hier nog zoeentjequote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:22 schreef phluphy het volgende:
Ik doe even met je mee, tirannetje.
Het is echt hartverscheurend.
Lasagna maken met ipv lasagna vellen aubergine en courgette plakkenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:01 schreef m@x het volgende:
Ik krijg vanavond twee vriendinnen te eten en één ervan is op dieet en mag geen koolhydraten. Nu ben ik normaal al geen ster in de keuken maar nu weet ik helemaal niet wat ik moet maken. Een maaltijdsalade is weer zo afgezaagd. Help!
Wat rot nou voor jequote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:21 schreef Diaan73 het volgende:
I
M@x, ook ik geen tips, ik ben een nono op diëetgebied en dat wil ik ook graag zo houden. Ik word "gek" van al die mensen om me heen die aan het diëten zijn.
zekers, morgen lekker naar de dierentuinquote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:54 schreef _Bar_ het volgende:
Kan ze niet 1 avondje zondigen M@x?
Ynske idd geniet van je weekend
Ik moet gewoon nog 3 dagen werken voor ik weekend heb
dan kun je toch de textonly gebruiken?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Smiddags![]()
Over de butbanner: ik log elders niet eens meer in om dat ding. Zo ordinair!
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat rot nou voor je![]()
Maar ik ga toch even melden dat ik lekker al 2 kilo ben afgevallen sinds 2 januari![]()
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan, wat fijn dat het nu met je schoonzus en baby wel goed gaat
Ik vond het ook erg heftig om te lezen. Pffff. Onvoorstelbaar echt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:12 schreef nebelung het volgende:
Lois en Jeroen, veel sterkte vandaag! Hopelijk is je hoofdpijn weg.
Net Tans verhaal gelezen, ben er zo ontdaan van
Ik laat ze je wel een keer via MSN zien... ik weet niet of zij dat goed vinden als ik ze hier openbaar toon.....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:57 schreef RockabeIIa het volgende:
spammen!
Ik had je net gepm-ed met dezelfde gedachten. Die kamer, het brengt zoveel terug. En hoeveel geluk we wel niet hebben gehad. Ben er ook echt even goed kapot van.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Ik moet er zo van huilen. Ik herken de lakentjes, de vloer. En wat is het bij ons dan anders afgelopen. Ik ben even helemaal leeg.
Het gevoel, dat machteloze, het er willen zijn voor je kind, O, wat had ik het anders gewild voor hun.
Pffff, zó aangrijpend....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:20 schreef Lishe het volgende:
Ik heb het net ook gelezen en naar de foto's van die liefdevolle moeder met haar dappere zoon gekeken.
Och hemel...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:28 schreef DaviniaHR het volgende:
Wacht even, Lishe, heeft Lena in hetzelfde zkh gelegen aan het begin? Allemachtig!"Grote genade" is
Ja dat weet ik nog wel, maar ik had niet beseft dat dat in Zwolle was... Pfffquote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef dutchie het volgende:
Lena had toen toch zo'n koorts vlak na haar geboorte weten jullie nog? Dat liep steeds verder op en is toen met spoed naar dat zh gebracht. Uiteindelijk goed afgelopen, maar het was wel een rotstart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |