quote:
Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel

Dat had ik de afgelopen dagen ook MeNicole. Natuurlijk vond ik het ook vreselijk en leefde erg mee, de hele zwangerschap al. Maar voor mijn gevoel ook niet zoals ik dat bij de meesten hier zag. Hoefde ook niet te huilen, hoe erg ik het ook vond. Te ver van mijn bed denk ik.
Ik vroeg me ook al af of het aan mij lag, of dat ik minder meeleefde dan de rest ofzow

Maar het is voor iedereen anders natuurlijk. Maar dat is niet "minder" of slechter dan de rest, en al helemaal niets om je schuldig om te voelen hoor

Maar vanochtend toen ik Tan's blog las liepen de tranen ineens over mijn wangen. Denk ook omdat ik vandaag helemaal niet lekker in mijn vel zit.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.