Dat hoeft toch niet. Bij de een zitten de tranen nou eenmaal 'losser' dan bij de ander.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Dat had ik de afgelopen dagen ook MeNicole. Natuurlijk vond ik het ook vreselijk en leefde erg mee, de hele zwangerschap al. Maar voor mijn gevoel ook niet zoals ik dat bij de meesten hier zag. Hoefde ook niet te huilen, hoe erg ik het ook vond. Te ver van mijn bed denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef MeNicole het volgende:
Weet je wat ik heel erg heb? Juist omdat ik niet weet hoe Tan en Tanman zich voelen voel ik me niet zo heel raar. Ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen. Ik weet gewoon dat ik de pijn die hun voelen gewoon niet kan voelen omdat ik het nooit meegemaakt heb. Hmm klinkt wel raar zo. Ik leef met ze mee maar niet zo erg als de meesten doen hier. En ik vind dat raar om te zeggen maar ik kan me gewoon niet helemaal overgeven aan een gevoel die ik niet ken zeg maar. Net of ik het niet wil.
En nu voel ik me schuldig omdat ik dat zo voel
Nou, wel goed.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:55 schreef RockabeIIa het volgende:
Moonah, hoe gaat het met werken eigenlijk?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:07 schreef livelink het volgende:
Ik heb vanavond een kleine overwinning op mezelf behaald. Voor het eerst zijn we samen uit eten gegaan en hebben we een buurmeisje van 16 als oppas gevraagd. Daarvoor durfde ik de kinderen alleen maar uit te besteden aan mijn ouders of aan de buurvrouw. Het is goed gegaan en het samen even weg zijn was ook zeker voor herhaling vatbaar. Dus die stap heb ik dan nu na 6 jaar eindelijk gezet.
Jaquote:Op zaterdag 12 januari 2008 09:44 schreef Sugar het volgende:
Snoop, heb je weer zo'n last van je rug? Is het erin geschoten? Sterkte.
Sommige mensen zullen altijd domme onozele uitspraken uitslaan helaas....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 23:24 schreef lady-wrb het volgende:
ik zit ook al de hele dag met mijn gedachten bij tan en familie.
we hadden een oudere man op bezoek en op de een of andere manier raken we over de gebeurtenissen de laatste dagen aan de praat.
zegt die man doodleuk: het is maar goed dat het net geboren was toen het gebeurde, want nu kennen ze het kind in elk geval nog niet.
ik was verbijsterd en ben tot op heden helemaal naar van die opmerking. (volgens mij in volkomen onnozelheid gemaakt, want hoe moet je zoiets anders verklaren? )
mag ik voor tan wensen dat ze in vredesnaam verschoond blijft van dit soort idiote uitspraken?
Weet niet van wat voor films je houdtquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:42 schreef RockabeIIa het volgende:
miss_sly, neeHeb je een aanrader voor me?
Beter kan bijna nietquote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Snoopy, tis weer zo verStomme rug. Ik hoop dat je gauw weer de oude bent en nog beter dan dat!
Die staat al een tijdje op mijn lijstje, maar heb ik nog niet gezien. Maar wel een aanrader dus?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 11:56 schreef snoopy het volgende:
[..]
Beter kan bijna nietMaar dankjewel en de anderen ook
![]()
P_iglet, van harte! En die lekkere taart sla ik even over.
Rocka, Atonement vond ik een hele mooie film
En heb je binnenkort ook eens vakantie of zo, om eens extra bij te tanken/op te laden? Want nu is het elke keer net genoeg om het de "volgende ronde" vol te houden, lijkt het wel.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:51 schreef _Bar_ het volgende:
Mja energie is iets wat ik momenteel beetje aan moet wakkeren, komt wel weer goed, beetje kort maar heel goed geslapen
Vandaag een dag in het teken van borrels de hele middag en begin van de avond en dan nog de nodige eters...
Hopelijk nu iets minder laat klaar, zodat ik vannacht iets meer uurtjes slaap kan pakken, zodat ik zondag nog redelijk fit ben
En dan weekend en kan ik maandag bijslapen
Goed hoor! Nog maar 3 weekjes en we zijn druk bezig met plannen maken en voorpret hebben.quote:Hoe is het met jullie en de verhuis/klus perikelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |