Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
En daar gaat het mij over, het merken.
Want ik merk het soms wel dat ik een homo tegenover mij heb staan, en dan hebben ze nog net geen roze tutu's aan!
Zo laatst ook, loop je op het centraal in groningen, loopt daar zo'n mannetje daar gewoon té wijverig rond! Handtasje, en zo'n vies loopje met die reet zo naar achteren, komt er een meid aan en dan verwacht je dat die meid gaat knuffelen, maar niets is minder waar.
Die 'kerel' gaat die meid begroeten met een: "HHeeeeeehhhhhHeeeeeeYyYYYyyyYYy! Alles goooeed guuuuurrll?"
En dan van die homo kusjes, je weet wel, met het gezicht gewoon een halve meter zowat van de wang af en dan kus geluidjes maken! En dan van die handgebaren erbij

zo met het 'handje' naar het eigen gezicht zo heel snel wapperen zo van: "OOeeeeeehhh wat is mn gezichtje heet!"
Nog zo iets, WAAROM praten HOMO'S in GODSNAAM met zo'n walgelijke manier!? Zo met die SSSSSSS en....en.......AARRRRGHHHH!!!!
Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?
KLACHT samenvatting: Homo's die zich zo vreselijke wijverig gedragen
Vraag: Waarom gedragen homo's zich in godsnaam zich zo ultra wijverig!? En waarom praten ze zo walgelijk!?