lezen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_55949873
Pfft hier ook een flinke huilbui tijdens en na het lezen van Tans blog. Mijn meisje tevreden schoppend in m'n buik en dan haar verhaal en foto's...heb er echt geen woorden voor...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  vrijdag 11 januari 2008 @ 13:50:11 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55949947
Ingrid, die konten bovenin je scherm als je ververst, zeg maar.
Snoopy, heel goed! Ga zo door

Hier ook net zwaar geëmotioneerd achter de compu. Ik hoop toch zo dat Tan zichzelf niet voorbij loopt en de gevoelens voelt zoals ze zijn, en niet continu hard en sterk wil zijn voor de kids.
En die foto met het handje... De smiley dekt de lading niet eens.

Ook nog wel een voor Vamp, de overeenkomsten zijn zo groot, 5e kind, niet gepland, ongeveer zelfde tijd uitgerekend...
pi_55950223
Ik heb ook Tan der blog gelezen en de foto's gezien, ben er stil van. Zo oneerlijk, zij hadden nu gewoon zich druk moeten maken om krampjes en poep/plasluiers en niet hun kindje weg moeten brengen.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:16:40 #89
190853 RockabeIIa
pi_55950603
Ik kan er ook geen passende woorden voor vinden daarom begon ik er ook niet meer over eerlijk gezegd... Het doet naast Tan en haar naasten zoveel mensen zo 'n verdriet. Ook mij laat het niet los. Elke keer als ik naar mijn eigen kindje kijk denk ik ' Wat hebben we geluk gehad'...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:20:57 #90
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55950734
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 11 januari 2008 @ 14:22:17 #91
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_55950765
ik zit hier op mijn werk maar wat nutteloos mariokart te spelen.
heb gelukkig de eerste paar uur (lees tot 6 uur) maar alleen iets op t hele uur te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:23:09 #92
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55950787
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
Ik had je net gepm-ed met dezelfde gedachten. Die kamer, het brengt zoveel terug. En hoeveel geluk we wel niet hebben gehad. Ben er ook echt even goed kapot van.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:16 #93
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55950926
Ik moet ook steeds terug denken aan de tijd na Jessai, of was het Junah, toen was Tan haar lichaam toch zo vreselijk op. Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar volgens mij moest ze toen echt stoppen met de bv omdat haar lichaam totaal uitgeput was.
Ik hoop echt dat ze zichzelf nu in acht kan nemen, ze zal al haar energie nodig hebben de komende tijd...
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:28:39 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55950935
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig! "Grote genade" is het enige wat ik nu nog kan denken. Wat zal dat heftig dan zijn voor je!
Waarom heeft FOK geen smileys die wel goed kunnen weergeven wat je voelt Grr.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:31:50 #95
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951009
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Pffff, zó aangrijpend....
Ik weet niet wat ik moet gaan doen nu.
Thies ligt te slapen, ben alleen thuis. Voel me helemaal leeg na het 3x lezen van Tans log.

Afgrijselijk. Als wij ons al zo voelen, hoe moeten Tan en haar man zich dan voelen?

En ik voel ineens ook zo veel meer mee met de andere moeders die afscheid hebben moeten nemen van hun kindje. Omdat ik nu zelf moeder ben. Ómdat ik het vrehaal van Tan zo heb gevolgd.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:32:37 #96
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951031
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig! "Grote genade" is
Och hemel...
pi_55951142
Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Liefde
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:36:37 #98
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_55951146
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:37:59 #99
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_55951181
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef dutchie het volgende:
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
Ja dat weet ik nog wel, maar ik had niet beseft dat dat in Zwolle was... Pfff
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:38:12 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55951191
Ja, en dat geeft niet, is misschien zelfs wel goed om te weten dat die afdeling zo fijn 'voelt'. Zulke lieve verpleging. Het komt alleen zo knetters dichtbij.

Menicole, het is toch voor iedereen anders? Ik vind het ook allemaal niet 'mijn verdriet' maar wel goed om te laten weten dat je meeleeft.
  vrijdag 11 januari 2008 @ 14:40:11 #101
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55951250
quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Dat hoeft toch niet. Bij de een zitten de tranen nou eenmaal 'losser' dan bij de ander.

En ik moet eerlijk zeggen, toen ik vanochtend op mijn werk was heb ik er niet aan gedacht. Zelfs toen ik Fok opstartte dacht ik niet meteen aan hen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')