Je hebt het toch niet over mij SSSSSSSSSchatje?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:Nog zo iets, WAAROM praten HOMO'S in GODSNAAM met zo'n walgelijke manier!? Zo met die SSSSSSS en....en.......AARRRRGHHHH!!!!
Dan ben je dus wel homofoob, afgestompte mongool.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
En hetzelfde voor dit enorme licht.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef MouzurX het volgende:
Erger me er ook enorm aan, doe gewoon normaal ookal ben je homo
Is die homo dan?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Samcali het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij SSSSSSSSSchatje?![]()
[ afbeelding ]
Nou zeg, hij is irritant inderdaad.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:24 schreef Samcali het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet over mij SSSSSSSSSchatje?![]()
[ afbeelding ]
Die mensen moeten zich aanpassen om te voorkomen dat ze TS irriterenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:29 schreef Florian_ het volgende:
Als die mensen zich daar prettig bij voelen, wie ben jij dan om daar zo op te reageren
mark mariequote:Op maandag 14 januari 2008 22:30 schreef Lunar het volgende:
[..]
Nou zeg, hij is irritant inderdaad.
Maar wie is het ook alweer?
Het is wel zo netjes om even onderscheid te maken tussen homo's en nichten. Die figuren die van dat nichterige gedrag vertonen, zijn nichten (Ik verzin het niet).quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
KLACHT samenvatting: Homo's die zich zo vreselijke wijverig gedragen
Vraag: Waarom gedragen homo's zich in godsnaam zich zo ultra wijverig!? En waarom praten ze zo walgelijk!?
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:49 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het is wel zo netjes om even onderscheid te maken tussen homo's en nichten. Die figuren die van dat nichterige gedrag vertonen, zijn nichten (Ik verzin het niet).
Niet alle homo's zijn nichten, maar bijna alle nichten zijn wel homo.
Zulke types kom je nog wel eens in de showbusiness tegen... Jody Bernal schijnt bijvoorbeeld hetero te zijn...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:51 schreef Maartel het volgende:
[..]
bijna?
* Maartel is nog nooit een heteroseksuele nicht tegengekomen![]()
(of had het niet door omdat ie zo nichterig deed)
w.b. gelijkheid heb je een punt, w.b. acceptatie niet, tenzij je wilt zeggen dat alles wat anders is geen acceptatie verdient...quote:Op maandag 14 januari 2008 22:54 schreef baNEEL het volgende:
Maar als je je expres anders gedraagt kun je natuurlijk moeilijk om acceptatie en gelijkheid zeuren.
Sinds wanneer staat acceptatie gelijk aan voorwaarden stellen om dat te bereiken?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:54 schreef baNEEL het volgende:
ts is natuurlijk wel een beetje een huilie, maar desalniettemin heeft hij ergens wel gelijk.
Juist dat nichterige creeert een afstand tussen homo's en hetero's. Terwijl de homo's zeggen te vechten voor gelijke behandeling, gaan ze zich wel weer, voor menig hetero, abject gedragen, omdat ze blijkbaar willen laten zien dat ze anders zijn. Maar als je je expres anders gedraagt kun je natuurlijk moeilijk om acceptatie en gelijkheid zeuren.
precies.. lekker ruimdenkendquote:Op maandag 14 januari 2008 23:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat acceptatie gelijk aan voorwaarden stellen om dat te bereiken?
Moet je mij toch eens uitleggen waarom je dan moeilijk over acceptatie kan zeuren?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:54 schreef baNEEL het volgende:
n. Maar als je je expres anders gedraagt kun je natuurlijk moeilijk om acceptatie en gelijkheid zeuren.
laat je gaan, laat ze doodvallen. hadden die mensen maar naar hun gevoel gereageerd, dan hadden ze niet zoveel problemen gehad, jaren lang.quote:Op maandag 14 januari 2008 23:42 schreef Maartel het volgende:
En toch betrap ik mezelf er af-en-toe op dat ik ergens enthousiast/geschrokken/oid op wil reageren en mezelf op het laatste moment corrigeer omdat ik niet té nichterig over wil komen.. ergens is dat natuurlijk ook niet goed..
dit is verwarrend, bedoel je nu dat het op vrouwen of op mannen valt?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
En "Big Brother" Kelly is tegenwoordig natuurlijk ook hetero.
ik spreek voor mijn beurt. Kellie is niets meer. erger nog niemand meer. verkocht door\ voor de roem . onliner he?quote:Op maandag 14 januari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dit is verwarrend, bedoel je nu dat het op vrouwen of op mannen valt?
Kelly valt op mannen, nicht als 'n paard... Maar is nu dus "vrouw"...quote:Op maandag 14 januari 2008 23:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
dit is verwarrend, bedoel je nu dat het op vrouwen of op mannen valt?
zonder pik, lijkt me erg frustie.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Kelly valt op mannen, nicht als 'n paard... Maar is nu dus "vrouw"...
zag haar laatst ies zeggen in life and cooking ter gelegenheid van de 300ste uitzending, wat ze allemaal niet uitkraamde, de ene na de andere fout (telekids enzo)quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
ik spreek voor mijn beurt. Kellie is niets meer. erger nog niemand meer. verkocht door\ voor de roem . onliner he?
die gasten zijn niet waar we ons mee bezighouden. TV pulp.
en daar verdienen ze de kost mee. wat zijn wij sukkels om iederedag net optijd op ons werk te zijn. je had zoveel meer uit t leven kunnen halen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:10 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zag haar laatst ies zeggen in life and cooking ter gelegenheid van de 300ste uitzending, wat ze allemaal niet uitkraamde, de ene na de andere fout (telekids enzo)
Ik dacht dat ze gewoon een werkende kut had gekregen van de chirurg.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:10 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zonder pik, lijkt me erg frustie.
zonder klitoris die een orgasme mogelijkt maakt, droogneuken dusquote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze gewoon een werkende kut had gekregen van de chirurg.
Wat hebben ze met d'r eikel gedaan, dan?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:17 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
zonder klitoris die een orgasme mogelijkt maakt, droogneuken dus
waarschijnlijkwel der clitoris ervan gemaakt, dat gaat namelijk nog redelijk makkelijk. Van een clitoris een eikel maken is moeilijker...quote:Op dinsdag 15 januari 2008 00:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat hebben ze met d'r eikel gedaan, dan?
Maar dat is dan toch jouw zwakte/probleem en niet het hunne?quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik kan er gewoon echt niet mee omgaan!?
Zeg het ze, Garble!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 01:25 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch jouw zwakte/probleem en niet het hunne?
Daar heb je wel de essentie van het homo-zijn te pakken ja.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:14 schreef RickoKun het volgende:
Niets tegen homo's per sé. Als ze elkander even een flinke bruine veeg willen geven mogen ze hun gang gaan zolang ik het maar niet merk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |