quote:
ik ben idd lekker met mijn lensje aan t spelen, en alles uit de hand geschotenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:05 schreef Vliegvrager het volgende:
Wat Sugar zegt + L1. T2 is ook gaaf, jammer dat die sukkel net met zn kop half in de schaduw ligt. Lekker met je nieuwe lensje aan t spelen he? Schiet je dit uit de hand?
Dat is ook heel zonde, maar niet echt te voorkomen ben ik bang. Heb er het beste uit proberen te halenquote:Nadeel van de winter is dat het vale licht de kleuren wat grauwer maakt. Vooral bij de leeuwen, die zelf ook niet super kleurrijk zijn, gaat dit doorwerken.
dank jequote:
krek wat ik dachtquote:
Heb je een idee hoe ik dat licht had kunnen veranderen eventueel kunnen bewerken?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:09 schreef k_man het volgende:
Ik vind vooral L3 mooi.
Wat ik een zwak punt vind is inderdaad het licht. Een ander zwak punt is dat veel foto's duidelijk dierentuinfoto's zijn. Da's logisch, maar op de een of andere manier zie je zo'n beest toch liever zonder tralies en neprotsen.
Je kunt daar niet zo veel aan doen, denk ik. Behalve het zoveel mogelijk vermijden. Die T1 bijv, is gewoon echt niet goed, qua licht. Je kunt achteraf wel iets doen met saturatie om de fletsheid te verminderen, maar T1 wordt nooit een topfoto.quote:Op woensdag 16 januari 2008 17:49 schreef Ynske het volgende:
Heb je een idee hoe ik dat licht had kunnen veranderen eventueel kunnen bewerken?
tja en tis een beetje lastig om de dieren uit hun plek te krijgen in een dierentuin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |