Nee, ik woon niet in Boston. Verder weet ik ook echt niet alle wetten hier, waarschijnlijk weet jij ook niet alle wetten in Nederlandquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:10 schreef Sebasser het volgende:
Wonderer woont toch in Boston?
Kan jij mij vertellen of deze wet klopt?
Massachusets
In Salem is het ook voor getrouwde stellen verboden naakt te slapen in een gehuurde kamer
Het is verboden een sikje (een goatee) te dragen zonder vergunning
In North Andover is het verboden speelgoedgeweren te dragen
Het is verboden te duelleren met waterpistolen
In Boston is het verboden een bad te nemen, behalve op doktersvoorschrift
In Winchester mogen vrouwen niet koorddanssen, behalve in de kerk
Bron
Oh, ik dacht dat ik dat ooit had gelezen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ik woon niet in Boston. Verder weet ik ook echt niet alle wetten hier, waarschijnlijk weet jij ook niet alle wetten in Nederland
Maar het zal vast wel kloppen ja.
Ik woon twee uur verderop. Maar inderdaad, dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dat ooit had gelezen.
Ik zei het net tegen mijn vader, en die zei dat dat nog stamt uit de tijd dat Boston zonder water zat, ofzo.
Kan ik bij jou een baggervrijgeleide voor in FOT aanvragen?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Erik! Mod! FOT!
Aanvragen kan altijd.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kan ik bij jou een baggervrijgeleide voor in FOT aanvragen?
zat je weer in de vliegende schotel?quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb net nog bij je om de hoek staan borrelen stroek!
quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Wheheeeee nee joh.Het zal trouwens ook wel niet in het ED komen.
Niet meer Leading in Technology?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het volledig met Dr34m3r eens is.quote:
alleen in januariquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zat je weer in de vliegende schotel?
dat toch jullie vaste stek geloof ik ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |