Moet je JB hebben, die is ook niet zo grootquote:
zet je het geluid uitquote:Op donderdag 10 januari 2008 07:47 schreef maedel het volgende:
Is het een bekende vrouw in het filmpje?
Ik durf niet te kijken, ik zit op mijn werk. En een kreunende dame op een pooltafel lijkt me sowieso niet veel aan eigenlijk.
Ik ben 1.65, nu heb ik hakken, dus zal ik ongeveer 1.70 zijnquote:Op donderdag 10 januari 2008 03:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je JB hebben, die is ook niet zo groot
Is jouw vriendin (veel) langer?
reikt FdF een beker water aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 09:52 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Bleuh....geen koffie voor mij vandaag Stroek - ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd gezondigd bij de Burger King - en ik geloof dat mijn maag het niet meer trekt...
Zelfs thee klinkt misselijkmakend
Goedemorgen trouwens!
Ik heb 'm heeeeel lang geleden wel eens gehad, volgens mij was 'ie daarna even weg, en kwam het later weer op het menu ofzo, maar toen vond ik 'm niet zo lekker - er zat een een of ander raar kruid in de burger. Weet niet of dat nog zo is...quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Big Tastie van de mac gehad?
Hoe is die?
ik kom alleen maar als ik USA op vakantie ben in een fastfood restaurant :quote:Op donderdag 10 januari 2008 10:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Heeft iemand hier ooit die Big Tastie van de mac gehad?
Hoe is die?
ach...quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:33 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Yoghurt is er ook al uitgekomenmag ik echt alleen maar water drinken...
Dankje...Vervelende is nog wel dat ik vanavond ingeroosterd sta om te werken van 6 tot 2. Hoop dat het dan al wat is bijgetrokken.quote:
Ik zelf vind de burgerking ook veel lekkerder, maar de kindjes niet, en daar ga ik voor, ik zou anders gewoon helemaal niet gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 11:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Dankje...Vervelende is nog wel dat ik vanavond ingeroosterd sta om te werken van 6 tot 2. Hoop dat het dan al wat is bijgetrokken.
Ik vond trouwens persoonlijk altijd niets bij de Mc vergelijkbaar met de Burger King - vond het daar allemaal toch verser overkomen. Ik zou trouwens lekker voor kipnuggets, friet en een salade gaan bij de Mc- dat is allemaal nog best te doen...
Eikels zijn het.quote:Op donderdag 10 januari 2008 12:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik zelf vind de burgerking ook veel lekkerder, maar de kindjes niet, en daar ga ik voor, ik zou anders gewoon helemaal niet gaan.
En kipnuggets vind ik niks..
Salade op zich gaat wel, alleen hebben ze die ook veranderd en minder lekker gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |