eerst wel goed ontbijten hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:01 schreef maedel het volgende:
Ik dacht al, dat zei ze toch al?
g'morgenDrukke dag weer vandaag. Tenminste voor mij dan

maar lucht het wel op, door dit van je af te schrijven hierzo ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:06 schreef JamesBrownie het volgende:
En chagrijnig zijn...

.
 .

Dat zou ik ws gedaan hebben als ik tijd had gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer gewoon iets leuks doen dus.

zwemmen....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou ik ws gedaan hebben als ik tijd had gehad
(en iets had kunnen verzinnen)

quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende keer gewoon iets leuks doen dus.
 Erik...Je bent blauw! Sinds wanneer ben jij mod??? En waarvan?
 Erik...Je bent blauw! Sinds wanneer ben jij mod??? En waarvan?  (heb stiekem je AT zitten bekijken.. )
 (heb stiekem je AT zitten bekijken.. )

.
.

Nee dus, als ik het uitstel, doe ik het gewoon niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:08 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh... JB, gewoon tijd maken. Poetsen kan daarna ook nog hoor.

Hee, leuk!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds een kwartiertje geleden. van FOT.

Of moet ik je vooral sterkte wensen?
 Of moet ik je vooral sterkte wensen?  

How cool!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 21:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Sinds een kwartiertje geleden. van FOT.

goedemorgen...
 goedemorgen...

Stresskipkonijnquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:46 schreef JamesBrownie het volgende:
Middag!
Een van onze konijnen houdt niet van herrie, als er herrie is om hem heen, wordt ie wat agressief tegen me.
Nu is vriend in de tuin aan het schuren enzo, dus hij viel me weer aan
Gelukkig weet ik dat dat daardoor komt.

Kan niet wachten tot 'ie groot en sterk wordt.
  Kan niet wachten tot 'ie groot en sterk wordt.

Je hebt ze in alle kleuren van de regenboog bijna, deze lijkt wel wat op de mijne. Mijne is alleen nog een heel stuk kleiner, hij wordt ooit anderhalve meter - ik denk dat die op het plaatje nu half zo groot is.
 Je hebt ze in alle kleuren van de regenboog bijna, deze lijkt wel wat op de mijne. Mijne is alleen nog een heel stuk kleiner, hij wordt ooit anderhalve meter - ik denk dat die op het plaatje nu half zo groot is.

De meesten typen ook gewoon dreamer, of dromer.. of zo. Ik luister overal naar hoorquote:Op zaterdag 12 januari 2008 14:45 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Stresskipkonijn
Goedemiddag, en wat een mooie nieuwe avatar heb je, DR34M3R. En wat is jouw naam vervelend om te tikken

Ik wilde een nieuwe waar ik me bij thuisvoelde, heb even moeten zoeken, en dit is hem wel denk ik.
 Ik wilde een nieuwe waar ik me bij thuisvoelde, heb even moeten zoeken, en dit is hem wel denk ik.

hoe dat konijn achter die slang aan rentquote:Op zaterdag 12 januari 2008 17:51 schreef DR34M3R het volgende:
En nu we het toch over konijnen en slangen hebben hier....
http://nl.youtube.com/watch?v=astj2rEC7oI

Hij is leuk hè? Ik kreeg hem doorgestuurd van een collega afgelopen week...quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:46 schreef Noodly het volgende:
[..]
hoe dat konijn achter die slang aan rent

.
.

Wat stom van die potenquote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, ze hadden de verkeerde poten meegenomen, maar die komen ze nu nog even brengen. Maar nog geen foto.
 ( hihi ik zei poten
 ( hihi ik zei poten  
   .
.

.
.

pic?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:14 schreef wonderer het volgende:
Vandaag komt de tafel.

die poten zaten nog in ONZ en niet in GC ?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 22:24 schreef wonderer het volgende:
Ja, ze hadden de verkeerde poten meegenomen, maar die komen ze nu nog even brengen. Maar nog geen foto.

Zoiets jaquote:Op zondag 13 januari 2008 00:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die poten zaten nog in ONZ en niet in GC ?
 Ze hadden de verkeerde sticker op de doos geplakt dus hadden ze de verkeerde doos meegenomen. Maar nu staat alles en ik zal er morgen een foto van maken.
 Ze hadden de verkeerde sticker op de doos geplakt dus hadden ze de verkeerde doos meegenomen. Maar nu staat alles en ik zal er morgen een foto van maken.

Ik zou vroeg opstaan. Maar het is niet gelukt
 Ik zou vroeg opstaan. Maar het is niet gelukt   

Ben klussen!
 Ben klussen!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |