Jaloehoersquote:Op woensdag 9 januari 2008 17:08 schreef Snever het volgende:
Dildo bitches!
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:02 schreef wonderer het volgende:
Micha heeft al 11 vriendjes!
Ik heb het zoooo koud en ik ga zo lekker een hete douche nemen
Weinig lekkerder dan een hete douche als je het koud hebt.
Morgen? Wat is er morgen?quote:Op woensdag 9 januari 2008 18:48 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is ie verder?
@ Erik: morgen de grote dag? Ben je zenuwachtig?
quote:
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaarquote:Op zondag 6 januari 2008 09:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Rijbewijzen! Overmorgen moet ik afrijden
. En tussen je examenaanvraag en het examen zit minimaal een wachtlijst van 6 weken. Evenals de wachtlijst voor je theorie-examen.
Euh, iedereen heeft Erik gisteren uitgebreid lopen feliciterenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik loop hopeloos achter.....
[..]
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaar
Goed, ik heb het gehaaldquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]![]()
Ik loop hopeloos achter.....
[..]
Hoe is het gegaan.. dat heb ik gemist blijkbaar
Ik was al zo trots dat ik onthouden had dat je morgen moest afrijden...quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Doe niet, ik heb dat ook wel eens hoor.
ja maar jij moest ook wel heel vroeg afrijden zodat we die ochtend niet eens konden vragen hoe het met de zenuwen wasquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook trots. Je denkt er tenminste wel nog aan.
zie je wel Dr34m3r, er is niets mis met je geheugen, alleen de kalender moet nog gesynchroniseerd wordenquote:Op woensdag 9 januari 2008 20:53 schreef DR34M3R het volgende:
Ik was er echt van overtuigd dat dat donderdag was... maar goed, genoeg daarover. Moest wonderer morgen op dan?
Dat sowieso... we zitten op het werk nog helemaal in 2007. Dus ik leef daar ook nog, ook al zijn we al halverwege week 2 van 2008.quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zie je wel Dr34m3r, er is niets mis met je geheugen, alleen de kalender moet nog gesynchroniseerd worden![]()
![]()
kijk da's nog een plausibele reden ook. dus geen reden tot schaamtequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat sowieso... we zitten op het werk nog helemaal in 2007. Dus ik leef daar ook nog, ook al zijn we al halverwege week 2 van 2008.
dat moet jou lukken lijkt mequote:Op woensdag 9 januari 2008 21:27 schreef wonderer het volgende:
*probeert printer te installeren*
Nou, niet dus.quote:
g/slaap lekker dan voor straksquote:Op woensdag 9 januari 2008 21:31 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, was best gezellig, alleen moesten we de hele tijd staan...
Maar iik ga zo nog even bankhangen voor ik naar bed ga gaap..
Je weet toch dat dat het eerste is dat je moet controleren....quote:Op woensdag 9 januari 2008 21:57 schreef wonderer het volgende:
Tering...
Tijdens het verhuizen naar de kelder was de stekker eruit gegaanGeen wonder dat ie niks doet.
Daar loopt je dan een uur lang drivers voor te installeren
Ik nietquote:Op donderdag 10 januari 2008 00:45 schreef Dragonwizard het volgende:
Vinden lesbiennes dit geil? http://www.youtube.com/watch?v=xzEovrUFt_g
Je zegt het waar het op staatquote:
Moet je JB hebben, die is ook niet zo grootquote:
zet je het geluid uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:47 schreef maedel het volgende:
Is het een bekende vrouw in het filmpje?
Ik durf niet te kijken, ik zit op mijn werk. En een kreunende dame op een pooltafel lijkt me sowieso niet veel aan eigenlijk.
Ik ben 1.65, nu heb ik hakken, dus zal ik ongeveer 1.70 zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je JB hebben, die is ook niet zo groot
Is jouw vriendin (veel) langer?
reikt FdF een beker water aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Bleuh....geen koffie voor mij vandaag Stroek - ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd gezondigd bij de Burger King - en ik geloof dat mijn maag het niet meer trekt...
Zelfs thee klinkt misselijkmakend
Goedemorgen trouwens!
Ik heb 'm heeeeel lang geleden wel eens gehad, volgens mij was 'ie daarna even weg, en kwam het later weer op het menu ofzo, maar toen vond ik 'm niet zo lekker - er zat een een of ander raar kruid in de burger. Weet niet of dat nog zo is...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Big Tastie van de mac gehad?
Hoe is die?
ik kom alleen maar als ik USA op vakantie ben in een fastfood restaurant :quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Big Tastie van de mac gehad?
Hoe is die?
ach...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Yoghurt is er ook al uitgekomenmag ik echt alleen maar water drinken...
Dankje...Vervelende is nog wel dat ik vanavond ingeroosterd sta om te werken van 6 tot 2. Hoop dat het dan al wat is bijgetrokken.quote:
Ik zelf vind de burgerking ook veel lekkerder, maar de kindjes niet, en daar ga ik voor, ik zou anders gewoon helemaal niet gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dankje...Vervelende is nog wel dat ik vanavond ingeroosterd sta om te werken van 6 tot 2. Hoop dat het dan al wat is bijgetrokken.
Ik vond trouwens persoonlijk altijd niets bij de Mc vergelijkbaar met de Burger King - vond het daar allemaal toch verser overkomen. Ik zou trouwens lekker voor kipnuggets, friet en een salade gaan bij de Mc- dat is allemaal nog best te doen...
Eikels zijn het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zelf vind de burgerking ook veel lekkerder, maar de kindjes niet, en daar ga ik voor, ik zou anders gewoon helemaal niet gaan.
En kipnuggets vind ik niks..
Salade op zich gaat wel, alleen hebben ze die ook veranderd en minder lekker gemaakt.
eerst wel goed ontbijten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef maedel het volgende:
Ik dacht al, dat zei ze toch al?
g'morgenDrukke dag weer vandaag. Tenminste voor mij dan
maar lucht het wel op, door dit van je af te schrijven hierzo ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:06 schreef JamesBrownie het volgende:
En chagrijnig zijn...
Dat zou ik ws gedaan hebben als ik tijd had gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer gewoon iets leuks doen dus.
zwemmen....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ws gedaan hebben als ik tijd had gehad
(en iets had kunnen verzinnen)
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer gewoon iets leuks doen dus.
Nee dus, als ik het uitstel, doe ik het gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh... JB, gewoon tijd maken. Poetsen kan daarna ook nog hoor.
Hee, leuk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds een kwartiertje geleden. van FOT.
How cool!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds een kwartiertje geleden. van FOT.
Stresskipkonijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Middag!
Een van onze konijnen houdt niet van herrie, als er herrie is om hem heen, wordt ie wat agressief tegen me.
Nu is vriend in de tuin aan het schuren enzo, dus hij viel me weer aan
Gelukkig weet ik dat dat daardoor komt.
De meesten typen ook gewoon dreamer, of dromer.. of zo. Ik luister overal naar hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Stresskipkonijn
Goedemiddag, en wat een mooie nieuwe avatar heb je, DR34M3R. En wat is jouw naam vervelend om te tikken
hoe dat konijn achter die slang aan rentquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
En nu we het toch over konijnen en slangen hebben hier....
http://nl.youtube.com/watch?v=astj2rEC7oI
Hij is leuk hè? Ik kreeg hem doorgestuurd van een collega afgelopen week...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef Noodly het volgende:
[..]
hoe dat konijn achter die slang aan rent
Wat stom van die potenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, ze hadden de verkeerde poten meegenomen, maar die komen ze nu nog even brengen. Maar nog geen foto.
pic?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:14 schreef wonderer het volgende:
Vandaag komt de tafel.
die poten zaten nog in ONZ en niet in GC ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, ze hadden de verkeerde poten meegenomen, maar die komen ze nu nog even brengen. Maar nog geen foto.
Zoiets jaquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die poten zaten nog in ONZ en niet in GC ?
Ja, de bedoeling was om om half 6 op te staanquote:Op zondag 13 januari 2008 08:51 schreef DR34M3R het volgende:
@ maedel: 07:42.... ik vind het vroeg genoeg anders op een zondagochtend hoor.
Half 6.... Op zondagochtend!!!!!!!quote:Op zondag 13 januari 2008 10:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, de bedoeling was om om half 6 op te staan. Ik moest nog werken, en drie keer raden wat ik nu nog aan het doen ben dus....
Euh, ik heb dus een deadline...quote:
Ben je dan niet de hele dag heel erg moe?quote:Op zondag 13 januari 2008 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Euh, ik heb dus een deadline...
Anders krijg ik het niet af. Ik ben vroeg begonnen zodat ik ook nog wat aan m'n zondag heb.
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat nietquote:Op zondag 13 januari 2008 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ben je dan niet de hele dag heel erg moe?
Poe.... Ik doe het je niet na. Respectquote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat niet
Die was erbij en zat zelf ook te flirtenquote:Op zondag 13 januari 2008 12:53 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Leuk! Zonder vriendlief dus?
(En geflirt met mannetjes of met vrouwtjes?)
Ik sta om een uur of half zeven/zeven op en dat vind ik vroeg genoegquote:Op zondag 13 januari 2008 14:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, doordeweeks sta ik ook om 5.30-5.45 op, dus zo veel verschil maakt dat niet
... ehhhh... dat was jij toch ook? Leg dat verschil eens uitquote:Op zondag 13 januari 2008 16:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die was erbij en zat zelf ook te flirten
Mannetjes, er waren ook veel minder vrouwen, die moesten denk ik thuis blijven bij de kinderen, of ze waren met hun vriend.
quote:Op zondag 13 januari 2008 19:08 schreef JamesBrownie het volgende:
Dat het heel goed kan zijn dat ze niet zitten te woachten op een flirtende vrouw.
wheheheh.. nee, lijkt me niet verstandig, dan zou dat wel eens het laatste feestje daar geweest kunnen zijnquote:Op zondag 13 januari 2008 19:54 schreef JamesBrownie het volgende:
O ja, vast, maar dat ga ik niet uitproberen op een feestje van vrienden...
Aflevering, maar het was on demand, dus geen idee. Iets met een podcast en een wat oudere vrouw die blijkbaar net ontdekt had dat ze lesbo was, want die kende al die typische termen nog niet. Max was aan het filmen.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:00 schreef NanKing het volgende:
Was het een voorstukje of was het een aflevering?
Als het een aflevering was kun je vast wel in de gids of op internet vinden welke ep het was.
ook voor jouquote:Op maandag 14 januari 2008 00:05 schreef Sitethief het volgende:
Iedereen nog de beste wensen uit het Zwolse.
Kan er me iets bij voorstellen!quote:Op maandag 14 januari 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
Ik was net zo blij dat ik de brievenbus weer kon zien...
Ben wel blij dat de tafel er al is. Anders hadden we echt een probleemquote:Op maandag 14 januari 2008 18:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Kan er me iets bij voorstellen!
Ik zou af en toe blij zijn als ik hem niet zag
Had de postbode hem dan in de brievenbus geprobeerd te proppen?quote:Op maandag 14 januari 2008 18:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben wel blij dat de tafel er al is. Anders hadden we echt een probleem
Ik heb wel ooit van Wallace en Grommit gehoord. Maar dan houdt het ook echt opquote:Op maandag 14 januari 2008 19:38 schreef JamesBrownie het volgende:
Is een serie van die zelfde lui als van Wallace en Grommit.
Echt heel leuk!
De kindjes zaten net langs me helemaal krom van het lachen
Die heeft een hele serie, hij komt hier doordeweeks elke dag op tv(weet zo niet welke zender)quote:Op maandag 14 januari 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
Shawn heeft zijn eigen filmpje? Whoo!Shawn
moet ik nu ook al verplicht ED gaan lezen ?quote:Op maandag 14 januari 2008 19:43 schreef maedel het volgende:
Hallo
Ik heb het echt keidruk op m'n werk, dus ik ben ook al niet van de partij overdag....![]()
Morgen zal ik wel laten zien waar ik dan zo druk mee ben, en degenen die mij kennen zullen het wel kunnen raden denk ik.
En anders lees je het woensdag wel in de krant![]()
Die film?quote:Op maandag 14 januari 2008 20:10 schreef wonderer het volgende:
Wow... dat wist ik niet. Ik ben al fan van hem sinds "A close shave"Heb ook een sleutelhanger van hem al heeel lang, in London gekocht toen het in nederland nog niet eens op TV was.
in het Nederlands heet ie trouwens "Trui", dat vind ik wel een hele leuke droge naam
Ja maar ja maar.....quote:Op maandag 14 januari 2008 00:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook voor jou [afbeelding]
en in 2008 niet meer zo veel, en zo lang hier wegblijven hoor [afbeelding]
goed zoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:31 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.....
Okay opa Stroek.
Start anders hierover een topic bij Film TV en Radioquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:59 schreef Viking84 het volgende:.
Ik kom even om het hoekje kijken, want ik heb een vraagje: Is er ook een L word-topic? Ik wil even klagen over de eerste twee eps van seizoen 5.
Dan heb jij vast wel behoefte aan een flesje met po ho olie om vrijer te kunnen ademen ?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 09:25 schreef JamesBrownie het volgende:
Ben niet echt ziek ofzo...Gewoon lam en snotterug
Bedankt voor de jus!
Ik heb net nog bij je om de hoek staan borrelen stroek!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja heerlijk, want het drinkwater uit de kraan is hier op kantoor te troebel om te drinken
*valt van stoel*quote:
Wheheeeee nee joh.quote:Op maandag 14 januari 2008 20:31 schreef Stroekie het volgende:
moet ik nu ook al verplicht ED gaan lezen ?![]()
maar laat me raden het heeft met het referendum maken, en jij moet de stemwijzer opleveren ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Wheheeeee nee joh.Het zal trouwens ook wel niet in het ED komen.
SPAAAAAAAAAAM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
()
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
[..]
Heb jij die gemaakt? Knap werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Nee, ik woon niet in Boston. Verder weet ik ook echt niet alle wetten hier, waarschijnlijk weet jij ook niet alle wetten in Nederlandquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:10 schreef Sebasser het volgende:
Wonderer woont toch in Boston?
Kan jij mij vertellen of deze wet klopt?
Massachusets
In Salem is het ook voor getrouwde stellen verboden naakt te slapen in een gehuurde kamer
Het is verboden een sikje (een goatee) te dragen zonder vergunning
In North Andover is het verboden speelgoedgeweren te dragen
Het is verboden te duelleren met waterpistolen
In Boston is het verboden een bad te nemen, behalve op doktersvoorschrift
In Winchester mogen vrouwen niet koorddanssen, behalve in de kerk
Bron
Oh, ik dacht dat ik dat ooit had gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in Boston. Verder weet ik ook echt niet alle wetten hier, waarschijnlijk weet jij ook niet alle wetten in Nederland
Maar het zal vast wel kloppen ja.
Ik woon twee uur verderop. Maar inderdaad, dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat ooit had gelezen.
Ik zei het net tegen mijn vader, en die zei dat dat nog stamt uit de tijd dat Boston zonder water zat, ofzo.
Kan ik bij jou een baggervrijgeleide voor in FOT aanvragen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik! Mod! FOT!
Aanvragen kan altijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan ik bij jou een baggervrijgeleide voor in FOT aanvragen?
zat je weer in de vliegende schotel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net nog bij je om de hoek staan borrelen stroek!
[..]
Niet meer Leading in Technology?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het volledig met Dr34m3r eens is.quote:
alleen in januariquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zat je weer in de vliegende schotel?
dat toch jullie vaste stek geloof ik ?
Hier nog een zwartequote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat goed,
ga ik nu straks niet buiten boort vallen als gewone zwartposter ?
Guess? Welkom Nanking op V&A.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:33 schreef wonderer het volgende:
Waar is Kinky nou weer mod van?
Neuh, gewoon een jaartje niet geweest, dus werd weer tijdquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:39 schreef NanKing het volgende:
Mofje in 't lesbo topic.
Ben je verdwaald?
Ik kan me echt niet herinneren dat jij hier gepost hebtquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een jaartje niet geweest, dus werd weer tijd
Echt wel, toen deze reeks nog in ONZ liep sowiesoquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan me echt niet herinneren dat jij hier gepost hebt.
Lang lang geledenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Echt wel, toen deze reeks nog in ONZ liep sowieso
op naar de volgende deadline ?quote:Op woensdag 16 januari 2008 08:17 schreef maedel het volgende:
zo dan, ik ben weer bijgeslapen! En Frisch aan den Arbeid!
Daar zit ik ook vlakbij, als ik uit mijn raam kijk, kan ik het zien.quote:
Niet echt een deadline nog, maar nog genoeg te doenquote:
Mooie site heb jij gemaakt maedelquote:Op woensdag 16 januari 2008 13:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Niet echt een deadline nog, maar nog genoeg te doen
Euh ja, de huisstijl heb ik niet verzonnen hè... die is al jaren blauw met oranjequote:Op woensdag 16 januari 2008 18:29 schreef wonderer het volgende:
Blauw en oranjeDa's wel zo'n beetje de meest gewilde kleurencombo voor zakelijke sites, geloof ik.
Verder inderdaad mooi, al zit er in FF 2.0 rechtsonderin een overlap van tekst/plaatjes.
http://www.icanhascheezburger.comquote:Op woensdag 16 januari 2008 18:39 schreef NanKing het volgende:
Waar check je ze?
Ik zie ze altijd in een speciaal topic voor die plaatjes hier op FOK!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 21:29 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, "even" naar de dokter... ging om kwart voor een weg en was om drie uur weer thuis
Zij, ja. Inclusief wachten enzo, natuurlijk, maar het was mijn eerste bezoek, dus hele vragenlijst enzo, en daarna een physical (longen, hart, oren, ogen etc). En een uitstrijkjequote:Op woensdag 16 januari 2008 21:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Hij is niet de hele tijd met jou bezig geweest hoop ik?
Wat mankeer je? (of is dat te privé, dan niet vertellen natuurlijk..)
wow.... wel grondigquote:Op woensdag 16 januari 2008 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zij, ja. Inclusief wachten enzo, natuurlijk, maar het was mijn eerste bezoek, dus hele vragenlijst enzo, en daarna een physical (longen, hart, oren, ogen etc). En een uitstrijkje
Ja. Volgend jaar mag ik terugkomenquote:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 17 januari 2008 07:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet ook een uitstrijkje!
Geen zin in.
Ik vind dat hele uitstrijkje op zich niet eens zo erg, het feit dat ik er tijd voor vrij moet maken vind ik ergerquote:
Heh. Kan het niet vroeg?quote:Op donderdag 17 januari 2008 17:40 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat hele uitstrijkje op zich niet eens zo erg, het feit dat ik er tijd voor vrij moet maken vind ik erger
Ik heb een koperspiraaltje omdat ik geen hormonen wilde.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heh. Kan het niet vroeg?
Ik zit sterk te denken aan het mirena spiraaltje trouwens. Heeft iemand daar nog enge verhalen over?
Overigens heb je er wel een mooie lemming op gemaakt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 13:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Homo's en hun wijverige gedrag.
Stom topic.
Naja, snap het wel (ik heb zelf ook vrij) maar het komt voor mij een beetje onhandig uitquote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef wonderer het volgende:
Da's wel een rottige situatie, ja. Vrije dokters
Whehe, ja, ik had opeens enorm de neiging om een punt duidelijk te maken aan de hand van een lemming. Dat het gewoon allemaal enorm opgeblazen en eigenlijk onbelangrijk is.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Noodly het volgende:
[..]
Overigens heb je er wel een mooie lemming op gemaakt.
Moet ik eerst een kloon aanmaken voor ik kan postenquote:
Dan lees je alleen, of je pakt de mijnequote:Op donderdag 17 januari 2008 18:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet ik eerst een kloon aanmaken voor ik kan posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |